nt98adu Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Nu cer drepturi de autor ca astia le impoziteaza! Scuze de off topic. Link to comment
nt98adu Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Astazi am primit bratul bucsat. Am montat tot la loc si e din nou liniste. Link to comment
barboso Posted June 22, 2010 Share Posted June 22, 2010 Ma plangeam de ceva timp ca, la anumite turatii, adica la 2.200 si 4.500 rpm, simt o vibratie in pedala de acceleratie, vibratie la care multi mecanici au ridicat din umeri; am ajuns ieri, in sfarsit, la un Mecanic ce a gasit sursa problemei - uzura la clapeta de acceleratie, care intra in rezonanta la turatiile respective. N-a reusit sa elimine complet vibratia, doar a redus-o destul de mult, dar va trebui schimbata clapeta - la magazinele online n-am gasit-o, aveti idee pe unde as putea s-o gasesc si la ce pret ? Si pt. un scurt la inchiderea centralizata (s-a ars siguranta, am pus una noua care s-a ars instant) de unde ar trebui sa incep verificarile ? Link to comment
nino Posted June 22, 2010 Author Share Posted June 22, 2010 On 6/22/2010 at 11:20 AM, barboso said: Si pt. un scurt la inchiderea centralizata (s-a ars siguranta, am pus una noua care s-a ars instant) de unde ar trebui sa incep verificarile ? Verifica cablajul care iese de sub volan catre portiera soferului. Daca toate firele sunt ok, atunci e ars un actuator dintr-o usa... Link to comment
barboso Posted June 22, 2010 Share Posted June 22, 2010 (edited) Cablurile sunt trase toate printr-o conducta de protectie, un fel de furtun, nu prea le pot vedea. Daca ar fi vorba de un actuator n-ar trebui sa dea erori si la alarma ? Am deschis manual usa din dreapta (alarma fiind armata) si-a inceput sa tipe; o sa repet experimentul si cu celelalte usi. Usa soferului se inchide / deschide din telecomanda / contact, alarma se armeaza / dezarmeaza, dar restul usilor trebuie incuiate / descuiate manual. Edited June 22, 2010 by barboso Link to comment
nt98adu Posted June 22, 2010 Share Posted June 22, 2010 Sa inteleg: adica vibratia clapetei se transmite prin cablu si implicit pedala de acceleratie? O singura data mi s-a intamplat treaba asta pe la 4000 ture, dupa care silent. Nici nu mi-am mai batut capul daca nu am mai sesizat problema. Eu intre timp am curatat toata admisia si nu am gasit nimic in neregula. Link to comment
barboso Posted June 22, 2010 Share Posted June 22, 2010 Da, destul de ciudat, dar asta se intampla, se transmite vibratia de-a lungul cablului si se simte in pedala... Vibratia este de-a lungul axului clapetei, pe directia fata-spate; a desfacut mecanicul ansamblul clapetei, a mai adaugat niste saibe si a reusit sa elimine vibratia la 2.200 si s-o reduca la 4.500, dar n-a disparut complet. Link to comment
barboso Posted June 23, 2010 Share Posted June 23, 2010 Am mai incercat (si am reusit) astazi sa pun o noua siguranta pt. inchidere (ieri n-am mai avut nici una de 15 A), si vad ca asta nu s-a mai ars... Cea de ieri s-o fi ars din cauza ca, exceptand usa soferului, care s-a deschis automat cand am luat contactul, celelalte usi erau inchise ? In clipa in care am pus siguranta (cea de ieri), nici n-am apucat s-o introduc bine in locasul ei si s-au deschis toate usile, iar siguranta s-a ars; astazi am deschis toate usile manual, inainte de a pune siguranta, si nu s-a mai intamplat nimic. Pot sa stau linistit, sau sa ma duc totusi la un electrician ? Link to comment
nino Posted June 24, 2010 Author Share Posted June 24, 2010 Eu zic totusi ca unul din actuatoare face scurt... poate doar a "luat apa" pe la vre-un cheder... Link to comment
