Jump to content

Peugeot 1007


zalmoxis

Recommended Posts

Dragutz, mi-ar place si mai tare daca:

 

-n-ar avea numai 2 usi (+hayon, of course), glisante , e drept - avantaj la parcari!

-n-ar costa 10.000 si ceva de Lire cel mai ieftin model!

Link to comment

interesant, pretentios, dar scump. e o masina de moft. pt cei care isi permit astfel de mofturi.

cu siguranta vor fi "mofturoase" care sa vrea si la noi.

Link to comment

Mai dar vad ca toata lumea lauda faza asta cu usi glisante, dar nimeni nu vede un pericol in asta.

Ganditi-va in trafic cand parchezi o masina cu usi normale, nu esti atent, deschizi usa si vine unul din spate si iti ia usa in plin -naspa faza.

Dar ia ganditi-va ca in cazul masinutei astia, nefiind usa te ia pe tine in plin cand iesi din masina - EI? si mai naspa faza zic eu.

Link to comment

Tu vorbesti serios? :wallbanger: Asta e ca in povestea cu drobul de sare de pe soba. Daca tu nu te poti uita cand iesi din masina iti aduc aminte ca tu, in cazul usii normale, te afli intre masina care loveste si usa. #-o

Edited by Zmeul cel rau
Link to comment
Tu vorbesti serios?  :wallbanger:   Asta e ca in povestea cu drobul de sare de pe soba. Daca tu nu te poti uita cand iesi din masina iti aduc aminte ca tu, in cazul usii normale, te afli intre masina care loveste si usa.  #-o

 

Drobul asta de sare de care zici tu cade cam des de pe soba. Eu am vazut multe accidente de felul asta in oras.

 

Cat despre cazul unei masini cu usi care se deschid normal se pare ca trebuie sa explic mai incet ca sa intelegi. Aici trebuie sa deschizi intai usa in lateral. In felul asta cel care vine din spate franeaza pt ca vede usa si nu vrea sa intre in ea!!! Iar cascatul cu usa iese din masina la cateva secunde dupa ce a deschis usa. In felul asta se maresc sanse de ai salva viata cascatului. E destul de LOGIC, zic eu! :shock:

 

Plus ca daca deschide usa aiurea va auzi un scarsnit de frana ceea il va face sa nu iasa din masina.

Personal prefer masinile actuale pt ca e mult mai bine sa lovesti o usa decat sa omori un om! Daca tu preferi a 2-a variata ... treaba ta!

Link to comment

Daca ai lovit usa deja e prea tarziu pentru orice tip de discutie. Ma rog... iesitul ca berbecul din masina e aceeasi chestie cu traversatul fara sa te asiguri: daca nu ai noroc ti-o iei si nu e vina strazii pe care o travesrsezi sau a usii care o deschizi intr-un anumit mod ca se intampla asa.

Link to comment
. Ma rog... iesitul ca berbecul din masina e aceeasi chestie cu traversatul fara sa te asiguri: daca nu ai noroc ti-o iei si nu e vina strazii pe care o travesrsezi sau a usii care o deschizi intr-un anumit mod ca se intampla asa.

 

Corect, dar din pacate deseori sufera mai putin cascatul decat cel care l-a lovit. Acuzatii gen vatamare corporala din culpa sau omor din culpa sunt la ordinea zilei.

Nu cred ca si cazuri de genul asta sunt prevazute in noul .. asa ca trebuie mare atentie! Eu unul incerc sa-i feresc pe toti pe cat posibil.

Edited by woulfy
Link to comment

As vrea sa fac o corectie: daca ai noroc NU ti-o iei.

 

Avantajele usii glisante sunt mai mari decat dezavantajele, asta vazut prin prisma unuia care se uita de fiecare data in stanga si in dreapta cand iese din masina sau traverseaza strada. Nu am folosit niciodata usa pe post de paravan si sunt dispus sa renunt la aceasta facilitate. Pana la urma avantajele sunt din perspectiva omului din masina, nu a celui care trece pe langa.

Link to comment

mie mi se pare o idee interesanta, sa vedem daca va confirma pe piata.

e bine ca producatorii incearca sa schimbe cate ceva la masini pentru ca asa au aparut toate acele idei inovatoare si controversate la vremea lor fara de care acum nu mai putem trai noi azi.

Link to comment

uite de ce nu o sa ne luam noi 1007, ca e periculos sa iesi din el.

 

daca esti atat de dus sa nu stii sa cobori dintr-o masina, nu ai dreptul sa te urci.

 

ce trist o fi sa ai lambo, cu usi care se ridica...un adevarat pericol...

Link to comment

Oameni buni, eu nu stiu ce sariti asa?

Era opinia mea si cred ca e destul de pertinenta referitor la siguranta conducatorilor.

In primele posturi s-au laudat f mult faptul ca usile sunt glisante. Dar mi se pare normal sa vedem si partea mai goala a paharului

 

Nu stiu de ce vi se pare asa deplasat ce am spus eu! Chiar vi se pare ca sunt asa putin soferi cascati? Sau vi se pare ciudat de ce-mi fac eu griji pt ei? Ei bine daca e vorba de a 2-a intrebare pot sa spun ca personal nu m-as simti bine sa dau peste un om, oricat de cascat ar fi el.

Voua chiar nu vi se intampla niciodata sa fiti cascati si sa coborati din masina fara sa va asigurati cand va grabiti?

 

Imi pare rau daca am suparat fanii Peugeut, n-a fost cu intentie rea.

