danielito Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 ok,am cumparat un set segementi standard si se pare ca distanata intre noul set de segmenti e atat de mica ca nu stiu daca trece foaia de caiet.Mecanicul ma asigurat ca sunt perfecti,in cateva zile imi termina motorul si voi veni cu mai multe detalii,singurul lucru de care imi pare rau,e ca nu am mai avut bani sai schimb si cuzineti era totul nou. Se pare ca masinia a mai suferit acum 3 ani aceeasi problema,adica i sa ars garnitura de chiuloasa si sa mers putin cu ea atunci din cate am inteles.Voi reveni cu detalii cand e gata si ii voi da cheie.Pana atunci numai bine va doresc Link to comment
Dj_Dark Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 Cuzinetii ii schimbi degeaba. Eu cel putin i-am schimbat degeaba, la 130.000 km erau ca noi. Daca ai presiune la ulei, nu mai cheltui banii aiurea. Link to comment
papie Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 Merita sa schimbe cuzinetii de biela (cca 35 RON) manopera fiind aceeasi, presiunea de ulei ... treaba cu martorul simplu (doar bec fara ceas) nu este o chestie foarte elocventa. Link to comment
danielito Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 Sa fiu sincer nu prea mai am bani,daca mai aveam bani schimbam si cuzineti.Presiune aveam,slava domnului,dar ma simteam eu mai bine daca erau si aia noi ,de manopera numi este frica pt. ca mecanicul e unchiul meu,cel mult o bere va primi.Ce imi doresc deocamdata e sa o aud mergand rotund,si apoi am eu grija de restul.O sa mai revin cu noutati cand e cazul,o zi buna. Link to comment
Dj_Dark Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 Nu uita supapele daca vrei treaba completa. Doar ca idee daca e, masoara deschiderea noilor segmenti in cilindru cu o lera si zi-ne si noua. Eu nu am avut noroc am redus doar 0,1 cu segmenti noi. Link to comment
danielito Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 (edited) Imi este foarte greu sa ii masor eu pt ca masina se afla in afara orasului la 50 de km,supapele am inteles ca erau in regula,doar lea curatat cu o perie si motorina parca. fftopic: cine imi zice si mie cum se schimba uleiul din cutie.scuze te off topic.Multam mult LE:eu numai stiu ce ulei are in cutie,si am deja 3 l de mobil 1.Ce imi recomandati sa-l schimb tot,sau doar sa completez??Si pun mobil 1 peste ala din cutie?Nu are nimic multam inca odata Edited August 25, 2008 by danielito Link to comment
danutza Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 Uleiul in cutie la cielo nu se schimba,se completeaza. Link to comment
danielito Posted August 26, 2008 Share Posted August 26, 2008 (edited) Bun,am inteles se completeaza,dar cu ce tip de ulei?nu conteaza de care pun? atata timp cat e de trasmisie.Imi este frica sa nu faca spuma. scuze de fftopic: multam mult Eu am ulei mobil,mobillube gx-a,premium,sae 80w Edited August 26, 2008 by danielito Link to comment
Dj_Dark Posted August 26, 2008 Share Posted August 26, 2008 Daca nu stii ce tip de ulei e in cutie ar fi bine sa il inlocui. Insa lucrul acesta nu stiu daca este posibil deoarece cutia nu are un "dop" de golire. In carte scrie parca ceva de 75W. Parerea mea e sa verifici cumva nivelul prin cepul de nivel si daca e ok sa-l lasi asa. Link to comment
Salex Posted August 26, 2008 Share Posted August 26, 2008 (edited) fftopic: Din cite m-am lovit eu si din cite stiu de la altii, scoaterea integrala a uleiului din cutie (cu ea montata pe auto) se face numai dind jos capacul diferentialului. De cele mai multe ori asta implica o garnitura noua. Dat fiind istoricul necunoscut al masinii, eu as scoate si inlocui tot uleiul, chiar cu riscul de a fi nevoit sa cumpar o garnitura noua. 80W e OK, daca pune mai subtire are sanse sa ii scape pe la simeringuri ... deh, virsta Edited August 26, 2008 by Salex Link to comment
danielito Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 (edited) Si gata am pornit masina ,dupa lunga perioada de asteptare am pornit masina,se pare ca singura problema a fost apa din motor.Motorul merge rotund,fara zgomote dar nu perfect,inca merge sacadat(o fi oare de la noul set de segmenti?pana se mai uzeaza),stiu ca am niste bujii de kako si este probabil una dintre cauze.Trebuie sa mai fac si alte reglaje?? LE:am desfacut acele bujii de kako si am observat ca sunt cam ude,am inlocuit cu unele champion pe care le aveam prin potbagaj si parca merge un pic mai bine.Ce trebuie facut sa nu le mai ude??Si cam ce reglaje trebuiesc facute daca am desfacut motorul(pt segmentat)???multam mult Am vrut sa ii fac si o resetare de ecm dar am lasato balta,mecanicul a rupt acea conducta de benzina ce intra in injectoare,a facut el o improvizatie cu un furtun dar se cam umfla de la presiune si imi este frica sa nu faca poc . Nu se baga nimeni?? vreau sa ma duc la service si nu vreau sa fiu afon,ca astia sunt in stare sa imi regleze frana de mana ca sa imi ia bani. "> Edited September 8, 2008 by danielito Link to comment
