tuf5075 Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 Salutari, tocmai am schimbat jentile originale cu jenti de aluminiu...si surprise...masina tremura incredibil...."tremura ceasul la mana". Am folosit aceleasi cauciucuri pe care le aveam inainte... Mentionez ca pana acum mergea perfect...cu vechile roti...iar pe astea noi le-au echilibrat...au pus plumbi...au verificat ei acolo...la calculator cam tot ce se putea... ideea e ca ei au zis ca e OK, dar cand am plecat cu masina...am vazut surpriza. Áveti ceva sugestii? Care ar putea fi cauza? Cu multumiri anticipate. Link to comment
Pedala Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 Iti trebuie un inel de centrare pe butucul rotii. Cei care le-au montat ar fi trebuit sa stie de asta... Link to comment
tuf5075 Posted July 19, 2005 Author Share Posted July 19, 2005 Le-am sugerat ca trebe ceva sa fixeze roata mai bien(ca mi s-a parut mie ca era un joc cam mare, cand le-au pus pe butuc...tineau de ele ca sa le fixeze cu suruburile....)..dar mi-au dat exemplu la BMW ca roata nu are nik de fixat..totul se fixeaza din suruburi... si din pacate am avut dreptate...acu au inchis, maine o s amerg cand o sa am timp sa rezolv... ceva efebte negative? Link to comment
Ndi Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 Instabilitate la viteza si uzura ridicata a cauciucurilor (din cate am observat/cred eu). Nici una nu e mare bai, dar e foarte incomod la dum intins si in caz de urgenta o sa vrei sa stea pe curba sau in frana. Am si eu problema asta dar n-am gasit conurile respective trebuie sa vorbesc cu cineva sa mi le faca la strung. Link to comment
tuf5075 Posted July 20, 2005 Author Share Posted July 20, 2005 (edited) OK...problema e mai complicata...da, am lasat masina acolo, am sunat acum mi-au spus ca ei nu au ce sa faca, lipsesc aceste "inele de centrare"...dar pe care trebuia sa le aiba gentile...si nu le au ..trebe sa vad de unde pot lua altele...cam ciudat... Mi-au spus ca pt fiecare model e un inel speial???? S"> ..deci trebe neaparat sa contactez producatorul si bla, bla... So, cand cumparati genti de alum, atentie sa luati si aceste inele... Edited July 20, 2005 by dj78lan Link to comment
FLEX Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 Daca nu ai luat jante dedicate, (definite prin 2 parametri standard: distanta la prezoane si diametrul cercului de centrare), atunci ai nevoie de inele de centrare; ciudat ca cine ti-a vindut jantele si mai ales cine le-a montat nu au zis nimic despre treaba asta. Daca jantele sint SH, nu e de mirare ca vinzatorul nu a comunicat ... Link to comment
tuf5075 Posted July 20, 2005 Author Share Posted July 20, 2005 De fapt eroarea a venit de aici: Este vorba de ATS Leichtmetallfelgen, Scala, KBA 42590 in der Größe 6 J x 14 ET 38...si marimea asta 6 J x 14 ET 38 e exact ce scrie in brieful masinii ...deci nici nu mi-am pus problema sa mai intreb altceva... Iar cei ce le-au montat, au pus cauciucurile, apoi totul pus la masina de echilibrat, au pus ceva Pb..si gata pe masina... Link to comment
Ndi Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 Din cate stiu eu 6jx14 ET38 inseamna 6 inch grosime, 14 inch diametru, 38 mm (?) de la butuc la centrul rotii (4 cm "in afara"). Nici una din astea nu indica diametrul conului de centrare. Ori iti faci de comanda ori vorbesti cu producatorul sa-ti trimita conuri sa sa-ti dea dimensiunile de adaptare pentru Cielo (Nexia) si sa ti le faci tu. http://www.fourstarmotorsports.com/CatalogData/Wheels_62.htm Link to comment
andreib Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 Nci jantele mele nu au venit cu inel de centrare si am de gand sa fac la strung 4 inele, nu e ceva atat de complicat. Deocamdata vad ca s-au centrat f bine din prezoane, nu vibreaza deloc (cel putin nu pan la 140). PS: M-a terminat echilibrarea la roti ("> . 50 lei noi pentru ca sunt din aliaj si se pune plumb adeziv (nu din ala obisnuit care se pune cu ciocanelul). Oricum vulcanizarea este profi, au strans rotile cu cheie dinamometrica si au facut totul ca la carte. Link to comment
