dino Posted July 3, 2005 Share Posted July 3, 2005 Dupa ce am facut schimbarea de fise si bujii si mi-a fost reglajul avansului masina mergea si merge inca foarte bine. A aparut insa o foarte mare problema. Scoate fum de parca merge cu pacura. Se poate intampla acest lucru din reglajul avansului sau chiar dintr-o data a trecut pe mancat ulei. Motorul are 130 000 Km si pana alaltaieri nu scotea fum decat daca acceleram peste 3500 ture si atunci aproape insesizabil. Acum insa lasa ceata in urma chiar si la relanti. Fumul este albicios si cu miros puternic de gaze nearse. Nu cred sa fie de la garnitura chiuloasa pt ca nivelul de antigel e acelasi de 6 luni. Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Link to comment
relu17 Posted July 3, 2005 Share Posted July 3, 2005 Se pare ca nu ti-a fost reglat avansul ci dereglat. Daca nu ai observat inainte scaderea nivelului la joja de ulei asta ar fi singura explicatie plauzibila. Evita acel mecanic sau service si sa auzim de bine . Link to comment
dino Posted July 3, 2005 Author Share Posted July 3, 2005 Nu cred ca l-a dereglat deoarece inainte aveam intreruperi la relanti, se tura singur motorul dadea in nas. Dupa reglaj merge ca uns, nu mai trepiseaza, relanti constant la 900 ture si fuge de mananca pamantul acum . Problema e ca a aparut acest fum. Ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc pentru raspunsuri. Link to comment
cav Posted July 3, 2005 Share Posted July 3, 2005 (edited) segmentare se cheama ce trebuie sa i faci , asa am patit eu , si am gasit segmentii de jos blocati pe cilindri Edited July 3, 2005 by ovi_jer Link to comment
sorin77 Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 Problema e ca a aparut acest fum... Dupa povestea asta cum stai cu consumul de benzina in oras? Eu stiu ca fum iti poate scoate masina si daca ai amestecul prea bogat, de nu e neaparat nevoie sa iti manance ulei masina. Daca ai un consum mare atunci trebuie sa vezi cum ce il cauzeaza. Daca indepartezi cauza scapi si de fum. Ar mai trebui sa vezi ce culoare are fumul ala e alb sau gri/negru . Citeste Aici un alt post pe tema asta: Link to comment
dino Posted July 7, 2005 Author Share Posted July 7, 2005 Imi cer scuze ca revin cu obsedanta mea idee. Se poate ca fumul si mirosul de gaze nearse sa provina si de la o reglare defectuoasa a avansului ? Si inca un lucru de fiecare data cand opresc motorul pe partea stanga in dreptul stalpului dintre cele doua usi este un miros puternic de benzina. Cam atat. Am completat la 4000 km cu 650 ml de ulei. Cam mult stiu. Link to comment
CT_ZDB Posted July 7, 2005 Share Posted July 7, 2005 mergi la un service si fa un test al compresiei. O sa aflii daca te pandeste o segmentare!!! Link to comment
Nu_stiu_totul Posted July 7, 2005 Share Posted July 7, 2005 Dupa povestea asta cum stai cu consumul de benzina in oras? Eu stiu ca fum iti poate scoate masina si daca ai amestecul prea bogat, de nu e neaparat nevoie sa iti manance ulei masina. Daca ai un consum mare atunci trebuie sa vezi cum ce il cauzeaza. Daca indepartezi cauza scapi si de fum. Ar mai trebui sa vezi ce culoare are fumul ala e alb sau gri/negru . Citeste Aici un alt post pe tema asta: <{POST_SNAPBACK}> Avansul dereglat poate cauza fum dar nu exagerat! Verifica ce-i cu mirosul de benzina sa nu ajungi "torta" Daca ai ulei "necorespunzator" poate sa ti-l pape! Se recomanda sa fie de tipul 10W40 . Fum+consum ulei ->poate fi necesara segmentare! Link to comment
dino Posted July 17, 2005 Author Share Posted July 17, 2005 (edited) Fost pana la Mangalia. Distanta dus-intors 620 KM consum 35 l benzina si 1l ULEI. Cred ca e cazul sa merg in service desi daca dadeam cu degetul pe toba in interior nu era grasime deloc si toba avea culoare maronie deschis. PS Ulei Mobil1 5W40 Edited July 17, 2005 by dino Link to comment