filip_marius_csc Posted September 10, 2008 Share Posted September 10, 2008 salutare, si eu am o bataie la motor la relanti si imi vibreaza masina destulk de rau la relanti iar despre bataia aceea la motor am fost la poliserv reprezentanta daewoo si a spus ca nu este nici o problema dar am alta care nu prea o inteleg cand apas pe acceleratie se duce acul indicator in jos dar tot odata si benzina , am fost de am inlocuit piesa care vine in rezervor ptr indicator de benzina a mers ceva vreme dupa care iar a inceput sa faca figuri, sa fie cumva regulatorul de aer cu benzina , si a fost umblat la relantii am un cielo din 96' Link to comment
slasher Posted April 20, 2009 Share Posted April 20, 2009 (edited) salut la toti...am si eu o mica problemuta cu o bataie la motor doar cat este rece motorul...se aude undeva inspre filtrul de aer...motorul este DOHC 1,5 16V si are 174 000 km , zgomotul parca vine din interior si in plus primele 2 secunde motorul merge fara ulei cred...ramane becul la ulei aprins si tacane mai tare 2-3 secunde dupa care se aude bataie pana se incalzeste mororul Edited April 20, 2009 by slasher Link to comment
EM!L Posted April 20, 2009 Share Posted April 20, 2009 Vezi în topicul cu recomandări de uleiuri ce s-ar potrivi pentru tine. Dacă oi avea cine ştie ce "marmeladă" de ulei, nu trebuie să te mire. Link to comment
slasher Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 uleiul pe care il folosesc este intradevar slabut...ESSO 10 W40 la cei 174 000 km dar il schimb la 6000 de km... Link to comment
Dj_Dark Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 In primele 2 sec e oarecum normal. Tachetii se golesc de ulei si pana se umplu iar asa face. Bataia aia pana se incalzeste motorul nu e normala si aici pot fi mai multe. Daca e in partea de sus, cel mai simplu tachet defect, cauza corelata cu cealalta bataie sau, mai rau, supapa si/sau axa came defecta. Link to comment
Viktor Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 Cred ca pe undeva instalatia e infundata si ingreuneaza circulatia uleiului, mai degraba in partea de sus a motorului, la axul cu came acolo fiind (cred) cele mai mici orificii si se pot infunda.Am intinlit aceasta problema la o cunostinta de-a mea avind NEXIA "96 8V.Am dat capacul de la tacheti jos si am observat ca axul cu came si tachetii la pistoanele 4 si 2 erau complect uscati,de culoare maro si trancaneu de mama focului. Link to comment
aryn_1978 Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 De vreo saptamana mi-a aparut o bataie ciudata...ceva de genul cum e tacanitul de avans la dacie. Se manifesta si la cald si la rece. Merg de exemplu cu 40-50 km/h in viteza 3, schimb in viteza 4 si daca accelerez puternic tacanitul este foarte pronuntat. Daca ridic piciorul de pe acceleratie si o iau mai usor, tacanitul aproape dispare. Aveti idee ce ar putea fi? Multumesc! Link to comment
Dumitru Cristian Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 Arbore cotit?! Link to comment
Viktor Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 Eu ma gindesc la tacheti. Link to comment
Dumitru Cristian Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 Tacheti fac acelasi zgomot mereu, si creste cu cresterea turatiei. El zice ca daca o lasa mai usor aproape nu se mai aude aproape deloc si ca daca baga piciorul in ea (deci solicita arborele) se aude mai tare... Iti pot arata la Oltcit cum e bataia de culbutori, face ca masina de cusut si creste cu turatia motorului indiferent de cat de solicitat e motorul. Link to comment
Viktor Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 Tacheti fac acelasi zgomot mereu Exact, doar ca un tachet care nu lucreaza cum trebue, poate scoate un zgomot mai pronuntat. Nu zic 100% ca asta ar fi problema lui @arin_1978, dar este o cauza posibila, parerea mea. Link to comment
alexinno Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 De vreo saptamana mi-a aparut o bataie ciudata... Banuiesc benzina proasta,de aceea auzi avansul;baga peste ea 98,99 sau 100 si incearca dupa.Nu apare uzura la arbore deodata,cu batai. Link to comment
aryn_1978 Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 Benzina am bagat 98 de la Mol. Face asa si pe benzina si pe GPL. Bataia de tacheti o are...zgomotul ( de la tacheti ) se aude mereu la mine. Cand sunt cu masina pe loc si accelerez nu se aude zgomotul acelea, ci doar in mers. Azi am luat foarte putin din avans si parca nu mai face asa rau...dar tot face. Dar acum nu mai trage masina bine... Link to comment
Dumitru Cristian Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 Eu zic 98% sigur arborele! Incearca totusi si un regaj de avans cu stroboscopu' ca sa nu mai faca asa tare... dar tot o sa ramana o bataie. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now