URX Posted July 2, 2005 Share Posted July 2, 2005 Mai fratilor,am schimbat vasul de expansiune,fiind fisurat,am complectat nivelul lichidului de racire,dar nu-si mai face circuitul complet:dinspre radiator spre vas nu mai circula lichid.Care sa fie problema?Si inca ceva.Am circulat o buna bucata de vreme fara lichid in borcan.Nu am verificat ,la bord nu mi-a indicat nimic.Se poate sa-i fi pricinuit ceva probleme motorasului? Link to comment
Guest Mecmar Posted July 2, 2005 Share Posted July 2, 2005 Mai fratilor,am schimbat vasul de expansiune,fiind fisurat,am complectat nivelul lichidului de racire,dar nu-si mai face circuitul complet:dinspre radiator spre vas nu mai circula lichid.Care sa fie problema?Si inca ceva.Am circulat o buna bucata de vreme fara lichid in borcan.Nu am verificat ,la bord nu mi-a indicat nimic.<{POST_SNAPBACK}> Sincer vorbind eu stiu ca nu este ca la Dacia, aici si in timpul mersului apa este recirculata prin borcanul lichidului de racire. Nu prea este de gluma cu racirea, mai bine fa matale un drum pana la service. De ce nu ai pus apa in borcan, n-ai avut? Link to comment
gabriel Posted July 2, 2005 Share Posted July 2, 2005 Nu cred sa ai probleme.Eu unul la Cielo am mers multa vreme cu borcanul gol (din alte motive). Vasul de expansiune numai face completarea cu apa a circuitului de racire si bineinteles ofera spatiu suplimentar ptr. volumul crescut al lichidului cald . Ar fi interesat de stiut cu cita apa+antigel ai completat atunci cind ai observat problema. De asemenea cind schimbi vasul de expansiune incearca sa schimbi cu unul made in korea.Mecanicii mi-au zis ca au intilnit multe vase de expansiune crapate dar toate erau romanesti. Masina mea este din 96' si are vasul original (exista un marcaj pe borcan cu an fabricatie si provenienta) si este O.K. Link to comment
URX Posted July 2, 2005 Author Share Posted July 2, 2005 Am schimbat vasul de expansiune cu unul corean.Pret 280000 lei.Am introdus exact pina la limita max. lichid de racire.Dupa cativa km a ramas la acelasi nivel,banuiesc ca e un lucru bun.Imi asum toata vina referitor la faptul ca am circulat fara lichid de racire,din comoditate nu am mai ridicat capota cam de mult.Dar sa speram ca nu s-a intimplat nimic cu motorul ,avind in vedere ca nu s-a aprins becul de avarie,si nici nu s-a incalzit.Dupa cate am inteles incepe sa bage apa in vas de la radiator cand se incalzeste motorul,este adevarat,ma poate lamuri careva? Link to comment
Pedala Posted July 3, 2005 Share Posted July 3, 2005 Verifica furtunul cu care comunica vasul de expansiune cu radiatorul pt. ca s-ar putea sa fie infundat datorita sectiunii mici. Nivelul in vas ar trebui sa varieze datorita diferentelor de temperatura intre cald si rece Link to comment
URX Posted July 3, 2005 Author Share Posted July 3, 2005 Mersi ,,Pedala,,s-a rezolvat.Lichidul din radiator isi face circuitul spre vasul de expansiune in momentul cand se cupleaza termocupla.Nestiind acest lucru mi-am facut griji de pomana.Sa ne auzim cu bine. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now