martiz Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 (edited) Perdea ca la Octavia sau Peugeot 307 parca! Cele de tico sau matiz stropesc cu jeturi subtiri. A, am uitat: da se regleaza! La mine ica nu sunt reglate asa bine din lipsa de timp. Edited July 3, 2009 by martiz Link to comment
andreib Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 (edited) Eu am montat pe nubira de insignia, sunt ceva mai inalte, a trebuit modificata pinderea dar pulverizeaza super pe tot parbirzul, deci motorasul e suficient de puternic. Cred ca la matiz, unde duzele sunt aparente ar merge duze de doblo sau albeea ce pulverizeaza pe tot parbrizul si sunt tesite (nu inalte ca cele de opel). Edited July 3, 2009 by andreib Link to comment
martiz Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 (edited) Pana la urma am defilat cu ce am gasit, eu unul sunt super multumit. Acum nu mai consum o gramada de solutie din cauza ca acel jet nu stropea pe tot parbrizul si ramaneau portiuni mai mult manjite decat spalate! Acum cu 2 sprituri am sters tot parbrizul! Si am impresia ca daca puneam modelul tesit, jetul lovea direct in bratul stergatorului! Edited July 3, 2009 by martiz Link to comment
Robert_MNW Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 Si am impresia ca daca puneam modelul tesit, jetul lovea direct in bratul stergatorului! Pai ce alea nu se regleaza? Link to comment
DarkDogg Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 Intrebare mai de "fraier": pe Tico, de Insignia merg instalate (daca nu, imi puteti recomanda alte modele ce fac perdea) si de unde le-as putea achizitiona? Apropo, cele de Insignia fac "perdea" sau stropesc asa ca cele "clasice"? Multumesc pentru rabdarea acordata Link to comment
martiz Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 (edited) Uite cum imi stropesc mie cele de Insignia: http://www.youtube.com/watch?v=LUstvBjDNpk! La montaj am fost nevoit sa decupez putin orificile celor vechi si apoi sa le reglez! Eu uniul sunt multumit de ele. A, in filmulet duzele nu sunt reglate asa cum ar trebui, deaceea iti da impresia ca sunt de tip jet. Edited July 6, 2009 by martiz Link to comment
closchkutza Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 Povesteste si tu ce/cum ai facut. Link to comment
martiz Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 (edited) La cererea forum-istilor: Am desfacut grila din cele 5 suruburi aflate langa stergatoare plus inca 4 din compartimentul motor, Am scos vechile duze si am largit gaurile usor-usor pana cand cele de tip perdea puteau fi introduse putin fortat. Si filmutetul: PS: Ele arata cam urat si tocmai de aceea vreau sa le cobor pana in dreptul orificiului de stropire. Cu ocazia asta bubu-meu a primut cadou un set de stergatoare tip aero. "> Am uitat sa precizez faptul ca jetul se poate regla, de aceea la vremea cand am facut filmuletul cea din stanga batea putin aiurea! Edited September 29, 2009 by martiz Link to comment
closchkutza Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 3 intrebari: - a trebuit sa modifici circuitul furtunelor(la matiz, duzele originale sunt alimentate separat sau este ca la opel sistemul?) - cat a trebuit sa largesti gaura originala din grila? - duza din stanga nu improsca un pic in bratul stergatorului(cum face duza originala)? Intr-adevar, sunt urate si arata urat pe grila de matiz insa sunt foarte eficiente. Link to comment
martiz Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 (edited) 1. Un desen cu vechea/noua instalatie: sus noile duze, jos cele vechi de matiz Eu am schimbat tubulatura veche cu una noua din Bricostore (se vinde la metru) 2. Nu iti pot spune exact cat a trebuit sa largesc. Gaura trebuie sa fie putin mai mica decat diametrul duzei de insignia - trebuie sa intre fortat! 3. Eu cu duza originala nu am avut probleme. Cea de insignia se poate regla, adica fanta prin care este improscata zama, se poate orienta mai sus/jos, mai in stg/dr chiar sa si rotesti de ea pe diagonala! O cheita de genul celei de mai jos mi-am confectionat si eu. pozele cu cheita sunt preluate de pe clubopel. Edited October 2, 2009 by martiz Link to comment
emil_matiz Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 (edited) Eu am duzele clasice simple de Matiz si sunt foarte multumit. Aste de cand mi-am cumparat stergatoare de parbriz calumea: LAMPA AQUABLADE. Edited October 20, 2009 by emil_matiz Link to comment
hmalex87 Posted January 9, 2011 Share Posted January 9, 2011 Super tare smecheria cu duzele de insignia, trebuie sa fac si eu treaba asta cand se mai incalzeste un pic afara Link to comment
lucius_1982 Posted January 9, 2011 Share Posted January 9, 2011 Profitand de incalzirea vremii, azi am pornit la schimbarea diuzelor clasice cu unele "universale" cu 2 jeturi/buc. Diuzele noi le-am luat la 5 Ron bucata, de la mag de pe Fainari. Pt prinderea de pe spate nu au cleme autoblocante ci au un sistem cu piulita mult mai sigur. Un singur "defect" e ca au diametrul pe cere se prinde furtunul mai subtire, dar bine asigurate cu o clema nu mai arunca furtunul nici daca ingheata diuzele, ci poate arunca gheata superficiala. Impresii de dupa: a scazut putin forta jetului- de asteptat pt ca acum se imparte jetul la 4 in loc de 2. In plus dispersia e mult mai buna. Super multumit! Poze nu pun pt ca nu am aparatul la mine iar calitatea telefonului nu e atat de buna. Link to comment
sami Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 eu am montat tot duze de insignia si sunt f multumit de ele 1 nu a trebuit sa modific furtunele 2 pentru a nimeri diametrul exact al duzelor recomanda o piatra abraziva conica si o bormasina - pietrele abrazive le gasiti in auchan la set ...destul de ieftine sau in obor la bucata - largind putin cate putin 3 sunt foarte utile iarna fiind putin mai inalte le dezapezesti mai usor si joaca un rol important in dezghetarea parbrizului )"> lenesii stim de ce Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now