Satori Posted August 30, 2005 Share Posted August 30, 2005 Piuitul se rezolva. Vreti si link? Link to comment
Wolfman Posted August 30, 2005 Share Posted August 30, 2005 Piuitul la faruri aprinse nu vreau sa-l scot, ca mi-e de folos; doar cel cu cheia in contact ma deranjeaza... Link to comment
alx Posted August 30, 2005 Share Posted August 30, 2005 La logan: 1. comenzi climatizare pe dos si amplasare nasoala 2. sprijin lateral scaun sofer (are ceva dar nu indeajuns la "incarcari" mari) 3. deschidere portbagaj numai din cheie 4. cauciucuri standard execrabile 5. scrumiera mobila amplasata nasol 6. etajare cutie viteze (motorul e bun dar nu e exploatat cum trebuie) 7. vizibilitate in spate la parcari laterale Link to comment
Wolfman Posted August 30, 2005 Share Posted August 30, 2005 Numai atat???? Cand ti-am vazut postul pe topicul asta ma pregatisem de citit. Dar vopseaua, designul, zgomotul interior, etc. ? Link to comment
SYL Posted September 10, 2005 Share Posted September 10, 2005 Nova GTi: cea mai mare nemultumire e ca masina nu are A/C. In rest ar mai fi diverse maruntisuri, dar in general sunt f multumit de masina (evident tinand cont de costul mic de achizitie si costurile mici de intretinere). Link to comment
dan_m Posted September 12, 2005 Share Posted September 12, 2005 La Matiz: - troncaniturile/zgomotele diverse la rularea pe piatra cubica sau pe denivelari. O vreme m-am luptat cu diversele zgomote (cu purfix etc) dar apoi am fost coplesit si am renuntat. - tabla foarte moale si subtire care desi nu rugineste se indoaie. Din motive diverse in timp (fotbal, deschis altii usa in parcare, rezemat de masina, stat pe capota) masina mea a capatat diverse "ape" ca sa le zic asa neplacute pt. ca nu am cum sa le remediez fara chituire /revopsire. - rotile mici care te fac sa simti si cea mai mica neregularitate a drumului - instabilitatea puntii spate la rularea pe denivelari unde masina are tendinta de a pierde contactul cu solul. Solutia ar fi sa merg cu ceva greutate in portbagaj sau cu pasageri in spate caz in care masina devine mai silentioasa si mai stabila dar pierde la pozitia urmatoare. - franele/cauciucurile sunt slabe. La cauciucuri intentionez sa le schimb cat de curand dar frana e slaba (mai ales cu masina incarcata). In conditii de carosabil umed se pierde aderenta foarte rapid (un lucru bun e ca te duci drept fara a derapa lateral). In weekend merg cu Megane-ul si dau cu capul de volan la fiecare frana (poate nu e exemplul cel mai bun dar prefer comportamentul lui) pana ma obisnuiesc iar in timpul saptamanii cu Matizul unde in prima faza am senzatia ca il pocnesc pe cel din fata. - in ultimul rand cutia de viteze care pare a avea un caracter sezonier adica vara merge bine iar cum da sezonul rece incepe sa faca figuri - nu mai intra cum trebuie, prima cuplare se face cu un "clanc" brusc etc. Acest topic mi se pare ca o spovedanie, momentul adevarului Link to comment
priest Posted September 12, 2005 Share Posted September 12, 2005 La Matiz pana acum la 6k: -troncane pe spate in gropile patriei-drumurile sunt aiurea, nu cred ca ne-am plange de amortizoare spate -scartie ambreiajul uneori -agata a II a uneori In rest ok. Link to comment
Frankie_Carbone Posted September 12, 2005 Share Posted September 12, 2005 Matiz 3000km: - Te zdruncina la gropi mai rau ca o Dacie din '80, probabil din cauza rotilor mici, inaltimii masinii si distantei mici intre roti - zdranganitul TUTUROR geamurilor cand sunt deschise, la inchiderea portierelor. Am remediat asta la revizia de 1000km dar dupa 3 zile a revenit ... - o data la o saptamana nu intra din prima in marsarier, trebuie sa fac dublu ambreiaj, sa apas inca o data ambreiajul. - valseaza la viteze de peste 130km/h, vantul o misca efectiv, ceea ce este periculos ... mai ales daca trece un tir din sens opus pe langa tine. In rest, o masina buna, ieftina, inchegata. Fara probleme de motor, tinichigerie, scartaituri, rugina sau alte aleea + un consum mic 6-7 in oras si 4-5 in afara. Eu vad jumatatea plina a paharului Link to comment
Lucian79 Posted September 12, 2005 Share Posted September 12, 2005 la Kalos : gentile de 14' ... puteau pune de 15' si la modelu' 2004. antifonarea .. parca lasa de dorit. caseta de directie nu cred ca e una din cele mai stralucite. farurile .. ii da o moaca de elan bleg In rest destul de multumit ... pina acuma Link to comment
