Engine Posted November 11, 2008 Share Posted November 11, 2008 Liqui Moly Synthoil High Tech 5W40. 5 litri la aprox. 180 lei. http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produkt.../id/e_1307.html Link to comment
andrew Posted November 11, 2008 Share Posted November 11, 2008 Am facut al doilea schimb consecutiv cu Castrol Magnatec 5w40, acum o saptamana. Imi place cum se comporta. Link to comment
Wolfman Posted November 11, 2008 Share Posted November 11, 2008 Tot de asta am si eu la Leganza, al doilea schimb pe anul asta... Nu prea sunt multumit, o sa pun OMV SynCom sau MOL 5w40 data aviatoare; la Tico am MOL Dynamic 10W30. Link to comment
GeorgeParaschiv Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 Eu il am pe ala de la revizie Daewoo . Dar care e cel mai indicat pentru o masina pana in 100k km? 5W30 sau 5W40? Link to comment
TBird Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 Castol SLX Profesional 5W40, il recomand tuturor... macar sa incerce. Masina mea se impaca foarte bine cu el... mult mai bine decat cu Magnatec Link to comment
renatremo Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 Stiu ca o sa imi pun tot forumul pe cap... Mobil 1, 0w40, made in usa... Link to comment
uskt2005 Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 (edited) Stiu ca o sa imi pun tot forumul pe cap... Mobil 1, 0w40, made in usa... Nu esti singur si eu la opel tot de asta am bagat de 0,945l iar la cielo bag 5w30 tot mobil La cielo bag de 90.000 de km numai mobil si este excelent, nu papa si cand il scot din motor dupa 9.000-10.000 de km inca se prezinta bine ca si culoare si consistenta(e gras, nu apos) Edited June 20, 2009 by uskt2005 Link to comment
Gabiti Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 Cred ca sunt un pic offtopic, dar daca ma poate ajuta cineva cu un sfat: vreau sa schimb uleiul si sunt in situatia de a alege intre doua marci de uleiuri:Valvoline SynPower 5w30 si Castrol Edge 5w30. Problema este ca nu stiu pe care sa merg. Castrolul este evidedent mai scump decat Valvoline, dar nu ma intereseaza partea asta, vreau sa stiu cam care ar fi mai bun. Am auzit ca se consuma foarte repede Castrolul Edge 5W30 si necesita control permanent sa nu te trezesti cu nivelul scazut la minim, iar de Valvoline nu am auzit sa se fi plans careva. Link to comment
renatremo Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 Nu esti singur si eu la opel tot de asta am bagat de 0,945l iar la cielo bag 5w30 tot mobilLa cielo bag de 90.000 de km numai mobil si este excelent, nu papa si cand il scot din motor dupa 9.000-10.000 de km inca se prezinta bine ca si culoare si consistenta(e gras, nu apos) __________________________ Datorita faptului ca am iesit cu masina din garantie, am trecut pe un ulei sa zicem mai bun. Testul l-am facut pe A2 unde am mers constant cu 140, maximul de viteza pe care il poate masinuta mea, iar in Bucuresti am incercat, asa vizual vascozitatea uleiului... Comparativ cu ce ulei am mai folosit... intr-adevar e destul de gras pentru ce solitari a luat... Imi voi putea spune o parere dupa 10000km... Link to comment
tolin Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 ... Mobil 1, 0w40, made in usa... Nu scrie pe eticheta "NOT FOR SALE OUTSIDE THE AMERICAS" ? Link to comment
uskt2005 Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 , nu , nu scrie, ...e contrafacut? Link to comment
