barboso Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 Flansa amortizor ? La mine asta facea ca toti dracii, mai prin toamna, si tot asa, nu-si dadea nimeni seama ce e... Link to comment
lv_cosmin Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 inca o problema .. .. cu noua mea achizitie .. ma usuca fratilor la consum ... nu va exagerez dar cu 15 litri de benzina nu fac 100 km in oras... iar extern am facut un drum .. si mi-a consumat putin sub 10% (cu o viteza medie de 80KM/h)... sa va spun de fapt si cum sta treaba ... 1 - nu functiona termostatu(pe care l-am schimbat azi) si nu ajungea niciodata la 90 de grade .. si asta inseamna ca mergea cu socul tras= mai turata= consum ridicat (asta cred eu ... corectati-ma daca gresesc) ... 2 - am filtru sport --conic si mareee... sper ca dupa ce imi voi pune unul normal sa-mi scada consumul ... 3 am si toba sport si huruie de mori ... ash vrea sa gasesc un pustan sa fac schimb cu o toba normala .. daca mai stiti care ar mai fi cauzele acestui consum astept sfaturi ... inca o intrebare ... voua cat va consuma nubira 1 ??? Va multumesc tuturor anticipat ... toate cele bune!!! Link to comment
Dumitru Cristian Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 Am si eu o problema cu electrica.. desigur Mai exact antena... pana acum era la jumatate si avea firul scos pt ca nu se mai ridica, sau se ridica doar putin. Azi am pus iara mufa, a mers perfect de vreo 4-5 ori.. si dupa iara nu mai merge, se ridica putin si se opreste, dar de dus in jos se duce fara probleme. Daca ii scot mufa, o las cv si o pun iara merge din nou de cateva ori... De la ce sa-i fie? Link to comment
AdiD Posted February 11, 2010 Share Posted February 11, 2010 Am rezolvat cu directia greoaie, am dat cu wd40 pe articulatia din compartimentul motor in timp ce altcineva lua viraje st-dr maxim. Si-a revenit si merge la fel de usor ca inainte. Sa ai in vedere, cat de curand, sa te pregatesti de schimbat articulatia - si la mine a mai tinut o perioada, dupa care a trebiut sa o imlocuiesc. Incepuse, pe langa faptul ca mergea greu, sa "scape" - aveai impresia cand virai ca trageai de volan intro parte si masina o lua in alta. Nu e de joaca cu directia. Link to comment
viockom Posted February 13, 2010 Share Posted February 13, 2010 Salutare ! Am si eu o problema cu Nubira mea. De cand cu gerul din iarna asta se aude un huruit la alternator, care creste in intensitate odata cu accelerarea motorului. Problema e ca dupa un drum de 200 km, m-am trezit fara curent in baterie. E clar ca alternatorul nu mai incarca. Care sunt optiunile mele in acest caz ? Trebuie schimbat alternatorul complet sau se poate repara ? Dati-mi, va rog, si mie o idee. Iar daca m-ati putea ajuta cu o informatie, unde gasesc un alternator mai ieftin (sh), caci unul nou am vazut ca ma costa in jur de 800 lei, iar pe prafurile astea... Multumesc anticipat ! Link to comment
DGT Posted February 13, 2010 Share Posted February 13, 2010 Dar becul rosu in bord nu s-a aprins?Te-ai trezit ca nu mai ai curent?Ai masurat cu motorul pornit sa vezi daca incarca? Masoara prima data si apoi purcede la cumparare!Sfatul meu! Link to comment
viockom Posted February 13, 2010 Share Posted February 13, 2010 Becul rosu s-a aprins, saracul, dar l-am observat tarziu. Ideea este ca bateria s-a descarcat complet. Am oprit motorul si am incercat sa pornesc din nou, si nici o sansa. In sfarsit, am luat curent prin cablu de la alta masina, am pornit-o, am mers cu ea si degeaba, bateria nu se mai incarca. Nici nu am aparat de masura, ca sa pot verifica. Revin si spun ca de la alternator se aude un huruit ca de la o frecare. De-asta ma gandesc ca alternatorul e terminat. Sau poate e cureaua slaba si patineaza pe fulie ? Prost e ca nici nu am posibilitatea sa ma uit sa verific daca e asa. Am sa merg sa-mi cumpar un redresor sa-mi incarc bateria, daca gasesc, si luni ii voi face o vizita electricianului. Cred ca asa e cel mai potrivit. Multumesc ! Link to comment
