lalexis Posted April 29, 2004 Share Posted April 29, 2004 Vreau sa stiu ce ulei ati folosit, ce folositi acum si de ce. Precizati si vascozitatea. Pentru mine: Castrol TXT Softec 5W-40. Link to comment
ovidiuc Posted April 29, 2004 Share Posted April 29, 2004 Lalexis ca sa pot sa votez ar fi trebuit sa adaugi si Daewoo.Deci am Daewoo nu stiu exact de care. Link to comment
lalexis Posted April 29, 2004 Author Share Posted April 29, 2004 Ovidiu, am incercat sa bag Daewoo, dar nu a mai vrut sa-l ia saitu' . Deci tu ai Daewoo... Link to comment
NFS Posted April 29, 2004 Share Posted April 29, 2004 Am Mobil1 Super S 10W40 (semi-sintetic) ... merge de rupe! M-am dus sa-l schimb dupa 6 luni (desi aveam numai ~5000km) si n-au vrut, au zis ca tine lejer 10k si ca-mi bat joc de bani! Link to comment
VAXXi Posted April 29, 2004 Share Posted April 29, 2004 si Daewoo Your wish is granted. Să-nţeleg că e doar pentru Matizuri sondajul ? sau se mută la Statistici ? Link to comment
VIPER Posted April 29, 2004 Share Posted April 29, 2004 Daewoo 5W30. Are plaja cea mai larga la temperaturi si e recomandat de producator. In plus, e si de calitate, si sigur Nu e facut in RO! Link to comment
VAXXi Posted April 29, 2004 Share Posted April 29, 2004 OMV Syn Com 5W40. Se mută la statistici. Link to comment
FLEX Posted April 29, 2004 Share Posted April 29, 2004 OMV 5w40 (full sinth.); daca la inceput eram usor indoit de uleiul asta, deoarece pina la el masina era simtitor mai vioaie dupa schimb, in timp ce cu asta era normala dupa schimb, ei bine, dupa 2500km facuti cu el mi se pare a fi o alegere foarte buna; oricum, la urmatorul schimb o sa bag Aral 5w40 ... peste Aral eu zic ca nu e nimic, cel putin in Europa. Link to comment
relu17 Posted April 29, 2004 Share Posted April 29, 2004 ELF Competition 10W40 din motive financiare si motivat de ce am citit pe forumuri. Link to comment
Lucman Posted April 30, 2004 Share Posted April 30, 2004 Castrol Magnatec 10W40, bestial, dar o caruta de bani Link to comment
iuzar Posted April 30, 2004 Share Posted April 30, 2004 Castrol GTX 3 dar Luci mi-a spus ca e nashpa, cred ca fac o spalare la baia de ulei si bag si eu Magnatec ca prea il lauda Luci Link to comment
laurentziu83 Posted April 30, 2004 Share Posted April 30, 2004 Si eu tot ARAL, da mi se pare ca iese cam negru dupa numai 10k km la revizie. Pentru un ulei de 300k litrul... Cel putin iarna la -25 de grade se simte fata de Dacia la care simti ca moare demarorul cand vrei sa o pornesti. Ultima data l-am schimbat in Decembrie si, la cit costa, nu prea se justifica sa-l schimb la 6 luni (mai bine-i pun ulei de salata ) Link to comment
VAXXi Posted April 30, 2004 Share Posted April 30, 2004 Si eu tot ARAL, da mi se pare ca iese cam negru dupa numai 10k km la revizie. Aşa şi trebuie. Un ulei care rămâne mult timp deschis la culoare e un ulei prost ! http://www.chris-longhurst.com/carbibles/e...eoil_bible.html Citiţi şi băgaţi la cap, că zice bine omu' ! Link to comment
expero 16V Posted May 3, 2004 Share Posted May 3, 2004 Aral 15W 40 vara si Aral 10W40 iarna.Bineanteles in combinatie cu Duralube... Link to comment
danielson Posted May 3, 2004 Share Posted May 3, 2004 Aral 15W 40 vara si Aral 10W40 iarna.Bineanteles in combinatie cu Duralube... E un "bineinteles" folcloric, izvorat din faptul ca noi romanii suntem un popor credul si punem la inima toate reclamele de la TV. O chestie mai mult decat realista cititzi la: http://www.authorized-amsoil-dealer-for-sy..._oil_additives/ Multe "legende" sunt simple gargarisme. In realitate foarte multe companii producatoare de aditivi "minune" se taraie prin procese interminabile cu guvernul SUA. Motivul este simplu, produsul nu se ridica nici pe departe la performantzele din reclamele TV. Pe soferii americani ii apara FTC-ul de "fake"-uri ... pe noi cine ne apara? OPC-ul? :spume: Link to comment