Gabiti Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 Foarte interesant ! 5W30 versus 10W30 Virtually all new passenger vehicles sold in the USA use either 5W30 or 10W30 oil. The difference between the two is that the 5W30 flows better when cold, so if you live in a cold climate or operate your vehicle in a cold climate during the winter months, you should use 5W30 if it is the preferred oil for your vehicle. If you live in a sub-tropical climate and don't operate your vehicle in cold climates, then 10W30 is acceptable as long as the manufacturer specifies that it is permissible to use it. Raspuns tipic american, democratic, dupa preferintele si scopurile fiecaruia ! Numai ca la americani se poate alege intre toate tipurile de uleiuri , fie sunt 5w, ori 10W, minerale, semisintetice, sintetice etc. dupa buzunarul fiecaruia si dupa cate stiu uleiurile sunt foarte ieftine, schimbul de ulei nu reprezinta o problema. , nu , nu scrie, ...e contrafacut? Noroc ca ale noastre nu sunt contrafacute ! Ha, ha, ha ! ) Link to comment
tolin Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 La ei, 1L de ulei mineral 5w30 de Castrol costa la vreo $1,8 si se schimba la 3.000 miles (< 5.000 km). Link to comment
Gabiti Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 La ei, 1L de ulei mineral 5w30 de Castrol costa la vreo $1,8 si se schimba la 3.000 miles (< 5.000 km). Totusi este o"mica" mare diferenta fata de preturile si mai ales veniturile noastre. Si asta este doar la o pozitie; si cate alte cheltuieli mai sunt la o masina ! Link to comment
tolin Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 E o mica-mare diferenta si fata de perioadele de schimb: eu schimb de 12x mai putin decat prietenul din Detroit. La asta te-ai gandit ? Link to comment
renatremo Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 Nu scrie pe eticheta "NOT FOR SALE OUTSIDE THE AMERICAS" ? _________________________________________________ Sincer nu am observat acest mesaj, insa am sa citesc din nou eticheta maine... poate mi-a scapat. Ce poate sa ma surprinda este mirosul care nu este acelasi cu acel 0w40 achizitionat din mettttro. Eu insa imi pun intrebarea: daca nu cumva uleiurile americane au agenti de spalare cu valori mai mari decat in Europa, avand in vedere ca benzina lor are o C.O. mai mica. Astept sa vad cum se comporta dupa 10000km. Sunt foarte curios de vascozitatea pe care o va prezenta uleiul si dupa cateva mii de km in comparatie cu celelalte uleiuri folosite. Am optat pentru 0w40 pentru ca pretul lui 5w30 era destul de apropiat desi amandoua sunt full sintetice. Vom vedea... Link to comment
m.marcel Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 texaco havoline 10w40 la matiz, si la fabia castrol 5w30 Link to comment
Gabiti Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 E o mica-mare diferenta si fata de perioadele de schimb: eu schimb de 12x mai putin decat prietenul din Detroit. La asta te-ai gandit ? Ce mizerabil se traieste in "America" ! ) Ce mizerabil se traieste in "America" ! ) ) ) ) Link to comment
tolin Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 (edited) Sa faci zilnic 100 miles pana la serviciu si inapoi nu-i o placere. Nu-ti permiti nicio zi de concediu medical, sa nu gasesti locul ocupat la revenire. In conditiile acestea multi prefera uleiul mineral si un schimb la luna. Daca n-ai facilitati in garajul de-acasa, se pot inchiria facilitati de service pentru a reduce cheltuielile. Un schimb de ulei la noi este taxat in service-urile de marca cu 50 de lei, costul a doua filtre de ulei de marca la pret de magazin. Nu stiu de ce americanul traditional nu prefera un ulei sintetic Long Life pentru a reduce de 3 pana la 6 ori a numarului de schimburi de ulei, in principiu, costul global, la nivelul unui an, ar fi mai mic. Probabil ca se aplica principiul verificat: "drumul cel mai scurt este drumul cunoscut". Edited June 21, 2009 by tolin Link to comment
madkat Posted June 26, 2009 Share Posted June 26, 2009 Mobil Synth S - 5W 40 parca... Link to comment
Vladutz2007 Posted June 26, 2009 Share Posted June 26, 2009 baietii mi-au recomandat pt leganza din 99 Castrol Magnatec 10w40.O fii bun sau sa merg pe altceva? Link to comment
closchkutza Posted June 26, 2009 Share Posted June 26, 2009 Valvoline Syn Power XL III 5w30 - de vreo 4 schimburi incoace. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now