Jump to content

Radare fixe si mobile


emi2009

Recommended Posts

Multe informatii, coplesitor. Numai ca banii nu sunt de la buget, nu are nevoie de 5 secunde de calibrare, iar laboratorul ala minune nu cred ca ar incape in porcbagaj, fie el si de la mcv, si cu spaga se spune prin sat ca e mai greu. Dar poate ne divulgi si ceva surse, nu ca ziaristii.

Edited by Tommy
  • Like 1
Link to comment

In al doilea rand smecheria care o folosesc e simpla: calculeaza viteza masinii in mod offline prin analiza in timp real a streamului video captat..

Smecheria consta in puterea de procesare a radarului care poate extrage si procesa informatiile mult mai repede. Secretul sta in puterea de procesare marita si inerent in timpi de emisie si receptie scazuti datorita frecventei de scanare (scanare a parametrilor de intrare) mult mai rapida. Beacon-urile trimise sunt nedetectabile pentru ca sunt foarte scurte pe cand detectoarele uzuale au procesoare lente si frecventa de scanare scazuta si implicit senzori nu la fel de fideli. Si cand a detectat pe Gigi vitezomanul la 2 km ca fuge ca nebunul face switch pe camera unde si acolo poate face o analiza la viteza atunci cand il va avea in vizor, si dup-aia POP! amenda/spaga.

 

Multa smecherie, recunosc. Dar hotaraste-te totusi, ce anume se foloseste pina la urma: streamul video sau POP sau altceva? Ca in doua posturi ale tale consecutive ne spui doua lucruri diferite.

  • Like 1
Link to comment

Maxitehnicus, ai citit asta:

Au 3 moduri de functionare, auto, manual si clasic. Cel clasic presupune ca e on tot timpul, insa distanta de detectie este de circa 300 m, in banda ca. Cel auto presupune ca radarul face singur singurel POP si instant (adica nu e ON tot timpul!), cel manual presupune ca operatorul sa-l actioneze cand crede de cuviinta. Distanta de la care masoara viteza in linie dreapta depaseste 800-900 m, distanta la care face o poza atat de clara incat se vede rovigneta din geam! Nu va bazati pe detectoare, indiferent cat de bune sunt! Spre exemplu azi pe soseaua Sisesti cobra mea a depistat un radar clasic cu peste 1000 m inainte, insa la MCV a inceput sa chiraie cu circa 100-200 m inainte!

?

 

Nu de alta, dar am avut ocazia sa-l examinez.. De foarte aproape.

 

Tommy, in portbagaj se afla cutia neagra care contine hard discurile. Accesul la ele se face prin habitaclu, dupa rabatarea banchetei. Cutia are dimensiunea de 30/40 cm si vreo 40 cm inaltime. Pe langa ea mai este cutia statiilor, cea a sirenei si cutiutele GPS-ului. Ramane loc destul in portbagajul MCV-ului si pentru alte aplicatii ;)

Link to comment

Pai "smecheria" e asa:

 

1. nu ai reiterat prostia asta, ci altele, pe care le-ai reiterat si in fraze consecutive de altfel;

2. nu cred ca ai citit nimic pentru ca tu esti setat pe write-only, vezi postul lui Mircea de mai sus;

3. eu citesc atent dar prolific nu pot fi, ca banii mei nu ii impart cu nimeni, ca nu sunt "Maica Tereza House";

4. aici sunt foarte de acord cu tine, lumea sa aiba ceva de castigat, DAR asta nu se face oferind afirmatii false;

5. ma simt dator ca pe linga a aduce o informatie corecta sa atentionez asupra acelei false si a demasca sofistii.

 

Insa, daca vei avea vreodata rabdarea sa si citesti nu doar sa postezi, iti indic un loc numai bun de imortalizat ideile tale proverbiale: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=26575&st=0&p=404746

 

Ar ajuta sa pastram topice curate.

 

Daca nu am spus-o, o repet (sau o reiterez): Mircea a postat (de fapt a reiterat) mai sus modurile in care functioneaza.

Edited by Tommy
  • Like 2
Link to comment

2. Modul automat in care face singur POP trebuie sa se foloseasca de ceva cu care sa determine viteza inainte sa faca POP si sa ne prinda si asta fara ca detectoarele sa-l simta pe el primul. Aici achizitia de imagini este folosita si pentru a determina viteza vehiculului inainte de POP, pe langa inregistrarea ghidusa.

