Tommy Posted November 5, 2006 Share Posted November 5, 2006 Iti spun eu, 2 airbaguri. Link to comment
mr_ Posted November 5, 2006 Share Posted November 5, 2006 (edited) @Tommy Folosesti zilnic airbagurile? ) Pe mine au inceput sa ma sacaie niste greieri. Rotile prea mici (14) Tobele varza (de la un capat la altul, probabil ca schimb linia cu totul cu una sport) Vibratiile la relenti, neexplicate inca de meseriasii care au vazut-o (si scanat-o). Suspensiile o idee prea moi pentru gustul meu. Aerodinamica de kko (coef .aero 0.34) Uneori ma derajneaza cutia prea scurta, insa nu intotdeauna, compenseaza prin reprize "de TDI" Edited November 5, 2006 by mr_ Link to comment
c_french84 Posted November 5, 2006 Share Posted November 5, 2006 (edited) Cielo eur3/gpl 1.trec peste faza cu finisaje,scartait bord 2.suspensia prea soft-te solicita pe franare 3.ramane cateodata turata 4.pedala de acceleratie-pozitia ei 5.diferenta de consum afara- 7.5-8l in oras 12-13-14l 6.cred ca se putea insonoriza mai bine 7.lipsa ABS Edited November 5, 2006 by c_french84 Link to comment
laurentziu83 Posted November 5, 2006 Share Posted November 5, 2006 Plasticele de kkt Cochilia la volan joaca Greieri in volan, portiera, etc Jantele care fuleaza dupa cateva gropi Comenzi facute fara cap Rulmentul de presiune troncane Furca merge aiurea, ambreiajul elibereaza cu socuri Scaunul soferului trebuie ridicat la cateva zile, altfel se lasa, si are rozeta, nu maner ca la matiz Plastice pe la aripi, din fericire am mai pierdut din ele. Cu motorul oprit, cd-player-ul se opreste cand ti-e lumea mai draga, la vreo repriza de mozoale, de exemplu. Stergatoarele originale topaie, scartaie, sterg prost, din fericire le-am aruncat. Indicatorul de benzina ajunge la jumatatea scalei dupa 15 litri consumati. Lufturi la imbinari cat China. Dracu' mai stie Cam toate problemele de mai sus le au majoritatea Symbolalelor, daca as fi fost singur m-as fi dus linistit la garantie, asa imi vor schimba piesele proaste cu altele la fel de proaste. A, si sigla Renault pe capota. Nu m-a interesat marca asta pana acum, acum o urasc pe ea si pe frantuji; Francezii sa picteze, sa faca fromage imputit, sa cante despre dragoste, sa construiasca castele in Spania, dar masinile sa le lase pentru altii. Link to comment
Cocolino Posted November 5, 2006 Share Posted November 5, 2006 Matiz euro 3 - motor prea zgomotos - consum prea mare (pest 8% in oras) Link to comment
Bel_Ze-but Posted November 9, 2006 Share Posted November 9, 2006 1. Ca nu are tractiune integrala ca painea de pe vremuri. 2.Ca nu are un dispozitiv automat de spalare automata pe timpul noptii macar. 3.Ca nu are pe scaunul din dreapta si pe bancheta din spate niste blonde. 4.Caco-nsuma si benzina si ulei si cauciucuri si filtre si metal in loc sa mearga doar cu aere. 5.Ca chiar cu aripioare dinalea din reclama (al...) nu zboara. Sa continui ? Ca de abs-uri, airbaguri si altele ati scris voi...(E cam tot aia chiar daca hiperbolizat). Ce naiba, parca nu stiam ce cumpar ? Si noi toti, dealtfel. Ca daca am fi avut bani am fi luat dinalea creatii mileniu trei, cu tate cele . Serios vorbind chestia-i ce nu-mi place la mine : Ca nu-s in stare s-o pun la punct asa cum as vrea (oglinzi, caucioace, jenti, amortizoare, sistem mai performant de franare, retusuri la micile zgarieturi, - ca alte multe am reusit sa le rezolv ). Link to comment
Moshu Posted November 9, 2006 Share Posted November 9, 2006 Da, bine c-ai zis tu ca sa prind si eu curaj Imi place tot la ea, ca am stiut ce cumpar si m-am bucurat de achzitie. Daca as vrea tot ce "nu-mi place" la ea, tre' sa ma mai scobesc de vreo 6000 €. Si cu 15000 € imi iau masina. Asa ca bucurati-va de ce aveti, cati bani dai - atata ai. Acuma serios, ce nu-mi place este ca, consuma cam mult in oras. Benzina. Noroc cu gazul, ca daca era sa ma iau dupa specificatiile tehnice... Link to comment
mr_ Posted November 10, 2006 Share Posted November 10, 2006 nubira hatch 2.0L - vizibilitatea in spate - limitatorul de umplere de gaz care nu mai merge deloc... nu m-am hotarat daca sa ma bucur sau sa ma enervez. Link to comment
mr_ Posted November 20, 2006 Share Posted November 20, 2006 Viteza stergatorului de luneta (sau mai bine zis, lipsa temporizarii) Link to comment
