closchkutza Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 (edited) fftopic: Eu cred ca a scos cu Peugeot-ul 10.2 iar restul de sfaturi erau pentru motoare benzina, turbo. Edited May 31, 2007 by closchkutza Link to comment
Razv Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 (edited) Doamne ... - deci cu 407 am scos 10.2 ( 2.0 HDI 136cp) -------------------------------- - restul erau sfaturi pentru benzinare ( mai ales turbo ) Edited May 31, 2007 by Razv Link to comment
EM!L Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 (edited) Cred ca se aplica la tot ce are turbina fie otto fie diesel! Scz de fftopic: Edited May 31, 2007 by Emil Popescu Link to comment
creep Posted June 17, 2007 Share Posted June 17, 2007 am scos cu aveo 1,2 sohc 16.5 cu masina incarcata iar cu un chrysler sebring 2.0 hdi 17.5... nu mi-am explicat de ce... Link to comment
EM!L Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 (edited) Cam mult, fata de 11.8 cat dau ei referinta! Poate nu ai cronometrat tu bine. Edited June 18, 2007 by Emil Popescu Link to comment
WRS Posted July 25, 2007 Share Posted July 25, 2007 (edited) Cielo DOHC 16v 63 KW 2003 Am scos 11,5 secunde asta seara.Cu cineva in dreapta mea 3 incercari;cu 2 secunde mai bine de cand am luat`o ) imbunatarile astea ... Edited July 25, 2007 by WRS Link to comment
LYM Posted July 27, 2007 Share Posted July 27, 2007 Ai pus si eroarea vitezometrului in calcul ? Link to comment
trebor271074 Posted July 27, 2007 Share Posted July 27, 2007 Matiz euro 3...0-100km/h... cam 15 secunde... multumit... nu sunt la formula 1,2,3...x. Regulat, in afara, merg cu viteze cuprinse intre 90 - 110 km/h, si cand drumul o cere si mai mici... la drumurile din tarisoara noastra poti pati la viteze mari ce am patit eu langa Gheorghieni...drum neted ca un palma si dupa creasta unei pante usoare vreo 3 metri de gropane... le-am luat la 40 - 50 km/h... nu a mai franat in 15 sec... apoi distractie ... janta indoita... roata dezechilibrata... Link to comment
tolin Posted July 27, 2007 Share Posted July 27, 2007 ... Matiz euro 3...0-100km/h... cam 15 secunde... Da, 15 secunde mai lungi, cat 17. Link to comment
LYM Posted July 27, 2007 Share Posted July 27, 2007 Time flies when you're having fun Link to comment
Lucian M Posted July 27, 2007 Share Posted July 27, 2007 Cu Matizul sub 18 nu am reusit niciodata. Pur si simplu nu scade sub valoarea asta. 15 secunde- erai la vale?! Link to comment
trebor271074 Posted July 27, 2007 Share Posted July 27, 2007 Nu... eram singur in masina... si eu folosesc constant benzina de 98... iar masina e noua...17 k pe bord. Cred ca toate astea conteaza... Si am testat special... banuiesc ca in biblie dau 17 dar cu incarcare mai mare a masinii... Link to comment
LYM Posted July 27, 2007 Share Posted July 27, 2007 Daaa, ca aia erau prosti sa declare acceleratia 0-100 cu o remorca dupa ea ) Link to comment
steph Posted July 30, 2007 Share Posted July 30, 2007 Trebor si eu scot 16 secunde cu matizul dar cand ma uit pe gps si vad ca am 91-92 km/h cand bordu si cele 16 secunde dau mana la 100 km/h ma potolesc. Link to comment
Cumnatu Posted October 25, 2007 Share Posted October 25, 2007 Ma bag si eu ca musca in lapte. Ma tot chinui sa scot sub 8 secunde si nu reusesc pt ca pierd aderenta la plecare ( banuiesc ) Link to comment
iulygm20 Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 Cumnatu.. ai v6 3.5 pt a nu pierde aderentza nu folosi D!!!!! foloseste pe secventiala... iar daca nu e pe chrysler-ul tau secventiala nu pune pe D!!! pleci cu 1 2 3 apoi D cu 1 si 2 ajungi la 100km/h lejer. Link to comment
