Bobby Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 (edited) Cielo DOHC 16V 2004 (standard AC). Nu-mi plac finisajele interioare, nu-mi place inchiderea si deschiderea torpedoului, rama din jurul comenzilor de AC, recirculare, cald-rece, cd-player, care este din fabrica pusa stramb, dar am remediat-o, am mai avut la partea electrica o problema. Am avut proiectoarele legate la firele de la lampile de ceata, si cand porneam proiectoarele pornea automat si ceata dar numai pe faza scurta nu si pe pozitii, (ca asa lucreaza lampile de ceata), bineinteles pe un singur releu. Am pus releu nou, am tras fire noi si am cumparat si buton separat pt proiector. Acum este si arata ca la carte. Aaa... mai nou, am alta belea. Sa nu ma injure baietii si fetele ca nu mai dau flashuri cand vad radar, dar chiar nu pot sa mai dau flashuri. Trebuie sa tin mai mult tras de manerul ala ca sa mi se deschida faza lunga, si atunci tine aproape o secunda. S-o putea rezolva ca inca n-am avut timp sa ajung la service. Dar cel mai mult si mai mult ma deranjeaza dupa cum am spus, interiorul care nu e finisat asa cum trebuie. Am vazut un Cielo din lotul de Corea de am zis ca dau in balbaiala. Super frumos, aranjat, migalit, facut de cineva care stie sa-si respecte munca si care dupa ce lucreaza stie ca nu va mai veni nimeni sa repare in locul sau fiindca face treaba buna. Atat! Voi ce probleme de acest gen aveti ? Edited July 24, 2005 by Bobby Link to comment
andreib Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 (edited) 1. Faptul ca distanta dintre plasticele volanului si bord este prea mare in partea de jos si se vede prin crapatura(la fel ca la matiz) 2. Mi-ar trebui o clima ca racesc de la AC de mor... 3. Suspensia un pic cam moale 4 Cauciucurile continental nesatisfacatoare (mi se pare ca rup aderenta prea usor) 5. Lipsa de finisaje la nivelul portbagajului(compartimentare pt trusa, triunghi etc, blana pe capac etc) 6. Faruri cam chioare (sau prost reglate din fabrica) Edited July 24, 2005 by andreib Link to comment
Witch Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 hmmm... sunt atatea dar daca le spui pe toate te intrebi de ce mai ai masina respectiva...pe mine m-a deranjat muuuulta vreme ambreiajul...scartaia si era cam tare ...am fost in 2 service-uri si nu au stiut ce sa-i faca...m-am dus in al 3-lea i-ai schimbat cablul si gata... ) acum e puf...iti mai spun cand imi mai amintesc Link to comment
tolin Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 Matiz I: - putea fi cu 10 cm mai lata; - circuit de admisie aer complicat si neperformant; - valva PCV de kko; - etrieri frana zgomotosi; - suspensia spate prost proiectata; - slaba insonorizare (fatza, spate si usi); - bordul imens, spatiu inutilizabil; - spoilere din platic negru; - jante slabe si cu dimensiuni atipice; - cutia 2 de sigurante si ECM sub bord, acces imposibil (koreean); - lipsa filtru aer ventilare habitaclu; - lipsa avertizare consumatori importanti la scoaterea cheii din contact; - lipsa iluminare scrumiera; - lipsa turometru. Cu foarte putine modificari putea fi o masina fara reprosuri. Link to comment
Bobby Posted July 24, 2005 Author Share Posted July 24, 2005 Apropos de spatiu inutilizabil, ma uitam la schema unui BMW Seria 3 din 2002. Este cu vreo 10 cm mai lat decat Cielo, insa stai in el ca in sufragerie, are scaunele super confortabile si mana sta mult mai bine pe cotiera sau pe rama geamului cand conduci. Dar deja cand vorbim despre BMW e deja si alta mancare de peste... asa ca mai bine lasa... Ideea e ca la alte masini, constructorul a stiut sa imparta altfel spatiul in interior. Sa vedeti ce loc este intr-un Renault Twingo. Maaama, maama, sau intr-o Skoda Fabia. Sunt mai mici decat Cielo insa altfel sunt aranjate. Link to comment