barboso Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 Nu exclud un scurt, dar apa nu prea avea cum / de unde sa ia; n-am spalat masina de curand, si nici nu plouase deloc atunci cand s-au ars sigurantele, sau in ultimele 24 - 48 ore... Link to comment
nt98adu Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 Am fost si eu cu a mea Nubira la tester pt. ca plec in concediu si vroiam sa stiu cum sta. Concluzii: dupa rularea programului, nu au fost prezente coduri de erori. Valori pe care am reusit sa le tin minte: - timpi injectie in ralanti 1,8 iar daca o accelera se ducea pana la 0,7 -trootle position = 0,62 -IAC =128 -AC =448 kps -oxigen sensor se misca continuu niste cifre cel mai frecvent aparand 0,85... plus un grafic ca si la electrocardiograma. In ralanti putin oscilant, iar in acelerare, urca si cobora destul de mult. Mi-au resetat IAC din tester si cam atat. Cost 38,6ron, tester Scan 100 Daewoo. Ideea e ca trebuie sa mai curat inca o data EGR-ul si sa nu folosesc benzina proasta (de parca as faceo eu acasa). In rest cica e chiar ok. Link to comment
nino Posted June 24, 2010 Author Share Posted June 24, 2010 Cum se curata EGR, adica se da greu jos? Mi-ar fi util un tutorial... Are cumva o garnitura? Garnitura, din cate stiu, nu se prea gaseste, cica s-ar confectiona din... nu stiu ce...!? Link to comment
nt98adu Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 (edited) Pai eu l-am dat jos si garnitura a ramas intreaga. L-am curatat cat am putut cu o carpa si o surubelnita. Nu am avut curajul sa-l bag in benzina ca m-am gandit ca se duce membrana , da' acum ma risc. In poza se observa canalul. Cat am putut am curatat acolo insa se pare ca-i trebuie o baie buna. Edited June 24, 2010 by nt98adu Link to comment
soricaadrian Posted June 27, 2010 Share Posted June 27, 2010 Am si eu nevoie de ajutor urgent!! Trebuie sa rezolv o problema la masina unei cunostinte - Nubira 1 - 2.0 - 1999. Ceasurile din bord nu mai merg - nici turometru, nici kilometraj (acul sta la 220). Din cate am inteles, problema vine de la o sonda montata in partea superioara a cutiei de viteze, in spatele motorului. V-ati mai lovit de problema aceasta? Stie cineva mai multe? Mersi! Link to comment
nt98adu Posted June 27, 2010 Share Posted June 27, 2010 E vorba de traductor. Banuiesc pinion rupt. Dupa cel desfaci de pe cutie, vezi sigur cum sta treaba. Link to comment
soricaadrian Posted June 27, 2010 Share Posted June 27, 2010 Revin cu mai multe detalii dupa ce am mai citit cate ceva pe forum. Kilometrajul nu merge, jurnalierul nu merge. Turometrul nu merge. Check engine-ul este stins - iar becul functioneaza, nu este ars. Din cate am inteles ar fi trbuit sa se aprinda daca era vreun pinion rupt. Link to comment
nt98adu Posted June 27, 2010 Share Posted June 27, 2010 Sigurantele le-ai verificat? Daca pinionul la traductor e rupt, check-ul nu se aprinde cu motorul in ralanti ci doar in mers. Daca nu se aprinde in mers, inseamna ca e ceva pe partea electrica. Link to comment
soricaadrian Posted June 27, 2010 Share Posted June 27, 2010 Acum am vazut si eu masina. Datele sunt putin schimbate. Turometrul merge. Jurnalierul merge. Acul de la kilometraj e blocat la 220. Check-ul nu se aprinde deloc, nici in mers nici la relanti. Am inteles ca i-ar fi zis un mecanic ca problema ar fi la mufa traductorului ceva topit/oxidat si ca trebuie schimbata (nu se gaseste decat cu tot cu instalatie) A mai patit cineva ceva asemanator? Link to comment