Cumnatu Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 Pai folosind D : I-a merge pana in 80km/h II-a merge pana in 120km/h-130km/h mai departe nu am avut unde sa ii dau in oras ca deh, deja e o viteza mare pt buzunar. intre timp am invatat sa nu mai pier aderenta dand prima secunda doar 2000ture iar odata ajunsa in 2000 apasat blana si fiind deja in miscare nu mai pierde aderenta. Treaba e ca motorul e destul de puternic iar suspensiile destul de moi si cauciucurile destul de proaste incat se pierde aderenta daca dai blana din prima. De ex. daca ii scot Traction Control, da scartz pana la 60km/h. DAR, la cum arata Bucurestiul zilelor noastre chiar nu mai ma intereseaza cat scot pana la 100. Daca vreau sa ma grabesc de pomana ( pentru ca tot la urmatorul stop ajungi, nefiind sincronizate ) sa zicem ca plec de la Apaca de la stop ( in directia Cotroceni ) ajung in blana la stopul de la Leul inainte ca restul masinilor sa fi ajuns la statia de RATB din fata de la Caminele de la Apaca. Alaltaieri de ex. ca sa prind un stop pe rosu ( mi-am dat seama ca urma sa se schimbe ) am dat in ea si dupa ce am trecut de stop aveam 140km/h. NU nu, e prea mult pt Bucuresti. Lasati viteza, e prea aglomerat orasul pt asa ceva ! Link to comment
Cumnatu Posted April 13, 2008 Share Posted April 13, 2008 (edited) Test facut cu cronometrul in urmatoarele conditii : - plecare de pe asfalt prafuit ( varianta primului pod de dupa Carefour Militari cu intrare pe autostrada ) - folosit doar D-ul - tehnica : blana ( nu ce-a mai rapida ) - cauciucuri de iarna pe fata - amortizoare moi - filtru aer 4000 km - ulei 6500 km - vant lateral putin - benzina Moll 95 - greutate proprie a masinii + 30 litrii benzina + pasageri ( cu mine inclus ) 160 kg + bagaj 30 kg. Rezultat : 1 secunda de derapare din cauza nisipului 8.2 secunde pana la 105 km / bord aka 100 km reali sper. La a II-a incercare a iesit cam la fel deci aia e. Daca nu derapa dar si tinand cont ca masina nu este in stare de liniute acum precum si de faptul ca nu am folosti GPS e oricum bine, adica foarte aproape de datele date de producator. Edited April 13, 2008 by Cumnatu Link to comment
Cumnatu Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 (edited) http://anagabriela.ro/0-100%20300m/ = 0-100 Chrysler 300m in conditiile de mai sus ( adica nu tocmai perfecte ) . Ceva nu e in regula nu stiu de ce la aceasta filmare a urcat foarte greoi in ture. Alte dati fuge mai repede. ( din cate vad eu in filmulet sunt cam 9 secunde SI ceva ) @Sorinel / VFX, hai ca ma faci, corect ? http://anagabriela.ro/0-100%20tigra%201.4/ = 0-100 Tigra. Ceva e serios anapoda. NU stiu cat ar trebuii sa scoata pana la suta dar de la un timp nu se mai infige deloc, tragi de ea sa plece. O duc la expertiza sambata. Filmuletele se pot vedea lejer cu VLC media Edited May 29, 2008 by Cumnatu Link to comment
VFX Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 Pai mai Cumnate tu cum debraiezi la 2500rpm (a pardon, tu ai AT ) de pe loc si te si miri ca pleaca greu... > Kick-down nu vrea? @Sorinel / VFX, hai ca ma faci, corect ? NU cred! "> Link to comment
Cumnatu Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 (edited) Pot sa plec si cu 4000 ture ( la 300M ) de pe loc daca imi pui tu gaj o cutie automata . Nu de alta dar s-ar putea sa faca poc daca o bag in viteza la 4000 rpm. Am gasit niste date pt tigra http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=39204 . Astia zic 11,5 deci e pe acolo. Probabil ca m-am obisnuit eu prea mult cu 300mul si mi se pare inceata tigra. Ce kick donw mai ? Ala e valabil cand esti in a 2-a sa zicem si dpesi tare si se duce in I-a. La mine, in filmulet, pana la 80 km/ora e a I-a. Unde sa mai retrogradez. Hm, ia sa vad in cat timp ajunge la 80. Hm.. nice. O sa mai fac un filmulet in modulul manual, sunt sigur ca iese mai bine. Edited May 29, 2008 by Cumnatu Link to comment
VFX Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 Pai daca o tii bagata in viteza, frana apasata te infigi in acceleratie, la podea, si dai drumul la frana nu-ti pleaca de pe loc la cuplu' maxim? Ma intreb si eu, nu am mai condus AT pana acum...:S Link to comment
Cumnatu Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 Pai da dar o sa ii dea cu 4000 ture in cutie, cea ce nu e bine, pt ca ii da brusc. Asta 1 la mana. 2 la mana o sa ii intre TCSusul ( sau daca e scos o sa derapez ca dracii ). Ce-a mai lineara acceleratie am vazut-o ( dar nu asa am facut in film ) ducand-o pana la 2000 incet, cat sa isi ia inertie si apoi dand blana. Link to comment
VFX Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 Inseamna ca (teoretic) te fac la plecatul de pe loc, dar ma iai pana la 100... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now