tolin Posted September 28, 2011 Share Posted September 28, 2011 Eu as schmba sonda lambda. Link to comment
GigelB Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 Eu as schmba sonda lambda. Mersi tolin sonda lambda a fost problema, cred ca era uzata ...acuma am un consum de 11-12 in oras Link to comment
eugen_pustiu Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Salutare!Am o bataie pe dreapta fata numai atunci cand iau viraj spre stanga,chiar si la 40 km/h, daca trag de volan se aude bataia.Bieletele antiruliu sunt noi ,capul de bara pe dreapta e nou.Stiu ca la dacie aveam o bucsa de teflon la caseta de directie.Exista asa ceva si la nubira??Se poate sa fie de la rulmentul de la amortizor??M-a disperat bataia asta si face din ce in ce mai des si se aude mai tare dar trag de roata si totul e perfect.Va multumec! Link to comment
andreib Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 Nu are nici o bucsa care sa poata fi schimbata. Cred ca cel mai probabil ai un mic joc in pivot sau ai prins o bieleta antiruliu de calitate superioara... Link to comment
iulianm Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 Salut, Am si ei o problema cu o nubira 1 din 98. Cand pornesc motorul la rece, se aude un zgomot puternic pentru cateva secunde - parca ar scartaii ceva. Ce are putea sa fie? Am schimbat si uleiul, face la fel. Cureaua de distributie si toate cele au fost schimbate acum cateva luni. Link to comment
Salex Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 Pare a fi o rola fixa sau un intinzator. Cureaua de accesorii si intinzatorul in ce stare se prezinta ? Da jos cureaua de accesorii si porneste motorul (pentru citeva secunde). Daca nu se mai aude, ai gasit cauza. Daca nu, mergi pe partea de distributie. (Nou nu (mai ) inseamna OK). Link to comment
tester5 Posted December 12, 2011 Share Posted December 12, 2011 (edited) Va salut si va cer ajutorul din nou...azi dimineata in drum spre serviciu am observat ca ''agata'' volanul daca se poate spune asa in curbe ...nu am dat prea mare importanta.La sfarsitul programului am luat masina din parcare (nubira 1 cutie automata 1.6 16 v)si am reusit sa ajung pana in prima intersectie unde era sa am parte de un accident intrucat volanul a intepenit la propriu .Am tras mai sanatos de el si am reusit cu chiu cu vai sa ajung in fata blocului si acum vine intrebarea...ce dumnezei sfinti si arhangheli a mai fost si asta ???ulei la caseta de directie are ,motorul are ulei.Ajutati-ma cu o idee ceva ca sunt in pomu si pomu in aer Edited December 12, 2011 by tester5 Link to comment
barboso Posted December 12, 2011 Share Posted December 12, 2011 Cureaua de accesorii este la locul ei ? Link to comment
Salex Posted December 13, 2011 Share Posted December 13, 2011 Daca toate cele sint la locul lor, ai parte de o "bucurie" tocmai de Craciun: pompa de servo a luat-o razna. Curios, de obicei pica in sezonul cald insa nu e de joaca. Trebuie facuta o investigatie serioasa si schimbata, daca se confirma diagnosticul. Ieftina nu e iar SH e riscant . Link to comment
Mircea Posted December 13, 2011 Share Posted December 13, 2011 Hopa, hopa, nu uitati sa se verifice cardanul. Daca agata doar periodic, mai mult ca sigur e cardanul de la directie, am patit-o si eu, exista tutorial pe forum cum se rezolva simplu si ieftin Link to comment
tester5 Posted December 13, 2011 Share Posted December 13, 2011 Va multumesc mult de raspunsuri.Intradevar cardanul era inculpatul si s-a rezolvat cu putin ulei ,acum trebuie sa ma duc pana pe poporului sa iau si un burduf de dacie nu de alta dar nu doresc sa mai repet inca o data experienta Link to comment
