cutiiautomate Posted April 25, 2012 Share Posted April 25, 2012 Buna Ziua, Suntem o companie care dorim sa ne ocupam exclusive de transmisii automate de masini.Deschidem acest nou topic pentru a veni in sprijinul membrilor acestui forum.Fiind membrii ai atsg SUA(cel mai prestigious institut de transmisii automate),credem ca putem sa oferim consultanta,sa remediem sis a intretinem aproape orice transmisie automata existenta pe piata din Romania.Am deschis discutii si cu partea administrativa pentru ca impreuna cu dansii sa concepem un system personalizat de bonificatii si discount catre membrii forumului.Pentru orice problema nu ezitati sa ne contactati pe forum sau la adresa office@cutiiautomate.ro . Link to comment
catapkz Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 (edited) Am fost ieri la munte cu nubira si am avut urmatoarele probleme: 1. Imi tot sareau fisele de pe bujii (de 3 ori a trebuit sa opresc, sa desfac capacul si sa infig fisele inapoi pe bujii) 2.A inceput sa se auda un bazait pe sub portbagaj... Ca si consum 280 km cu 17l benzina, mers obisnuit, nu sportiv dar nici melc.(si cu aerul conditionat pornit la dus) Insa in bucuresti ma rupe la consum, in ultimul timp nu vrea sa scada sub 13... Edited May 1, 2012 by catapkz Link to comment
catapkz Posted May 3, 2012 Share Posted May 3, 2012 (edited) are cineva idee de la ce s-ar putea auzi bazaitul ala? e vreun motoras pe la rezervor? ieri am schimbat fisele si bujiile: bujii GM produse de Bosch (cu 2 chestii in jurul electrodului, nu 1 ca vechile bujii) si fise coreene = 155 lei Edited May 3, 2012 by catapkz Link to comment
Salex Posted May 3, 2012 Share Posted May 3, 2012 Pompa de benzina. Ai idee ce cod are simeringul ala de la caseta de directie si cotele lui? Cu o mica rezerva (vorbesc din memorie, daca vrei 100% sigur, da-mi un PM sa-mi amintesti), cotele sint 7x40x20mm. Link to comment
Salex Posted May 3, 2012 Share Posted May 3, 2012 Revin cu confirmarea, este vorba, intr-adevar, de 7x40x20mm Link to comment
paolo12 Posted May 4, 2012 Share Posted May 4, 2012 salutare,am si eu probleme cu nubirrica mea 1 1.6 gpl -acum cateva zile ,la prima pornire la rece pe benzina a inceput sa trepideze rau de tot la ralanti,am trecut-o pe gaz si mergea struna. -azi a inceput sa faca aceiasi chestie si pe gpl /pornire cu motorul cald ,direct pe gpl/ dar vre-o 15-20 de secunde dupa care prelua soclul automat si o tinea pe la aprox. 1500 rpm - la ralanti parca merge in 3 pistoane astept sfaturi si va multumesc anticipat. Link to comment
tester5 Posted May 5, 2012 Share Posted May 5, 2012 a mai demontat cineva bordul (cesurile ma intereseaza )la nubira ?nu de alta dar nu s a aprins pana acum niciodata becul pentru benzina si nici macar nu stiu unde d...eu e pozitionat asta pe langa faptul ca acul indicator de benzina scade sacadat (cate 3mm)niciodata nu pot sa mi fac un calcul cam cat ma mai tine si nu vreau sa merg pana termin benzina si dupaia sa alimentez intrucat e masina sh si nu stiu daca a fost vreodata curatat rezervorul Link to comment
