Maharul Posted July 9, 2005 Share Posted July 9, 2005 Asaaa.. Saptamina asta, la inceput, am dat kilometrajul peste 80.000 Km asa ca a trbuit sa-mi fac programare la revizie. Intrucit nu am timp decit simbata (uneori. Alteori deloc) am depasit desigur cu vreo 400 Km cei 80 KKm, ultimii Km ( Bucuresti - Vilcea si retur) facindu-i intr-un regim aproapre extrem ( 4 persoane la bord, aer cond. pornit, blana la pedala in depasiri, Dealu' Negru dus-intors) m-au facut sa constat la revizie ca uleiul este sub niv. minim cu mult. (mecanicu' zicea ca mai aveam ceva peste 1 litru. Eu nu prea cred, dar oricum era mai putin decit normal.) Asa ca revizia a constat in: I ulei+filtru (sintetic 5W40 ...); I filtru benzina; I supapa ctrl vacuum; V articulatii; Rg saboti; Facut stoc in portbagaj de aprox. 2 L ulei (sintetic 5W40 ...) petru orice eventualitate, intrucit nu ne-am dat seama ce s-a intimplat cu uleiul din motor (nu exista pierderi, nu s-a aprins ledul de la bord (se aprindea dimineata la prima cheie intr-un mod ciudat, adica dupa pornire licarea sub 1 sec dupa care se stingea definitiv pentru zia aia, dar eu parchez masina cu rotile de pe o parte pe trotuar si nu mi-am facut probleme); Pus scanerul pe computerul masinii pentru errori; Rg rulmentii fata+spate (se slabisera, mai ales cei de pe spate); I bec pozitie far dreapta. A durat cam 3 ore. A costat 327,73 RON, la care s-a adaugat berea la ing. mecanic (2 L ulei inclus) Nota: I=inlocuit,V=verificat,Rg=reglat. Concluzie: E bine sa verificati uleiul la joja cam la 2.000 - 3.000 de Km si nu va bazati pe led-ul din bord (desii eu am facut o verificare cu aprox. 3.000 Km inainte- la joja). Sa aveti drumuri bune !! Link to comment
laurentziu83 Posted July 9, 2005 Share Posted July 9, 2005 (edited) Mie mi-a halit asta iarna vreo 600 ml de ulei (constatarea lui Flex) in acelasi mod suspect si, pentru ca singurul lucru facut la masina in ultima perioada atunci a fost inlocuirea valvei PCV, m-am reantors la vechea valva PCV si consumul a incetat, mai precis s-a situat in limite normale. In general la mine, dupa 30 k km completam cu cei 250 ml din bidon la un moment dat dupa schimb (vreo 3-4000 km dupa schimb) pentru ca apoi sa sa ajunga la vreo 5 mm nivelul peste jumatatea dintre minim si maxim. bine ca nici eu nu conduc omeneste, in ultimele luni cam de multe ori duc masinile la limitare, deci exista o scuza pentru consum. Incearca cu o noua valva PCV. Daca nu ma insel te gaseai si tu la intalnire asta iarna cand m-am plans de consumul exagerat de ulei, dar nu cred ca ma mai tii minte. Sa aveti drumuri bune !! <{POST_SNAPBACK}> Multumim Edited July 9, 2005 by laurentziu83 Link to comment
brusli Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 asa revizii cu asa preturi le faci de placere...dar poti sa nu le faci neaparat Link to comment
Obi_wan_Kenobi Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 Sa traiti! Ideea e ca nenea Maharul le si negociaza la singe, de-aia iese asa de bine cu banu'! Eu mai dadeam si spaga! >- Link to comment
csergogaby Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 Mi-am facut si eu revizia de 80.000 km astazi. Uleiul era la minim pe joja si mi-a zis mecanicul ca de acum motorul va incepe sa pape ulei... si ca bagam tot mobil 5w, dar data viitoare la 90.000 trecem la 10w... Voi ce parere aveti??? Am schimbat: - ulei mobil 5w40 (parca) 3l - filtre: ulei, aer, benzina - curea alternator - rulmenti spate dreapta - arc pt. sabot spate dreapta - bucse capat amortizor - 2 buc - bucse bara stabilizatoare - 4+2 buc S-a mai folosit: - spray curatat - tub vaselina - solutie curatat injectoare S-au reglat sabotii, s-au uns rulmentii la rotile de pe spate si balamalele la usi. M-a costat aproximativ 3 milioane Link to comment
vio.p Posted December 24, 2006 Share Posted December 24, 2006 Am ajuns si la 80.000km ( in 2 ani ). Am cumparat : Ulei castrol txt 5w40 -160ron Filtru ulei tico-matiz MANN FILTER - 11ron (made in germany) Filtru benzina MANN FILTER -19ron (made in korea) -in catalog nu l a gasit ca fiind pentru matiz, dar pe cutia lui scrie ca e pentru Daewoo) Stergator dreapta (am gasit doar la pachet 2*16") Valeo C41 - 36ron Bujii BERU ultra pentru matiz (1,1mm) - 3*10ron Filtru aer (nu mai stiu firma) - 27ron Total 283ron Uleiul o sa l schimb la un service de cartier (e mai ieftin )... ultima data am dat 16ron ) +filtru de benzina , iar dupa sarbatori fac o verificare. Deocamdata cea mai ieftina revizie ) . Link to comment
laurentziu83 Posted December 24, 2006 Share Posted December 24, 2006 Pai cele mai convenabile revizii le faci in alte locuri decat cele care iti asigura garantia. De-abia astept sa scap de garantie la reno, ca sa imi faca placere sa fac o revizie. Mie chiar imi face placere sa cumpar consumabilele, eventual sa le si montez eu, sa ma duc cu uleiul si eventual sa-mi asigure si schimbul, decat sa ma trimita la cafenea sa privesc filme relaxante ca sa compenseze scaderea drastica a contului. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now