johnny72 Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 (edited) Aveo Sedan, pai sa o luam metodic : 1. in primul rand nu imi place ca nu are bandouri laterale de cauciuc asa cum au toate masinile, foarte utile in .ro, mie mi-a pocnit un bou portiera la 4 zile dupa ce am cumparato; 2. lipsa aparatorilor de noroi, nu inteleg ce economie tampita au putut face, pe mazga chiar daca mergi ca o domisoara saltand din piatra in piatra tot te stropesti pana sus; 3. alta economie, lipsa presuri, lipsa huse; 4. cea mai grava nu are alarma din fabrica si ma costa o avere sa ii pun una "autorizata"; 5. suspensiile cam tari, simti orice pietricica, orice damb; 6. luminile cam chioare; 7. motorul cu capacitate mica 1.2, care devine cam zgomotos turat, nu, nu este lenesa daca la asta va ganditi; Mai scriu daca imi mai aduc aminte. Sa nu credeti ca nu sunt multumit de masina are si multe plusuri, se conduce elegant si arata foarte bine, insa are si cateva minusuri care ma indispun, insa e adevarat, cat dai atata ai Drive safe ! Edited November 26, 2006 by johnny72 Link to comment
tolin Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 5. suspensiile cam tari, simti orice pietricica, orice damb; Foloseste presiunea aerului din pneuri care este scrisa pe interiorul torpedoului (30 psi / 210 kPa). Link to comment
johnny72 Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 Foloseste presiunea aerului din pneuri care este scrisa pe interiorul torpedoului (30 psi / 210 kPa). Uite ca la asta nu m-am gandit, de abia am luat-o, are o saptamana ! Thanks man ! "> Link to comment
dadu1976 Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 Are dreptate. Suspensia este dura si zgomotoasa.Si eu chiar am verificat presiunea. Link to comment
Lucian M Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 Aveo Sedan, pai sa o luam metodic :1. in primul rand nu imi place ca nu are bandouri laterale de cauciuc asa cum au toate masinile, foarte utile in .ro, mie mi-a pocnit un bou portiera la 4 zile dupa ce am cumparato; 2. lipsa aparatorilor de noroi, nu inteleg ce economie tampita au putut face, pe mazga chiar daca mergi ca o domisoara saltand din piatra in piatra tot te stropesti pana sus; 3. alta economie, lipsa presuri, lipsa huse; 4. cea mai grava nu are alarma din fabrica si ma costa o avere sa ii pun una "autorizata"; 5. suspensiile cam tari, simti orice pietricica, orice damb; 6. luminile cam chioare; 7. motorul cu capacitate mica 1.2, care devine cam zgomotos turat, nu, nu este lenesa daca la asta va ganditi; Mai scriu daca imi mai aduc aminte. Sa nu credeti ca nu sunt multumit de masina are si multe plusuri, se conduce elegant si arata foarte bine, insa are si cateva minusuri care ma indispun, insa e adevarat, cat dai atata ai Drive safe ! Te vad cam nemultumit- nu te supara, de pe ce masina vii? Sa-ti raspund la cateva chestii (tata are Aveo Platinium din aprilie): 1. as fi de acord cu tine cu bandourile, dar pe argintiu (asa are si tata) nu prea merg alea negre, poate din cele de golan, vopsite la culoare; 2. alea te costa max 50 ron toate, le-am pus tatei in cateva minute, ai nevoie de un cutter, o surubelnita electrica si cam atat (a, de vreo tigara si un suc, eventual ) 3. alea costamax 80 ron, depinde de gusturi- recomand din cauciuc, cu margini inalte; 4. a tatei ARE alarma din fabrica, care e chiar ok; 5. suspensiile sunt de-a dreptul plictisitoare, crede-ma, la ce drumuri am p-aci, parca prea merg ca stand pe perna, sunt f confortabile; 6. LUMINI CHIOARE? Man, veneau ai mei intr-o seara spre bloc si ma dureau ochii de la vreo 200m, aveam impresia ca vne un TIR (bine, are si proiectoare, da ale nu prea fac treaba); 7. trebuia sa-ti iei motorul de 1,4, nu mai spuneai ce ai mentionat la punctul 7, e fff silentios chiar si la 140/h, si am mers ceva cu ea (vreau sa-mi iau hatch si MUSAI full, cu motor de 1,4 MUSAI > . Ca sa nu mai scriu si la sistemul audio- sistemul din cate stiu eu e Blaupunkt (nu scrie- la Mertz sau BMW sau altceva ai vazut sa scrie marca HU la suprafata? c'mon... ). Daca luai varianta full (stiu ca au fost diverse rationamente in momentul alegerii masinii si dotarilor) nu cred ca mai spuneai ca esti nemultumit- a venit unul (n.a.- client Aveo full) la GESARA P. Neamt si a pupat-o pe tipa ca multumire: "Ce masina buna mi-ati dat!", apoi maica-mea si nevasta-mea au stat de vorba cu el afara si omul s-a aratat f incantat de masina pe care o avea de 2-3 saptamani. Sper ca nu te-ai supart pe mine pt cele scrise mai sus, eu am vrut acum ceva timp sa-mi iau un Elite sau Premium 4dr, dar din ratiuni PRACTICE am ales (adica sa fac rost de bani de la omul cu care am vb azi in targ) Varianta 5dr Premium, in special datorita spatiului MARE de depozitare in varianta rabatata si a faptului ca are cam tot ce imi doresc in materie de optionale la un hatch (ce bine era sa fi avut si ESP pe langa ABS...). Rezervor plin si probleme putine cu masina ! Link to comment
