thunder Posted April 29, 2008 Share Posted April 29, 2008 Urmeaza, ca nu se mai poate. L-am tot amanat din lipsa de lichiditati. Nici spatele nu-mi place deloc cum se comporta. Mai vedem dupa test. Merci! Link to comment
albanezu Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 Ce se intampla in testul aceala de amortizoare? Iti duce masina pe un drum cu gropi si da in fiecare groapa sa vada cum se comporta? Link to comment
andreis Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 (edited) Se pune pe-un stand si-ti returneaza rezultatul in procente; daca sunt sub 25% (parca) sunt de schimbat. Edited April 30, 2008 by andy Link to comment
etsi_gsm Posted August 20, 2008 Share Posted August 20, 2008 Buna ziua! Va rog frumos sa imi spuneti care este procedura de schimbare a unui arc rupt la Cielo pe fata dreapta. As vrea sa stiu daca il pot schimba in 2 persoane cu dispozitiv de comprimare. Multumesc. Link to comment
Dj_Dark Posted August 20, 2008 Share Posted August 20, 2008 (edited) Totul se poate in 2 persoane. Descriere scurta: Ridici masina, dai roata jos, dai etrierul jos de pe jamba, depresezi capul de bara, desfaci pivotul din cele 3 suruburi din bascula (daca are nit-uri il depresezi si pe asta) si cele 2 suruburi mici de sub capota care tin ansamblul pe caroserie. Atentie la desfacerea acestor suruburi. Sustine ansamblul fiindca va cadea. Apoi: prinzi jamba intr-o menghina, presezi arcul cu presa, desfaci surubul din capul amortizorului, dai oala jos, scoti arcul, scoti presa, presezi noul arc si apoi totul in ordine inversa. bafta! PS. Ai foarte mare grija cu presa. Daca scapa arcul te poti rani serios. Ar fi bine sa ai presa si pentru depresarea capului de bara si a pivotului, daca nu ai, merge si mai neortodox cu un levier si ciocan. PS2. Daca nu prea te pricepi la mecanica ia-ti un ajutor care mai are idee sau du-te in service, altfel o sa plangi cand nu poti depresa capul de bara PS3. in service manopera pentru operatiunea asta nu cred ca e mai mult de 60 RON asa ca ia in considerare si asta Edited August 20, 2008 by Dj_Dark Link to comment
etsi_gsm Posted August 20, 2008 Share Posted August 20, 2008 Multumesc frumos, Avand in vedere ca probabil o sa mai am de schimbat si altele pe la suspsnsie o sa merg la service, e mai comod si mai profesionist. Am de gand sa schimb doar arcul rupt, sa iau unul nou(poate masina va sta mai ridicata pe partea dreapta) sau unul sh(masina va sta probabil corect)? Este posibil sa am o toncaneala din pricina acestui arc pe partea stanga fata desi arcul rupt este pe dreapta? Link to comment
Dj_Dark Posted August 20, 2008 Share Posted August 20, 2008 1) Preferabil sa le iei pe amandoua noi. 2) Nu cred. mai mult ca sigur este alta problema pe stanga (de obicei cap de bara sau bucse tiranti). Trebuie studiat. Daca schimbi arcul la service cere-le si o revizie generala pe fata si o sa-ti spuna ei daca mai trebuie schimbat ceva. Link to comment
madkat Posted August 20, 2008 Share Posted August 20, 2008 sunt cateva chestii la suspensii - care trebuie (sau cel putin e recomandat) sa se schimbe pe ambele parti o data: - amortizoare - arcuri - bielete de directie Link to comment
addtonny Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Salutare tuturor! Sper sa ma poata ajuta cineva. Astazi am schimbat arcurile pe spate la al meu cielo ca aveam unul rup. Dupa ce leam schimbat masina este mai ridicate de spate cu mult peste asteptarile mele. Asta nui nimic ca pina la urma mia placut dar problema este ca la orice groapa se aude cum amortizorul ajunge la capat si bate. Intrebarea mea este ce as putea sa ii fac sa nu mai sa nu mai bata? Link to comment
Viktor Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Nu vad o remediere ca telescoapele sa nu mai bata cu acest tip de arcuri (tari).Ai putea schimba telescoapele cu altele un pic mai lungi decit acestea (daca exista asa ceva si se potriveste la cielo) dar exista riscul de a bate spre interior(de ex.cind masina e incarcata).Eu as schimba arcurile cu acelasi tip de elasticitate care au fost pina acum,ca si masina sa stea uniform ca pina la urma-urmei e masina si nu altceva.Inradevar intot-deauna spatele masinii e un pic mai ridicat decit fata dar nu exagerat.Probabil unii dintre colegi au idee ce alta remediere ai putea face. Link to comment
addtonny Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Am gasit solutia pentru rezolvarea problemei mele. Am cumparat un set de inaltatoare pentru amortizoare care am dat 10 ron pe set. Link to comment
bogdan13579 Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Salutare,are cineva idee ce marca si ce tip sunt amortizoarele de pe autodaewoo.ro?(scuze de reclama dar tot aici am auzit de acest site).Daca pun pe spate arcuri heavy duty este necesar sa pun si amortizoare heavy duty? Link to comment
