maistru Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Hello again!Astazi am fost la un var ex-mecanic la Euroservice (Daewoo). mi-a dat jos capacul la distributie, a ascultat motorul pe toate partile... am scapat de grija cu tachetii si/sau axul cu came se pare...zgomotul vine fie de la distributie fie de la pompa de apa... avand inca garantie o sa incerc la Radacini sa vad dac ii conving sa imi desfaca si sa imi verifice jocuri la pinioanele de la distributie si la rolele intinzatoare si la pompa de apa... Va voi tine la curent! S-a rezolvat! De vina era pompa de apa... Pomapa apa+kit distributie +curea compresor+curea alternator +2l Antigel+manoera = 623 RON...+50 RON spaga Link to comment
ovi_jer Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Pompa de apa nu facea obiectul garantiei? Link to comment
maistru Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 Pompa de apa nu facea obiectul garantiei? asta am intrebat si eu...mi-au zis ca pompa de apa intra in cadrul garantiei de 2 ani si nu la cea extinsa de 3...oricum n-am insistat Link to comment
nt98adu Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Alt tip de ulei ai incercat ?Cat e rece motorul se aude bataia? Am incercat Opel 10w40, dar zgomotul era la fel. La rece, face galagie la pornire grozav, cateva secunde dupa care isi revine si merge normal cu exceptia acelui zgomot de tachet. Deci, cum pot depista care tb. schimbat? Link to comment
ovi_jer Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Greu de spus daca nici unul nu era blocat sau nu avea joc. Incearca si cu ulei 5W40.A mai schimbat cineva de pe forum tachetii de pomana pentru ca nu era convins ca bat din cauza uleiului. Link to comment
nt98adu Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 (edited) Multumesc! Voi reveni cu amanunte, dupa schimbarea uleiului. P.S. Pentru cunostinta mea generala: Are joc tachetul in momentul in care desi amorsat se misca usor? Nu am avut nici aceasta situatie dar e bine sa stiu pe viitor. Edited April 19, 2006 by nt98adu Link to comment
BogdanG Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Incearca 5W40 de la OMV este foarte bun si aproximativ la acelasi pret ca TXT Softec ,care se pare ca si-a cam schimbat reteta ) Link to comment
ovi_jer Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 E chiar mai ieftin.Omv-ul il am si eu in teste de 2000 km si se comporta bine. Link to comment
pavcostel Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 @BogdanG Acum detaliaza si tu un pic in ce consta schimbarea... Costel Link to comment
BogdanG Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Schimbarea consta in faptul ca : 1.a disparut de pe rafturi in marile magazine 2.nu mai este acelasi Castrol TXT Softec de acum citiva ani ,la mine se comporta mai bine decit Mobil dar tot mai tzacane tacheti "dimineata pe racoare " dupa numai 5000km facuti de cind am schimbat uleiul la inceput . PS> cred ca o sa trec pe OMV sa vad cum este si ala . Link to comment
VAXXi Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Bine c-ati descoperit schimbarea. Eu merg cu OMV 5W40 full-syn de 3 ani, fara probleme. Link to comment
BogdanG Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 hmmm Si acum spui ) Si Alezzu tot cu OMV merge ...de aici si consumul lui miraculos Link to comment
EXE Posted April 20, 2006 Author Share Posted April 20, 2006 (edited) Trebuie sa trec si eu cat de urgent pe alt ulei (acum am Castrol TXT 5w40 ) am observat eu ca, cam bat tachetii la rece dar am zis ca uleiul e f bun, nu m-am gandit ca si astia vor face ca aral-ul. @Ovi jer: spune-ne si noua cum e cu uleiul Castrol Softec??? Edited April 20, 2006 by EXE Link to comment
dino Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 (edited) In speranta ca nu sunt foarte tare off topic: Eu eram inainte pe Mobil1 S 5W40 si la recomandarile de pe forum am trecut la Castrol Softec TXT 5W40. Sa revin la Mobil 1 S sau sa trec pe altceva? Pe cel OMV il putem cumpara si de la benzinarii sau numai de la magazinele de piese auto? Daca vreau sa trec pe altceva, la urmatorul schimb trebuie spalat motorul?- si cum s-ar face acest lucru? Edited April 20, 2006 by dino Link to comment