:osanale:

Link to comment

Hai si cu critica.

 

Nu vad sensul in a face o masina mini, motor mini, 2 usi, totul ras la greutate ca sa ai consum mic si performante, apoi te apuci si bagi 80 Kg in motoare, telecomenzi si cablaraie, safety interlocks si alte bazaconii. Pentru ce? Power doors. Vorba citatului Chris: "until it breaks".

 

Aia nu e mini. E pur si simplu o masina scurta. Si asa erau mici draciile alea pe care le fabrica ei. Au facut una si mai mica. Din partea mea n-au dacat sa-l faca origami.

 

Mi se pare un crocobaur. Consumul (ignoram diesel) e de 8.5 in oras si 5.2 afara. Sa zicem ca ar fi o smecherie daca l-ar face sportiv, sa accelereze serios. Dar are 16.6 sec (pentru 1.4 2-tronic) cu VMax 160. Nici cal nici magar. Tot crocobaur e si design. Talie de mini cu motor clasa medie cu power doors de van. Si consum de SUV :P Pai daca-i puneau si roti de roadster ... oh wait.

 

Ok, poate POATE ar fi un mini upgraded ca sa poti sa ai "avantajele" la impact ale unui mini cu acceleratia unui mini, stabilitatea unui mini si consumul unei clase medii. Fie. Dar partea buna este ca totul vine cu o eticheta x-tra large.

 

Se ia un Matiz. Se pun power doors, power moors, abs acm mcf si plq. Power sunroof, navigation, cd changer, speaker system, etc. Aer conditionat, crimatronic. Problem. Are 16 tone. Ok, punem motor dublu. Problem. Consuma dublu. Nu-i bai! Punem pret dublu ca rimeaza si dam bataie!

 

Un full option este 16.740 GBP. Mini?

 

La pretul si performantele astea cred ca e incadrat gresit la mini. Se cam apropie de clasa medie. La banii si consumul asta imi iau o masina adevarata, la care servodirectia nu e o minune a miniaturizarii si la care nu traiesc constant cu cosmarul ca una din urmatoarele se poate strica:

 

* Automatic windshied wipers

* Automatic headlamps

* Power doors

* Height and reach adjustable steering wheel

* Automatic illumination of hazard warning lights

* Panic button (internally operated central locking)

* Automatic door re-locking after 30 seconds

 

si ca pot sa nu cumpar inclus in pachet:

 

* Air conditioned glove box

* Writing table on passenger seat back

* Two lidded stowage compartments in rear foot wells (when JBL not specified)

* Two shopping hooks on back ot rear seats

 

Nu-mi amintesc sa-mi fi trebuit vreuna din astea. Vreodata.

 

Nu mi se pare design reusit. Eu personal n-as lua asa ceva. Am optiuni mai bune considerabil. Cred ca si voi va puteti gandi la macar una.

 

--- Edit:

 

Pagina mi se pare reprezentativa. Falsh, animation, movie, sound, 3d look, all in a crayon black and white. Why the 4 MB load? 99% din efect se obtinea cu 5% din dimensiune si efort. Fun, but useless (Butthead)

Edited by Ndi
Link to comment

parerea mea ca astfel de masini nu sunt scoase pe piata fara cap.

sigur, dar absolut sigur, exista clientela pt 1007. pt ca sunt foarte multi oameni cu bani care isi permit o jucarie de genu asta. doar pt ca ar arata bine 1007 al fiicei sale pe langa X5-ul lui. sunt oameni de genul asta in romania, cu miile. daramite afara. e intr-adevar un moft, dar e un moft care va aduce profit.

Link to comment
* Automatic windshield wipers

* Automatic headlamps

* Power doors

* Automatic illumination of hazard warning lights

* Panic button (internally operated central locking)

* Automatic door re-locking after 30 seconds

* Air conditioned glove box

* Two shopping hooks on back ot rear seats

 

Deduc targetul: femeia care n-are treaba cu masinile, si are bani suficienti ca sa-si petreaca marea majoritate a zilei prin magazine :mrgreen: ce naiba e aia "automatic illumination of hazard warning lights" ? se pun automat avariile cand opresti neregulamentar ? :-?

Link to comment

Destul de foarte multi bani la cum arata (copiata) si la ce stie sa faca, dar , sunt sigur ca vor fi destul de multe femei si in Romania care sa-si cumpere asa ceva.

Link to comment
ce naiba e aia "automatic illumination of hazard warning lights" ? se pun automat avariile cand opresti neregulamentar ? :-?

Chiar nu stii? :shock: sau ne iei la şto?

Aprinderea automata a avariilor cind pui frina brusca!

 

La unele masini mai noi am vazut ca se poarta sa blinkăne avariile si cind au usile deschise! Dar asta mi se pare o tampenie fara seaman.

Link to comment
Chiar nu stii?  :shock: sau ne iei la şto?

Aprinderea automata a avariilor cind pui frina brusca!

 

La unele masini mai noi am vazut ca se poarta sa blinkăne avariile si cind au usile deschise! Dar asta mi se pare o tampenie fara seaman.

 

Si la mine la fel. Nu e o tampenie. Daca am motorul pornit si deschid usile, se pornesc avariile. Mi se pare o chestie buna, nu mai trebuie sa pun eu avariile (lucru pe care unii soferi il uita) cand este o situatie in care trebuie sa ies putin din masina (cum ar fi ca am dat intr-o gropa si vreau sa vad daca mai am 4 roti).

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...