Lucas Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 M-am tot gandit sa inlocuiesc motorul de 0.8 L cu unul mai mare. Nu zic ca nu este fiabil asta de Tico. De fapt multi mecanici de la Daewoo mi`au zis ca motorul de Tico este cel mai fiabil din gama Daewoo. Nu stiu daca e adevarat dar la mine nu a facut nici o figura. Are 58 k km. nu sunt multi dar stiu un instructor din oras care are un tico pe scoala si are 500 k km. Da. atzi citit bine 500.000 Km. Deci la fiabilitate este super. Dar imi trebuie putere mai multa. Mi-a zis cineva ca un motor de Hyundai Scion intra perfect in locas (1.1 L are mi se pare si 4 cilindrii). Mai stiti alte motoare care sa se potriveasca pe tico? chiar cu mici modificari. Link to comment
ToPser Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 Intra cu mici modificari motorul de Matiz Euro 2. Nu ca cel Euro 3 nu intra dar are mai putini cp si tu ai zis ca-ti trebuie multa putere. Motorul de Euro 2 are 51 cp iar cu un traseu complet Borla si un filtru K & N ajungi la 60 cp. Se mai potriveste cel de la Suzuki Alto cu mici modificari Link to comment
pesteimputit Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 se mai potrivrsc ele si altele.. vorbeste cu pepino... Link to comment
Maniaku Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 Bai da' voi chiar vreti sa-l transformati in bolid??? Nu ca nu as fi de acord dar deja implica atat de multi bani incat va puteti lua alta masina!!!! Link to comment
Pepinno Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 Intrebarea e ...Ai cu ce sa opreshti un motor de 4 linie 12 supape ...O suta opt naravashi ? ai intzeles bine 108 Hp...toyota starlet daca da invatza-ma shi pe mine Link to comment
dreaQ Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 Intrebarea e ...Ai cu ce sa opreshti un motor de 4 linie 12 supape ...O suta opt naravashi ? <{POST_SNAPBACK}> Cu un stalp! Doamne fereste. Link to comment
pesteimputit Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 ascultati la pepino ca stie ce vorbeste... daca omu a avut motorul si a renuntat la el atunci o fi avut el vre-un motiv... Link to comment
th3_grimreaper Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 motorul de hyundai pe care l-a mentionat cineva mai devreme are 1.1 L, dar 3 cilindri...si cum zice si PEP, trebuie un sistem de franare ceva mai performant daca vrei motor mai mare - discuri pe spate, discuri pe fatza macar marite daca nu chiar perforate (nu mai zic de suspensii intarite, gume pe masura si "ceva" care sa stimuleze motorul ala - injectie&stuff) Link to comment
Pedala Posted August 10, 2005 Share Posted August 10, 2005 Discurile sunt perforate pt. a elimina apa. Discurile ventilate se racesc mai repede... Link to comment
th3_grimreaper Posted August 11, 2005 Share Posted August 11, 2005 sorry, ventilate am vrut sa zic... Link to comment
alx Posted August 12, 2005 Share Posted August 12, 2005 Daca totusi te hotarasti sa-l schimbi, cumpar eu motorul tau vechi... Link to comment
Tommy Posted August 12, 2005 Share Posted August 12, 2005 Mai stiti alte motoare care sa se potriveasca pe tico? chiar cu mici modificari. <{POST_SNAPBACK}> cu mici modificari .. unul de slr (de stergatoare) Link to comment
f.marinescu Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 Aceste discutii nu au sens. Pe Tico 796 cmc sunt suficienti. Link to comment
BAD_MF Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 Pentru cele 600 de kg ale lui Tico eu zic ca e destul motorasul. Oricum trebuie modificari majore la trenul de rulare pt ca asa cum e el la o putere mai mare, la peste 100 km/h isi ia zborul. Tico stock, numai cu soferul la 100 si ceva e aventura tata! Link to comment