Budan Catalin Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 Din cate imi amintesc eu bordul nu se desface greu,desfaci cu o surubelnita in cruce cu coada scurta cele doua suruburi,pe care le veziin partea de sus a bordului cu ceasuri,acestea fiind prinse de jos in sus,dupa care cu grija tragi de urechile din care ai scos acele surubele,bagi eventual doua surubelnite scurte in gaurile ramase libere si te ajuti de ele,apoi cu mana usor cat permit cablurile.Cand ai destul loc sa bagi mana in spate sa prinzi mufa din dreapta,o extragi prin apasarea pe laturile de sus si de jos a unor cleme,apoi ajungi mai usor la mufa din stanga,o scoti si pe asta si vei avea posibilitatea sa extragi afara tot blocul cu ceasuri.Eu nu am schimbat decat ceva becuri pe acolo,apoi l-am pus la loc,la becul asta nu am umblat,inca,dar imi aduc aminte ca am repus si rescos de vreo doua-trei ori bordul si am fatait mufele,ca ba mergeau unele becuri,ba nu mergeau aceleasi becuri si mergeau altele,dar pana la urma am nimerit-o,sper sa-ti mearga tie mai usor,asa ca succes!! Link to comment
tester5 Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 ideea este...cand pun contactul prima data ar trebui sa se aprinda toate becurile din bord nu??? la mine se aprinde doar cel de motor abs si break Link to comment
tester5 Posted May 7, 2012 Share Posted May 7, 2012 are cineva timpul si bunavointa sa faca o fotografie la ceasuri cand pune contactul?pentru ca in manual nu apare nimic de genul Link to comment
catapkz Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 (edited) bordul inainte de pornire: Edited May 8, 2012 by catapkz Link to comment
tester5 Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 Multumesc catapkz ...deci nu se aprind toate ,sa incerc sambata asta sa ved ce e cu becul ala de benzina ca parca n-as vrea sa fac pana prostului Link to comment
tester5 Posted June 12, 2012 Share Posted June 12, 2012 Salutare, revin cu o noua intrebare/rugaminte ...are careva,cineva ,cumva o schema sau o fotografie cu furtunasele de vacum de la nubira 1.6 16 v (nubira 1) intrucat cand calc acceleratia mai tare ma trezesc cu miros de benzina in masina (am verificat deja pompa si este ok nu am gasit pic de umezeala pe acolo asa ca ma gandesc sa nu fie de la furtunase (si nici la motor nu miroase)) Link to comment
tester5 Posted July 11, 2012 Share Posted July 11, 2012 Revin cu una noua...am ramas fara lumini in bord ,adica aprind farurile dar bordul,casetofonul raman stinse(???) Link to comment
tester5 Posted July 20, 2012 Share Posted July 20, 2012 Salutari tuturor(asta daca mai citeste cineva forumul)lumina din bord a fost rezolvata cu lipirea firului in cutia de sigurante...deh masina sh plina de surprize dar acum la ceva zile diferenta ajung acasa cu masina o las 5 min revin pun contactul se aude pompa de benzina se aude cum cupleaza releul dar electromotorul nu da nici un semn...a mai patit cineva ceva de genu?posibil sa se fi ars asa fara nici un semn(zgomot,miros).. Link to comment
Budan Catalin Posted July 20, 2012 Share Posted July 20, 2012 Din cate vad masina ta are probleme la instalatia electrica,daca rezolvi una apare imediat alta,deci eu in locul tau as cauta pe cineva care a mai facut verificari pe la instalatii de nubira,si cu schemele electrice,si cu multa rabdare ii veti da de cap.Din pacate instalatia de nubira e destul de alambicata,multe fire care nu au rost sau nu au nimic pe ele,ce sa mai e incurcata,dar cred ca ar fi interesant sa faci intai de la cap la coada o verificare si reparare unde e cazul,si sa ne spui si noua ce ai mai gasit.Pe partea de electromotor in niciun caz nu cred ca acesta e de vina ci tot ceva fire care nu sunt la locul lor,lipsa masa,contacte imperfecte,sigurante arse,etc... Link to comment