sorin1983 Posted February 13, 2010 Share Posted February 13, 2010 Stie cineva unde se afla montati senzorii de airbag-uri la nubira 1? Multumesc anticipat pentru raspuns. Link to comment
barboso Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 Exista reglaj lateral pt. faruri ? Daca da, de unde / cum ? Link to comment
Dumitru Cristian Posted February 20, 2010 Share Posted February 20, 2010 Da exista! Ca sa iti fie usor de reglat , bagi o surubelnita mare in stea si invarti (poza 2), acolo pe sus. Link to comment
barboso Posted February 22, 2010 Share Posted February 22, 2010 Multumesc pt. raspuns, dar ala nu este reglajul pe verticala ? Stiu ca e si un reglaj interior, pt. a cobora / ridica farurile in functie de incarcare, dar si cel pe care mi-l indici tu este, din cate am vazut, tot reglaj vertical, pt. a le "pune" la aceeasi inaltime. Eu am nevoie de reglaj orizontal / lateral, farurile nu-mi bat paralel... Link to comment
nosskiss Posted February 25, 2010 Share Posted February 25, 2010 am intrat si eu de curind in randul posesorilor de nubira 1 kombi cu instalatie GPL din fabrica dar a trebuit sa schimb garnitura de chiulasa *inainte de asta pornea bine* si distributia dupa aceste operatii facute de mecanici specializati zic eu ,la incercarea de a o porni am constatat ca nu mai da scantaie, tin sa mentionez ca toate mufele ,masele si toata instalatia este la locul ei verificata de n ori si toate contactele curatate cu spray de contacte .Stie cineva daca nu cumva GPL din fabrica are vreo protectie ceva care trebuie anulata , sau ce altceva poate fi ca am inebunit si eu si mecanicii si nevasta mea pt ca imi spune ca zic in somn (dai ...dai , tot nu da baaaaa) Link to comment
Mircea Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 Distributia e sigur pusa la punct? Link to comment
nt98adu Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 A aparut si prima mica problema la Nubira din dotare: La o acceleratie progresiva, in treapta a-III-a pe la 4000 turatii vibreaza pedala de acceleratie. Stiu ca acceleratia e pe cablu, nu pe tije, deci nu-mi dau seama ce poate fi. Daca cineva s-a lovit de problema asta, ce rezolvare este? Link to comment
Mircea Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 E posibil sa intre ceva in rezonanta acolo. Verifica si tu sa fie bine stranse toate suruburile care fixeaza pedalierul si cablul de acceleratie. Link to comment
nt98adu Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Merci de pont. Am sa verific sa vad unde este problema. Link to comment
Rih85 Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 Salut la toata lumea. Sincer mi-am facut cont aici pentru ca am observat ca problemele cu care ma lovesc la masina mea au mai fost postate pe aici. 1. Dupa un drum off-road la tara, mlastini si toate cele am ajuns acasa si am bagat-o la spalat. Dupa un timp pornesc masina, martorii se aprind si se sting, dar dupa ce fac cativa metri se aude un zgomot (din cunostintele mele limitate se testeaza functionarea ABS-ului) mi se aprind instant martorii la ABS si BRAKE. Parca am vazut ca nino a avut problema asta (facea masa). Imi poti pune o poza inca care sa imi arati exact unde e locul un se fac depuneri? de la frana de mana nu cred ca poate fi deoarece am cateva zile de cand am schimbat tot sistemul: ambele sufe, set nou saboti, tamburi noi, ambii rulmenti conici plus bieletele antirului care erau varza. 2. Tot dupa acest drum la tara, la intoarcere am inceput sa aud un huruit la alternator. Intensitatea lui este in legatura cu apasarea pedalei de acceleratie. Am fost la mecanicul meu si mi-a spus ca dupa el problema este la puntea cu diode. El ar putea sa mi-o schimbe toate dar m-a pus in legatura cu un electrician care ar putea sa imi schimbe dioda in sine fara sa inlocuiesc placa toata. Tipul ala nu prea raspunde la telefon asa ca va intreb pe voi ce credeti ca are? 3. NT98ADU noi am mai vorbit si pe alte forumuri. Si la mine imi apar trepidatii in pedala de acceleratie la anumite turatii. Daca rezolvi ceva sa ma anunti si pe mine. Sper sa ma poata ajuta careva Link to comment