padre Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 Salutare! Sunt mai nou pe forum deoarece doar de 3 luni sunt posesorul unui Cielo. Am citit multe posturi si le consider foarte utile. Asa ca in speranta ca cineva ma poate ajuta cu un sfat , postez si eu cu problema care mi-a aparut. Am un Cielo din 96 si care a mers f bine pana acum cateva zile cand a inceput sa se comporte ciudat motorul: la relanti la interval de cateva secunde motorul vibreaza brusc, in timpul mersului nu se intampla asa ceva. Pe lanaga acest fapt se aude un tacanit al motorului in timpul mersului si parca a devenit si mai zgomotos. Stie cineva care ar putea fi problema? Va multumesc! Link to comment
ovi_jer Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 Se cuvine ca la o masina cumparata sh sa se faca o verificare totala si o revizie cu schimbarea tuturor consumabilelor.S-a facut asa ceva? Link to comment
padre Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 Nu am schimbat decat uleiul si filtrul de ulei (Aral 10W40) si o inspectie a unui "mester" care a spus ca e ok. Link to comment
ovi_jer Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 Dupa cum ai citit pe aici uleiul aral nu se impaca bine cu motoarele daewoo.Schimba fisele si bujiile. Si foloseste functia pe forum.Sau discutat aproape toate genurile de probleme cu intreruperi si altele. Link to comment
buleus Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 (edited) Salutare Mai nou mia aparut si mie o bataie enervanta la motor.Deci firul evenimentelor: dupa o schimbare a filtrului de aer si benzina la recomandarea mecanicului am schimbat semeringurile desfacind motorul a vazut ca si o biela avea usura mare.in consecintza am schimbat biela+piston+semeringuri+2 supape+4 tacheti.motorul merge impecabil DAR are o bataie constanta la relanti intre 800-1200. se aude undeva in spatele motorului cum te uiti la el undei galeria.am fost la 3 mecanici care nici cum nu au reusit sa descopere ce este.Cel care mia facut motorul la mai desfacut de 3 ori si nu vede nici untachete uzat axa cu came in stare perfecta...mia recomandat sal mai las asa inca pina dupa pasti sa vedem evolutia.precizez ca bate si la rece si la cald si nu tot timpul dar cind bate bate constant.Am schimbat si uleiul am pus castrol magnatec 10w40 (adus de afara). ca o precizare cum am cutie automata daca o bag in D parca nu mai bate asa tare(deabea se aude)..... ce naiba sa mai schimb la ea...orice sfat este binevenit.Motorul merge rotun are putere doar ca este acest tacanit care ma scoate din sarite...mai poa sa fie vreun tachete care nu se amorseaza...tacanitul se aude destul de tare... Edited April 23, 2006 by buleus Link to comment
Mircea Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 Nu cumva e o bataie de bolt? La pistonul pe care tocmai l-ai schimbat? Link to comment
buleus Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 Nu stu ce sa zic...dar mecanicul a spus ca in partea de jos totul este ok...Daca ar fi o bataie de bolt problema e grava? Link to comment
tiberiuenache Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 Pai da ca de bolt nu ai zis ca lai fi schimbat ...l-ai folosit pe cel vechi??? In cazul acesta...sunt sanse mari sa fie boltul vechi uzat si sa aiba joc... Sau poate sa fie intr-adevar un tachet care nu se amorseaza... Daca e de la bolt trebuie sa fie mai mult ca un tacanit ceva mai rapid decat cel al injectoarelor...daca e in ritm cu injectoarele atunci e un tachet...Ca sa fi si mai sigur ia un furtun si asculta cu el...Asa poti identifica mult mai bine sursa zgomotului... Link to comment
buleus Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 Sincer sa fiu nu stiu daca a schimbat si boltu...hmmmm marti intreb si va anunt.tacanitul se aude dar ma indoiesc ca este de la tachet...mult prea tare suna Link to comment
tiberiuenache Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 Pai daca nu se alimentaza deloc cu lei...cam asa ar trebui sa se auda...oricum foloseste metoda cu furtunul...e cea mai buna...sau un stetoscop de jucarie.. Link to comment
dovan Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 Salutare tuturor! Am si eu o problema aparuta ieri dimineata:la pornire a aparut o bataie puternica care a disparut dupa cateva rotatii de motor.Am mers fara probleme toata ziua.Azi dimineata aceiasi problema doar ca acum nu a mai disparut bataia doar s-a atenuat. Bate la fel ,ori e cald motorul ori e rece ,cateodata aproape dispare ,dupa un timp se accentueaza.De curand am schimbat garnitura de chiuloasa,kitul de distributie si uleiul. Va rog ajutati-ma cu un sfat :cu ce anume sa incep verificarile? Multumesc! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now