..

Cat despre sofisme, pune mana pe o carte de fizica elementara ca sa vezi cum merge treaba asta cu electronica, iar per ansamblu vad ca tu esti cel care este preocupat de forma posturilor si mai putin de substanta informatiei prezentate cautand prin posturi ostile probabil atentia pe care nu o capeti in viata reala.

 

Inainte de a trimite pe altii la lectii elementare de fizica, pune mana si citeste aici: http://www.007radard...m/pop_radar.htm

Edited by VAXXi
  • Like 1
Link to comment
... Informatiile care le-am postat aici le-am citit intr-un document de vreo 12 pagini pe care l-am ochit acasa la un prieten politist, o redactare in word ...

Ca sa faci o masuratoare de viteza iti trebuie doua markere, punctul A si punctul B. In acel material de uz intern era descrisa metoda prin care se fixau cele doua markere in decor si cu ce se masura spatiul dintre ele (cu ruleta) ? Pe ce distanta se face masuratoarea. Da si tu mai multe din casa !

Link to comment

Bun, sa revenim la miez cu o intrebare, poate ne luminezi: cate unde radio se pot inregistra pe un semiframe si in ce pozitie trebuie sa stea organul ca sa te ia de la spate?

Edited by VAXXi
  • Like 1
Link to comment

Deci sa intelegem ca sculele lor sint mai destepte decit detectoarele noastre?

 

In Germania exista un soft facut pentru telefoanele mobile cu GPS care functioneaza cam asa:

 

1. utilizatorii x, y, z etc. au cumparat softul si l-au instalat pe telefoanele lor mobile cu GPS.

 

2. Sa zicem ca utilizatorul y trece pe liga un Logan cu radar si marcheaza coordonatele pe GPS. Softul trimite imediat aceasta pozitie la un server.

 

3. Serverul introduce in baza de date pozitia noului radar si trimite coordinatele la toti cei care au softul instalat si sint abonati la serviciu.

 

4. Deci toti care conduc masina in acel moment si au telefonul cu GPS pornit vor afla pozitia radarului nou. Va da-ti seama ca, cu cit sint mai multi utilizatori ai acestui serviciu, cu atit baza de date (care tot timpul se schimba pt. radarele mobile) va fi mai exacta si sansa sa fi prins de un Logan cu radar scade. Cel putin teoretic :mrgreen:

Edited by hitman
Link to comment

As vrea sa vad eu in .ro pe cineva care trece pe langa un radar si se opreste sa introduca coordonatele respective in GPS. In afara de asta, pozitia lor se schimba incontinuu, nu mi se pare relevant sa primesc alerte din 1001 de locatii de unde radarul a plecat de ceva timp. Cel mai ingrijorator mi se pare asta, dac-o fi pe bune:

...am vazut ca toate MCV-urile de la no au antena CB pe plafon.

 

In acest caz nu te mai poti baza nici pe statie daca militienii fac spam prin CB.

Link to comment

As vrea sa vad eu in .ro pe cineva care trece pe langa un radar si se opreste sa introduca coordonatele respective in GPS.

Nu este nevoie sa opresti, doar trebuie sa apesi un buton pe telefon iar restul se face automat.

Link to comment

daca se generalizeaza treaba chiar ca e naspa...

Mda, acu' nu ştiu ce să zic referitor la generalizare. Eu ştiu chestia asta de la cineva din familie, care lucrează pe "dubă"(distibuţie, face între 300 şi 450km/zi; Dolj-Olt-Vâlcea-Gorj-Mehediniţi) şi se baza (cu succes, până recent) pe CB. Şi-a luat-o undeva în zona Tg. Cărbuneşti (mizând pe îndemnul "e liber, colegu', calc-o") şi a evitat în ultimul moment (cu toate că "cineva" îi zisese că e liber drumul) undeva în zona Băii de Aramă, deci în 2 judeţe diferite (ambele săpt. trecută).

Link to comment

BTW,am vazut ca toate MCV-urile de la no au antena CB pe plafon.

Eu nu am vazut pana acum. Sau tu nu stii cum arata o antena CB...

