geogiani Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 cum le am luat asa le am pus nu am facut nici o distanta nu am stiut. distanta cum o fac? Link to comment
nt98adu Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Distanta o faci cu lera gap 1-1,1. O intrebare am si eu: Din ce cauza in unele turatii (2000-3000) masina scutura? Pana acum nu am mai avut acest simptom. Am incercat un reset ecm, insa nici o modificare. Unde trebuie umblat? Link to comment
Dumitru Cristian Posted October 21, 2010 Share Posted October 21, 2010 Same si la mine, fix la 2.000 rpm tremura asa... zici ca e dezechilibrat arborele.. sau poate chiar e ) nu cred ca e ceva "reparabil"usor... adica e de la ceva interne, cel putin in cazul meu Link to comment
nt98adu Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 Problema e benzina proasta. Am experimentat astazi cu un plin de la Mol-Carrera 100. Nu mai zmunceste, nu se impiedica, functioneaza pe masura. Cred ca-mi schimb prostul obicei de a alimenta cu benzina de 95 conform specificatiilor tehnice. Link to comment
piratu94 Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 Salut cine ma poate ajuta si pemine ? misa aprins becul chek ala cu motorul si nu se mai stinge , sa fie dela o fisa de bujie, ca am una cu probleme sa ruprt dar am facuto la loc. Masina merge normal nu da in cap se tureaza cand o accelerez, s-au sa fie de la cureaua accesori ca e piscata de la rola intinzitoare care e rupta buza de la ea dar am mers cu ea asa dar nu sa aprins becu. Link to comment
Dumitru Cristian Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Cureaua de accesorii nu are treaba cu becul de check-engine.. Totusi... nu e dacie, schimba si tu fisa aia.. o fisa "inadita" nu mai e fisa... presupun ca s-a aprins la scurt timp dupa ce ai inadit fisa, nu? Link to comment
piratu94 Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 Da asa este cam la 3 zile , am cumparat fise noi si tot nu merge ,merge intrei pistoane am scos fisele pe rand de la bobina si la cea care am avut problema nu mai am scanteie deloc ,so ars bobina ? S"> Imi puteti spune si ordinea dela bobina cum se pun fisele .Va multumesc Link to comment
nt98adu Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 Scrie ordinea pe bobina, daca e curata si te uiti atent: 1-4; 3-2; Link to comment
eugen_pustiu Posted October 29, 2010 Share Posted October 29, 2010 Salutare!De cateva zile de cand s-a racorit afara porneste greu dimineata,la a 2 cheie dupa ce la prima invarte de 6-7 ori.Bujiile sunt ngk de 2 luni puse pe masina.Iarna trecuta pornea la sfert si la - 20.Ce poate fi??Am cautat prin topicuri dar nu am gasit .Am pus si contactul de 2-3 ori sa bage benzina calumea dar tot degeaba.Inainte aveam bujii Bosch originale Germania.Ma gandesc ca numai de la ele poate fi ca altceva nu am schimbat pe la motor.Multumesc anticipat. Link to comment
piratu94 Posted October 29, 2010 Share Posted October 29, 2010 Sal am si eu o intrebare , bobina de inductie depe leganza se potriveste pe nubira 1 ? Link to comment
Salex Posted October 29, 2010 Share Posted October 29, 2010 Ti-am raspuns pe celalalt topic (Leganza) Link to comment
nt98adu Posted October 29, 2010 Share Posted October 29, 2010 (edited) Salutare!De cateva zile de cand s-a racorit afara porneste greu dimineata,la a 2 cheie dupa ce la prima invarte de 6-7 ori.Bujiile sunt ngk de 2 luni puse pe masina.Iarna trecuta pornea la sfert si la - 20.Ce poate fi??Am cautat prin topicuri dar nu am gasit .Am pus si contactul de 2-3 ori sa bage benzina calumea dar tot degeaba.Inainte aveam bujii Bosch originale Germania.Ma gandesc ca numai de la ele poate fi ca altceva nu am schimbat pe la motor.Multumesc anticipat. Nu e vb. numai de bujii. Incearca un reset ECM, verificare IAC. Daca nici asa nu merge, schimba bujiile si incarca acumulatorul. Eu, din cauza faptului ca circul max. 4 km/zi, dimineata la rece, invarte de vreo 4 ori inainte sa porneasca . La cald o ia conform expresiei ,, la sfert". LE: Si eu am avut NGK si le-am aruncat dupa 3 zile intrucat motorul in ralanti si turatie se comporta ciudat (fluctuatii la ralanti, intreruperi in sarcina). Edited October 29, 2010 by nt98adu Link to comment
