Jump to content

Recommended Posts

Astazi am mai fost la un service ... aceleasi raspunsuri dupa 2 ore de stat in frig ,egr -ul este bun dar face ca toti dracii cand se tureaza motorul la 1500-1700 rpm ,injectoarele sunt bune ,sonda lambda este buna singura treaba care am gasit-o a fost una din tevi(din cele 4 de pe evacuare) care este crapata in rest nu am nici un raspuns .Chiar nu stie nimeni nimic in domeniu ???

Link to comment

Ce baterie imi recomandati pentru nubira 1 fiindca m-a lasat bateria originala delkor de 55 si vreau sa o schimb dar nu am gasit decat monbat de 58 si banner de 60 care sunt foarte scumpe si as vrea sa iau una normala si sa lungesc bornele si as dori sa stiu care baterii sunt mai bune si daca pot sa pun una mai mare decat 55 cat are atuala. Multumesc

Link to comment
  • 4 weeks later...

Salutare tuturor,

 

Sunt nou pe aici, sper sa nu postez gresit si sa fiu injurat :)

 

De vreo saptamana sunt posesorul unui Daewoo Nubira 1, an fabricatie 1998, motor 2000 cmc, cutie viteza automata.

In afara de faptul ca e prima mea masina cu cutie automata si am ceva nelamuriri si acolo, incep prin a cere ajutorul vostru referitor la cateva probleme pe care le am cu ea.

 

1. In partea dreapta a masini, sub filtrul de aer aproape de roata din dreapta, am un vas cu ulei (care pica - cei drept nu foarte mult dar daca las masina parcata gasesc cate o pata de ulei in locul acela).

Ce nu stiu eu, care e treaba cu acel vas? adica de la ce e? cumva de la aerul conditonat?

 

2. Deasupra acelui vas, este filtrul de aer pe care l-am schimbat cand am cumparat masina, ei astazi cand am verificat putin - filtrul era plin de ulei? de ce oare imi baga ulei la filtru de aer?

 

3. Am martorul de bord cu CHECK aprins, se stinge cam pe la 200 si ceva de ture, se mai aprinde in mers, iar se stinge, cand franez sau stau la semafor iar se aprinde? o idee ceva? ce ar putea sa fie?

 

4. Cum ar trebui sa fie consumul la acest model de nubira? motor 2000 cmc , cutie automata?

Mie imi consuma cam mult, plus ca am si un miros de benzina in interior, am dat bancheta din spate si m-am uitat pe la pompa, pe acolo dar nu curge pe nicaieri, eu ma gandeasc ca si consumul ridicat are legatura cu martorul bord CHECK?

 

Nu am avut cand sa o duc la un service si am zis sa intreb si eu aici pe forum, poate din propria voastra experienta ma ajutati si me mine

 

Multumesc

Link to comment
  • 2 weeks later...

codrutzbv cu aceeasi problema sunt si eu in service ,3 injectoare duse consumul e pe undeva la 20% deci...incearca totusi si vezi poate iti scapa pe retur

 

Si acum intrebarea mea .Are cineva vre o idee pe unde pot gasi 3 injectoare de nubira 1.6 16 v prin cta (am incercat deja la dezmembrari si nu am gasit nicaieri)urgent?

Link to comment

are cineva vre-o poza cu blocul lumini nubira desfacut?ma intereseaza sa vad cum arata partea care culiseaza (faza lunga )urgent (a mea s-a topit azi ,nu am gasit sa schimb si in cateva ore trebuie sa plec cu masina si nu am nici faza lunga nici scurta din cauza asta

Link to comment

Multumesc Salex, catapkz, penultima fotografie este numai ca imi trebuie interiorul din comutatorul stanga sa vad cum arata(cel de faza lunga pozitie ) are o bucata de plastic care culiseaza peste 3 comutatoare ,care la mine este topitapost-35193-0-71116200-1332018273_thumb.jpg

Edited by tester5
Link to comment

Am fost azi sa schimb:

- placutele de frana - 40 lei manopera si 60 lei placutele (coreene, luate de pe Crizantemei)

- completat ulei servo - 29 lei, 1l/Mobil IID (tot de pe Crizantemei)

- bagat freon in instalatie - 100 lei

 

Lista TO DO facuta de service: amortizoare fata, bucsi bara stabilizatoare spate, garnitura capac culbutori, simering caseta directie

(adica 500 lei manoperele + vreo 600 piesele)

 

acum caut 2 jante pt ca la cauciucurile de vara am doar 2 jante... iar sub gumele de iarna am tabla...

plus ca pe astea trebuie sa le smirgheluiesc putin si sa le dau o vopsea...

post-37011-0-51994200-1332350787_thumb.jpg

Link to comment

aveti idee cam cat costa schimbatul unui simering la caseta de directie (manopera), la service-ul unde mi-am schimbat placutele si am pus freonul mi-au cerut 300lei... mi se pare mult rau.

Link to comment

nu am idee... imi pare rau.

sa stii ca nici la magazin nu mi-au gasit cod separat pt simering, in baza de date e trecut totul pe un cod

Link to comment
  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...