Jump to content

Motor ?


Recommended Posts

M-am tot gandit sa inlocuiesc motorul de 0.8 L cu unul mai mare. Nu zic ca nu este fiabil asta de Tico. De fapt multi mecanici de la Daewoo mi`au zis ca motorul de Tico este cel mai fiabil din gama Daewoo. Nu stiu daca e adevarat dar la mine nu a facut nici o figura. Are 58 k km. nu sunt multi dar stiu un instructor din oras care are un tico pe scoala si are 500 k km. Da. atzi citit bine 500.000 Km. Deci la fiabilitate este super. Dar imi trebuie putere mai multa. Mi-a zis cineva ca un motor de Hyundai Scion intra perfect in locas (1.1 L are mi se pare si 4 cilindrii).

Mai stiti alte motoare care sa se potriveasca pe tico? chiar cu mici modificari.

Link to comment

Intra cu mici modificari motorul de Matiz Euro 2. Nu ca cel Euro 3 nu intra dar are mai putini cp si tu ai zis ca-ti trebuie multa putere.

Motorul de Euro 2 are 51 cp iar cu un traseu complet Borla si un filtru K & N ajungi la 60 cp.

Se mai potriveste cel de la Suzuki Alto cu mici modificari :rolleyes:

Link to comment

Bai da' voi chiar vreti sa-l transformati in bolid???

 

Nu ca nu as fi de acord dar deja implica atat de multi bani incat va puteti lua alta masina!!!!

Link to comment

Intrebarea e ...Ai cu ce sa opreshti un motor de 4 linie 12 supape ...O suta opt naravashi ? ai intzeles bine 108 Hp...toyota starlet daca da invatza-ma shi pe mine

Link to comment
  • 5 weeks later...

motorul de hyundai pe care l-a mentionat cineva mai devreme are 1.1 L, dar 3 cilindri...si cum zice si PEP, trebuie un sistem de franare ceva mai performant daca vrei motor mai mare - discuri pe spate, discuri pe fatza macar marite daca nu chiar perforate (nu mai zic de suspensii intarite, gume pe masura si "ceva" care sa stimuleze motorul ala - injectie&stuff)

Link to comment
  • 6 months later...

Pentru cele 600 de kg ale lui Tico eu zic ca e destul motorasul. Oricum trebuie modificari majore la trenul de rulare pt ca asa cum e el la o putere mai mare, la peste 100 km/h isi ia zborul. Tico stock, numai cu soferul la 100 si ceva e aventura tata!

Link to comment

Ehhh am mers singur in masina constant cu 110 multi km si nu mi se pare ca creste adrenalina exagerat. Daca mergi peste acesta viteza si incerci depasiri riscante se schimba situatia. Dar 110 hai sa zicem 120 nu e nici o problema. Iar la 110km/h ai circa 4200-4300 rpm!

 

Dar aici se discuta ce motor se poate adapta la Tico cu modificariile de rigoare, care sunt numeroase si atunci se pune problema: merita?

Edited by AAdorjan
Link to comment

De meritat sigur nu merita...ideea e valabila doar daca vrei sa fii unic si sa ai o jucarie mai speciala! La Tico daca soseaua este buna nu sunt probleme la viteza, insa daca sunt denivelari si mergi si mai si virezi un pic atunci incepe sa "sara".

Link to comment

Nu merita cu siguranta! E o investitie care nu isi are locul. Acuma, vb lu` Soran .. daca vrei sa ai ceva deosebit ii ok ... daca nu, nu merita! Masina e calculata perfect in functie de motorul ei ... Si tu crezi ca un motor de 1.1 e mare lucru fata de Ticolino al tau? Crezi tu ca ai sa fii mai mandru si o sa simti prea multa forta in plus? Nu cred ...

Link to comment

ba eu zic ca se simte diferenta...motorul ala de 1,1 il am eu pe hyundai getz (aveti dreptate: are 4 cilindri :> , eu nu ma uitasem niciodata sub capota). si va dati seama ca hyundai getz e mult mai greu decat tico...si am ajuns cu el la 170 km/h, mai mult nu poate (decat la vale eventual)

Link to comment

Eu sunt de parere ca un motor mai mare pe tico va impune modificari multiple(presupunem ca motorul este cu carburator,nu injectie):

- instalatie racire marita

-frane modificate (supradimensionate)

-structura de rezistenta a caroserie imbunatatita ("intarita")-se stie faptul ca tico are o caroserie care nu prea are resitenta la torsiune (puneti o roata pe o bordura mai mare si controlati lufturile la usi sau ridicat-o pe cric si vedeti cum se mai inchid usile)

-suspensie si tren rulare modificate

In plus repartitia pe punti ale greutatilor va fi proasta,adik se va incarca puntea fata .Rezultatul,un comportament puternic subvirator.Pentru a il elimina va trebui incarcata puntea spate,adik greutate suplimentara pe spate=>performantele dinamice scad

 

Deci ,dupa umila mea parere modificarile maxime care se pot face(in afara de evacuare/admisie sport) :carburator schimbat si/sau axa cu came sportiva=>poate decat frane modificate,suspenie un pica mai ferma si anvelope= jante mai late.

Link to comment

ma intreb si eu - care ar fi rostul unui motor mai mare pe tico?

 

tocmai sensul acestei masini este motorul (care e cel mai reusit dupa mine din gama daewoo - si cu un carburator exemplar) - poate pe matiz, care e mai greu, si se simte cu disperare nevoia altui motor...

Edited by madkat
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...