Satori Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 Depinde in ce dai. Ticolino a explicat foarte bine. Impactul de la teste este foarte puternic pentru ca: 1. bariera nu este deformabila 2. bariera este fixa Link to comment
Maniaku Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 deoarece in test ciocnirea este plastica (zid de beton) si nu elastica (ciocnire de alta masina), ceea ce inseamna o conditie ceva mai dura decat realitatea cotidiana. Ai "aproape" dreptate! Sa-ti spun si de ce: Impactul nu este intradevar cu o alta masina ci cu un bloc de otel de vreo cateva tone, insa, in fata acestui bloc de otel se pozitioneaza un altul mult mai mic din aluminiu care se deformeaza asemenea unei masini!!! Link to comment
Satori Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 Are dreptate. Se pare ca este deformabila. http://www.euroncap.com/content/test_proce...ront_impact.php Link to comment
remix Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 (edited) Eu tot n-am inteles de unde sunt rezultatele alea rosii pentru Logan. Pe site-ul ADAC.de la crash teste Logan are aceleasi rezultate ce pe euroncap. http://www.adac.de/Tests/Crash_Tests/Autom...PageID=8650%230 sper sa mearga linku. Aham, am gasit. Ala e un rezultat propriu al celor de la AutoBild. Conditiile fiind aceleasi ca la euroNCAP mi se pare cel putin straniu ca ei au obtinut asa rezultate. Oricum, luand in considerare ce apare pe site-ul euroncap, pe site-ul adac.de si pe site-ul unei reviste... tind sa cred ce scrie la 2 institutii de renume decat la o revista supusa subiectivismului. Edited June 29, 2005 by remix Link to comment
Maniaku Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 Pt. ca este la fel cum am spus si mai devreme atata timp cat Loganul vrea sa distruga piata sh din Germania la fel si piata sh din Germania vrea sa distruga Logan. A-ti mai vazut voi in alta tara occidentala atata inversunare de a demonstra ca Logan este o masina proasta??? Nu!! de ce?? pt. ca Germania are una din cele mai dezvoltate piete de auto sh!!! iar masinuta asta proasta facuta de romani incepe sa le dea calculele peste cap Link to comment
Satori Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 Eh, asta e de moment, cel putin. Germanul are atatea masini fiabile in jurul lui incat nu cred ca isi da seama ce presupune un Logan sau o Dacie, in general. Daca se va dovedi fiabil, va sparge. Daca nu... Se rupe Dacia ca brand - daca mai are ce sa se rupa. La urma urmei, nici Renault nu are incredere in masina asta altfel ar vinde-o ca Renault. Dar nu, ei prefera sa se cheme Dacia pentru ca brandul asta sa sufere in caz de esec. Daca Renault, care cunoaste secretele masinariei, nu are incredere in ea, eu de ce as avea? Link to comment
Maniaku Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 Pai daca e sa o luam asa atunci VW de ce nu si-a pus sigla pe octavia?? sau pe fabia??? Link to comment
FLEX Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 Daca testul ADAC a furnizat rezultate identice cu EuroNCAP, atunci masina e OK; testul AutoBild e un test privat, fara relevanta pentru omologarea unei masini pe piata germana. Asa ca go for it, Logan! Si stiti de ce tin cu el? SH-urile germane vor scadea MULT din pret si asta e o veste buna pentru mine ... Link to comment
VIPER Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 Ca idee, ADAC (adica ACR-ul german) este membru in EURONCAP... Link to comment
Satori Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 Pai daca e sa o luam asa atunci VW de ce nu si-a pus sigla pe octavia?? sau pe fabia??? Intreaba-l pe brusli. Nu sunt chiar fan sau istoric Skoda si VW ca sa iti raspund. Stiu de ce nu si-a pus Renault pe Logan, in schimb. FLEX, sorry, dar nu cred ca o sa se intample. Logan CHIAR nu e alternativa. Trage un Golf IV langa unul si urca-te cand in una cand in alta... pentru 2 min. Link to comment
VIPER Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 Daca era pe bune 5000EUR, era super, dar asa... Sa fim seriosi... Link to comment
