cristidavid Posted December 11, 2010 Share Posted December 11, 2010 Pana la urma pe mine ma interesau bujiile cu codul care trebuie, pentru ca aveam altceva (de fapt tot NGK, dar alt cod). Link to comment
Viktor Posted December 11, 2010 Share Posted December 11, 2010 Cum crezi, doar ca eu le spun verde-n fata domnilor de la magazine, daca nu-i piesa care am comandat-o, n-o cumpar, punct.> Link to comment
argon Posted December 11, 2010 Share Posted December 11, 2010 Deja exagerati, e fix aceasi piesa si standard de calitate NGK, ca nu le fac rromi din Franta in tabara, NGK are fabrica si in Franta si in Cehia. Link to comment
Viktor Posted December 11, 2010 Share Posted December 11, 2010 (edited) Si ungurii fac mamaliga, dar parca nu-i asa gustoasa ca cea de-acasa. Cu toate ca tot din faina o fac. Scuze de fftopic: Edited December 11, 2010 by Viktor Link to comment
argon Posted December 11, 2010 Share Posted December 11, 2010 Asta e globalizarea, sunt curios ce reactie au aia la dealer daca te duci sa cumperi o Honda si zici ca o vrei din Japonia, si nu Anglia unde se face. Idem Suzuky care se face chiar la tine'n batatura. Link to comment
Viktor Posted December 11, 2010 Share Posted December 11, 2010 Din cite stiu, aici se ansambleaza, nu se fac. Link to comment
Maty Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 Va rog sa-mi spuneti si mie care este distanta corecta intre electrozii bujiilor Cyampion RN 11 YC pentru iarna la Matizul EURO 3. Mentonez ca am 10 000 Km cu ele, mers numai in Bucuresti. ultumesc anticipat pentru raspunsuri! Link to comment
tolin Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 De la munte la mare, in orice imprejurare, 1,1mm. Link to comment
Maty Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 Multumesc ! La service un nenea mesterul a reglat bujiile de Maty la 0,9 mm! Astea inseamna ca trebuie sa le scot si sa le reglez eu la 1,1! Link to comment
AdrianColentina Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 (edited) Salutare . Am un Cielo care nu a mai mers cu el de 6 ani si akm vreau sai schimb bujiile pt ca nu mai porneste. Am bujiile ei Champion RN9YC si vreau sa stiu daca merg schimbate cu niste NKG BPR6E ! Stie careva niste magazine Daewoo in Colentina sau in apropiere ? Edited April 1, 2011 by AdrianColentina Link to comment
GeorgeParaschiv Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Merg schimbate cu BPR6E sau BPR6ES. Am vazut la magazinul NORAUTO langa Auchan Titan Link to comment
AdrianColentina Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Merg schimbate cu BPR6E sau BPR6ES. Am vazut la magazinul NORAUTO langa Auchan Titan Mersi mult ! O sa fac un drum ! Daca stii si la ce pret ar fi perfect ! Link to comment
GeorgeParaschiv Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Nu mai stiu exact dar parca era cam 10-14 lei bucata Link to comment
Cristian W Posted May 8, 2011 Share Posted May 8, 2011 Merg schimbate cu BPR6E sau BPR6ES. Am vazut la magazinul NORAUTO langa Auchan Titan Va salut. Nu am mai intrat de foarte multa vreme pe forum, deoarece nu prea am avut probleme cu Cielo-ul meu. L-am cumparat de nou in toamna lui 2006 si pana acum a fost ok. Treaba e ca deunazi m-am uitat in cartea ei si am vazut ca bujiile se schimba la 20.000 km. surpriza! Eu am deja 42.000 km cu aceleasi bujii cu care a venit masina! Porneste la "sfert", nu-mi face probleme... insa ma gandesc ca deja TREBUIE schimbate. Nu le-am desfacut niciodata din locasurile lor, habar nu am cum se prezinta, - insa repet: masina merge bine. Am citit pe aici diverse despre bujiile de Cielo... al meu este Standard cu GPL ( din fabrica). Ce bujii ii trebuie? Ma gandesc la cele "originale", specificate de producator... ( in cartea mea NU scrie nimic despre indicativele bujiei). Am vazut pe aici ca se folosesc Champion RN9YC . E corect? Sa cer la magazin asa ceva? Scuze pentru nepriceperea mea... Link to comment