eugen_pustiu Posted October 29, 2010 Share Posted October 29, 2010 (edited) I-am facut azi reset ECM si apoi am lasat -o 4 ore pana seara.A pornit la sfert.Am dat si bujiile jos.Sunt perfect curate dar...ce distanta trebuie sa am la ele si cum se regleaza ca sunt cu 2 electrozi.Ce bujii imi recomanzi daca tie iti merge bine cu ce ai tu?Eu merg si pe gpl si aprox 100 km zi minimum.Multumesc Edited October 29, 2010 by Salex citare post anterior Link to comment
nt98adu Posted October 30, 2010 Share Posted October 30, 2010 La 2 electrozi nu ai ce regla. Vin reglate din fabrica daca sunt pentru tipul tau de motor. Eu am luat Beru Ultra X cu 4 electrozi 25ron/buc si sunt multumit de ele. Ideea e sa nu cumperi orice tip de bujie. Dupa certificatul de inmatriculare (tipul motorului) prin programul celor din magazinul de piese auto, la comanda, iti aduc ce-ti trebuie. Link to comment
piratu94 Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 Salut am si eu o intrebare , cum se face un reset ECM ? C u motorul cald s-au rece ? Link to comment
Dumitru Cristian Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 Cu motorul rece... scoti curentu... dupa urmezi pasii!!! Link to comment
barboso Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 De ceva vreme, sa zic vreo luna (inca era destul de cald afara, precizez asta ca sa nu se faca vreo legatura cu venirea frigului), o data la cateva zile, chiar mai rar, imi da senzatia, la prima pornire, dimneata, ca masina ar merge in trei cilindri, sau ar avea probleme de alimentare. Dupa 30 sec / un minut, indiferent daca astept in parcare sau ma grabesc si plec imediat la drum, isi revine si merge normal, "rotund". Cam pe unde ar putea fi problema ? Fisele si bujiile le-am schimbat in august, pompa de benzina e si ea destul de noua, are vreo 18 luni. Link to comment
gustibus Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 incearca si schimba filtrul de benzina ca s-ar putea ca asta sa fie problema daca nu a fost schimbat de mult timp .Filtru inbacsit iti poate aduce si alt necaz;arderea pompei de benzina. Salutare!De cateva zile de cand s-a racorit afara porneste greu dimineata,la a 2 cheie dupa ce la prima invarte de 6-7 ori.Bujiile sunt ngk de 2 luni puse pe masina.Iarna trecuta pornea la sfert si la - 20.Ce poate fi??Am cautat prin topicuri dar nu am gasit .Am pus si contactul de 2-3 ori sa bage benzina calumea dar tot degeaba.Inainte aveam bujii Bosch originale Germania.Ma gandesc ca numai de la ele poate fi ca altceva nu am schimbat pe la motor.Multumesc anticipat. Link to comment
piratu94 Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 Cine stie ce rol are sonda lambada ? si unde este montat catilizatorul? la o nubira 1 . Ca am o nubira 1 si nu are sonda lambada adre doar un surub unde ar trebui sa fie sonda . Link to comment
piratu94 Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 (edited) Salut am o problema la o nubira1? am avt bobina de inductie arsa si am schimbato, si dupa ce am schimbato sa stins becul de la shek ,dar dupa ca am mers cu ea vro 10 minute sa aprins din nou . Sa fi ramas in calculator ca defec ? Masina merge bine acuma trage se comporta normal . Cine stie ce rol are sonda lambada ? si unde este montat catilizatorul? la o nubira 1 . Ca am o nubira 1 si nu are sonda lambada adre doar un surub unde ar trebui sa fie sonda . Te-am mai rugat si atentionat sa pui intrebarile in topicul adecvat ! Edited November 10, 2010 by Salex Link to comment
nino Posted November 10, 2010 Author Share Posted November 10, 2010 Este Euro 2? Daca da, ar trebui sa aiba sonda! Link to comment
piratu94 Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 Nu este euro2 ,e non euro . Link to comment
nino Posted November 11, 2010 Author Share Posted November 11, 2010 Sonda regleaza amestecul aer-benzina trimitand calculatorului de injectie informatii despre cantitatea de oxigen de pe evacuare (adica modul in care este realizata arderea... e ceva mai complex, bucla inchisa, bucla deschisa...). Tu ne-avand sonda, cel mai probabil ai potentiometru de unde poti seta tipul benzinei... Cauta pe forum despre potentiometru CO... Catalizatorul este pe evacuare, dupa racordul flexibil... Becul "Check" aprins poate avea alte cauze. Prima data verifica pe scanner eroarea! Se prea poate se fie ceva pe la senzorul TPS... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now