laurentziu83 Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 (edited) Finisajul interior, la Matiz era muuult mai bun. aeratoarele laterale au joc stanga-dreapta, placa cu reglajul farurilor are joc sus-jos. bordul facut dintr-un plastic ieftin, zici ca te sui in solenza, comenzile de climatizare sunt aceleasi, scaunul soferului are tendinta sa se lase din spatar; nu stiam eu de ce uneori cand ma suiam la volan parca ma suiam in pat. Suspensia insa nu sufera comparatie cu solenza, e una din cele mai reusite, dovada stabilitatea excelenta si faptul ca puteam sa merg cu 130 pe drumuri judetene (mai ondulate), pe cele europene pot sa merg linistit pana aproape de viteza maxima(170). Bancheta din spate (vorba lui Andrei) parca e banca din parc, e plata aproape. Tetierele profilate idiot in forma de virgula care se vad ca naiba din spate. Scaunele cand tragi inainte-inapoi de ele zici ca-s fixate aiurea, ca au joc, acelasi lucru si despre prinderea centurii de siguranta. In spate nu-i decat o singura scrumiera, pe celalta portiera nu-i:"va ajunge", le-am zis eu celor din spate, multumit ca nu mai repet manevra cu imprumutatul scrumierei ca-n matiz. In portbagaj am loc de 4 monitoare de calculator sau 2 gagici sa bag acolo dar a trebuit sa abandonez cutia de la monitorul meu de 15 ca nu intra acolo. Bine ca macar monitorul a intrat. Oare unul de 17 intra (asta de acasa). Mai bine nu incerc. Asadar nu numai la matiz nu incape monitorul in portbagaj. Per total impresia ca te-ai suit intr-o masina ieftina, facuta pentru europa de est, senzatie pe care n-o simteai in daewoo niciodata. A, si sistemul tampit cu inel la marsarier la schimbatorul de viteze, ca nu mai poti sa cauti gagicile pe sub fusta cand bagi mersul inapoi. Edited July 25, 2005 by laurentziu83 Link to comment
florinbad Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 MATIZ SE 2004. Tot ce a spus Tolin mai sus si AndreiB referitor la spatiul dintre plasticele volanului si bord. In plus, din punctul meu de vedere nu-mi place...spatele, vazut de la distanta! Parca este un trapez isoscel! Vazut de aproape, de jos în sus, arata ok! Si da: daca era mai lat cu 10 cm era alta mâncare de peste! Link to comment
balky Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 pe mine ma deranjeaza ca mananca benzina prea multa.as fi preferat sa merga cu aer ..sincer!! si acum serios ..ma deranjeaza ca tre asa bag vreo 7 mil. in ea ca sa-i mai schimb una-alta. Link to comment
Zmeul cel rau Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 Ma deranjeaza ca usa din dreapta are o lovitura si trebuie sa stau la politie pentru constatatare si dupa aia inca cateva zile cu masina in service ( am Casco). Ma deranjeaza ca are suspensii moi si se apleaca in curbe. Ma deranjeaza ca nu se descuie usa de la sofer decat cu cheia. As fi vrut poate si ABS. Link to comment
NFS Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 Matiz: Ma deranjeaza amortizoarele care fac masina un pic cam prea rigida, simt orice gropita. Lipsa spatiilor de depozitare. Suportul de pahar, in care nu mai poti sa pui nimic daca deschizi scrumiera. Si viceversa. Astia nu s-au gandit ca atunci cind fumezi mai bei si-un suc? Montantul A din stinga, tre sa dai capul pe dupa el ca sa vezi ceva in curbe! HSF: Scaunele cam tari, ma doare-n popou dupa maxim doua ore de mers! :"> Aceeasi problema cu scrumiera si cu suportul de pahar! Aceeasi problema cu montantul A. Link to comment
tatabobu Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 (edited) Hyundai Accent - frane cam slabe (asa sunt ele, nu sunt dereglate) - polita de deasupra portbagajului zgomotoasa - putea sa aibe macar un airbag - aerator central dificil de inlocuit - acces dificil la filtrul de habitaclu - cursa foarte lunga a schimbatorului de viteze edit, ca uitasem: acces dificil pe locurile din spate Edited July 25, 2005 by tatabobu Link to comment
OCEBE Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 Cexe 2003: - cu toate ca ar fi fost si posibil si usor pentru uzina sa monteze, cel mai mult ma deranjeaza lispa unor elemente de securitate gen ABS si airbag(uri); - lipsa reglaj volan (cu toate ca initial era): chit c-am coborat scaunul, am senzatia ca tin volanul in poala; daca imi mai aduc aminte, revin Link to comment
body Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 Deci , la Matiz cel mai tare ma deranjeaza scaunul soferului ca eu am poponetul mare si ma doare cand merg mai mult ( nu am loc in scaun) ! Ma mai deranjeaza faptul ca tabla e ffff moale si ca amortizoarele au fost super proaste si ca am schimbat caseta de directie la 10.000 km .Daca imi mai aduc aminte de ceva mai scriu ! La kalos imi cam place totul exceptie ca nu au mai pus astia aparatoare de noroi , asa si un pic cam aiurea cutia de viteze etajata ( dar m-am mai obisnuit) . In rest de Kalos super multumit , de Matiz nu prea ! Link to comment
