ovi_jer Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 De curand GM DAEWOO a lansat modelul STATESMAN. Este o masina lunga de 5,2m si o greutate de 1730 kg.Este propulsata de un motor V6 Alloytec de 3,6l ce dezvolta o putere de 258 CP si are un consum mediu de numai 8,6l/100km datorita noii tehnologii folosite. Mai multe detalii aici . Imaginile de mai jos vorbesc de la sine despre ce fel de clasa este vorba Link to comment
VAXXi Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 Electronic Throttle Control (ETC) effectively co-ordinates the driver's intentions with the actions of various powertrain control components. By eliminating the mechanical connection between the accelerator pedal and engine, ETC allows more precise throttle control. In conjunction with its Variable Intake Manifold (VIM), ETC further improves fuel efficiency and reduces emissions as well as engine vibration and noise. Asta nu mai are cablu d-acceleratie Link to comment
VIPER Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 Cam tot ce e nou vine cu acceleratie servo. O sa am si io! Link to comment
ToPser Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 (edited) n-am cuvinte e o frumusete de masina . imi place la koreeni ca nu au stricat inca designul masinilor cu farurile alea alungite pana pe aripi de ex ca la citroen p.s - inca are emblema daewoo Edited July 6, 2005 by ToPser Link to comment
remix Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 (edited) Sincer mie nu-mi place in mod deosebit. LCD-urile la interior sunt de toata jena pentru un automobil in clasa lui, ma refer la cele din bord. TFT-urile din tetiere nu ma impresioneaza cu nimic, adica nici de bine nici de rau. Iar designul exterior este unul care nu-ti atrage atentia cu nimic. Nu are nimic impunator ca un S-Klasse, nimic inovator precum 7 series. Mi se pare un design monoton, menit sa nu starneasca mari emotii. Iar dunga aia cromata "TM" GM mi se pare exagerata. A aparut la Opel, au bagat-o chiar si Alfa pe 147 cel nou, acum si la Daewoo. Nu-mi place. Asa, per ansamblu, pare o masina pentru un om cu ceva banuti dar care nu doreste sa impresioneze cu absolut nimic. Mie mi se pare o masina cu o decenta exagerata, poate prea umila pentru clasa in care doreste sa concureze. Edited July 6, 2005 by remix Link to comment
Satori Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 Oare clasa asta de care vorbesti tu se caracterizeaza prin opulenta designului exterioara? Ce are daca e o masina cu un look linistit? Mie imi place la nebunie decenta designului acestei masini. E un Daewoo, nu e menit sa impresioneze ci sa asigure o masina functionala, fiabila, cu nivel de dotare peste o masina din aceiasi clasa si cu acelasi pret si, in cazul acesta, si ceva lux. Chiar si asa, masina impresioneaza prin dimensiuni. Link to comment
VIPER Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 Imi vine in minte un citat din Ursa Mare care prezinta acum Roata De Rezerva pe Antena 1: "pana cand o sa ne mai luam masini pentru cei de pe trotuar???" Link to comment
Alezz Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 O masina super cu un design linistit,discret care nu iti sare in ochian de la 1 km distanta...imi place la nebunie . Link to comment
body Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 Si mie imi place !Pacat ca nu am banii ! Link to comment
CT_ZDB Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 Si mie imi place.. si intradevar, masina o iei pentru tine, nu pentru privitori. O masina buna e o masina in care soferul se simte bine (si acici ma refer la personalitatea soferului) !!! Link to comment
remix Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 Pai da, e si normal sa ganditi asa, pentru ca majoritatea sunteti (ca si mine dealtfel, eu doar incercam sa ma pun in pielea unui cumparator de astfel de masini) cumparatori de masini din clasele mici/medii. Una este psihologia noastra si cu totul alta este psihologia celui care cumpara S Klasse sau Seria 7. Judecand din prisma unui sofer/cumparator de cel mult Leganza, da, este o masina foarte reusita. Totusi parerea mea este ca nu noi suntem targetul si de aceea trebuie sa incercam sa o privim cu alti ochi. As fi incantat sa vad Daewoo prin cat mai multe garaje bogate dar totusi nu este asa. Si prin acest model eu nu cred ca s-au apropiat de acest