BAD_MF Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Nici eu nu am problema cu vopseaua. Am fost aTina de un tampit in parcare care nu a avut chef sa ma astepte..si era infundata vopseaua si se vedea ca e un pic rasa..am stat asa 2 luni si ceva..ploaie..am spalat-o etc si nu a patit absolut nimic. Ulterior am reparat pe casco. Link to comment
lauamd Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Mda ,imi sunt simpatice comparatiile voastre.Sincer sa fiu cu voi eu am avut cielo 96 si pot face o comparatie cu loganu cu care mai toata ziua am de-a face. Spunea cineva la un moment dat de demaraj, ei bine cu toate ca nu imi place sa fac tot felul de cascadorii cu autovehiculul (nu-mi sta in caracter) am avut 'tupeul' sa accept provocarea unui logan 1,6 .La inceput parea ca ambele masini sunt egale dar dupa ce am reusit sa trec cu cielo de 3000 rot/min parca am decolat de langa el. > , iar la viteza are cielo reprize mai bune (sprint 80-120). De ce? Simplu. Problema mare a loganului este forma aerodinamica care este pur si simplu e o cutie pe roti slefuita in graba (chiar daca motorul e mai puternic). Trebuie sa ne gandim ca loganu e in primul rand o masina mai mult utilitara (pe gustul romanului-cari porc ,saci si asa mai departe). Cielo este o masina facuta sa mearga doar pe strazi vestice. La viteza de 150 loganu il simti in volan cam tare datorita formei sale prea mari si in plus se misca ca o barca pentru ca are amortizoarele putin cam moi dupa mine. Avantajul loganului este pregnant la spatiu. Am masurat habitaclurile si am descoperit ca sunt aproape la fel ca lungime si latime. Impresia de spatiu provine de la inaltimea mare.De aceea au fost ridicate bancile ducandu-se corpul intr-o pozitie mai verticala ceea ce duce la o oboseala mai rapida.Am incercat si credeti-ma ca loganu e o masina obositoare la condus.Ma opresc din 1.5 in 1.5 ore sa fac pauze pentru ca altfel ma doare partea 'dorsala' si picioarele. Bancile sunt mai scurte si nu au o sustinere tocmai corespunzatoare. Oricum nu stiu daca este corect sa comparam o masina conceputa prin 86 (kadett) cu mici facelifturi cu una conceputa in 2002.Ca idee dacia nu a reusit inca in totalitate sa ajunga la avansul tehnologic pe care il avea cielo in 95 iar cei care se pricep o pot spune. Cel mai mare atuu al logan e pretul in schimb in acesta se reflecta calitatea care inca lasa de dorit nu numai la romani ci si la francezi...(credeti-ma) Link to comment
VAXXi Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Nitel offtopic si nu prea: rezistenta la inaintare (datorata aerodinamicitatii ... sau lipsei ei) creste proportional cu patratul vitezei (adica destul mult, destul de repede). Link to comment
Gica Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 De aceea au fost ridicate bancile ducandu-se corpul intr-o pozitie mai verticala ceea ce duce la o oboseala mai rapida.Am incercat si credeti-ma ca loganu e o masina obositoare la condus.Ma opresc din 1.5 in 1.5 ore sa fac pauze pentru ca altfel ma doare partea 'dorsala' si picioarele<{POST_SNAPBACK}> Intrebare am si eu : Loganul are reglaj pe inaltime al scaunului (cel putin cel de la sofer) ? Link to comment
lauamd Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Ia incercati voi sa calatoriti putin si pe bancheta dis spate.Daca cele din fata ofera ceva confort cea din spate este dupa parerea mea lamentabila ca pozitie,foarte obositoare la drumuri mai lungi. Link to comment
icet Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Body,daca te face sa te simti bine,sa stii ca incanu am probleme cu vopseaua si o sa spun asta si dupa 3-4(sau mai multi) ani de acum in colo(pana o vand) Si ca o curiozitate,eu circuland mult pe soselele capitalei si nu numai,am ajuns sa ma uit dupa fiecare logan pe care il intalnesc in trafic sa vad daca are ceva exfolieri sau pete la vopsea!Si culmea e ca nu am vazut nici unul pana acum Ca o mica paranteza,anul trecut in decembrie,am avut un mic conflict cu garajul din care portiera masinii a iesit cam sifonata!Reparatia am facut-o cam la o luna de la incident si la vremea respectiva,am ramas placut surprins de cum s-a comportat atat tabla(nu a ruginit unde era zgariata) cat si vopseaua(nu a sarit sau nu s-a decozit de pe tabla,nici macar dupa ce a fost supusa operatiunii de indreptare).Singurul lucru care l-am constatat,era faptul ca stratul de vopsea este foarte subtire.Deci,orice alt comentariu la adresa vopselei loganului pe mine ma lasa rece. In ceea ce priveste confortul,am condus toate modelele de dacie si asta e prima in care pot sa conduc si eu mai multe ore in continuu,fara sa simt dureri de mijloc(eu avand probleme cu coloana). La cielo am o senzatie nasoala cand stau pe bancheta din spate,pentru ca e prea joasa si zic ca as cadea din ea ca sa nu mai zic ca loganul e o masina din care cobori,celelalte care sunt joase te urci din ele!Asa cum eu nu ma simt confortabil in anumite masini,asa si alte persoane nu se pot simti comfortabil in altele! Link to comment
lauamd Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 Mda,cu vopseaua asa este. Culorile cu cele mai mari probleme sunt rosu si albastru.La cele rosii am vazut cel putin 10 masini exfoliate. De ce? Pentru ca vopseaua de aceste culori se pare ca are o formula gresita,fapt recunoscut de francezi. Protectia anticoroziune nu se regaseste in tabla asa cum crezi tu ci in tratamentul ce se aplica inainte de vopsire.Tabla este la fel ca orice bucata de tabla .Daca ai lasat-o o zi in umezeala se face rosie de rugina. Acestei table i se aplica un procedeu de decapare(curatare) mai complex iar apoi se acopera cu straturi de protectie si se vopseste in doua straturi foarte fine. Aceeasi problema a aparut si la solenza rosie dar nu prea a fost mediatizat acest fapt. Afectate au fost mai ales cele fabricate in ultimele luni ale 'vietii'. Link to comment
body Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 Din cate stiu eu tabla la masini ar trebui si fosfatata inainte de a se aplica grund , vopsea ... @osirus De ce esti asa sigur ca 3-4 ani te va tine vopseaua... Si acum sincer dpdv al confortabilitatii scaunelor , parerea mea , cielo este peste zkr , cel putin al meu avea niste scaune excelente si avea saracul(cielo) vre-o 10 ani iar eu am vre-o 95 de kg ! Link to comment
icet Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 Nu te contrazic,dar eu unul am oroare de cielo!I-mi vine sa ("> cand stiu ca trebuie sa plec in delegatie cu o astfel de masina,dar nu am ce sa-i fac! Culmea e ca a mea e rosie !Si am zis 3-4 ani...dar nu se stie,poate o sa o tin mai mult si vom vedea atunci daca am avut eu dreptate sau e cum zice body! Link to comment
body Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Pai cine te tine sa pleci cu aceasta bijuterie tehnologica ( ZKR) in delgatie decat sa pleci cu un nenorocit, amarat de Cielo ! Link to comment
Gica Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 fftopic: Cine imi spune si mie de ce "ZKR" ? De unde vine asta ? Ca se pare ca am ratat poanta... Link to comment
body Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Vine de la the car ( recte za car ) si prin prescurtare zkr , adica masina cu accent pe al doilea a ! Link to comment
Alezz Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Iti dai seama ca "bijuteria dehnologica" DACA ajunge la 170km/h arata consum instant 16% iar "nenorocitul de Cielo" ia 9%... Link to comment
gonty Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Iti dai seama ca "bijuteria dehnologica" DACA ajunge la 170km/h arata consum instant 16% iar "nenorocitul de Cielo" ia 9%... <{POST_SNAPBACK}> Esti sigur ca Cielo ia instant 9% ? Ai comp de bord pentru asta? Tu obtii un consum mediu pentru acel 9. Si la Dacia iti arata instant 16 dar cand faci comparatia trebuie sa iei consumul mediu! Link to comment
AND Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Alezz ne lesi . Logan 1.4 , la 185 km/h (pe ceas) -> consum instant 13.8 . Link to comment
lauamd Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Bine,bine, dar te-ai intrebat de acuratetea acelui indicator. Dupa cum stiti aceste computere nu sunt aparate de masura cu clasa de precizie 0 ci sunt orientative. CUM VITEZOMETRUL ARATA 170(real cam 148) LA FEL POATE ARATA SI CONSUM DE 13,5. Cred ca la aceasta viteza loganul ia cam 15% iar cielo cam 13,5%.Diferenta vine din forma aerodinamica. Link to comment
Tommy Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 pe care ceas and ? ) are si bunica-mea unul din ala.. rusesc .. de te trezeste din morti poate si loganul are la dotari suplimentare asa ceva sau o fi standard Link to comment
AND Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 @lauamd : Da da orientative toate ) Stai linistit ca sunt destul de precise. @Tommy : Pe asta! Daca tot ti sa faci pe dasteptul ..dar nu-ti iese (vezi link) http://img371.imageshack.us/img371/5602/lgnspeed4ze.jpg Link to comment
lauamd Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Le stiu destul de bine,am de-a face toata ziua cu ele, si crede-ma ca m-am saturat de ele. Link to comment
Tommy Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 (edited) and , am voie sa cred ca nu indica bine? si mai incerca ceva carti de gramatica " Daca tot ti sa faci pe dasteptul " -> se scrie cu doi de 'i" fara suparare Edited September 22, 2005 by Tommy Link to comment
adostar Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 185km/h la 5000rpm ???! Link to comment
icet Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 E problema ta ca nu crezi,pentru mine e sfant ce arata calculatorul mai ales ca l-am si testat(am mers pana s-a oprit motorul si am mers exact km care au fost indicati de comp)!Pe ultimul drum care l-am facut acum o luna la Constatanta am scos un consum mediu de 9L%!Si am mers cu 160 pe 80% din A2 si restul de 20% cu 180,pe restul drumului am avut si reprize de 150 dar si o portiune(pe vechea atutostrada care e in lucru)unde mergeam 2m in 10 min! Link to comment
Zmeul cel rau Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 (edited) IMEEEENS! Atat imi consuma si mie la vitezele alea (daca nu mai putin). Edited September 22, 2005 by Zmeul cel rau Link to comment
Tommy Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 (edited) osirus.. tu sigur nu ai gresit cand ai scris asta: Pe ultimul drum care l-am facut acum o luna la Constatanta ... Si am mers cu 160 pe 80% din A2 si restul de 20% cu 180,pe restul drumului am avut si reprize de 150 dar si o portiune(pe vechea atutostrada care e in lucru)unde mergeam 2m in 10 min da pe unde ai fost ? incredibil mai nene... si cat ai facut pina la ct ? o ora jumate? am mai zis-o o data, si chiar nu am nimic nici cu logan nici cu loganistii, nici cu vreo alta categorie.. dar totusi.. din ce citesc aici aflu ca logan e cel putin ca un bmw clasa 3 daca nu chiar m3 imi iau si eu, acuma .. astept sa apara si dieselul ala cu cuplu mare sa vedem ce-o fi Edited September 22, 2005 by Tommy Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now