EXE Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 (edited) Mi-am gasit un cielo din 98, 80.0000 km reali (unic proprietar, carte service pret 4800 neg.) culoare gri metalizat, dar e din bucuresti... Proprietarul zice ca e foarte bine intretinuta, functioneaza perfect motorul si toate celelalte (e full option) amortizoarele sunt schimbate de 3 luni toate 4 (chikoni sau asa ceva). Ulei i-a bagat numai Aral (curent 5w40 si de vreo cateva ori si 10x40), reviziile le-a facut numai la service Daewoo din 9000km in 9000km Nu a avut nici un accident cu ea si a zis ca mergem cu ea lo orice service pentru verificare. Cica i-a facut reglaj in service (are prieteni printr-un service Daewoo) sa consume mai putin (pe sase sau ceva de genu). Zicea ca au legat un calculator la ECM si asa au reglat-o dar daca vreau il da inapoi cum a fost original. Se poate face asa ceva???? El zice ca vrea sa-si ia din olanda una pe motorina si daia o da Mi-a zis ca ii face si poze si mi le trimite pe mail. Merita? Edited July 13, 2005 by adrian.sava Link to comment
andreib Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 (edited) Asta cu reglatul consumului pe computer e din seria marmota si ciocolata. De tipul de amortizoare mentionata n-am auzit(Koni poate dar nu prea cred). In rest trebuie vazuta masina la fata locului, de la distanta nu e acelasi lucru. PS: Asteptam poze si alte detalii. Edited July 13, 2005 by andreib Link to comment
ovi_jer Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 Daca are potentiometru CO2 i-au scazut durata de injectie . Link to comment
EXE Posted July 13, 2005 Author Share Posted July 13, 2005 Potentiometru de co2 adica are si catalizator (deci euro 2) ???? Link to comment
andreib Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 Daca are potentiometru CO2 i-au scazut durata de injectie . <{POST_SNAPBACK}> Si ce ii trebuia calculator pt asta? Putea s-o faca mai puturoasa si fara calculator. ) . Link to comment
ovi_jer Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 In principiu daca tot cauti ceva mai nou cauta una euro 2 cu sonda lambda si euro. Link to comment
EXE Posted July 13, 2005 Author Share Posted July 13, 2005 Si cu sonda lambda si euro din ce an au fost introduse (99-2000?). Executive-urile sunt din 2000 nu??? Mai am o oferta, un cielo executive din 2000, unic proprietar, carte service, 70000km la 5200 euro. (este ok?, asta are sonda lambda? e euro2?) Am inteles ca estea exe consuma cam cu 1.5-2l / suta mai mult decat ohc. Link to comment
Dragos82 Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 Da euro 2 au cele de pe executive (2000), iar euro 3 s-a introdus din 2003-2004. Link to comment
VIPER Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 Deci pot sa te sterg linistit de pe lista, da? Nu de alta dar eu respect ordinea doritorilor si sa nu stau degeaba... Link to comment
Wolfman Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 HINT: uita-te unde a facut ultima ITP si da o atentie la tipul de acolo sa-ti spuna kilometrajul masinii (au datele in calculator). Link to comment
EXE Posted July 14, 2005 Author Share Posted July 14, 2005 (edited) Deci pot sa te sterg linistit de pe lista, da? Nu de alta dar eu respect ordinea doritorilor si sa nu stau degeaba... <{POST_SNAPBACK}> Cred ca ma poti sterge de pe lista, nu vreau sa te incurc. Acum voi vedea daca o iau pe asta...dar oricum nu-mi mai iau espero (consuma cam mult iar eu nu vreau sa dau toti banii pe benzina, s-a facut 3.46RON / litru tempo 95 la mol ) Edited July 14, 2005 by adrian.sava Link to comment
EXE Posted July 23, 2005 Author Share Posted July 23, 2005 (edited) Mi-am luat Cielo Executive din 2000 iulie, are la bord, nu o sa va vina sa credeti 39000 acum (avea 38700 ieri cand am luat-o). E impecabila, motorul DOHC e super, trage de numa numa si cu aer conditionat trage parca tot la fel. Am pus poze. Sunt foarte multumit de ea, e diferenta intre ce am avut inainte (cielo 96) si asta. Kilometrii sunt reali, sunt sigur de asta (se vede) si in plus cartea de service spune totul. Proprietarul a bagat in ea numai ulei Castrol GTX Magnatec 10w40 (deci ulei bun). Nu stiu ce sa fac sa bag ulei 5w40? Ma tot gandesc daca nu e totusi prea subtire si in plus si motorul e cam cu tehnologie invechita. Voi ce ziceti? Edited July 23, 2005 by adrian.sava Link to comment
VIPER Posted July 23, 2005 Share Posted July 23, 2005 Ce treaba are tehnologia cu uleiul? La Espero 1.8SOHC am bagat Daewoo 5w30 initial. Care e trecut si in carte. Uita-te in carte si vezi ce zice. Cu toate ca singura diferenta intre 5W40 si 10W40 este ca primul merge si la -30 de grade, al 2-lea, teoretic, numai de la -20 in sus. Acum am Aral 10W40 si iarna trecuta a pornit lejer la -25 / -27. Apropos, sa-ti traiasca! Link to comment