eugen_pustiu Posted July 6, 2010 Share Posted July 6, 2010 Salutare!Nubira mea de cand am cumparat o nu prea are frane.Am facut aerisire,am schimbat placutele,am reglat sabotii...nimic.Pedala este putin elastica pana ajunge intr un punct tare(cam la jumatea cursei)si de acolo se mai apasa cam 1 cm dar trebuie apasat calumea.Frana spate tine f putin ,si cand am greutate nu tine decat fata.Nubira au repartitor reglabil???ABS ul are vreo contributie la frane??Am o pompa de Cielo dar are reductiile acele in jos.Ma gandeam sa le anulez si sa o pun pe nubira ca arata identic.(si corpul pompei de nubira e la fel cu loc ptr reductiile alea).Lichidul de frana e schimbat si el. Trebuie sa plec in concediu si inainte de asta trebuie rezolvata problema cu frana!Multumesc anticipat . Link to comment
nino Posted July 7, 2010 Author Share Posted July 7, 2010 Nubira nu are repartitor reglabil pe spate. Din cate stiu, se face si aerisirea modulatorului ABS, dar numai prin comanda cu Scan100... Nici eu n-am reusit sa o fac sa franeze bine pe spate, desi am schimbat tot (saboti, tamburi, cilindrii)... Dinc e am observat, franarea pe spate are un "delay" de 2-3 secunde fata de fata, in functie de intensitatea franarii... Link to comment
moghi Posted July 7, 2010 Share Posted July 7, 2010 va salut ,am si eu o problema. Detin o nubira din 1999 nu de foarte mult timp si nu prea cunosc multe la ea . am un furtunas scos de la galerie si chiuloasa, daca il bag la loc porneste greu daca il las scos merge normal , mentionez ca am si GPL , as pune si niste poze dar nu stiu cum. va salut ,am si eu o problema ,detin o nubira din 1999, nu o am de foarte mult timp si nu prea cunosc multe, am un furtunas care este scos de la galerie la chiuloasa , daca il bag porneste greu ,daca il las scos merge normal, as pune si niste poze dar nu stiu cum. mentionez ca am si instalatie GPL. VA MULTUMESC Link to comment
nino Posted July 7, 2010 Author Share Posted July 7, 2010 Sunt 2 furtune care pleaca din capacul axelor cu came si intra in admisie: unul gros intra in tubulatura de aer (cea neagra) si unul subtire in corpul clapetei de acceleratie. Daca este vorba de ultimul, se poate ca motorul sa nu aiba aer suficient si cand furtunasul e scos, sa traga aer pe acolo... Asta poate insemna clapeta de acceleratie blocata de depuneri sau IAC (motorasul pas-cu-pas) blocat... [Cand postati, aveti un butonas - al doilea dupa "zambaret" prin care puteti atasa poze...] Link to comment
nt98adu Posted July 17, 2010 Share Posted July 17, 2010 Chiar nu se poate face nimic la indicatorul de benzina? Ma dispera pur si simplu! Cand ajunge la 15 litri in rezervor incepe dansul: cand mai sus indica, cand mai jos. Uneori coboara spre minim, iar daca o las 10 min. cand o pornesc, urca pana la prima gradatie. Sunt simptome normale pt. tipul asta de masina sau tb. sa schimb eu pompa de benzina cu plutitor si ce mai este pe acolo?! Parca n-as arunca cu banii daca este un comportament specific Nubira 1. Link to comment
eugen_pustiu Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Si pe mine ma dispera ca fluctueaza acul ba sus ba jos,dar mai nou mi se aprinde becul la benzina cu 15 l in rezervor.Am iesit pe autostrada si am dat o pe benzina sa se mai curete injectoarele,am mers cu 170 cam 10 km dupa care s-a aprins becul,acul miscandu se decat putin spre stg.Acum se aprinde din cand in cand.Inca ceva:dupa ce am incarcat instalatia de aer cu freon ...totul merge numai ca in dreapta la pasager curge apa pe pres,cred ca e de la condens ca m-am uitat si e plin de broboane.Nu ar trebuie sa aiba scurgere??Daca da unde e localizata?? Link to comment
nt98adu Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Esti un norocos ca se aprinde becul . Eu inca nu l-am vazut pe al meu aprins si deocamdata nu am timp sa verific. Vezi carcasa aerotermei sa nu fie crapata. In mod normal, condensul de pe evaporator se scurge pe capacul inferior al carcasei aerotermei si de acolo printr-un furtun curge afara. Ori furtunul e crapat, ori plasticul a crapat de curge la pasager. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now