Pedala Posted September 12, 2005 Share Posted September 12, 2005 (edited) Tico: -instabila la viteza mare -gluma pe post de portbagaj -spatiu interior pe latime -confort pe denivelari -lipsa de nerv la viteza sau incarcata Fiat Stilo JTD -vizibilitate -prea mare (greu de parcat, condus in oras) -ambreiaj prea lung Edited September 12, 2005 by Pedala Link to comment
tuf5075 Posted September 12, 2005 Share Posted September 12, 2005 (edited) La Espero 2.0: - pozitia casetofonului (prea jos, foarte incomod, distrage atentia) - vizibilitate lateral-spate se putea mai bine - Lipsa rabatarii bancheta spate - zgomot mare la viteze mari - si cel mai jenant la masina mea fabricatie 08.96 si nu are EURO 2!!!! RUSINICA... - faza scurta foarte slaba, desi am schimbat becurile cu unele mai performante... In rest foarte multumit de ea, masina foarte reusita. Edited September 12, 2005 by dj78lan Link to comment
Florinut Posted September 12, 2005 Share Posted September 12, 2005 Nubira 2: - Nu este decapotabila! - Nu are emblema "erecta" ca la Rolls Royce, Mercedes, Bentley! Link to comment
FireFly Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 Cielo GLE/AC `96 Ca nu-i pe numele meu ("> Ca nu are cuplu bun in treapta V In rest o masina de nota 9 P.S. Plus punctu din oficiu Si o stelutza cadou Link to comment
adig Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Cielo SOCH GLE an 2000 In ordinea importantei - cuplu slab pana in 3000 de ture - frana destul de slaba - consum destul de mare indiferent de stilul de condus. Link to comment
Esperatul Posted November 3, 2005 Share Posted November 3, 2005 (edited) Espero 1.8 1. Farurile sunt slabe chiar si cu becuri bune. 2. Consum urban mare(13% benz), noroc cu GPL(15-16%) 3. E cam barca la viteze mari, in special pe vreme rece(f ciudata chestia). 4. Unele chestii pica sigur la o varsta(termostat, pompa benzina, pompa servo, sonda litriometrica, sonda lambda la cei care au) 5. Instalatia de incalzire destul de ineficienta. Chiar si cu termostat nou, pe treapta de viteza mai mare de 2 nu prea mai baga asa cald , iar pe frig serios(-20 de grade) trebuie sa o tii pe recirculare ca altfel faci frigul, dar asta presupune ca se aburesc geamurile) 6. Incuietorile fac faze iarna. 7. Nu se vede botul si e greu de parcat (4.7 metri). 8. Pompa de servo pierde ulei(e defect generalizat) si o parte poate sa-l arunce pe cureaua de distributie, chiar daca are capac de protectie. 9. Pedala de acceleratie poate deveni incomoda la drumuri f lungi. 10. Nu are scut si e destul de joasa. 11. Mi-ar place f mult un computer de bord si tempomat. 12. Cutia agata in I-a si nu e f precisa. Oricum are o groaza de puncte bune si a meritat pana la ultimul ban. Edited November 3, 2005 by Wichedcoder Link to comment
VAXXi Posted November 3, 2005 Share Posted November 3, 2005 Sa comentez 1. Farurile sunt slabe chiar si cu becuri bune. D-acord. Cu becuri bune si reglaj, sunt acceptabile, dar atat. 4. Unele chestii pica sigur la o varsta(termostat, pompa benzina, pompa servo, sonda litriometrica, sonda lambda la cei care au) Asta e varsta masinii, n-ai ce-i face. Una e s-o ai de noua, si alta e s-o ai SH. Cel putin, pot sa spun c-au picat extrem de nemteste toate: in jur de 100'000 kilometri a fost pragul critic, au inceput toate pe rand 5. Instalatia de incalzire destul de ineficienta. Chiar si cu termostat nou, pe treapta de viteza mai mare de 2 nu prea mai baga asa cald , iar pe frig serios(-20 de grade) trebuie sa o tii pe recirculare ca altfel faci frigul, dar asta presupune ca se aburesc geamurile) Aici te contrazic iarna, face in interior caldura de nu poti sa stai inauntru. Poate te ajuta o curatare a sistemului de racire, si un schimb de antigel ? 7. Nu se vede botul si e greu de parcat (4.7 metri). Chestie de obisnuinta; recunosc ca la inceput a fost destul de greu, dar acum ma descurc sa- parchez din orice pozitie, chiar si in locuri inghesuite. 9. Pedala de acceleratie poate deveni incomoda la drumuri f lungi. Nici dupa 500 km dintr-o bucata n-am simtit asta. Poate ... un reglaj ? 10. Nu are scut si e destul de joasa. D-acord aici, a fost proiectata pentru autostrada, nu pentru drum lung. Am zgariat de suficiente ori scutul, si o data (la ... un mic offroad) am atins cu pragul usii, din fericire fara pagube. Cu restul, pe care nu le-am comentat, sunt de acord. Ce nemultumiri as mai avea, sunt influentate de drumurile noastre proaste si varsta, nu de masina in sine. Link to comment