 

 

Mircea, modurile de functionare enumerate de tine mi le explic in felul urmator:

1. Modul clasic care ne prinde de la 300 de metri si care este mereu pornit (burst-uri continue) se poate realiza numai cu emitatorul functionand la putere mica, caz in care unda de detectie este prea slaba pentru a fi detectata de detectoarele radar. Modul asta presupune putere de tipul mW care colaborata cu burstul scurt al undei le face destul de putin detectabile. Astfel s-ar explica cum l-ai detectat doar de la 100 - 200 m distanta. Rolul camerei aici ar fi exclusiv pentru eventualii contestatari, moneda care s-a batut indelung in campania de "popularizare" a minunatelor device-uri.

2. Modul automat in care face singur POP trebuie sa se foloseasca de ceva cu care sa determine viteza inainte sa faca POP si sa ne prinda si asta fara ca detectoarele sa-l simta pe el primul. Aici achizitia de imagini este folosita si pentru a determina viteza vehiculului inainte de POP, pe langa inregistrarea ghidusa. Asa s-ar explica zoomul fenomenal si faptul ca iti zice seria la rovigneta de la 800m cum ai spus tu.

3. Modul manual e un POP determinat de politist care se uita unde? sa vada viteza, pe monitorul care ii arata viteza prin metoda analizei streamului video. Dupa aceea apasa maretul buton si POP amenda.

 

Nu, n-ai inteles. Modul clasic te ia de la peste 800 m lejer, numai ca detectorul meu l-a mirosit abia la 300 m!

Modul automat presupune verificarea cu POP a fiecarui vehicul care intra in raza sa de actiune, setata de utilizator (se delimiteaza banda si distanta pana la care sau de la care vrei sa faca verificarea)

Modul manual e determinat de ochiul format al politistului, caruia i se pare ca masina vine/se duce prea repede in raport cu viteza obisnuita pe sectorul de drum si apasa butonul. Daca este intradevar viteza mai mare decat cea setata in sistem, radarul te inregistreaza pe loc, daca nu, nu.

 

doar daca nu colaboreaza semnalul radar cu semnalul GPS ,

Nu are nicio legatura cu niciun streaming video. Foloseste exclusiv semnalul radar, doar ca acesta este foarte slab si rareori se inregistreaza pe detector. Semnalul GPS il foloseste pentru a stabili pozitia exacta a autoturismului care depaseste viteza si respectiv pentru stabilirea vitezei de deplasare a radarului atunci cand acesta se deplaseaza. Pe viitor, semnalul gps va fi folosit si pentru a introduce direct in sistem viteza maxima admisa pe sectorul de drum respectiv, in baza unor harti la care inca se lucreaza.

 

 

Mda, acu' nu ştiu ce să zic referitor la generalizare. Eu ştiu chestia asta de la cineva din familie, care lucrează pe "dubă"(distibuţie, face între 300 şi 450km/zi; Dolj-Olt-Vâlcea-Gorj-Mehediniţi) şi se baza (cu succes, până recent) pe CB. Şi-a luat-o undeva în zona Tg. Cărbuneşti (mizând pe îndemnul "e liber, colegu', calc-o") şi a evitat în ultimul moment (cu toate că "cineva" îi zisese că e liber drumul) undeva în zona Băii de Aramă, deci în 2 judeţe diferite (ambele săpt. trecută).

Niciodata nu te bazezi exclusiv pe un sigur "Liber colegu" cu atat mai mult cu cat te indeamna s-o calci. Tiristii niciodata nu vor spune calc-o, cel mult "liber,liber pana la" sau "Liber pana la ... de unde vin eu". Iar in general e recomandat sa astepti sa-ti mai confirme cineva, iar cel pe care-l intrebi sa fie in raza vizuala. Vezi tirul cu antena ca vine din fata, i te adresezi direct "colegu cu ... alb/rosu etc, e liber in spate?"

Edited by Mircea
Link to comment

Cascadorii rasului! Politistii s-au lovit intre ei!

http://www.antena1.ro/news/social/cascador...-ei-102322.html

 

Masinile ar fi trebuit sa ajunga in Baia Mare pentru a fi montate pe ele radarele moderne. Autoturismele circulau in sir indian, iar la kilometrul 80, unul dintre politisti a franat. Cei din spatele lui au intrat unii in altii.

 

Patru politisti au fost amendati, iar trei autoturisme avariate au ajuns intr-un service.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...