B-00-DOG Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 ma adresez in primul rand celor care au facut tuning pe cielo, adica chip, filtru, evacuare, etc. ce amortizoare si arcuri aveti. eu am asa: - 4 amortizoare KONI sport reglabile puse pe pozitia 3 din 4; - arcuri spate opel astra mult mai tari ca cele originale. in afara faptului ca ia altfel virajele, sta altfel pe drum la viteze mari si nici nu simti schimbarile de directie, s-a simtit mult si la franare. reversul este ca pe piatra cubica iti cam clantane dintii in gura. dar pentru siguranta mea accept si asta. Link to comment
rluc Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 fftopic: Dog, Cielo tau e unul verde cumva ? Link to comment
neonne Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 (edited) cat ai dat pe amortizoare ? arcurile spate de astra nu sunt la fel de rigide ca cele de espero ? pentru ca eu vreau sa pun pe spate arcuri de espero. Edited July 20, 2005 by neonne Link to comment
rluc Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 Arcurile de Espero nu sunt deloc rigide, ba sunt prea moi. Link to comment
B-00-DOG Posted July 20, 2005 Author Share Posted July 20, 2005 rluc: e albastru daca la espero sunt moi la cielo sunt varza. neonne: la astra sunt mai rigide, dar si cele de espero sunt mai rigide decat la cielo, asa ca pune-le. vezi ca la dezmembrari sunt 500.000 bucata. amortizoarele le-am sh de la cineva care si-a facut masina muci. m-au costat vreo 200 de euro, dar noi sunt in jur de 3.000.000 bucata. plus ca erau aproape noi. Link to comment
Mad MAX Posted August 9, 2005 Share Posted August 9, 2005 are cineva pe masina arcuri heavy duty de executive? As vrea sa stiu cum se comporta. Vroiam sa iau un set de arcuri sport (200 auroi la Augsburg) dar am inteles ca tre sa iau si amortizoare mai scurte si ma costa cam mult. Link to comment
Mad MAX Posted August 9, 2005 Share Posted August 9, 2005 are cineva pe masina arcuri heavy duty de executive? As vrea sa stiu cum se comporta. Vroiam sa iau un set de arcuri sport (200 auroi la Augsburg) dar am inteles ca tre sa iau si amortizoare mai scurte si ma costa cam mult. Link to comment
BAD_MF Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 De cand mi-am luat Logan cu Cielo nu prea am mai circulat vara asta, cu intentia de a face rodajul la prima. Acum ca am mers cu ea am descoperit mai multe probleme. Suspensia e de jale, face balans nasol si se aude parca fier pe fier. Inca ceva de la 90 volanul are o vibratie accentuata. Am centrat rotele dar degeaba. Amoritzoarele sunt uzate dar nu curg, nici arcurile nu sunt rupte. Am schimbat bucse brat inferior partea din spate, pe la motor filtru de aer , curea alternator, curea distributie, urmeaza garnitura baie. Acum va intreb...sunt bune amortizoarele originale pt cielo facute in coreea? costa in jur de 900 de mii buc.? si acruri la fel, tot originale vreau sunt bune? Daca ma tin ca astea originale ar fi ceva. In rest masina merge bine, n-are rugina nu e botita, motorul are doar 110 k dar faptul ca nu am mers cu ea mai des isi spune cuvantul. Astept pareri. Si inca ceva..vi se pare mult 2 mil manopera de schimbare 4 amortizoare + 4 arcuri? Link to comment
Tommy Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 (edited) eu nu am auzit sa se strice amortizoare, arcuri, bucse, filtru de aer, etc daca masina sta... eventual altele se pot duce cele din coreea nu sunt bune, eu recomand , iar 2 milioane e moca, da-i 3 ca face toti banii acuma lasand asta, nu vinzi cielo, il cumpar eu daca are numai 110, nu ma intereseaza defectele suspensiei, daca te intereseaza zi-mi anul si culoarea p.s. pe 15 oct vin la iasi, si daca e ok, batem palma Edited September 16, 2005 by Tommy Link to comment
BAD_MF Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 Nu e de vanzare e din 97 inmatriculata prima data in 98 unic proprietar, bej kashmir culoarea, jante aliaj. Normal ca nu s-au stricat astea ca masina a stat, dar dupa ce nu am mers multa vreme cu ea si m-am urcat la volan mi-am dat seama ca trancane la greu. Iar motorul toarce foarte bine numai castrol am bagat in el, dar am schimbat cate o garnitura filtru asa preventiv. M-ar tenta si alte amortizoare dar sunt scumpe si nu stiu daca merita. Ce amortizoare mai stiti sa nu fie facute in ro si la un pret bun?? Link to comment
neonne Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 (edited) eu pe cielo mi-am pus arcuri si amortizoare de espero originale koreea si e mult mai rigida si mai stabila pe drum. Edited September 16, 2005 by neonne Link to comment
Mad MAX Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 am gasit niste arcuri sport de opel H&R, dar nu stiu daca se potrivesc la cielo. Arcurile sunt de pe un opel tigra.Stie cineva SIGUR daca se potrivesc la cielo? (sau macar dimensiunile exacte ale arcurilor de cielo gle fata /spate).Va rog mult de tot ajutati-ma cu un raspuns sincer si la obiect. Link to comment
