barboso Posted July 25, 2010 Share Posted July 25, 2010 Au inceput sa-mi faca probleme geamurile, de vreo saptamana se deschid / inchid cand si daca vor ele - asta la comanda mea, nu o fac singure, sa nu se inteleaga gresit; initial, dupa ce "se hotarau" sa functioneze, se deschideau / inchideau normal, dar aseara s-au inchis in vreo 5 "etape", se mai ridicau cativa cm., se opreau, dupa un minut (cateva incercari) iar se mai ridicau putin - parca si viteza de ridicare era mai mica decat in mod normal... Pe unde ar putea fi problema ? Incercarile de aseara le-am facut cu masina parcata, deci un contact slabit, care se facea de la diferite hopuri de pe drum e oarecum exclus. Link to comment
nt98adu Posted July 25, 2010 Share Posted July 25, 2010 E posibil sa fie chiar din comanda deschidere-inchidere geamuri. Poti da comanda jos si sa cureti contactele butoanelor. Daca tot la fel face si instalatia electrica si siguranta nu prezinta urme de oxidare, alta comanda geamuri. Link to comment
barboso Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 (edited) Am desfacut astazi comanda, am curatat-o si am dat cu spray de contacte, tot la fel face. Am observat, cu ea desfacuta, ca se cam incinge, si se aude si un usor bazait din interior, atunci cand nu vrea sa lucreze; o alta constatare - tot cand refuza sa lucreze, nici nu se lumineaza butoanele (avand pozitiile aprinse, normal); cand se lumineaza pot deschide / inchide si geamurile... Sa mai verific instalatia mai departe (vizual arata OK), sau sa iau alta comanda ? Edited July 26, 2010 by barboso Link to comment
nt98adu Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 (edited) In cazul de fata, nu trebuie sa cumperi alta comanda. E posibil sa ai un contact imperfect. Verifica mufarile, siguranta si cablajul. Ps: Daca ai avea de unde sa iei o comanda imprumut, macar sa stii ca nu dai banii degeaba pe alta. Mergi totusi la un electrician auto. Edited July 26, 2010 by nt98adu Link to comment
Wolfman Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 Vezi carcasa aerotermei sa nu fie crapata. In mod normal, condensul de pe evaporator se scurge pe capacul inferior al carcasei aerotermei si de acolo printr-un furtun curge afara. Ori furtunul e crapat, ori plasticul a crapat de curge la pasager. Mai degraba poate fi infundat furtunul, este localizat in compartimentul motor langa cutia filtrului de habitaclu. Link to comment
barboso Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 Am fost la electrician, se pare ca n-avea comanda nimic, dar, inainte de-a ajunge in posesia mea, acum cinci ani, s-a intervenit la instalatia electrica si s-a tras cablu de la comanda din stanga la geamul din dreapta fata pe sub scaune; acel cablu a fost prins sub suportul timoneriei schimbatorului de viteze, unde acum facea scurt. Mi-a schimbat cablul, l-a tras pe un traseu mai sigur, deocamdata functioneaza; toata distractia 150 ron, plus 20, de-o bere... A aparut alta problema acum, nu stiu daca au avut legatura intre ele, dar mufa blocului de lumini a inceput sa se topeasca, si mi-a stricat si blocul de lumini (schimbat asta iarna) - s-a intepenit maneta, nu se mai misca pe directia fata-spate (faza lunga / flashuri); blocul il schimb iar, este in jur de 80 ron, din cate stiu, dar mufa trebuie s-o caut pe la dezmembrari... Link to comment
nt98adu Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 (edited) Interventiile neautorizate si fara cap in instalatiile electrice auto, indiferent de masina, intotdeauna vor genera probleme uneori si incendii. Daca ai rezolvat-o e ok. atata timp cat a anulat firele trase si a refacut instalatia originala. Daca nu s-a procedat in consecinta ai platit si manopera si berea degeaba. In ceea ce priveste blocul de lumini, vezi sa nu fie iarasi vreo improvizatie. Mergi la acelasi electrician daca tot cunoaste meserie. Edited July 27, 2010 by nt98adu Link to comment