tester5 Posted July 22, 2012 Share Posted July 22, 2012 Pentru toti cei care vor sa traiasca senzatii tari (treceri rapide de la bucurie la draci la amuzament si sa nu uitam furie)recomand nubira1(j100).Am reusit sa pornesc masina de dimineata cu chiu cu vai miscand niste cabluri si folosind spreiul contact pe la electromotor si dai fuga la un service de electrica unde am fost tratat cu spatele si cu replici de genu"bine ca stiti voi mecanica ...ce nu v ati facut toti mecanici?"asta dupa ce am incercat sa i explic omului ca nu am cum sa opresc motorul ca nu am cum sa imping masina cu 70km\h ca sa pornesc ,infine plec injurand ma duc la alt service recomandat de nea Gica (cei din cta cred ca-l cunosc)unde au probat pornirea de 10 ori de fiecaredata functionand impecabil.Seful de acolo m-a trimis acasa explicand ca nu are ce sa mi faca atata timp cat masina nu are nici un defect sau simptom(si chiar nu pot sa-l contrazic)Deci ce zei si semizei poate sa aiba??? Ps am citit forumul cu diferitele probleme intalnite si nu am gasit nimic defect de genu... Link to comment
tester5 Posted July 25, 2012 Share Posted July 25, 2012 Da s-a gasit si defectul...carbuni terminati si nu stiu unde se gasesc Link to comment
catapkz Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 eu patesc asa... dau la cheie, se aude pompa de benzina, se aude un click si nu invarte... mi-a zis un mecanic sa stau pana se agraveaza ca sa vada de unde e problema(pentru ca la service a pornit din prima de n-spe mii de ori ) Link to comment
tester5 Posted August 4, 2012 Share Posted August 4, 2012 Am rezolvat problema.Am gasit carbuni la 80 ron (electromotorul meu nu era original)si a trebuit sa curat colectorul rotorului cu glaspapir si spatiul dintre lamele.Catapkz nu mai porni masina pentru ca risti sa-ti termini rotorul (asta am facut si eu (carbunii nu mai fac contact perfect cu colectorul si in urma unor arcuri electrice/flame colectroul e distrus)) Link to comment
tester5 Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Salutari tuturor si bine v-am gasit cu o noua intrebare .Am plecat pana in mamaia acum 2 zile si pe traseu dupa o depasire (ca de ,e frumos sa mergi cu 20/h pe 2 benzi ...mama lor de idio....)observ ca trec de masina cu pricina si ii las intr un nor de fum negru... Pe scurt ,a inceput sa pape benzina ca nebuna ,miroase a benzina in masina de imi este frica sa ma plimbcu tigarea aprinsa pe langa ,nu papa ulei nu papa apa doar benzina.Filtru de aer verificat(suflat cu compresorul) ,curatat buji(care erau afumate in draci) A mers o zi ok a doua zi iar dupa catva km aceleasi probleme.Sonda lambda a fost verificata acum 3-4 luni si era buna e posibil sa se fi stricat asa repede? Link to comment
tester5 Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Ieri am fost la un service unde mi-a fost recomandat sa schimb senzorul de temperatura din motor problema este ca nici mecanicul care a facut afirmatia asta nu stia unde este ,asta pe langa faptul ca am vorbit cu domnul de doua ori la telefon asigurandu ma ca are tester si cand ajung acolo ce sa vezi ...avea tester pentru obd 2 (16 pini nu 12)...si am plecat acasa asa cum am venit Alaturi mai postez niste poze de la o citire cu daewoo scaner v2.3 poate ma lamuriti si pe mine ce poate fi Link to comment
adi78 Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 O poza cu daewoo scaner v2.3 facuta la nubira mea. Link to comment
tester5 Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 (edited) Interesant...tps-ul dvs este mai deschis fata de cat imi arata mie desi am 1175 rotatii ,deci posibil sa fie pana la urma senzorul de temperatura de pe motor???si din cauza asta sa scoata atata fum?(http://www.ehow.com/list_6325575_bad-temperature-sensor-symptoms.html) Edited August 29, 2012 by tester5 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now