Budan Catalin Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 Buna ziua tuturor!Am montat anul trecut pe nubira bujiile acestea:NGK BKR6E-11,acum apucandu-ma sa lucrez pe la motor una alta le-am scos sa vad cum se prezinta.Bujiile de la pistoanele 1 si 2 erau negre la baza, electrozii albiciosi,la pistonul 3bujia era pe o parte usor innegrita,pe cealalta aproape alba,ca noua si electrozii usor innegriti,plus ca inainte de a o scoate era plin de ulei pe langa bujie.La pistonul 4 bjia afumata si ea la baza si electrozii albiciosi.Am verificat fiecare fisa si nu am gasit niciuna peste 6 sau 7 kohmi,intrerupta sau altceva.Nu inteleg de ce bujia aia de la trei arata asa diferit fata de celelalte.Gap-ul era la toate 1,1 mm,verificat si la montare si acum era la fel.Oare ce s-o intampla?Sa fie totusi bujia de vina?Sau celelalte trei ar trbui sa arate ca ea?Ce ziceti? Link to comment
hitman Posted May 23, 2011 Share Posted May 23, 2011 (edited) Diferente bujii Diferente bujii Cum sa verifici repede daca sint probleme la Cum sa verifi repede daca sint probleme la aprindere, pt. masini care nu au Edited May 23, 2011 by hitman Link to comment
kla_george Posted May 23, 2011 Share Posted May 23, 2011 Cum sa verifici repede daca sint probleme la Nu cumva e cel mai usor mod de a face vreun scurt pe acolo si sa ramai fara motor ? Link to comment
Salex Posted May 23, 2011 Share Posted May 23, 2011 Nu cumva e cel mai usor mod de a face vreun scurt pe acolo si sa ramai fara motor ? Sa zicem ca ai avea dreptate. Se pune, in acest caz, urmatoarea intrebare: Cind ploua sau treci printr-o balta ... ce pateste motorul ? Link to comment
Jarod Posted July 7, 2011 Share Posted July 7, 2011 Salut Am un cielo 1.5 DOHC cu instalatie GPL, dupa ce am citit acest topic am inteles ca bujiile NGK BKR6E-11 sunt indicate pentru motorul meu si GPL. Am inteles bine !? Are cineva idee unde gasesc de cumparat in PLOIESTI acest tip de bujii !? Link to comment
nluncasu Posted July 7, 2011 Share Posted July 7, 2011 (edited) Pentru benzina ti-ar trebui bujii cu o treapta mai calde.Pentru GPL ai nevoie de bujii cu o treapta mai reci,iar cele amintite sunt corespunzatoare.Nu este in regula distanta intre electrozi,care trebuie sa fie mai mica pentru GPL.Deci,cum bujiile amintite au distanta 1,1mm,ia o lera si redu distanta la 0,9mm,lovind usor si in mod repetat electrodul de masa de un lemn tare,pana atingi distanta potrivita.Vei avea rezultate mai bune decat cele actuale.Orice magazin serios iti aduce bujiile respective. Edited July 7, 2011 by nluncasu Link to comment
ytip Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 (edited) De o saptamana mi-am schimbat bujiile Bosch FLR8LDCU , gap 1mm, 2 electrozi cu Bosch WR7DC+, gap 0,8mm 1 electrod. Impresii: cu vechile bujii avea insesizabile rateuri la relanti(probabil s-a marit distanta electrozi in timp), in schimb la turatii peste 2000 avea un raspuns al acceleratiei mai rapid si urca mai usor in ture. Cu actualele bujii merge perfect rotund motorul, are raspuns bun pe plaja de turatii sub 2500, insa urca un pic mai lenes peste 2500-3000 ture, adica trebuie sa apas pedala mai mult si timpul e mai lung pana ajunge la o anumita turatie. Inca nu i-am facut reset+Idle learn. Insa am inteles de pe site-ul Bosch parca, ca gapul bujiilor e bine sa fie un pic mai mare fata de cel impus de producator(cu 0.1-0.2mm pentru o scânteie mai puternica, reducand consumul si sporind puterea; s-ar putea sa fie un mit. Vechile bujii le-am tinut 40.000km. Edited August 9, 2011 by ytip Link to comment
mariantitan Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Am citit pe aici diverse despre bujiile de Cielo... al meu este Standard cu GPL ( din fabrica). Ce bujii ii trebuie? Ma gandesc la cele "originale", specificate de producator... ( in cartea mea NU scrie nimic despre indicativele bujiei). Am vazut pe aici ca se folosesc Champion RN9YC . E corect? Sa cer la magazin asa ceva? Scuze pentru nepriceperea mea... Pune NGK fara probleme de la Ferdinand daca e aproape.S-ar putea sa ai probleme la scoaterea fiselor de bujii dar daca poti cumpara altele noi Pakard de Gm nu o sa-ti para rau.pe cuvant.Eu am facut asa ceva la cielo din 2006 std si e alta viata! Link to comment
tolin Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Insa am inteles de pe site-ul Bosch parca, ca gapul bujiilor e bine sa fie un pic mai mare fata de cel impus de producator(cu 0.1-0.2mm pentru o scânteie mai puternica... Gapul da energie ? Sa intelegem si noi, ca tu ai inteles. Link to comment
mariantitan Posted February 28, 2012 Share Posted February 28, 2012 Nu mai povesteste nimeni nimic de bujii?Au aparut noutati ptr gpl? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now