Stan.Andrei Posted August 1, 2010 Share Posted August 1, 2010 FRATILOOR ! Am neveoie de ajutor imediat ! Va rog! Am o nubira din 1999, 1,6; 16 V, 115000 KM, A inceput sa imi consume ulei EXAGERAT ! In weekend ul asta am facut 300 km la exterior si mi-a mancat jumatate de JOJA, eram pe maxim cand am plecat si dupa 300 de km facuti in 2 zile 150 cu 150 mi-a macat jumatate de JOJA. STIE CINEVA vreo metoda sa o verific? sa imi dau seama ce ar putea fi? trebuie sa mentionez ca imi scoate si un miros insuportabil ...habar nu am de ce pentru ca ii pun benzina destul de buna... !!!! VA ROG HELP CA MAINE - luni 02.08.2010 plec la Bucuresti, din Iasi si ma gandesc ca trebuie sa imi iau rezerve de ulei cu mine...asta daca reusesc sa ajung si sa ma intorc cu bine ! Va multumesc, scuze daca nu sunt pe topic ! Link to comment
nt98adu Posted August 1, 2010 Share Posted August 1, 2010 Poti sa o verifici la un service auto. Un test de compresie nu costa mult. Inainte de asta vezi sa nu-l piarda pe undeva. Da cu fum albastru in mers sau la pornire? La km pe care-i ai -daca sunt reali- e cam ciudat consumul de ulei. Miros insuportabil poate scoate si cand consuma ulei si cand catalizatorul e dus. Miroase a ulei ars sau a sulf? Link to comment
nt98adu Posted August 11, 2010 Share Posted August 11, 2010 (edited) Cum ai rezolvat problema? Edited August 11, 2010 by nt98adu Link to comment
nino Posted August 12, 2010 Author Share Posted August 12, 2010 (edited) Problema: troncanit spate-fata la cele mai mici denivelari, plus vibratie masina la viteze mici si rotirea volanului catre maxim de cursa... Diagnostic: amortizoarele, palierele (rulmentii lor) si bieletele legatura suspensie fata. Intrebare (n-am gasit explicat totul...): ce piese trebuie sa cumpar pentru a schimba amortizoarele si "palierele" lor? Banuiesc, pe fata, numerele 13, 5 si 7, iar pe spate 14 si 10... Va rog indicati-mi numarul de pe poze... Marca recomandata (si mai ieftina...) pentru amortizoare (am multe drumuri de tara, pietris, gropi...)? Multumesc. Edited August 12, 2010 by nino Link to comment
nt98adu Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 Fata = piesele 4,5 si 13 iar spatele 4 si 10. Pe spate verifica si bucsile de la bara stabilizatoare. Eu am avut o surpriza, dupa ce m-am chinuit vreo 2 saptamani sa aflu ce bate si dupa ce am schimbat bucsile de la brate si din fuzeta. Link to comment
nino Posted September 5, 2010 Author Share Posted September 5, 2010 Multumesc. Cred ca pe fata, in loc de 4 (care este un suport de plastic... - Montura amortizor A), ar trebui 6 (Suport superior A - arc suspensie), desi am inteles ca rulmentul 5 ar veni la set cu piesa 4... Pe spate in loc de 4 nu trebuie 14? Link to comment
nt98adu Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 Ambele piese 4 sunt foarte importante si alea trebuie. Piesa nr. 6 e suportul metalic superior pe care se fixeaza arcul si nu are de ce sa se strice. 4 nu e suport de plastic ci sustinerea arcului pe telescop si prinderea intregului ansamblu pe caroseria masinii fiind din metal si cauciuc. Pe fata cand deschizi capota, ii poti studia atent. Atat pe fata cat si pe spate ai nevoie de piesa 4 si telescop, iar pe fata si de rulment. Link to comment
piratu94 Posted October 9, 2010 Share Posted October 9, 2010 Sal cine ma poate ajuta si pe mine cu un manual de servis de nubira 1 am gasit pe forum mai in spate dar nu pod sa il descarc da eroare de pagina. Va multumesc Link to comment
piratu94 Posted October 15, 2010 Share Posted October 15, 2010 Sal cine ma poate lamuri si pemine cu cateva detali , problema la mine e ca nu stiu unde se afla termostatul la nubira1 am desfacut un furtun ce merge din radiator in motor din partea stanga cum te uiti la motor si nu era nimic acolo nici pe furtun si nici la motor e gaura am bagat mana sa vad daca e ceva si nimic , si al ceva e normal sa imi bage apa in borcanul unde bagi antigelul si deacolo sa plece pe un alt furtun cred ca la motor ca borcanul are 3 furtune , acul dela apa imi indica cred ca la a 2 linie si deacolo nu mai se misca am fost cu ea in oras si nimic ce sa fac ? . Si o alta problema nu se stinge becul dela abes eu am bagat lichid si am aresit rostile . sa fie de la asta s-au de la vrun senzor . Link to comment
