dadyDei Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 Becul se schimba greu?Mie nu-mi merge becul asta de o buna bucata de vreme... Link to comment
alexmohora Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 La mine cel mai repede coboară acul la primele 2 liniuţe (de când e rezervorul plin) după care coboară din ce în ce mai încet. Se aprinde şi becul roşu, am văzut asta când era la primul proprietar (de la care am şi cumpărat-o). Eu alimentez când ajunge pe linia roşie... aşa că nu am apucat să-l mai văd aprins. Link to comment
midnight_racer Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 Cel mai probabil este sonda. Eu mergeam pe GPL catre bucuresti si mai aveam vreo 70 de km pana sa ajung(am mers numai pe GPL) si deodata vad in maretia lui becul de la benzina aprinzandu-se. Mentionez faptul ca nu-l mai vazusem de vreo jumatate de an aprins si-l banuiam ars. Deci becul trebuie sa fie bun, sonda defecta. Link to comment
ovi_jer Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 Si pompa de benzina in curand arsa... Link to comment
midnight_racer Posted March 8, 2006 Share Posted March 8, 2006 Eram si eu constient de lucrul acesta, dar chiar pe drojdie nu am mers. Acul era intre linia rosie si linia alba urmatoare. Becul saracul se aprindea, se stingea, n-avea nici o treaba desi eram pe A2 la viteza constanta(ma refer la zonele de aliniament). Oricum, am fost si i-am bagat niste benzina dupa aceea si becul s-a oprit din fluctuatii. Am avut grija sa nu merg cu ea pe drojdie, dar ceea ce vroiam sa zic este ca becul se poate aprinde chiar daca acul arata altceva si atunci.. e o enigma ce o mai fi si in rezervor... Link to comment
alexcielo Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 Salut!La sonda de benzina de sub rezervor vin 3 fire:1 cu mufa contact rotunda groasa;2 cu mufa contact rotunda subtire si 3 un papuc plat normal.Va rog precizati-mi si mie intre care trebuie facut scurtul pentru a vedea daca becul se aprinde.Motorul trebuie sa mearga sau e suficient sa fie contactul pus? multu Link to comment
cipo Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 dupa cum s-a mai spus, sunt sanse mari sa fie sonda. la vechiul cielo am ramas fara benzina datorita indicatorului din bord (indica prost si am calculat gresit). partea proasta era ca si becul de la martor era ars. Link to comment
laur_gle Posted April 6, 2006 Share Posted April 6, 2006 ...si eu va rog sa raspundeti la intrebarea lui Alexcielo de mai sus ... pt ca nici eu nu am vazut pina acum becul aprins !!!! Cum facem contact intre fire ???? Becul e ok , ca am desfacut bordul cind am schimbat 4 becuri ( usi deschise , centura si 2 din butoane ) ... iar cel de la benzina e ok , l-am masurat cu aparatul de masura !!!! ... merci mult ! Link to comment
alexcielo Posted April 8, 2006 Share Posted April 8, 2006 Scuzati ca insist,dar pana la urma care fire trebuie scurt-circuitate pentru a se aprinde becul? Acolo sunt 3!!! Link to comment
tkd29 Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 Cine imi zice si mie cata benzina mai am in rezervor daca acul arata ca in poza de mai jos... Link to comment
CT_ZDB Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 in jur de 10-13 litri, daca toate functioneaza bine. Becul se aprinde cand mai sunt 8-8,5L Link to comment
Moshu Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 (edited) Nu prea va doare sufletul de pompa de benzina dupa cum vad. Nu ar trebui sa mergeti pana se aprinde becul decat in mod accidental. Pompa de benzina se raceste tot cu benzina, dar cu conditia sa ai. Daca nu, o sa aveti parte de o pompa arsa si ceva banuti zburati din buzunar pentru inlocuire si manopera. Iesiti mai ieftin cu 10 l de benzina in plus, ca sa stea indicatorul macar la sfert. Chiar daca mergi 90% pe GPL, efectul asupra pompei e acelasi daca nu ai benzina in rezervor. Cititi ce a scris Ovi_jer pe pagina anterioara. Edited April 18, 2006 by Moshu Link to comment
tkd29 Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 Mie inca nu mi sa aprins becul la benzina niciodata si ma gandeam ca este ars daca acul a coborat asa jos si vroiam sa stiu cam cata benzina mai este in rezervor in situatia de mai sus. Link to comment
CT_ZDB Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 @ moshu: Ce conteaza foarte mult este sa nu ramai fara benzina.. atunci este pericol sa parlesti pompa. Cum becul incepe sa se aprinda pe la 9litri ramasi in rezervor (adica 1/5) din volumul rezervorului (50L), eu cred ca nu e nici o problema. Cum se aprinde becul, cum merg la alimentare si fac plinul. Masina are aproape 8 ani si nici o problema cu pompa... dar si nici o pana de benzina . In plus, daca indicatorul de benzina arata ca mai am 1/4 din rezervor, la alimentare intra vreo 25-28 litri... si la drum lung (peste 500km) nu prea opresc pe la benzinarii. In stilul meu de a alimenta (de la plin ochi pana la clipocitul becului) am avut autonomie maxima de 730 km (45L benzina). Link to comment