tolin Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 @Lucian M > chestiunile semnalate tin de gust si de placerile fiecaruia. Nu trebuie sa facem polemica pe un topic in care fiecare spune ce distanta este intre masina din dotare si cea visata. Link to comment
johnny72 Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 Te vad cam nemultumit- nu te supara, de pe ce masina vii? Lucian asa sunt eu un pic mai pretentios si nu numai la masini. Nu m-am suparat stai linistit, btw am o dacia 1310 din 91, diferenta intre ea si aveo e ca intre caruta si avion fftopic: aparatorile de noroi se gasesc la dealer ? In cazul asta nu cred ca sunt numai 50 Ron, mie pentru bandourile laterale mi-a cerut 600 Ron si rabdare o luna pana le aduce din Korea Link to comment
tolin Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 " ... mie pentru bandourile laterale mi-a cerut 600 Ron si rabdare o luna pana le aduce din Korea ..." Sunt din aur ? Link to comment
johnny72 Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 (edited) " ... mie pentru bandourile laterale mi-a cerut 600 Ron si rabdare o luna pana le aduce din Korea ..."Sunt din aur ? Se pare ca la Craiova da ! A, si era sa uit mai era si punctul 8. putea sa fie mai lata macar cu 5cm Edited November 26, 2006 by johnny72 Link to comment
Lucian M Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 Man, sa nu pe puie dracu' sa te duci la dealer pt aparatori, ca te jupoaie aia de 3 randuri de piele. Mergi intr-un targ auto si cauti universale, le ajustezi dupa inimioara, le prinzi cu suruburile cu care vin cu ajutorul unei bormasini/surubelnite cu acumulator (merge si cu una obisnuita, da' te plictisesti pana infiletezi 3x4= 12 surubele). Pe la voi cred ca gasesti si sub 50 ron . Si chiar nu ai o surubelnita electrica? Vezi in metro ca e una Hyundai, merge de rupe, azi i-am luat tatei una, are bec (LED), indicatori baterie, toc din panza tare, biti si un burghiuu de 4mm si costa doar 89 ron. Merita, iti e de folos prin casa, eu am si un Black&Decker de 12 v din aia mare, da aia e 200 ron, depinde la ce-ti trebuie. Spor la cumparaturi! @Tolin: n-am vrut sa insinuez nimic, dar vorba ta, cu pneuri umflate zdravan (ale tatei aveau 2,5 atm cand le-a verificat dupa acteva zile dupa ce-a luat-o, le-am redus la 1,9 la toate si merge liiiiiiin). Era sa uit, bandourile alea nu-s de aur, is de "Gold & Platinum" Link to comment
tolin Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 1,9 este presiune chiar pentru cei care sufera cu spatele. Link to comment
Lucian M Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 Sa inteleg prin asta ca e o presiune normala pt rotile de pe Aveo de 15" ? La mine la MAtiz tin 2,1 pe toate rotile- e bine sau nu? Ce nu-mi place la a mea e ca portbagajul e micut (se rezolva insa prin rabatare) si ca nu prea e antifonata/insonorizata (cica la BMW are izolatia de burete in partea de jos a masinii de 5 cm- a desfacut un mecanic de la mine si s-a cam mirat, la altele RAR atinge grosimea de 2 cm). Alt inconvenient ar fi talonul cam jos al pneurilor, dar cica s-ar accepta pe talon si de 175; spre deosebire de altii, jantele de pe SE sunt destul de tari, greu se deformeaza. Alea de aliaj de pe Aveo/Kalos patesc ceva daca musca din vreo groapa/bordura? Nu ca as vrea sa le incerc pe viitor, dar macar sa stiu sa ma feresc mai cu atentie decat de obicei. Link to comment
Chip Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 Cielo exe.16V-2004: -suspensii rigide; -plasticul din int; -volan prea subtire; -lipsa cotierei; -cuplu mic; -jentile pe 14', in loc de 15'; Cam atat, ca sa nu fabulez cu airbaguri, abs, oglinzi electrice si incalzite... Link to comment
Engine Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 (edited) Leganza CDX 1. designul exterior cam batranesc si cel al bordului, de asemenea. 2. consumul. Edited December 5, 2006 by Bolt Link to comment
LYM Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Nubira II - dimensiunile - suspensia moale - consumul Link to comment
EM!L Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 La masina de la profil:spatiul interior prost gandit astfel incat multe masini mai mici si mai inguste au spatiu mai bun,lipsa spatiilor de depozitare,finisaje(e mult spus)foarte proaste(fata de cele de coreea),cuplu mic la turatii mici spre moderate,consum relativ mare.Una peste alta imi place ,trecand peste toate "defectele". Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now