Jump to content

Ce ulei de motor aveti acum?


Ulei motor  

592 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • 7 months later...

Castol SLX Profesional 5W40, il recomand tuturor... macar sa incerce. Masina mea se impaca foarte bine cu el... mult mai bine decat cu Magnatec :P

Link to comment
Stiu ca o sa imi pun tot forumul pe cap... Mobil 1, 0w40, made in usa...

 

Nu esti singur si eu la opel tot de asta am bagat de 0,945l iar la cielo bag 5w30 tot mobil

La cielo bag de 90.000 de km numai mobil si este excelent, nu papa si cand il scot din motor dupa 9.000-10.000 de km inca se prezinta bine ca si culoare si consistenta(e gras, nu apos)

Edited by uskt2005
Link to comment
Cred ca sunt un pic offtopic, dar daca ma poate ajuta cineva cu un sfat: vreau sa schimb uleiul si sunt in situatia de a alege intre doua marci de uleiuri:

Valvoline SynPower 5w30 si Castrol Edge 5w30. Problema este ca nu stiu pe care sa merg. Castrolul este evidedent mai scump decat Valvoline, dar nu ma intereseaza partea asta, vreau sa stiu cam care ar fi mai bun.

 

 

Am auzit ca se consuma foarte repede Castrolul Edge 5W30 si necesita control permanent sa nu te trezesti cu nivelul scazut la minim, iar de Valvoline nu am auzit sa se fi plans careva.

Link to comment
Nu esti singur si eu la opel tot de asta am bagat de 0,945l iar la cielo bag 5w30 tot mobil

La cielo bag de 90.000 de km numai mobil si este excelent, nu papa si cand il scot din motor dupa 9.000-10.000 de km inca se prezinta bine ca si culoare si consistenta(e gras, nu apos)

__________________________

Datorita faptului ca am iesit cu masina din garantie, am trecut pe un ulei sa zicem mai bun. Testul l-am facut pe A2 unde am mers constant cu 140, maximul de viteza pe care il poate masinuta mea, iar in Bucuresti am incercat, asa vizual vascozitatea uleiului... Comparativ cu ce ulei am mai folosit... intr-adevar e destul de gras pentru ce solitari a luat... Imi voi putea spune o parere dupa 10000km...

Link to comment
Foarte interesant !

 

5W30 versus 10W30

Virtually all new passenger vehicles sold in the USA use either 5W30 or 10W30 oil.

The difference between the two is that the 5W30 flows better when cold, so if you live in a cold climate or operate your vehicle in a cold climate during the winter months, you should use 5W30 if it is the preferred oil for your vehicle. If you live in a sub-tropical climate and don't operate your vehicle in cold climates, then 10W30 is acceptable as long as the manufacturer specifies that it is permissible to use it.

 

Raspuns tipic american, democratic, dupa preferintele si scopurile fiecaruia ! Numai ca la americani se poate alege intre toate tipurile de uleiuri , fie sunt 5w, ori 10W, minerale, semisintetice, sintetice etc. dupa buzunarul fiecaruia si dupa cate stiu uleiurile sunt foarte ieftine, schimbul de ulei nu reprezinta o problema.

 

=)) , nu , nu scrie, ...e contrafacut? :D

 

Noroc ca ale noastre nu sunt contrafacute ! Ha, ha, ha ! :) )

Link to comment
La ei, 1L de ulei mineral 5w30 de Castrol costa la vreo $1,8 si se schimba la 3.000 miles (< 5.000 km).

 

Totusi este o"mica" mare diferenta fata de preturile si mai ales veniturile noastre. Si asta este doar la o pozitie; si cate alte cheltuieli mai sunt la o masina !

Link to comment
Nu scrie pe eticheta "NOT FOR SALE OUTSIDE THE AMERICAS" ?

_________________________________________________

 

Sincer nu am observat acest mesaj, insa am sa citesc din nou eticheta maine... poate mi-a scapat. Ce poate sa ma surprinda este mirosul care nu este acelasi cu acel 0w40 achizitionat din mettttro. Eu insa imi pun intrebarea: daca nu cumva uleiurile americane au agenti de spalare cu valori mai mari decat in Europa, avand in vedere ca benzina lor are o C.O. mai mica. Astept sa vad cum se comporta dupa 10000km. Sunt foarte curios de vascozitatea pe care o va prezenta uleiul si dupa cateva mii de km in comparatie cu celelalte uleiuri folosite. Am optat pentru 0w40 pentru ca pretul lui 5w30 era destul de apropiat desi amandoua sunt full sintetice. Vom vedea...

Link to comment
E o mica-mare diferenta si fata de perioadele de schimb: eu schimb de 12x mai putin decat prietenul din Detroit. La asta te-ai gandit ?

 

 

Ce mizerabil se traieste in "America" ! :) )

 

Ce mizerabil se traieste in "America" ! :) )

:) ) :) ) :) )

Link to comment

Sa faci zilnic 100 miles pana la serviciu si inapoi nu-i o placere. Nu-ti permiti nicio zi de concediu medical, sa nu gasesti locul ocupat la revenire. In conditiile acestea multi prefera uleiul mineral si un schimb la luna. Daca n-ai facilitati in garajul de-acasa, se pot inchiria facilitati de service pentru a reduce cheltuielile. Un schimb de ulei la noi este taxat in service-urile de marca cu 50 de lei, costul a doua filtre de ulei de marca la pret de magazin. Nu stiu de ce americanul traditional nu prefera un ulei sintetic Long Life pentru a reduce de 3 pana la 6 ori a numarului de schimburi de ulei, in principiu, costul global, la nivelul unui an, ar fi mai mic. Probabil ca se aplica principiul verificat: "drumul cel mai scurt este drumul cunoscut".

Edited by tolin
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...