deziderat. Eu vad cumparatorul de S Klasse ca un om care trebuie sa-si formeze o imagine, sa o pastreze. Este un om care se respecta, care trebuie sa-si arate puterea tocmai pentru ca imaginea sa este foarte importanta. De aceea el va cumpara o masina impunatoare, cat mai luxoasa si confortabila, cu un design aparte si plin de rafinament, cu performante cat mai ridicate si personalitate puternica. Mie mi se pare ca acest Daewoo nu are absolut nici o legatura cu personalitatea puternica, nu are o imagine impunatoare si nici rafinament iesit din comun. Tocmai asta ma dezamageste, este o masina linistita, cuminte, prea decenta, de-a dreptul umila. Totusi uitandu-ne la o masina trebuie sa ne gandim si la potentialul ei de piata, la valoarea sa ca produs pe piata pe care concureaza. Eu, sincer, n-o vad prea bine in segmentul ei. Prea putin conteaza daca imi place mie sau nu avand in vedere ca eu oricum n-o cumpar. Si in definitiv masina este un produs care satisface niste nevoi. Mie nu-mi satisface nici o nevoie acest model. Este prea mult pentru nevoile mele. Totusi am impresia ca nici celor carora ar trebui sa le satisfaca nevoile nu le este prea utila fiind prea putin pentru nevoile lor. Singura sansa a acestei masini o vad intr-un segment nisa, undeva intre segmentul de lux (nava amiral) si clasa imediat inferioara. O sansa ar avea la cei care isi doresc o masina deasupra lui A6, seria 5, E Klasse dar nu-si pot permite. De fapt mie mi se pare ca aici i-ar cam fi locul, ceea ce pentru mine nu constituie o "nava amiral". Si uite d-aia nu sunt eu asa incantat de acest model. Link to comment
Satori Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 Sa definim "nava amiral". Pentru mine inseamna cea mai tare din parcarea Daewoo. Si este. Masina asta nu este o social statement, asa cum este S Klasse. Este, pur si simplu, o limuzina pentru comfortul tau, tinand cont si de buzunar. Nu este o masina pentru Mutu, pentru printesa Diana. Este o masina pentru cineva care vrea sa calatoreasca comfortabil fara sa fie nevoit sa isi vanda copii pentru asta si caruia ii este indiferent daca atrage sau nu atentia (oricum atragi atentia - S Klasse e plictisitor, e peste tot. d.Smen atrage atentia prin marimea si unicitatea ei, mai mult ca sigur). O incadrezi gresit. As vrea sa stiu cat este pretul, nu stiu, dar e TARE departe de S Klasse, fac pariu. Link to comment
DANNY WOO Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 Seamana flagrant cu Opel Omega!!!Se vede ca sunt in GM ambii!!! Link to comment
AND Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 Deja va vad peste vreo 10 ani, cu Daewoo Statesman sh pe GPL luat la 5000 euro ) "Noua salupa" Link to comment
FLEX Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 Dupa design, masina se adreseaza pietelor asiatice si poate USA; are o linie plictisitor de lunga a treimii posterioare, in stilul (inca apreciat de americani si japonezi) al muscle-car-urilor anilor '70. Doar un importator excentric ar aduce asa ceva in Europa, desi probabil are atuurile traditionale Daewoo (raport foarte bun pret/dotari). Link to comment
Satori Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 Deja va vad peste vreo 10 ani, cu Daewoo Statesman sh pe GPL luat la 5000 euro ) "Noua salupa" Si pe tine plangand de 9 ani dupa primul Logan. FLEX, gandeste-te ca conduci una din asta. Te mai deranjeaza faptul ca are design plictisitor? Daca ar fi urat cu spune, as mai zice. Link to comment
zalmoxis Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 Dupa design, masina se adreseaza pietelor asiatice si poate USA; are o linie plictisitor de lunga a treimii posterioare, in stilul (inca apreciat de americani si japonezi) al muscle-car-urilor anilor '70. Doar un importator excentric ar aduce asa ceva in Europa, desi probabil are atuurile traditionale Daewoo (raport foarte bun pret/dotari). <{POST_SNAPBACK}> ..Subscriu...Muuult prea saraca la capitolul design atat in interior cat si (dar mai ales) la exterior!)....Problema nu este ca ar iesi in evidenta prin clasic caci ar fi fost mul mai bine insa e o imbinare nefericita de clasic si modern care nu aduce nimic sclipitor (exceptand normal lucirea inox-ului- perimat deja)...O masina care sunt convins exceleaza prin confort si ..pret...si ceva putere !!! "> Link to comment