SORAN Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 Eu am mers la viteza de 140kmh sa zicem cam 20km legat si nu a fost chiar asa aventura. Pe vremea aia nici nu aveam rotile si suspensia de acum! Link to comment
BAD_MF Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 Eu am mers si cu 150 cu tico, da eram 5 persoane in masina si era cat de cat stabila, dar se schimba situatia cand e numai soferul. Link to comment
AAdorjan Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 (edited) Ehhh am mers singur in masina constant cu 110 multi km si nu mi se pare ca creste adrenalina exagerat. Daca mergi peste acesta viteza si incerci depasiri riscante se schimba situatia. Dar 110 hai sa zicem 120 nu e nici o problema. Iar la 110km/h ai circa 4200-4300 rpm! Dar aici se discuta ce motor se poate adapta la Tico cu modificariile de rigoare, care sunt numeroase si atunci se pune problema: merita? Edited February 15, 2006 by AAdorjan Link to comment
SORAN Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 De meritat sigur nu merita...ideea e valabila doar daca vrei sa fii unic si sa ai o jucarie mai speciala! La Tico daca soseaua este buna nu sunt probleme la viteza, insa daca sunt denivelari si mergi si mai si virezi un pic atunci incepe sa "sara". Link to comment
lordcalibras Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 Nu merita cu siguranta! E o investitie care nu isi are locul. Acuma, vb lu` Soran .. daca vrei sa ai ceva deosebit ii ok ... daca nu, nu merita! Masina e calculata perfect in functie de motorul ei ... Si tu crezi ca un motor de 1.1 e mare lucru fata de Ticolino al tau? Crezi tu ca ai sa fii mai mandru si o sa simti prea multa forta in plus? Nu cred ... Link to comment
th3_grimreaper Posted February 17, 2006 Share Posted February 17, 2006 ba eu zic ca se simte diferenta...motorul ala de 1,1 il am eu pe hyundai getz (aveti dreptate: are 4 cilindri , eu nu ma uitasem niciodata sub capota). si va dati seama ca hyundai getz e mult mai greu decat tico...si am ajuns cu el la 170 km/h, mai mult nu poate (decat la vale eventual) Link to comment
lordcalibras Posted February 18, 2006 Share Posted February 18, 2006 Normal ca se va simti o oarecare diferenta, mai mult sau mai putin, ideea era ca nu se va simti diferenta pe masura investitiei si a muncii depuse! Link to comment
negoctav Posted February 20, 2006 Share Posted February 20, 2006 Eu sunt de parere ca un motor mai mare pe tico va impune modificari multiple(presupunem ca motorul este cu carburator,nu injectie): - instalatie racire marita -frane modificate (supradimensionate) -structura de rezistenta a caroserie imbunatatita ("intarita")-se stie faptul ca tico are o caroserie care nu prea are resitenta la torsiune (puneti o roata pe o bordura mai mare si controlati lufturile la usi sau ridicat-o pe cric si vedeti cum se mai inchid usile) -suspensie si tren rulare modificate In plus repartitia pe punti ale greutatilor va fi proasta,adik se va incarca puntea fata .Rezultatul,un comportament puternic subvirator.Pentru a il elimina va trebui incarcata puntea spate,adik greutate suplimentara pe spate=>performantele dinamice scad Deci ,dupa umila mea parere modificarile maxime care se pot face(in afara de evacuare/admisie sport) :carburator schimbat si/sau axa cu came sportiva=>poate decat frane modificate,suspenie un pica mai ferma si anvelope= jante mai late. Link to comment
madkat Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 (edited) ma intreb si eu - care ar fi rostul unui motor mai mare pe tico? tocmai sensul acestei masini este motorul (care e cel mai reusit dupa mine din gama daewoo - si cu un carburator exemplar) - poate pe matiz, care e mai greu, si se simte cu disperare nevoia altui motor... Edited February 21, 2006 by madkat Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now