lascarica Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Salutare,are cineva idee ce marca si ce tip sunt amortizoarele de pe autodaewoo.ro?(scuze de reclama dar tot aici am auzit de acest site).Daca pun pe spate arcuri heavy duty este necesar sa pun si amortizoare heavy duty? Dupa cite stiu eu cei de la Autodaewoo vind numai heavy. Ar fi corect sa le pui de acelasi fel. De obicei ala normal cedeaza. Link to comment
bogdan13579 Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Am vazut ca au in lista si normale.Dar ce vreau sa stiu este daca sunt de origine sau monroe?Amortizoare heavy inseamna ca sunt pe gaz?sau tot pe ulei dar ceva mai dure? Link to comment
addtonny Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 Salutare! A pus cineva pe cielo suspensie sport de opec kadet e sau astra f? Si daca a pus ce modificari a facut? Link to comment
TBird Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 Are cineva idee, pe cielo Executiv 2001 s-au pus arcuri Heavy Duty ? Vreau sa schimb arcurile spate, in momentul asta au niste talpici(inaltatoare) si din cauza asta imi bat amortizoarele. Le-am montat pentru ca ma enerva foarte tare, cum se urcau doi in spate se lasa extrem de mult...Daca cumpar arcuri noi spate, exista riscuri sa mai bata amortizoarele..? Sau sa se mai lase la fel de mult? Link to comment
CATA_ASD Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 (edited) Am pus eu suspensie sport de astra f pe cielo si tot ce a trebuit modificat a fost ca au trebuit putin pilite tijele amortizoarelor de pe fata ca sa intre in oale (cred ca asa se numesc). Un prieten a pus de kadet si nu a mai trebuit sa faca treaba asta. Partea buna: O stabilitate de invidiat si un look mai frumos. Partea proasta: Iti cam rupe rinichii la drumurile noastre. Edited March 11, 2009 by CATA_ASD Link to comment
zeneseu Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 Are cineva idee, pe cielo Executiv 2001 s-au pus arcuri Heavy Duty ? Din cate stiu eu s-au pus. Iar daca nu, ce te opreste sa pui? Link to comment
addtonny Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 CATA ASD de la ce firma le ai FK? Daca da se merita cele de 200 euro? Imi da kitul complet pentru toata masina? Link to comment
TBird Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 Bun pana aici am inteles, heavy duty clar. Dar oare o sa mai bata amortizorul cand o sa merg singur in masina ? Am vazut un coleg pe forum care se plangea de problema asta, si rezolvase cu niste inaltatoare sau ceva de genul la amortizor. Eu nu mai vrea sa pun nimic de genul asta vreau masina stabila, e oribil cu prostiile alea.. Nu a schimbat nimeni arcurile spate recent ? Link to comment
bogdan13579 Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 Bun pana aici am inteles, heavy duty clar. Dar oare o sa mai bata amortizorul cand o sa merg singur in masina ? Am vazut un coleg pe forum care se plangea de problema asta, si rezolvase cu niste inaltatoare sau ceva de genul la amortizor. Eu nu mai vrea sa pun nimic de genul asta vreau masina stabila, e oribil cu prostiile alea.. Nu a schimbat nimeni arcurile spate recent ? Colegul care se plangea de acea problema este addtony care procurase arcurile de la o firma care produce si arcuri de Logan.Dupa cate stiu eu (nu ma injurati daca este eronat) arcurile heavy dutty erau produse in uzinele din Craiova si care nu prea mai dai de ele.Eu prin magazinele de profil din Galati prin care am cautat am gasit arcuri de Espero 1.8 ca fiind recomandate heavy dutty pentru Cielo.La masina mea din 96 nu mi-au marit garda la sol (cu toate ca as cam fi vrut treaba asta) in schimb tin mult mai mult la greutate deci poti sa umpli masina cu pasageri si ceva bagaje fara nici o grija.Iar amortizoarele (schimbate odata cu arcurile si ele) isi fac treaba linistite fara sa bata si fara necesitatea inaltatoarelor.Numai bine!!! Link to comment
madkat Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 de cat timp ai arcurile heavy duty cu amortizoare normale (cati km)? Link to comment
bogdan13579 Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 Pai...cam 500 km,au fost schimbate acum 10 zile cred Link to comment
TBird Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 (edited) Madkat pana la urma nu sunt sigur daca am arcuri heavy duty ori ba, sunt cele originale ale masini. Amortizoarele le-am schimbat, dar nu scria nimic pe ele de "heavy" PS Sorry am crezut ca ma intrebi pe mine, nu ai specificat nimic Edited March 11, 2009 by TBird Link to comment
madkat Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 pe bogdan. dar nu strica informatii in plus 500km e putin - sunt curios de la 5000 in sus ce se va intampla ... stiu ca nu lucreaza bine arcuri si amortizoare diferite ca "tip" - nu la woo, e drept Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now