tuf5075 Posted July 22, 2005 Author Share Posted July 22, 2005 (edited) OK, partial am rezolvat problema, am fost la REIFF(magaz specializat pe roti, jenti...) si au facut comanda la ATS pt ca mi-au explicat ca-s diferite modele de conuri pt fiecare model... fftopic: Da, si ca sa fie totul OK, am cumparat si bremssattellack rosu... sper eu sa arate super...cand o sa fie gata totul... andreib@ te sfatuiesc sa cumperi cel putin un inel original si dupa el sa faci la strung. Edited July 22, 2005 by dj78lan Link to comment
laurentziu83 Posted July 22, 2005 Share Posted July 22, 2005 , am cumparat si bremssattellack rosu... sper eu sa arate super...cand o sa fie gata totul... Poti sa ne zici si noua, analfabetilor de rand, ce-i aia? Link to comment
tuf5075 Posted July 22, 2005 Author Share Posted July 22, 2005 (edited) OK, scuze... :"> este un spray(care contine o vopsea rezistenta la Temperatura) care se da...nu stiu cum se numeste piesa..dar se vede mai bine din poza... Eu zic..arata bine... Edited July 22, 2005 by dj78lan Link to comment
NFS Posted July 22, 2005 Share Posted July 22, 2005 Daaaa, vreau si eu spray d-asta? Unde gasesc asa ceva prin scumpa noastra patrie? Si cum se cheama pe romaneste ca daca ma duc si zic pe germana, ma iau aia la fuga p-acolo! Bleah... sunt offtopic... da' vreau spray d-asta! Link to comment
Zmeul cel rau Posted July 22, 2005 Share Posted July 22, 2005 In Vitan ai incercat? De acolo si-a luat un prieten de al meu! Am impresia totusi ca la el nu era spray, ca parca zicea si ceva de o pensula. Link to comment
laurentziu83 Posted July 22, 2005 Share Posted July 22, 2005 Popular i s-ar putea spune: vopsea d-aia de vopsesti etrierele sa nu se mai vada rugina. Simplu Da acu tre sa reziste si la temperatura Link to comment
Ndi Posted July 22, 2005 Share Posted July 22, 2005 Laurentiu are dreptate. Ceri "vopsea de frane" sau vopsea de temperatura si stiu ce sa-ti dea. Dealtfel asta este. O vopsea care rezista la temperaturi mai inalte ca aia standard se cojeste in max 2 saptamani. Am vazut si in Carrefour. Sau era la Augsburg? Am uitat. Oricum, am gasit ceva mai "rasarit" pe la 60 RON per tub, care tub a servit la un set complet frane (etriere+tamburi) plus inca 2 tamburi. Adica le faci si il tii pentru accidente Probabil ca gasiti mai ieftin, dar asa, ca ordin de marime. Nu luati la 12 RON ca se scutura urgent de pe etriere. Link to comment
Satori Posted July 23, 2005 Share Posted July 23, 2005 Da, la Augsburg. Vopsea pentru etrieri. Nu se face rabat la calitate, se cojeste rapid (2 saptamani daca mergi ca bunica lui Stefan cel Mare) Link to comment
tuf5075 Posted July 26, 2005 Author Share Posted July 26, 2005 Salutari la toata lumea. OK...au venit inelele de centrat, le-am montat si acu merge super...numai ca am fost putin mirat, ma asteptam s afie din fier aceste inele...si nu, ele sunt din plastic...are cand o sa se incalzeasca roata, nu o sa se topeasca? Dar sper ca au stiut producatorii ce si cum..dar ciudat... Multe multumiri celor care m-au ajutat cu sfaturi Link to comment
claz Posted July 26, 2005 Share Posted July 26, 2005 S-ar putea sa nu fie plastic, ci teflon. Seamana. Daca sunt de teflon sau teflonate, nu trebuie sa-ti faci probleme. Link to comment
tuf5075 Posted July 5, 2006 Author Share Posted July 5, 2006 Da, si dupa 1 an, pot spune ca rezista culoarea rosie fara probleme... am dat si la OPel...nu par sa fie probl cu decojirea sau alte cele... >- Link to comment
shamy1 Posted December 13, 2007 Share Posted December 13, 2007 salut de unde ai luat inelele de centrare si cat te-au costat? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now