Florinut Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 Am avut probleme identice la Cielo si dupa ce am inlocuit pompa de benzina s-a rezolvat. Link to comment
EXE Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 Si eu am avut problemele astea si era de la pompa de benzina, la tine e ciudat ca numai pe AC face asa. Link to comment
tuf5075 Posted July 26, 2005 Author Share Posted July 26, 2005 sorin77@ ce inseamna bagat solutie curatat "foarte rar"?? exista un interval de timp, sau? ca eu credeam ca atunci cand nu mai trage masina, ii mai cureti injectoarele...cu acea solutie... :"> Link to comment
sorin77 Posted July 27, 2005 Share Posted July 27, 2005 ... cat de rar sau de des trebuie sa mai adaugi aditiv de curatat injectoarele cred eu ca depinde de calitatea compustibilului utilizat dar si de starea injectoarelor, a ruginii din rezervor, respectiv a starii filtrului de benzina etc ... Daca tu ai bagat o astfel de solutie odata la 100000km atunci e clar ca e foarte rar. Cand ai schimbat ultima data filtrul de benzina? Link to comment
tuf5075 Posted July 27, 2005 Author Share Posted July 27, 2005 ... :"> niciodata...ca am masina doar de 13 000 de Km... Dar OK, am inteles ideea. Link to comment
Mişulică Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 nu stiu daca cer prea multe de la cielo 98 SOHC, dar mi se pare ca e prea lenes. pana la 3000 ture abia daca simt demaraj (mult mai slab ca la un clio diesel de 65 cai spre exemplu). dupa 3000 de ture se schimba situatia. eu stiu ca pe acolo e cuplul maxim dar e dubios de lenesa sub 3000. masina este din 96 cum am mai spus, si in proprietatea mea de acum 2,5 ani. am schimbat filtre, ulei si bujii (bujii ieftine e drept), placute si cam atat. am resetat si ECM, rezultand o imbunatatire a relantiului. masina are 215 000 km. eu banuiesc ca ar fi injectoarele de vina. am vazut pe forum ca si pompa poate fi cu probleme. pe langa faptul ca este puturoasa mai da si in bot cand bag piciorul in ea. astept solutiile voastre. intre timp caut un service ca sa ii fac diagnosticare. sunt din pitesti. Link to comment
Wolfman Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 Filtrul de aer l-ai schimbat? Link to comment
Mişulică Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 da, am schimbat toate filtrele. Link to comment
mikken Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 si eu am un cielo 96 cu 87.000km si tre sa recunosc faptul ca si mie mi se pare un pic cam lenesa. cineva mi-a spus ca n-ar strica sa-i curat injectoarele cu ultrasunete, dar costa vreo 2 milioane pot sa fac vreo verificare a injectoarelor pe undeva macar sa stiu daca e necesara curatarea sau nu? consumul nu-mi sare de 10 in oras chiar si cu condus mai sportiv. stau destul de aproape de plevnei si stiu ca sunt 2 service-uri daewoo acolo...stie careva daca se poate face asemenea test acolo? Link to comment
Mişulică Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 consumul nu sare de 10 ?!?! mie nu imi sare de 6,5. nu e gluma sau ceva. i-am facut un consum la drum intins (un drum de mare) incluzand si orasele (bucuresti...constanta)-nu am mers pe autostrada soarelui- si nu a depasit 6,5-7% cu aerul pornit majoritatea timpului. mentionez ca unde s-a putut am circulat cu 130-140...in rest viteza de localitate ca stiti si voi cum e la mare. se poate sa nu traga din cauza consumului? daca e asa nici nu ma mai intereseaza sa repar problema pentru ca nu e deloc o prob Link to comment
mikken Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 si mie afara imi consuma 6.2-6.5 fara aer, ideea era de consumul in oras, care sincer...nu cred ca la tine sta sub 7 ar fi prea frumos sa fie adevarat. ai facut ceva modificari la motor, la sistemul de injectie? poate de aia nu trage si consuma asa putin cum zici tu. nu ma pricep foarte bine...poate te lamuresc altii mai in masura >- ca fftopic: stie cineva sa-mi raspunda la intrebarea cu curatatul injectoarelor cu ultrasunete? Link to comment
buleus Posted August 31, 2005 Share Posted August 31, 2005 @ dj78lan cum ai remediat problema pina la urma pt ca sunt si eu in acceasi situatzie nu trage nici so tai... Link to comment
raz_sor Posted August 31, 2005 Share Posted August 31, 2005 Problema este prea mult dezbatuta. Daca da-ti "podele" si va asteptati dsa traga ca o dacie pe carburator atunci... Doar a fost explicat cum functioneaza aprinderea, avansul, etc. ECM, senzori. Accelerati si voi cat simti ca trage si o sa vedeti ca nu e asa. Eu tocmai am terminat o asa zisa revizie, desfacut tot in interior, un strat de grunt si unul de antifon tot interiorul si aripile din spate, dat jos rezervorul - cositorit, grunduit, antifonat, schimbat furtune benzina, spalat IAC, resetat ECM(normal am desfacut aproape toata instalatia electrica), jos bara pe fata indreptat grunduit antifon(era facuta "bine" de un an in urma unui accident de super "meseriasi" dintr-un service din Campina), un pic de retus vopsea(carpeala...) si acum forja...Ori mi se pare mie ori trage mult mai bine. De la reset ECM nu de la antifon . Totusi am o intrebare. Exista modele de Cielo fara vaporizator de benzina? Eu am model fabricat 97 si nu are instalatie de reciclare vapori. Si nici in corpul camerei unde este clapeta de aer si senzoru pozitie acceleratie nu intra furtun! E dop! Astept si eu un raspuns de mai marii acestui forum. ovi_jer !! Link to comment