solon Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 :"> salut eu am facut chestia asta dar am sa impart cu voi ce am facut , in primiul rind ne este de ajuns sa schimbi arcuri si amortizor numa atit mai trebuie si altele, si asta pt alimina orice suspiciune in privinta stabilitati si zgomotelor 1.paliere noi, ca sa fi sigur de rulmenti, locul unde intra capul telescopului sa nu ai joc 2.capete de bara noi,bucsi brat stabilizator 3. rotula 4.arcuri, nu prea este necesar dar daca vrei sa fie nou facetio 5. o montare ffffffcorecta a telescopului , prins fff bine si corect in jamba 6. reglaj directie, unghi de fuga si cadera roti daca dupa toate astea , totusi exista suspiciuni ( trepidati la viteza mare peste 100 km) se trece la verificat discuri , jenti , cauciucuri, flansa caseta directie etc pe spate nu este chiar fff trist dar telescoape noi plus arcuri plus bucse punte spate sa vezi cum sta atunci masina succes baieti Link to comment
Sharpe Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Eu am avut pe spate la Executive amortizoare pe gaz Monroe. Mecanicul mi-a spus ca lui i-au parut prea rigide (la Cielo-ul lui) si le-a schimbat,insa eu am fost super multumit de ele.Nu am umblat la arcuri,cu toate astea s-a simtit o mare diferenta. Link to comment
Lao Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 O adresă şi un număr de tel de la Augsburg se poate? Link to comment
mikken Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 (edited) salut...tocmai mi-a zis un prieten ca are 4 arcuri de opel kadett gsi (100.000km) si mi le da la 1 mil toate (el si-a luat alta masina). ce ziceti se potrivesc pe cielo? merita banii? o sa se imbunatateasca ceva stabilitatea? mentionez ca vreau sa schimb si amortizoarele cu unele pe ulei sachs . astept pareri...multumesc Edited December 4, 2005 by ovi_jer Link to comment
ovi_jer Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 In mod normal trebuie sa se potriveasca numai sa nu fie de alt model de opel.Pe spate ar fi indicat sa pui pe gaz. Link to comment
mikken Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 mersi ovi_jer...o sa vad ce fac cu arcurile. dar cu amortizoarele m-ai bagat in ceata ideea e ca eu nu conduc foarte sportiv, deci as prefera sa nu ma zgaltaie la orice denivelare (si de astea gasesti pe toate strazile din Bucuresti) iar despre cele pe gaz am auzit ca sunt destul de dure. pe mine ma intereseaza in primul rand sa fie mai stabila masina pe sosea. pot sa obtin asta si cu amortizoare spate pe ulei sau e musai sa-mi pun gaz pt asa ceva? Link to comment
ZaiR Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 din cauza faptului ca am GPL pe masina partea din spate este lasata si as vrea sa o inalt amortizoarele au 40.000km si sunt ok cand le schimb sigur imi pun pe gaz de la KONI dar pana atunci vreau sa o inalt cu 2-4cm macar acolo Link to comment
masterbobs Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 nu cred ca se merita...in medie cate persoane duci pe bancheta din spate? PS Faptul ca ai butelia de gaz in portbagaj ar tebui sa il consideri un tuning...ai castigat astfel o apasate pe puntea spate echivalenta cu cea a unui spoiler ... dar ai grija ca iti variaza in functie de nivelul de gaz. Link to comment
Tommy Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 (edited) cred ca dupa ce schimbi amortizoarele vezi exact daca se merita sau nu Edited January 27, 2006 by Tommy Link to comment
alexmohora Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 (edited) Zair mi-ai adus aminte de dacia berlină cu arcurile alea moi La berlină soluţiile erau: 1. arcuri de faţă pe spate mai uzate sau cu o spiră tăiată - dacă nu tăiai spira trebuia să prelungeşti cumva tija amortizor 2. înălţătoare din fier care se montau pe punte şi pe ele arcurile 3. înălţătoare de cauciuc care se montau pe punte şi pe ele arcurile 4. arcuri de brek pe spate monate la berlină 5. arcuri de la berline vechi (70 - 84) că erau mai tari Acuma alege şi tu o variantă - după mine singura viabilă e să pui arcuri mai tari dar identice că altfel îţi baţi joc de maşină şi pierzi la stabilitate. Ca idee, cât de grea e butelia aia cu gaz? Edited January 27, 2006 by alexmohora Link to comment
masterbobs Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 aproximativ 60kg...plina Link to comment
Crista_Silviu Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 Chiar si dupa ce schimbi amortizoarele cu unele pe gaz tot asa o sa stea, ( probat de mine ), o varianta mai economica ar fi montarea a inca 2 tampoane de cauciuc peste cele existente sub arc (in partea de jos a arcului ca sus e mai complicat) dar se pierde din stabilitate. O alta varianta ar fi cu arcuri mai tari, dar nu stiu de la ce masina se potrivesc. Telescoapele nu prea o inalta, oricum ar fi ele. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now