cioxan Posted December 13, 2011 Share Posted December 13, 2011 De aproximativ o luna de zile am achizionat o Nubira din '98, motor 2.0 benzina. Dupa cateva zile de la cumparare s-a aprins martorul ABS in bord in timp ce mergeam prin oras. Mentionez ca ABS-ul nu functioneaza deloc. Am fost la diagnoza si mi-a dat eroarea la verificarea ABS : "LOW SYSTEM VOLTAGE". A masurat electricianul si erau 4 V. Dupa resetarea erorii la masurare 14V. Imediat dupa plecarea de pe loc iarasi martorul ABS aprins. Masurat iar: 4V. Dupa reset iar 14V. A ajuns la concluzia ca este motorul sau calculatorul de ABS defect. Am nevoie de sfaturi. Am inteles ca este vreo 500 euro. Nu as vrea sa fac greseala sa il cumpar fara sfaturi. Am cumparat calculatorul si modulatorul hidraulic. S-a schimbat calculatorul. Aceleasi probleme. Am schimbat modulatorul hidraulic acum cateva zile. Resetare de eroare si a mers pana astazi cand mi s-a aprins simultan si ABS si Brake. Link to comment
eugen_pustiu Posted December 16, 2011 Share Posted December 16, 2011 (edited) Salut!Eu am rezolvat prin tragerea unui fir de la borna - la caroserie.Cand porneam motorul dupa 3-4 sec se stingea martorul apoi in mers la 8-10 km/h se aprindea din nou.M am chinuit 2 ani asa pana am depistat:nu avea masa caroseria cum trebuie.PS verifica si masa de la Abs ,este la tabloul de sigurante! Edited December 16, 2011 by eugen_pustiu Link to comment
paolo12 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 salut forumisti ! este prima oara cand postez si as vrea sa incep cu niste probleme legate de nubirica mea 1: - nu pot sa reglez oglinzile (electrice) ; m-am uitat la sigurante,totul ok, am scos butonul acela din soclu dar degeaba(ma gandeam la un contact imperfect) -atunci cand deschid o usa mi se aprind in bord si martorul de usa deschisa si martorul de portbagaj deschis - la zduncinaturi mai serioase se opreste/porneste aeroterma indiferent daca e la treapta 1 sau treapta 4 multumesc anticipat! Link to comment
nino Posted December 22, 2011 Author Share Posted December 22, 2011 La oglinzi trebuie facute ceva masuratori la mufa de la oglinda, daca vine curent... La ambii martori aprinsi clar ai facuta o improvizatie electrica sau ceva ars/scurtcircuitat pe undeva... Se poate sa fie legat de oglinzi... la fel cu aeroterma, contactele electrice... [PS] Sunt din Slatina, pot sa te ajut, date de contact pe PM. Link to comment
B-06-BZT Posted December 24, 2011 Share Posted December 24, 2011 salut baieti, sunt nou posesor de nubira 1, merge frumos, sunt multumit de ea, dar am o mica problema, de cand am luat-o, dimineata si mai ales cand e rece afara, in primii cativa km. scartaie amortizoarele, cred. ce credeti voi ca ar fi cu scartaitul asta ? a doua problema ar fi ca am schimbat bujiile si pe doua din cele vechi am gasit ulei pe filetul bujiilor care este cauza ? va multumesc de ajutor Link to comment
nino Posted December 25, 2011 Author Share Posted December 25, 2011 Daca amortizoarele nu curg si nu afecteaza stabilitatea, lasa-le asa... Ulei iti mananaca mult? Daca da, problema e, in principiu, de la segmenti... Link to comment
B-06-BZT Posted December 25, 2011 Share Posted December 25, 2011 Ssincer, nu m-am uitat sa vad daca sunt scurgeri de ulei la amortizoare, am sa ma uit. La partea cu stabilitatea masinii, nu am simtit nimic in neregula, fiindca masina am luat-o de curand si nu stiu cum trebuie sa se comporte in anumite situatii, insa atat cat am mers cu masina, pare sa fie ok pe curbe, adica cu supra sau sub vireaza excesiv, nu se lasa de bot mai mult decat e nevoie. Uleiul l-am schimbat imediat la cateva zile dupa ce am luat masina, am sa vad paste cateva sute de km. daca scade nivelul uleiului la joja, pierderi nu are prin alte parti, adica nu curge pe la baia de ulei sau prin alte parti, ramane de vazut daca il consuma. Si daca are vreo' importanta, masina a stat nepornita inainte de cumparare cam 3 saptamani, iar de mers cu ea in ultimele 7 luni inainte de cumparare nu sa circulat cu ea ( doar a fost pornita din cand in cand ), sa fie si din cauza asta ? Am schimbat la ea, ulei ( aral 10w40, sintetic ), filtru ulei, filtru benzina, bujii ( am pus ngk ) filtru de aer. Link to comment