tuf5075 Posted August 31, 2005 Author Share Posted August 31, 2005 OK, scuze pentru pauza... So, rezolvarea problemei..am schimbat cam tot de la curele(asta pentru siguranta) la toate filtrele(aer, benzina, ulei), bujii, tot traseul de evacuare(tobele), ulei ...am refolosit aditiv de benzina...si acu pot spune ca merge mai bine, nu spectaculos..dar merge... Da, am primit un sfat(pe care l-am urmat ) si adica sa folosesc de la Shell benzina cu cifra oct. 100 (nu stiu cum e in Rom, dar aici este)..si mi s-a spus ca asta curtata motorul bine...deci incearca aceasta benzina...pare ca da ceva rezultate... Numa bine!!!!! Link to comment
ovi_jer Posted August 31, 2005 Share Posted August 31, 2005 Modelul acela de cielo nu are canistra de vapori.In galeria de admisie trebuie sa fie dop la stutul respectiv. Link to comment
raz_sor Posted September 1, 2005 Share Posted September 1, 2005 (edited) Multumesc ovi_jer! M-am linistit. Credeam ca am fost "subtiat" de unii baieti din service! Mi s-a intamplat. Am lasat masina la un service in buc. sa-mi schimbe delcoul. Cand l-am intrebat daca o pune pe scaner mi-a zis ca ma costa in jur de 800 000 acum un an si ceva!!! Am dus-o la campina ca ma costa (oficial) doar 180 000 si supriza ... -Domnu' cum mai merge masina asta? zise mecanicul cu scanerul in mana. De ce sefu? Pai IAC-ul mort! Ne uitam mai bine ... urme de surubelnita pe suruburi! Merge si acum asa era atunci 2 300 000 un IAC nou.Sta relantiul, porneste iarna se tureaza singur, etc. Hai ca am inceput sa aberez. Multam inca odata. Edited September 1, 2005 by raz_sor Link to comment
mr_ Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Fii atent ca nu intotdeauna distanta intre electrozi vine la bujii reglata din fabrica asa cum o cere constructorul masinii. Ar trebuie verificata inainte de montare. Aceleasi bujii sunt pentru mai multe motoare... de exemplu, motoarele daewoo dohc de 1.6 si 2.0 L folosesc aceleasi bujii insa distante diferite la electrozi. Ce face resetarea ECM, si cum se face, si in ce situatii? Link to comment
ovi_jer Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Difera bujiile intre motoarele 1,6 si 2.0. Link to comment
mr_ Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Am vazut, in manualul romanesc sunt date tipuri diferite de bujii pentru cele doua motoare. In cel belgian, e acelasi insa difera doar distantele intre electrozi. Am uitat tipul exact, insa il vad mai pe seara si-l completez La seat de ex bujiile recomandate de carte vin reglate la 0.7 mm si mie imi trebuie la 0.9. Oricum ar fi, trebuie verificata distanta intre electrozi inainte de instalare. Cu resetarea ECM-ului cum e? Imi explica si mie cineva? Link to comment
VAXXi Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 De auzisi ? http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...hl=resetare+ecm Link to comment
mr_ Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Simpatic topic, si interesant. PAcat ca se pare ca detaliile difera de la un mesaj la altul, si nicaieri nu e descrisa operatia cap-coada inclusiv cu recalibrarea IAC-ului. O sa caut in manualul acela pdf de 2000 pagini, poate sunt date procedurile exacte. Multumesc oricum, e tare forumul! Lumea da raspunsuri in cunostinta de cauza, nu ca-n alte domenii ... Link to comment
VAXXi Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Chiar in acest mesaj se explica pas-cu-pas . Link to comment
mr_ Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 (edited) lipseste totusi un pas din intrebarea mea initiala... Cand este nevoie de figura asta? Edited September 5, 2005 by mr_ Link to comment
ovi_jer Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Cand motorul nu merge bine.Adica nu isi tine relanti-ul sau porneste greu. Link to comment
pavcostel Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Aceleasi bujii sunt pentru mai multe motoare... de exemplu, motoarele daewoo dohc de 1.6 si 2.0 L folosesc aceleasi bujii insa distante diferite la electrozi. Pai care este de fapt distanta optima la 1,5 DOHC? Ca eu le-am verificat si au 0,9 din fabrica. Si mai este ceva care m-a pus pe ganduri: in manual scrie ca Bujiile trebuie sa fie conice, fara inel de etansare. Ale mele aveau saiba aia! Si au fost luate din magazin ptr Espero. ("> Va rog sa-mi scuzati nestiinta, dar daca se poate un raspuns precis... Cu stima, Costel Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now