Vlad Posted July 17, 2005 Share Posted July 17, 2005 si eu am castrol 5w 40 si imi am aceleasi probleme..maine ma duc si eu la service sa vad ce zic baietii...am speranta ca daca revin la 10w40 o sa isi revina Link to comment
raresvintea Posted July 22, 2005 Share Posted July 22, 2005 la motorele de tip 1996(honda civic) si putin uzate nu se recomanda mai prost de 5W40. consumul obt pana la mangalia este paradoxal(benzina 5.6, probabil ai mers cu maxim 90km/h: ulei 1l) trebuie sa te indrepte catre segmentare daca motorul a devenit mai zgomotos sau duralube de la mama lui(USA) daca motorul toarce silentios. oricum orice varianta iti scoate din buzunar inte 30 si 150euro. NOROC si BAFTA Link to comment
dino Posted July 25, 2005 Author Share Posted July 25, 2005 Ieri am dus masina la segmentare, adica la mecanic . Operatiunea costa 12.5 milioane (adica jumatate din cat este la service). Piesele le-am cumparat cu mana mea (7.5 milioane-segmenti, garnituri, supape, ulei, kit distributie-magazin APACA)iar manopera 5 milioane. Mecanicul a zis ca nu e nevoie de segmenti la cota de revizie 1 ci normali la cota zero. Cand a montat pistoanele in cilindrii nu pot spune ca au intrat lejer dar nici foarte greu. Am sanse sa mai manance ulei?. Masina are 135 k kilometrii. Pentru cei care au mai facut segmentare a fost nevoie de segmenti RK1 si de rectificare culoasa si bloc motor? Multumesc anticipat pentru rapunsuri. Link to comment
laurentziu83 Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 ti-a zis daca era de la segmenti consumul ala de ulei? un mecanic bun trebuie sa-si dea seama. erau blocati, ceva? Link to comment
ovi_jer Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 Daca segmentarea e facuta la timp nu e nevoie de R1.Acum depinde si de norocul tau si mana mecanicului . Preturile sant cam mari atit la piese cat si la manopera.Semeringurile la supape au fost schimbate? Link to comment
AEP Posted July 26, 2005 Share Posted July 26, 2005 Nu avem cum sa spunem noi daca a fost corect segmentare cu segmenti standard... doar cel care desface si masoara uzura pe cilindru... oricum segmentare cu segmenti de R1 pe piston standard nu exista... sau poate exista dar este o prostie... cand se trece la cota de reparatie se trece cu tot cu piston... Ce segmenti ai cumparat? si ce garnituri? ce marca? Link to comment
sorin77 Posted July 26, 2005 Share Posted July 26, 2005 Daca segmentarea e facuta la timp nu e nevoie de R1... ovi_jer vreau sa te intreb: Ce inseamna o segmentare facuta la timp? Practic vorbind cum iti dai seama cand a venit timpul sa faci o segmentare? Poti sa iti dai seama de lucrul asta si fara sa mergi la service sa iti desfaca motorul? (cat de relevant e testul de compresie, etc ...) Link to comment
AEP Posted July 26, 2005 Share Posted July 26, 2005 stiu ca nu m-ai intrebat pe mine, dar imi permit sa raspund si eu... NU... daca nu desfaci motorul (sau macar sa masori compresia- dar in final decizia corecta tot dupa ce desfaci motorul o iei) nu ai cum sa stii daca trebuie segmentat sau nu... Link to comment
dino Posted July 27, 2005 Author Share Posted July 27, 2005 E drept ca acum nu mai scoate pic de fum, parca trage mai bine, miroase cam tare a ars presupun ca de la piesele noi care se incing. Segmentiii erau intr-o cutiuta pe care scria GM-DAEWOO Made in Korea si vanzatorul zicea ca sunt si pentru opel . Da a schimbat si simeringurile de la supape, toate filtrele mai putin cel de benzina si un injector care zicea mecanicul ca era infundat. fftopic: Acum am constatat ca arcurile si amortizoarele pe spate sunt prastie. Daca arcurile se schimba amortizoarele se pot reconditiona sau trebuie sa iau de noi? Cam la ce pret se ridica operatiunea? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now