tester5 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Va salut si va deranjez cu alte intrebari mai mult sau mai putin stupide...(nubira 1.6 16 v 1999 cutie automata) 1. Cum vin furtunasele de la senzori la motor?(daca se poate o poza ceva sau un desen dupa cum sunt asezati in masina,nu de alta dar nu scrie pe fiecare ce e si nu stiu care e care).In decembrie am fost la i.t.p. unde au turat motorul de l-au luat dracii ,noxele nu erau in parametri...m-am dus la un peco am alimentat si cand am pornit motorul s-a aprins check engine ,motorul sa turat singur pana la 3000 rpm .Urmatoarea zi am fost la mecanic a pus testerul pe masina si a zis ca am aceeasi presiune in motor ca si afara ,a ridicat capota a gasit un furtunas de la un senzor si la conectat la prima mufa care a vazut-o pe la admisie.Pe moment am avut senzatia ca s-a rezolvat problema doar ca pana azi au aparut si alte probleme -cateodata nu schimba singura treptele trebuie sa iau piciorul de pe acceleratie si dupaia sa apas iarasi ca sa schimbe moment in care ma infige in scaun(schimba foarte brusc) -din cand in cand pierde din turatii asta in timp ce eu apas pe acceleratie -consumul alimentat cu 50ron acum parcurg 45-50 km (inainte de itp 95-100km) Si cireasa de pe tort ,astazi am desfacut partea de admisie si ce sa vezi mai era un furtunas de la un senzor cazut in spatele motorului si cel care il pusese mecanicul ,topit intrucat il trasese pe langa motor... referitor la consum sonda lambda a verificat-o cu testerul si a zis ca este ok ,acum presupun ca din decembrie pana in ianuarie nu a cedat... Si inca o intrebare , cine are modelul asta de masina si a incercat sa faca un tester pentru mufa cu 12 pini dati-mi si mie o schema va rog ca sunt o groaza pe net dar nu stiu care functioneaza si care nu (am port serial nu trebuie usb) Va multumesc si sper ca nu v-am plictisit Link to comment
tester5 Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Nimeni nici o idee ???sau sunt singurul cu modelul asta de masina? Link to comment
tester5 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 In speranta in care cineva mai citeste acest topic ...ultimele simptome.Astazi in drum spre casa ca de regula intre 1700 rpm si 2000 scadea turatia ,numai ca dupa 300 m a murit motorul,am repornit si am plecat catre service .La service s-a facut verificarea cu un tester 11 parca scria pe el , problema e ca nu au gasit nici un cod de eroare nimic ,au resetat computerul (din cate am intales pt a se calibra senzorii )de mentionat ca sonda lambda era foarte buna .Concluzia mecanicului atata pot sa spun nu stie nici el ce are ,insa a insistat sa las masina acolo ca vine un mecanic priceput maine .si mai rau este ca acum merge numai in treapta intai nu se tureaza mai mult de 2000 rpm si moare motorul din 30 in 30 de metri NEED HEELP !!! Link to comment
nubira_1 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Am o problema veche cu consumul exagerat de benzina. Dupa parerea lui Ovi_ver problema mea se pare ca este legata de potentiometrul CO (nubira 1 non-euro 1.6 16v) si ca acesta ar trebui regla pe un analizor de gaze. A mai facut cineva lucrul asta pe acest tip de masina? Daca da aveti un grafic sau niste valori optime la care ar trebui reglata: Este cineva din craiova care a mai facut lucrul asta in acest oras si imi poate recomanda un service bun unde pot face asta? Multumesc. Sunt disperat de cate benzina poate sa consume aceasta masina, nu mai stiu ce.i pot face. Il pot regla singur potentiometetrul acela? Nu am gpl pe ea. Link to comment
tester5 Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Salut.Posibil sa gasesti aici niste grafice http://www.autocats.net/manual/chevrolet/en/documents_2009/Nubira-Lacetti/start_Nubira-Lacetti.html Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now