VAXXi Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 O sa zambiti poate, dar va asigur ca masina asta va avea cumparatori; sunt destui oameni cu bani si cu bun simt care nu intentioneaza sa epateze prin comportament, bunuri si masini. Astia se cheama ca au bun simt si educatie. Desi ar putea sa-si ia Hummer/Bentley/Maserati, n-o fac, si se multumesc sa ia o masina care nu sare in ochi. Link to comment
VIPER Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 Uite de aia urasc Europa: snobism cat cuprinde!!! Mi se rupe mie de imagine etc! De aia masina asta nu va ajunge in Europa si se va vinde in draci in Asia si eventual America! Pentru ca pe aia ii doare in cot de imagine! In Europa si mai ales in spanacul de RO, daca n-ai mertzan sau bimmer esti "varza, frate!". Ete, scartz!!! Masina e superba! Punct! Link to comment
FLEX Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 FLEX, gandeste-te ca conduci una din asta. Te mai deranjeaza faptul ca are design plictisitor? Daca ar fi urat cu spune, as mai zice. <{POST_SNAPBACK}> Eu am analizat designul, am comunicat impresiile mele, si am facut niste consideratii despre pietele carora ii este adresata, dupa cultura mea auto. Atit. Din punctul meu de vedere, designul e ultimul pe lista criteriilor dupa care mi-as cumpara masina, iar confortul penultimul (a nu se confunda confortul cu ergonomia). Nu ma pot gindi cum ar fi la volan, fiindca maximul ce am pus sub fund au fost 130 de cai cu aprindere prin compresie, deci irelevant. Link to comment
remix Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 Pai sa va zpun eu cat cred ca va costa o minunatie d-asta. Cf unor site-uri gasite pe google va fi la specificatii similare cu Holden Caprice si Holden Statesman. Astea au preturi ce pornesc de la 55-60 mii de dolari americani (75.000 dolari australieni). Avand in vedere ca se fabrica in Australia si sunt de fapt doar niste Holden-uri cu design apropiat de specificatiile GM-Daewoo, dupa spusele acelorasi site-uri, va dati seama ce preturi vor avea modelele pentru Europa (vezi taxe vamale). Vor fi preturi "CIP" ce vor incepe de la 50 mii de euro. Sincer nu cred ca are mari sanse in Europa. Si studiind mai bine piata Australiana veti vedea ca de fapt marea "nava amiral" este abia la nivelul Honda Accord. Deci, concluzia mea, felicitari australienilor de la Holden pentru masina lor facuta pentru Australia, America si Asia. Felicitari grupului GM-Daewoo ca au adaptat o masina Holden la look-ul GM-Daewoo. Pe mine tot rece ma lasa acest model si recunosc ca nu-mi place. Link to comment
ovi_jer Posted July 6, 2005 Author Share Posted July 6, 2005 Gresit remix.Pretul specificat de ei este : between KRW 40 million and KRW 50 million cea ce inseamna intre 31817-39769 euro. Daca citea-i link-ul dat de mine nu mai pierdeai timpul sa cauti pretul in google. Link to comment
Ndi Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 * Masina nu trebuie sa arate ca un BMW pentru ca nu este un BMW. Simplu. As fi urat Daewoo daca xeroxa idei sau design de la Bavaria sau Benz. * Sa nu uitam ca la 100.000 E fara taxe poti alege fie Porsche 911 Biturbo Coupe care va lasa strada plangad sau un Mercedes E55 AMG, care arata identic cu ruda sa saraca, E55, mai putin faptul ca are un V8 Kompressor si dezvolta aproape 500 cai. Crede-ma, daca as sta la stop i-as taia fata mertanului sa las *un* Porsche sa treaca (oricare ar fi el), chit a Pu are 200 HP, mai putin de jumate. Sa fii in clasa sport si sa arati ca un OZN sunt lucruri diferite. Statesman mi se pare un design ingrijit, rafinat (nu e ceva schitat in 2 saptamani pe un servetel), ergonomic. E o masina care se autoinclude la clasa ei. -- Cred ca e o greseala frecventa. N-avem noi drumuri ca nemtii. Nici filme ca americanii sau lulele ca turcii. Intrebarea mea este, de ce ne comparam cu varful de linie la fiecare domeniu? Nimeni, niciodata, nu poate sa bata varful de linie in toate domeniile. Suntem un pic peste Albania. Hai sa comparam cu Albania, cred ca vom avea o revelatie. Nu poti compara Daewoo cu Maybach. Si nici nu trebuie. Daewoo a scos ce mai tare masina a lui, nu cea mai tare a lumii, si pentru resursele si experienta pe care le detine, pret, etc, cred ca a facut o treaba excelenta. Ideea este ca daca as avea banii, as lua-o. Si la 40.000 am ceva optiuni. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now