tuf5075 Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 satori@....salutari...hai sa incerc un raspuns...nu e chiar asa cu Golful...totusi e un SH...si nemtii din firea lor sunt mai "precauti" incearca sa scape de masini mai vechi de 8 ani...asa ca o masina noua suna bine... fftopic: Bun...scapa si pentru ca au unde sa le vanda..in tarile ex...comuniste... Bun, acu nu m-am urcat never in Logan, nu stiu cum e...dar multa lume incepe sa intrebe de Logan...bine, informativ, dar ceea ce arata ca e interes...acu, ramane sa vedem si ce stie...ca daca are si reclama negativa..si mai "´face"si ceva...e Dar faptul ca se face o politica negativa atarna foarte greu aici... Dar oricum, la banii astia e scumpa si personal... > ..nu are nici o sansa...asta e... Urmarim evolutia... Link to comment
Wolfman Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 Nu mi-as lua Golf (sau altceva) mai vechi de 2001, dar golanul peste doi ani e deja veche si va fi mai proasta decat un Vag sau Opel de 5-6 ani... Asa ca de ce sa dau bani pe dacia doar ca ACUM e noua, doar ca sa-mi fac de lucu cu service-ul in garantie si dupa ??? Link to comment
BogdanG Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 Ca sa ma bag si eu in seama spun doar atit ,Logan nu este o masina competitiva pt Germania ,unde modelul de top se vinde cu 9450euro cu tot cu taxe iar top la Logan nu inseamna decit minim la alta firma (sau aprope minim),deci pt Germani nu este nici o afacere inca sa cumpere Logan . Link to comment
eugenbonta Posted June 30, 2005 Author Share Posted June 30, 2005 A vazut cineva emisiunea de pe National in legatura cu Logan? Ce s-a discutat, caci nu am prins decat finalul. Link to comment
BogdanG Posted June 30, 2005 Share Posted June 30, 2005 Care dintre ele ca au fost mai multe editii ? Daca te referi la testul Golf 4 vs Logan spun doar atit :romanasii nostri erau foarte suparati de ce si cum au testat nemti ,nu au recunoscut deloc testul dat pe RTL si primeau tel in direct care ziceau acelasi lucru >deci a fost o emisiune foarte subiectiva . Link to comment
ovi_jer Posted June 30, 2005 Share Posted June 30, 2005 Din teste mai reiese un lucru clar :dupa un accident cu loganul la 50-60km/h masina este irecuperabila. Link to comment
Maniaku Posted June 30, 2005 Share Posted June 30, 2005 Pai arata-mi si mie o masina care mai iese nesifonata de la testele alea!!! Din cate stiu eu e de bine pt ca, cu cat masina se deformeaza mai mult cu atat fortele gravitationale si socul impactului sunt mai mici asupra pasagerilor!!! P.S. Corectati-ma daca gresesc Link to comment
Satori Posted June 30, 2005 Share Posted June 30, 2005 Ai dreptate, cu cat sunt mai multe crumble zones, cu atat acceleratia (negativa) asupra pasagerilor este mai mica si ei au mai multe sanse sa scape. Cu toatea astea, ovi_jer se referea la repararea masinii dupa un asemenea accident. Link to comment
Alezz Posted June 30, 2005 Share Posted June 30, 2005 (edited) Accidentul de ieri de la Buzau...Logan impact usor lateral stanga aprox 80-90km/h=botul masinii scurtat cu mai bine de un metru=sofer mort=3 stele nu prea cred . Fiind vorba de acel accident cu autor necunoscut cu morti si raniti la greu . Edited June 30, 2005 by Alezz Link to comment
Maniaku Posted June 30, 2005 Share Posted June 30, 2005 (edited) Stai ca nu am auzit despre accidentul asta-si cu ce sa lovit??? sorry cred ca postam amandoi in acelasi timp-pai daca o fi dat nas in nas cu vreun tir sau mai stiu eu ce normal ca n-au mai scapat nu scapi nici Volvo la chestii din astea Edited June 30, 2005 by Maniaku Link to comment
Alezz Posted June 30, 2005 Share Posted June 30, 2005 Stai ma ca s-a lovit parca de un BMW sau ceva de genu asta din 95' sau a fost agatat de ala ca nu prea am fost atent :"> . Link to comment
ticolino Posted June 30, 2005 Share Posted June 30, 2005 ia, voi despre ce vorbiti acolo? prezentati link! Link to comment
Leutzu Posted June 30, 2005 Share Posted June 30, 2005 a fost la tv. Unu cu un BMW a lovit nu mai stiu ce masina de pe contrasens (clio...? ) si apoi a ricosat in asta cu loganul. Sa iti tot iei frate logan ca e sigur...ca mori. Link to comment
gxg Posted June 30, 2005 Share Posted June 30, 2005 sa stii ca a murit si din BMW unu..asa ca..no coment Link to comment
Recommended Posts