geof Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 Am Kalos sedan, 1.4 16V Premium. Din punct de vedere tehnic nu imi place cutia de viteze (intra cam greu, nu este foarte precisa, nu prea permite schimbari rapide, sportive), si consumul care putea sa fie mai mic, in rest totul e OK. Din punct de vedere design exterior as fi vrut sa aiba inaltime ceva mai mica si roti cu diametru putin mai mare. La interior din punct de vedere ergonomie si design nu am ce sa-i reprosez. Link to comment
gorbyka Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 Matiz: 1.sunt scumpe piesele de schimb si mi se pare ca sunt aproape tot acolo calitativ cum sunt astea la daciile vechi 1300. Mama dracului ca platesti ptr un kkt de plastic sute de mii. 2. Bordul acela mare, sunt locuri neutilizate in el 3. suportul pentru pahar cred ca de gluma au pus-o. 4. troncanitul in spate care imi manca nervii pana mi-am dat seama ca vine de la covorasul acela care vine peste roata de rezerva. in rest merge destul de OK. "> Link to comment
laurentziu83 Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 Matiz: 1.sunt scumpe piesele de schimb si mi se pare ca sunt aproape tot acolo calitativ cum sunt astea la daciile vechi 1300. Mama dracului ca platesti ptr un kkt de plastic sute de mii. Mie mi s-a parut exact invers, adica nu-s cu mult mai scumpe piesele si dupa ce le pui pe masina te tin cat cele originale (sau aproape macar). asa ca per total sunt mai ieftine. Acu depinde de unde le cumperi, ca poti sa iei teapa foarte usor, am gasit si diferente de la aproape simplu la dublu. Link to comment
Satori Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 Mie nu imi place tabla si cutia de viteze. As fi vrut sa fie tanc si sa aiba cutie super precisa. Ah, si as vrea sa aiba mai multe butone... deh, gizmo freak. Link to comment
relu17 Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 Consumul in oras , care este ) (12-13 fata de 6-7 in afara), dificultatea in gasirea unui loc de parcare pe masura(4,65m), lipsa unui computer de bord care sa mai tempereze golirea rezervorului(asta am inteles ca nu apare la nici un Daewoo facut in Romania), portbagajul nu are deschidera destul de larga( ca sa bag un monitor de 17" trebuie sa-i scot piciorul). Oricum sunt mai multe lucruri care sunt pozitive la masina decat negative, asa ca deocamdata raman la ea, si ea la mine Link to comment
Yeti Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 Nu-mi place că are 117865 Km. Altfel arăta la 117 Km Link to comment
gxg Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 Tico: -montantul din stanga deoarece trebuie sa dansezi putin ca egiptenii cand iei curbele ca altfel nu vezi nimik..si la trecerile de pietoni ma incomodeaza putin... -am luat-o lovita in fata si nu am reusit nici acum sa o repar Link to comment
Shenck Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 Tico:-montantul din stanga... Mergi cu Matizul si nu mai da in Tico la faza asta ca e nevionvat. Suprafata vitrata mai buna doar la OZN mai gazesti Link to comment
laurentziu83 Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 iegzact. da problema s-a perpetuat si la case mai mari, ata ete. Link to comment
steph Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 nu imi place ca ``zdranganesc tzamburushii`` de la usi. in rest sunt multumit de maty, daca ar fi un pic mai fasnet ar fi perfect. Link to comment
van den plas Posted July 26, 2005 Share Posted July 26, 2005 Cotiera centrala este situata prea in spate si prea jos ,fiind astfel inutila pt. persoanele de talie medie sau sub medie, lucru surprinzator daca avem in vedere media scazuta de inaltime a asiaticilor. Altfel este un foarte util spatiu de depozitare si un loc foarte bun pt. plasarea scrumierei pt. locurile din spate. Deasemenea mi-ar fi placut sa existe si un filtru de polen (am o alergie la asa ceva ,care ma sacaie cam doua luni pe an). Utile ar fi fost si existenta unei banchete rabatabile si o deschidere mai mare a portbagajului pe masura volumului sau. Link to comment
Zetics Posted July 26, 2005 Share Posted July 26, 2005 Doua chestii nu-mi plac (la Accent...): 1. Bordul, nu poti sa pui nimic pe el. La Tico e huzureala la acest subiect 2. Faptul ca are bandourile alea laterale degeaba. Practic, masina nu acolo e cea mai bombata, ci mai sus, astfel incit am luat deja niste usi prietene de la masinile parcate pe linga mine. Stupid! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now