expero 16V Posted May 3, 2004 Share Posted May 3, 2004 Aral 15W 40 vara si Aral 10W40 iarna.Bineanteles in combinatie cu Duralube... E un "bineinteles" folcloric, izvorat din faptul ca noi romanii suntem un popor credul si punem la inima toate reclamele de la TV. O chestie mai mult decat realista cititzi la: http://www.authorized-amsoil-dealer-for-sy..._oil_additives/ Multe "legende" sunt simple gargarisme. In realitate foarte multe companii producatoare de aditivi "minune" se taraie prin procese interminabile cu guvernul SUA. Motivul este simplu, produsul nu se ridica nici pe departe la performantzele din reclamele TV. Pe soferii americani ii apara FTC-ul de "fake"-uri ... pe noi cine ne apara? OPC-ul? :spume: nu e nici urma de folclor in ce-am scris.am avut duralube la dacie,am ajuns la 170.000km.in 6 ani si nu i-am facut decat o segmentare la 120.000.Cand mecanicii m-au intrebat ce am bagat in motor de este pelicula aia pa camasi?asa ca alta proba nu-mi mai trebuie in privinta duralube.Deasemenea duralube e f.apreciat in S.U.A.,spunandu-mi cineva care a fost acolo in 2002 ca peste tot erau reclame si ca era un produs f.popular la ei.Asa ca FTC-ul s-o sesiza,dar nu in cazul lui duralube. Link to comment
laurentziu83 Posted May 5, 2004 Share Posted May 5, 2004 expero 16v a scris: nu e nici urma de folclor in ce-am scris.am avut duralube la dacie,am ajuns la 170.000km.in 6 ani si nu i-am facut decat o segmentare la 120.000.Cand mecanicii m-au intrebat ce am bagat in motor de este pelicula aia pa camasi?asa ca alta proba nu-mi mai trebuie in privinta duralube.Deasemenea duralube e f.apreciat in S.U.A.,spunandu-mi cineva care a fost acolo in 2002 ca peste tot erau reclame si ca era un produs f.popular la ei.Asa ca FTC-ul s-o sesiza,dar nu in cazul lui duralube "Doar" la 120000 ? nu ti se pare ca ti-ar fi tinut la fel segmentii daca nu foloseai aditivul? Eu am un prieten cu Dacia din 84 cu 115 k la bord care nu scoate pic de fum. Nici vorba de vreun aditiv sau consum semnificativ de ulei. Si am mai vazut si prin alte parti cum segmentii tineau peste suta de mii doar cu uleiul normal. Daca as pune Dura Lube vreau ca macar 5-600k km sa nu am probleme cu segmentii. Am vazut la un taximetrist pe Matiz cum ajunsese la 250 k km fara sa dea jos motorul si fara vreun aditiv. Link to comment
sprite Posted May 5, 2004 Share Posted May 5, 2004 am avut duralube la dacie,am ajuns la 170.000km.in 6 ani si nu i-am facut decat o segmentare la 120.000.Cand mecanicii m-au intrebat ce am bagat in motor de este pelicula aia pa camasi?asa ca alta proba nu-mi mai trebuie in privinta duralube. In 1997, mi-am luat o Dacie (noua, de la Pitesti). La 15.000 km i-am pus DuraLube... Am tinut-o pana in 2002, cand mi-au furat-o... avea 86.000 km, mergea extraordinar (chiar extraordinar!), nu manca ulei si nu scotea fir de fum... Voi pune DuraLube si la Matiz... negresit. In ceea ce priveste chestionarul, am votat Texaco. Asta mi-au pus la revizie, este 5W30. Din auzite stiu ca nu e excelent, dar n-am avut probleme pana acum. Link to comment
iuzar Posted May 5, 2004 Share Posted May 5, 2004 Sper sa nu va demoralizez prea mult dar Duralube, Slick & stuff sunt PLACEBO la greu...chiar si Duralube a fost data in judecata. cititi aici http://www.chris-longhurst.com/carbibles/i...&additives.html si comentati aici http://daewoo.globtel.ro/viewtopic.php?t=527 ca sa nu mai umplem topicul asta de alte discutii Link to comment
danuzz Posted May 5, 2004 Share Posted May 5, 2004 la oltcit-ul meu am avut duralube. pe la 85.000 km am avut un necaz si am mers cca 100km fara ulei in baie (de fapt mai erau vreo 300 ml). Acum masina are 180.000... Link to comment
expero 16V Posted May 6, 2004 Share Posted May 6, 2004 la oltcit-ul meu am avut duralube. pe la 85.000 km am avut un necaz si am mers cca 100km fara ulei in baie (de fapt mai erau vreo 300 ml). Acum masina are 180.000... Amin... Link to comment
iuzar Posted May 7, 2004 Share Posted May 7, 2004 ISO, poate ne spui si noua care sunt clasele de performanta la uleiuri sa stim si noi ce luam. eu habar n-am cu ce se maninca Link to comment
cchrism Posted May 7, 2004 Share Posted May 7, 2004 Clasele de performanta denota cat de bun este un anumit ulei, ca si calitate, nu caracteristici de ungere la diverse temperaturi. Exista 2 notatii, unul pentru benzinare, unul pentru diesel, si de obicei sunt marcate ambele pe cutie. Pt. benzinare este Sx, unde x este de la A (cel mai slab), la L (parca asta-i cel mai nou, nu cred ca a aparut ceva mai bun, cel putin deocamdata). La Diesel este cu C prima litera, de la A pana la F cred. La matiz trebuie pus cel putin clasa SJ. De fapt cam ce am vazut eu in comert cam toate erau SJ sau SL, mai putin faimosul Panther care nici macar SJ nu era. Un ulei clasa SL este teoretic cel mai bun ulei existent, si ar trebui sa si coste ceva. Din ce am auzit mai exista si alte clase de performanta, facute de alte institute, dar asta-i cel mai folosit (e facut de API?) Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now