sorin1983 Posted October 15, 2010 Share Posted October 15, 2010 Termostatul se afla in stanga cum te uiti pe fata motorului. E un cot din aluminiu prins in suruburi pe chiuloasa. Din el iese un furtun spre radiator. In acel corp de aluminiu prins pe chiuloasa se afla termostatul. Link to comment
piratu94 Posted October 16, 2010 Share Posted October 16, 2010 Mersi mult osa desfac sa ma uit daca am . Si mai am o problema cu vitezele intra greu intra 1 si in 2 mai ales in 2 aproape deloc sa fie dela bucsa dela schimbator ca am dat jos husa depe schimbator si acolo are o bucsa de plastic si are unpik de joc lateral in rest cele lalte vinteze merg foarte usor doar in partea cu 1,2,si masalierul merg greu. Link to comment
geogiani Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Buna ziua Am o Nubira 1 din 1999 si de aprox. 3 luni am o problema. Cand pornesc masina nu merge rotund moturul si oscileaza turometrul intre 500 - 1500 rpm, iar dupa ce se incalzeste isi revine la normal. Daca incerc sa plec cu ea de pe loc imi moare motorul ca si cum nu s-ar alimenta cum trebuie, asta numai cateodata daca reusesc sa plec merge bine vreo 10 km si dupa incepe sa tremure ca si cum ar merge in 3, turometrul nu trece de 2200rpm si motorul scoate un zgomot foarte urat. Daca aveti idee va rog sa ma ajutati si pe mine, multumesc mult. Link to comment
barboso Posted October 19, 2010 Share Posted October 19, 2010 M-a lovit si pe mine "curiozitatea" acum, la cativa ani dupa ce-am luat masina, si cand as cam scoate-o la vanzare: ce tip de suspensie are pe spate ? Am vazut-o pe dedesupt de destule ori, in service, dar nu ma pricep, n-o recunosc asa, uitandu-ma la ea... Link to comment
Dumitru Cristian Posted October 19, 2010 Share Posted October 19, 2010 georgi, bujiile, cum sunt? barboso, daca nu te pricepi, la ce te ajuta ? are Independent Dual-Link Strut Rear Suspension Link to comment
barboso Posted October 19, 2010 Share Posted October 19, 2010 (edited) Multumesc pt. raspuns. Ma "ajuta" ca teorie, ca ma gandesc sa trec la Cruze, care nu are suspensie independenta - teoretic, cel putin, as sari din lac in put, cel putin din acest punct de vedere... Edited October 19, 2010 by barboso Link to comment
geogiani Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 primul lucru cand mi a aparut problema am schimbat bujiile dar nu am schimbat fisele Apropo de buji am avut bosch cu 2 electrozi si cand le am schimbat am pus cu 1 electrod Link to comment
Dumitru Cristian Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 barboso, suspensia independenta e mult superioara celei "fixe".... acuma na, asa e masina pe care o vrei tu georgiani.. nu prea are legatura cati electrozi au, atata timp cat le-ai facut distanta corespunzatoare si bujiile sunt bune si functioneaza corect! Fisele daca sunt stricate... nu merg deloc, nici cand e motorul cald nici cand e rece... Link to comment
barboso Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 barboso, suspensia independenta e mult superioara celei "fixe"... acuma na, asa e masina pe care o vrei tu Stiu si eu lucrul asta, din acest motiv am si intrebat ce fel de suspensie are Nubira, si am spus mai sus ca "sar din lac in put". Din pacate nu sunt prea multe optiuni de compacte la acelasi pret (14.000 euro), cu aceeasi putere (140 CP, motorul de 1.8) si aceleasi dotari (LS Plus). P.S. Cer scuze daca sunt offtopic si rog moderatorii sa mute / stearga discutia, daca este asa, dar putin mai tarziu, sa apuce D.C. sa vada raspunsul. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now