eugen_pustiu Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 (edited) Salutare!Azi mi s-a aprins becul la ulei.Am oprit si pornit si s-a stins.Peste 30 min iar s-a aprins si nu am mai oprit.Nu se stingea nici daca turam usor.Am oprit-pornit si nu s-a mai aprins.Mentionez ca am ulei ELF 10w 40 si are 3000 d km.Ulei in motor am deci ce poate fi???Mi e frica sa mai merg cu ea.Pompa e antrenata de o curea ,lant sau pinion ca poate e pe duca.Multumesc! Edited March 30, 2010 by eugen_pustiu Link to comment
sorin1983 Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Sonda de ulei pare sa fie problema. Pana la facut motorul bucati schimba aceasta sonda. Costa undeva la 10 lei. Link to comment
Budan Catalin Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 @Rih85,eu zic sa incerci sa verifici inainte de toate legatura la masa de langa palnia pe unde incarci cu lichid de spalare a parbrizului,am patit si eu asa ceva mai acu doi ani,pur si simplu am desfacut,curatat,strans la loc,si nu am mai avut probleme cuABS.Din cate mai stiu mai sunt pe fie care roata senzori ABS care au niste mufe(cablaje) care se mai pot coroda am curatat si pe acolo ca erau plini de mizerie.Succes! @eugen_pustiu,verifica daca ai scurgeri de ulei sub masina in timp ce motorul functioneaza,ca sonda de care se pomeneste se intampla sa se strapunga pur si simplu si nu-ti dai seama cand pierzi ulei ca la masina stationara cu motor oprit,poate doar sa picure un pic si atat.Sonda e si ieftina si usor de schimbat,acum cum ai noroc ca au patit-o unii ca era rea si de noua,dar la mine de exemplu nu au fost probleme.Pompa din cate stiu nu-i asa de usor de stricatdar se mai poate infunda sita sorbului cred dar pentru a vedea asta ai mai mult un pic de lucru. Link to comment
eugen_pustiu Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Salut!Azi mi s-a aprins becul iar,dar de data asta tacanea si axa cu came.Oprit-pornit din nou tot statea aprins.Dupa 10 sec pornit din nou a mers fara probleme.Imi poate spune cineva cum e antrenata pompa de ulei???Ovi_jer??Am inteles de pe aici ca esti taticul lor si nu vreau sa ajung in service sa ma jecmaneasca.Tata e mecanic auto dar nu a mai desfacut nubira.Sonda nu e.Inca ceva:daca se aprinde becul tre sa sa aprinda si check engine???Am cumparat ulei Castrol 5w40,pana acum am avut 10w40 ELF ,am luat si un Motor Flush ,am vazut ca ,capacul la tacheti e pus si cu silicon si poate a intrat vreo bucata de silicon pe la pompa sa angrenaje. Link to comment
adi78 Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 (edited) Cred ca ai sorbu de la pompa infundat. Am patit la fel cu o Vectra A, avea pe sorb resturi de silicon dinala rosu. Uita-te de curozitate daca i-ti arunca ulei pe la busonul de umplere atunci cand se aprinde becu la ulei. Oricum dai baia de ulei jos. Pompa de ulei este angrenata de arborele cotit nu de alte curele. Sau uleiul este naspa. Edited April 2, 2010 by adi78 Link to comment
Mircea Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Da baia jos si verifica sorbul pompei de ulei. Link to comment
eugen_pustiu Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Multumesc de raspunsuri.Se da greu baia jos??e cu garnituri sau silicon?Sa stiu daca ma apuc maine dimineata de ea. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now