catapkz Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 La mine pana la urma a fost bendixul... L-am schimbat si acum e totul ok. Link to comment
tester5 Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 Sper ca te-ai uitat si la carbuni daca tot l-ai desfacut...nu de alta dar e o investitie mica (mica dat fiind ce probleme iti poate aduce daca se strica) Link to comment
catapkz Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 da, s-a uitat la carbuni, starter... Link to comment
tester5 Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 Care aveti idee pe unde se afla senzorul de temperatura al apei nu de alta dar nu il gasesc si pana in prezent este suspectul nr 1 (nu am nici un cod de eroare inregistrat...) Link to comment
catapkz Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 (edited) La nubira 1 poate fi cheia cu chip? Daca da, va rog, faceti-i o poza sa vad daca e ca a mea. Vreau sa fac un duplicat si nu stiu daca e sau nu cu chip, si nici duduia de la pravalie PS sau macar descrieti-mi cum arata o cheie cu chip... Edited September 4, 2012 by Salex Link to comment
tester5 Posted September 5, 2012 Share Posted September 5, 2012 Stai linistit ca nu are nici un cip .pe a mea am pornit o cu surubelnita cand aveam probleme cu electromotorul Link to comment
conu_a Posted September 8, 2012 Share Posted September 8, 2012 multe din probleme se aseamana celor datorate de contactul electric. Link to comment
daniel2772 Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 Senzorul este sub galeria de admisie, cam in spatele alternatorului, dar daca ar fi el ti-ar merge si ventilatorul de racire continuu. Link to comment
catapkz Posted September 25, 2012 Share Posted September 25, 2012 cum se scoate proiectorul de ceata? am desurubat vreo 10 minute piulitele alea de "10 si nu se vede nici o miscare... Link to comment
adytt Posted October 6, 2012 Share Posted October 6, 2012 Salut postez si eu aici intrucat sunt nou pe forum si pot deschide un "tread nou". Detin un Aro 10 cu motorizare DAEWO 1.6 -16V motor A16DMS - 105 cp - montat de uzina. Din pacate masina are o problema si nu reusesc sa ii dau de cap: Simptomele sunt faptul ca scoate fum albastru de fiecare data cand cobor o panta. Am desfacut motorul de 3 ori pana acum - am schimbat semeringuri supape, semeringuri axe cu came, segmenti, garnitura de chiulasa, etc. problema este aceeasi de fiecare data - merg cu masina pe drum drept nu sunt probleme, cum incep sa cobor o panta - incepe si da fum. Daca stiti vreu remediu va rog sa imi spuneti - am chetuit 2000 RON pana acum si problema nu s-a rezolvat, am fost cu ea la 2 mecanici si nimic. Ma gandesc ca poate e o problema la tipul asta de motor. Link to comment
tester5 Posted November 4, 2012 Share Posted November 4, 2012 Salutari ,revin cu urmatoarea intrebare din seria mecanic in devenire A desfacut cineva alternatorul sa schimbe rulmentii? Si daca da ,mai aveti cumva seria de la rulmenti ?Nu de alta dar nu pot umbla la masina decat sambetele si pana dau jos alternatorul il desfac si asa mai departe inchide la magazin Link to comment
Gesq Posted November 8, 2012 Share Posted November 8, 2012 posed o nubira 1 16 16v cdx si am urmatoarele probleme : sistemul vgisa nu functioneaza ( actuatorul de pe admisie are membrana rupta am comandat unul nou :precizez ca gasesti foarte greu acel actuator vgisa ) am scos furtunul de vacum din actuator si nu mai trage aer !!!!! ce trebuie sa verific prima data ?? un alt fenomen cand accelerez simt un soc ,o bruscare in timonetie aceasta fiind noua !!! Link to comment
Gesq Posted November 10, 2012 Share Posted November 10, 2012 salut detin o nubira 1 16 16v model cdx 97 nu se taie alimentarea o pot tura pana lal 8000 ture si tot mai urca !!!!!! aveti idee daca asa trebuie sa functioneza sau am cva probleme ; multumesc anticipat !!!!! Link to comment
Gesq Posted November 10, 2012 Share Posted November 10, 2012 da am o instalatie gpl tomaseto !!!!! Link to comment
Salex Posted November 10, 2012 Share Posted November 10, 2012 Pe GPL nu-ti functioneaza limitatorul electronic, asta iti taie injectia la benzina. Nu ai precizat cum se comporta motorul in functie de alimentare . Link to comment
Gesq Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 motorul merge bn . se aude frum singura problema care se sesizeaza :la pornire pleaca uneori subturata adic acul turometrului sta undeva la 500 rp o alta problema uneori trage cum trebuie alte ori te rogi de ea si anca o problema care nu o anteleg e actuatorul vgisa cel din dreapta admisiei are membrana sparta am cautat peste tot sal cumpar si nu lam gasit ( ce rol are acel actuator? amping tija cu mana ramane trasa si nu se simte nici o schimbare ) !!!!!!precizez ca am curatat corpul clapeta si am schimbat si motorasul pas cu pas multumesc anticipat Link to comment