bybulu Posted July 23, 2005 Share Posted July 23, 2005 imi cer scuze ca intervin cu un tot altul subiect pe topicul asta(sau cum so numi)am un sfat pt. dragos (cel care are un cielo cu cauciucuri debica navigator) vreau sa iti dau un sfatschimbati cauciucurile acestea pe care le ai ca sunt moarte sigura pe iarna (pe gheata shi zapada chiar shi umezeala) mama a avut un cielo 96 pe care la echipat in 2003-2004 cu debica navigator tata dupa cateva luni dupa ce a mers cu cielo-ul lu mama a zis ca sunt cele mai nasoale cauciucuri pe care le vazut in viata lui a zis ca trebuie sa le schimbe urgent ca sunt moarte curata iarna ;nici na trecut bine cateva saptamani (maxim o luna) eram cu mama (mama conducea) pe splaiul unirii (langa parcul auto vitan )venind dinspre glina spre spl.unirii au sarit unii in fata masinii mama sa speriat si a piscat un pic frana atunci a derapat masina shi ne-am oprit intr-un copac eu am avut gaura in obraz de la geamul de la usa shi buza taiata pe jumatate multumesc lui dumnezeu ca doar eu am fost ranit si ca nu am patit mai mult de atat masina a fost varza desi nu avea viteza mare maxim da maxim daca avea 90km/h .Pe unde am fost sa intrebam la service-uri cam cat costa sa o faca ei ne tot intebau cu ce cauciucuri e echipata tata lea zis shi aproape toti care stiau de cauciucurile astea ziceau :aaa pai nu ma mira .acum poti sa nu imi iei inseama ce tiam zis eu .faci ce vrei eu doar tiam dat un spat si un exemplu real (testat pe pielea mea).acum tata sia luat o nubira2 (2005) si e echipata cu eco continental a zis ca sunt super .si am vazut si o emisiune pe national tv (auto mondial) catre cota fiind cele mai bun cauciucuri adica la capitolul pret/calitate .va rog sa ma iertati lume pt. ca am intervenit tocmai pe subietul asta. rog iertare Link to comment
VIPER Posted July 23, 2005 Share Posted July 23, 2005 Acest mesaj il puteai trimite direct omului pe mesageria privata... In plus, 90/h in oras... Si altii merg cu Montana si nu au nimic... Apoi, sa ma ierti, in ce conditii a derapat masina? Ploaie? Ninsoare? Uscat? Nisip? Link to comment
steph Posted July 23, 2005 Share Posted July 23, 2005 acuma sincer ... nu vreau sa fiu rautacios asa ca tac. Link to comment
cchrism Posted July 23, 2005 Share Posted July 23, 2005 (edited) Acu nu ca as vrea sa fiu rautacios cu cei doi dinainte, dar acolo unde a zis (intrarea in Bucuresti dinspre Glina langa Auto Vitan) se circula cu 90 superlejer, adica cu 90 te depasesc toti, pentru ca teoretic este in afara localitatii, de fapt daca stau sa ma gandesc pe acolo nu-i nici o tabla de inceput de localitate. Cred ca e aceeasi discutie gen mergeam cu 150 in localitate, ???!!!, ce localitate? hmm, Nistoresti. Edited July 23, 2005 by cchrism Link to comment
hitman Posted July 23, 2005 Share Posted July 23, 2005 (edited) ca sunt moarte sigura pe iarna (pe gheata shi zapada chiar shi umezeala) fftopic: Pe gheata si zapada orice gume sint moarte sigura daca ai viteza mare. S-ar putea sa ai sanse numai cu gume speciale de zapada. Orice gume 'all seasons' (cum e si navigatorul) pe gheata si zapada sint useless, nici nu se compara cu gumele speciale, numai pt. gheata/zapada. Si alta chestiune: daca derapezi mai trebuie sa si stii sa iesi dintr-un derapaj, nu numai gumele sint devina. La 90 km/h, un derapaj e periculos si cu super-gume. Adica tre' sa ai 'skills' ca sa te salvezi Din pacate asta nu se invata la scoala de soferi, ci in timp si cu practica. Edited July 23, 2005 by hitman Link to comment
bybulu Posted July 23, 2005 Share Posted July 23, 2005 am vrut sa il dau pe privat da am zis ca mai vad si alti acest msj si poate ii poate ajuta.oricum crezi ce vrei >- Link to comment
NFS Posted July 23, 2005 Share Posted July 23, 2005 acum tata sia luat o nubira2 (2005) si e echipata cu eco continental a zis ca sunt super Mda... am sarit eu pe ploaie drept in sant cu Continentale! Iti zic io, sunt niste montane un pic mai rasarite. Da numa un pic, asa de putin ca nici nu-ti dai seama! Spune-i tatalui tau sa nu se increada prea tare in ele! Mai ales pe ploaie! Link to comment
bybulu Posted July 23, 2005 Share Posted July 23, 2005 oricum mersi NFS pt sfat sa sti ca sfaturile astea pot conta mult de tot chiar daca la prima vedere pe unii ii amuza sau alte chestii.merci mult Link to comment
EXE Posted July 24, 2005 Author Share Posted July 24, 2005 (edited) Mersi Viper pentru urare! Diferenta intre 10w40 Aral si 10w40 castrol e destul de mare. Una ca Aral e semisintetic (sintetic e 5w40) iar a doua ca API la Castrol e SL iar la Aral e SJ, deci iar diferenta. Si eu am tot Debica pe Cielo. Oricum iarna sau daca temperatura ambianta e mai mica de 4-5 grade orice cauciuc de vara e varza. Edited July 24, 2005 by adrian.sava Link to comment
Dragos82 Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 Bravo adrian sa o stapanesti sanatos. In legatura cu anvelopele mele debica navigator sunt all season asa ca iarna nu am nici o problema cu ele. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now