Moshu Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 In plus, daca indicatorul de benzina arata ca mai am 1/4 din rezervor, la alimentare intra vreo 25-28 litri... si la drum lung (peste 500km) nu prea opresc pe la benzinarii. In stilul meu de a alimenta (de la plin ochi pana la clipocitul becului) am avut autonomie maxima de 730 km (45L benzina). Deci in cazul tau, la 1/4 ai de fapt apropape 1/2 din rezervor. Deci nu se pune. Dar daca ar indica corect, la 1/4 ai avea 15-16 l. Ceea ce nu mi se pare mult de loc, asa ca poti sa mai pui un 10 l. Cel putin asa sunt indicatiile tehnice. Link to comment
adik Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 (edited) Am o Nubira II SX din 2000 si saptamana trecuta mi s-a apris beculetul CHECK. A doua zi s-a stins si tot asa pana azi cand am observat ca nu-mi mai functioneaza indicatorul nivelului de benzina. (in acest timp beculetul de CHECK era stins). Dupa cateva ore am pornit si indicatorul de benzina functiona, dar beculetul de CHECK era aprins. Nu mai inteleg nimic ce se intampla. Sper sa nu fie de la o frana mai brusca pusa saptamana trecuta. Cel putin atunci am observat prima data ca mi se aprinde beculetul CHECK. Nu prea am timp sa ma duc la tester sa vad ce are. Ma puteti ajuta cu o parere, sfat ? Multumesc. Edited April 25, 2006 by adik Link to comment
Mircea Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 Da, dar nu cred ca te ajuta... Mergi la un tester, ca sa-ti spuna ce cod de eroare ai si ce anume e defect... Link to comment
ovi_jer Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 adik completeaza-ti profilul in intregime.Sub sezutul banchetei spate este un capac de plastic pe care il dai la o parte si verifici daca mufa de conectare la pompa de benzina si senzorul de nivel este bagata bine.Eventual o scoti si dai cu putin spray de contacte. Link to comment
adik Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 (edited) Nu mai cita postul anterior Multumesc pentru informatie. Am verificat ce mi-ai spus, dar se pare ca nu e de la acel contact.. Edited April 25, 2006 by adik Link to comment
ovi_jer Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 Atunci probabil defectul e la sonda sau pe undeva la cablaje.Banuiesc ca si codul de eroare este P0656 tot din aceasi cauza. Link to comment
adik Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 (edited) Sper sa nu fie ceva mai grav pe la motor. Daca este ce ai spus tu nu cred ca e foarte grav. Dupa ce merg la tester o sa scriu care a fost problema. Deranjeaza asta (sonda, indicatorul de benzina) cu ceva buna functionare a motorului ? Edited April 25, 2006 by ovi_jer Link to comment
ovi_jer Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 Nu mai cita mesajele anterioare.Nu afecteaza decit la purjarea vaporilor de benzina din canistra de carbon. Link to comment
stefanivlad Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 Cum se poate readuce in plaja normala de indicare acul de la benzina? La mine daca umplu rezervorul pana sus, acul sta peste plin cam 110-120km dupa care incepe sa coboare.Si coboara uniform pana la jumate, n-am avut inca ocazia sa consum un rezervor intreg. Cu becul aprins S"> ( cand am luat masina era becul aprins si am oprit la prima statie - sper ca cel dinaintea mea nu a mers cu ea numa asa... ) au intrat in rezervor pana la plin ochi (adica sa se vada benzina) 50,5L. Link to comment
mihai.c Posted May 12, 2006 Share Posted May 12, 2006 Problema: la revizia de 1200 km mi-au schimbat pompa de benzina pe motiv ca sonda e in aceeasi capsula cu pompa, iar sonda nu indica bine (dupa parerea lor). Acum imi arata aproape 1/4 rezervor, se aprinde becul si imi intra cam 54l in rezervor! mecanicii sunt chiori? Cred ca am gresit ca le-am lasat masina si nu am stat langa ei. Eu vroiam doar geometria rotilor... (la service radacini) Link to comment
LEVEL Posted May 13, 2006 Share Posted May 13, 2006 HUston i have a problem... cand raman cu benzina putina.. nu se aprinde ledul rosu.. nu stiu de la ce e probelma si cu ce are legatura ca .. imi mergea inainte totul s-a intamplat de cand am mai intampinat o problema... toate stopurile pe partea dreapta a masinii nu mai functioneaza cand armez si la mers inapoi... mi s-a zis ca e din alarma.. o sa incerc maine sa rezolv problema asta... nu sitiu daca e coincidenta sau daca are legatura si cu becul rosu de la benzina.. cineva sa ma lamureasca va rog Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now