andreyu334 Posted November 22, 2012 Share Posted November 22, 2012 Salut.Ai mai gasit acel actuator vgisa ?Am o nubira la dezmembrat,din 2000,tot 1.6 benzina,si... Link to comment
Gesq Posted November 29, 2012 Share Posted November 29, 2012 andreyu334 ms frum !!!!! am reusit sa il reconditionez pe al meu !!!!!!ma saturasem sa mai caut ,asa ca miam bagat nasul in el si am reusit sa il fac !!!! Link to comment
Gesq Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 (edited) nubira 1 16 16v cdx 97 motor fara sonda landa zvacneste cand accelerez !!!!!! am verificat cablu de acceleratie si e ok . ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi !!!!! Edit moderator: pe acest forum incearca sa nu faci economie la scris, nu este agreat stilul IRC ! Edited January 6, 2013 by Salex Link to comment
ROV Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 Scoate furtunasul subtire care intra in capacul de chiuloasa, in dreapta celui gros . Apoi cu un ac de seringa normala baga-l de tot acolo . Mai mult ca sigur este infundata reductia aceea. Dupa ce termini de desfundat verifica cu furtunasul ala daca e orificiul desfundat. (sufli in el si ar trebui sa poti sufla destuld e binisor insa trebuie sa opuna ceva rezistenta. Iti recomand sa legi cu doi soricei subtiri captele furtunului cand il pui la loc astfel incat sa nu traga aer fals, la mine era destul de moale furtunul si se largise putin la capete. Succces. Link to comment
Gesq Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 ROV nu da nici un rezultat !!!!! reductia e complet curata furtunasele sunt schimbate toate !! Link to comment
catapkz Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 Cum se schimba filtrele de benzina si cel de polen? Vreau sa imi fac revizia si am mai schimbat doar filtru aer, ulei+ filtru ulei. Doar pe astea stiu cum sa le schimb. Mi-am facut socoteala: Ulei elf 10w40 - 68 lei Filtru ulei - 9 lei Filtru benzina - 14 Filtru aer - 14 Filtru polen - 23 ________ Total =128 lei As vrea sa scutesc manopera daca nu e prea complicat schimbul filtrelor de benzina si polen, so PLEASE AJUTATI-MA :-D Link to comment
nubira_1 Posted April 8, 2013 Share Posted April 8, 2013 Cum se schimba filtrele de benzina si cel de polen? Vreau sa imi fac revizia si am mai schimbat doar filtru aer, ulei+ filtru ulei. Doar pe astea stiu cum sa le schimb. Mi-am facut socoteala: Ulei elf 10w40 - 68 lei Filtru ulei - 9 lei Filtru benzina - 14 Filtru aer - 14 Filtru polen - 23 ________ Total =128 lei As vrea sa scutesc manopera daca nu e prea complicat schimbul filtrelor de benzina si polen, so PLEASE AJUTATI-MA :-D 1. Filtrul de benzina il gasesti pozitionat chiar in mijlocul peretelui de foc cum deschizi capota si te uiti la parbriz o sa.l observi foarte usor mai ales daca il ai pe cel nou cu tine si stii cum arata, deci desfaci bancheta spate si scoti mufa de la pompa de benzina pornesti masina si o lasa asa pana se opreste singura asta insemnand ca a consumat benzina din instalatie, apoi desfaci clipsurile de la filtru(sunt 2 in total si se desfac foarte usor cu mana), benzina o sa mai curga doar foarte putina de aia se si desface mufa de la pompa si pornesti masina sa consume masina benzina ramasa in instalatie ca sa nu te trezesti ca sare benzina pe hainele tale. 2. Filtrul de polen il gasesti cum deschizi capota tot pe peretele de foc in stanga de tot este un capac in care intra doua furtunase, scoti furtunasele alea dar ai grija sa le pui tot in locasurile de unde le-ai scos sa nu le inversezi intre ele, si desfaci capacul acela cu o cheie de 10(sunt doua surubele, la fel si capacul asta iese foarte usor) si acolo o sa gasesti filtrul de polen. Succes si spor la munca. Se pot face schimba multe la masina de unul singur(vorbesc din propria experienta ) ca sa scutesti o gramada de bani dati pe manopera. Sper ca ti-am fost de ajutor si astept sa-mi zici daca le-ai schimbat. 1 Link to comment
catapkz Posted April 8, 2013 Share Posted April 8, 2013 In primul weekend cu vreme frumoasa ma pun pe treaba. Mai am totusi cateva intrebari: 1.daca las masina sa mearga pana termina benzina, nu face rau la pompa de benzina? 2. filtru de benzina nu e sub masina, prin dreptul pragului, in spate/dreapta? acolo am vazut ceva asemanator cu imaginea de pe internet a unui filtru de benzina... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now