Esperatul Posted November 3, 2005 Share Posted November 3, 2005 (edited) Intradevar e varsta, pana acum au tinut f bine, problema e ca a trebuit sa le schimb eu , cel putin o parte. Oricum toate chestiile astea au tinut 7-8 ani fara probleme, si sunt ieftine, nu ma plang prea tare. Cu incalzirea s-ar putea sa am o problema. La inceputul anului am facut o curatare de instalatie si am schimbat antigelul. De curand(adica acum 2 zile) am schimbat iar antigelul si am schimbat termostatul(Made in germany). La proba de ieri, daca dau sa vina aer cald in mai multe locuri (parbriz, frontal, la pedale) musai trebuie sa dau viteza 3, si nu prea se mai simte caldura... Termostatul e ok acum, apa sta la jumate. Acum nu stiu ce poate sa fie inafara de circuitul de racire, sunt in cautari. Am fososit mai devreme solutii de astupat pierderile, dar nu dinalea f consistente. Acum , daca mai fac o curatare, iar o sa inceapa sa piarda lichid . Cu pedala, dupa 300 de km de echilibristica(daca vreau sa merg constant) incepe sa se simta. Nu gasesc o pozitie sa tin piciorul relaxat pe pedala asta la 90-140. Poate trebuie sa o intaresc putin, intradevar. De curand am facut un drum de 968km(Comanesti - Bacau - Roman - Botosani - Suceava - Vatra Dornei - Bicaz - Piatra Neamt - Bacau - Ramnicu sarat - Faurei - Buzau - Bucuresti) si cand m-am dat jos schiopatam. Mentionez ca nu prea opresc, Bucuresti - Iasi de ex il fac fara escala, doar sa alimentez. Edited November 3, 2005 by Wichedcoder Link to comment
VAXXi Posted November 3, 2005 Share Posted November 3, 2005 Poate ai circuitul infundat spre calorifer ? Asa cu caldura ma plangeam si eu, am facut o curatare + schimbare completa, dar nu prea s-a simtit. N-am folosit solutii minune de lipit, am procedat nemteste (am schimbat tot ce era de schimbat, fara carpeli), am pus antigel corespunzator si am rezolvat cu caldura (pe 4, dupa ce s-a incalzit motorul, e deja f. f. f. cald). Eh, sa nu deviem totusi discutia in "probleme tehnice" cert este ca Espero poate sa bage caldura f. bine. Link to comment
danutz_defectu Posted November 3, 2005 Share Posted November 3, 2005 (edited) Cielo 1.5 GLE DE RAU 1. Frane slabutze 2. Tendinta de "puturosire" 3. Scartzait interior (plastice/bord) DE BINE 1. Costuri de intretine mici comparativ cu alte "tutu-uri". (valabil si pentru Tico) Edited November 3, 2005 by B-007-KLM Link to comment
razvanclub1 Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 hyundai lantra mu-mi plac manerele din interior, se rup foarte repede, cel de la sofer il schimb la 2-3luni Link to comment
tatabobu Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 Razvan, vino la intalnire sa ne bagam nasurile si in masina ta. Link to comment
mr_ Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 ...Cu pedala, dupa 300 de km de echilibristica(daca vreau sa merg constant) incepe sa se simta. Nu gasesc o pozitie sa tin piciorul relaxat pe pedala asta la 90-140. Poate trebuie sa o intaresc putin, intradevar. ... Problema asta o am si eu la Nubira. Pozitia de condus e mai incofortabila decat la vechitura de Ibiza ('92)... desi scaunul are o groaza de reglaje, nu e foarte confortabil pentru ca pedala de acceleratie e moale, nu ai pe ce sa sprijini piciorul nici lateral si am senzatia ca pedalierul e si putin cam prea spre stanga. In plus, la Nubira ma mai deranjeaza garda la sol + botul lung. Ating usor cu burta sau cu botul obstacole peste care ibiza trece fluierand. Alta problema, vizibilitatea in spate. Nu stiu cum e la sedan, insa la hatchback geamul din spate e minuscul si nu se vede aproape nimic, si e stresant mai ales la parcari, mai ales ca am si carlig de remorcare... cred ca primul "tuning" pe care il voi face este radarul de marsarier. Link to comment
NightClub Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 La masina mea ma enerveaza zgomotul de motor in 2 timpi. Nu as putea pune ceva sa faca un zgomot mai agresiv? In rest e super misto. Link to comment
test_driver Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 Mie espero mi se pare o masina destul de confortabila la condus. Viteza o poti mentine constanta sprijinind piciorul pe plasticul din dreapta, eu asa conduc si dupa 600 Km cu o oprire era foarte odihnit, adica nu foarte, dar ma simteam destul de bine, ai mei se mirau cum de mai am chef sa ies in oras cu masina. Cand aveam termostatul blocat masina inca baga caldurica putina la drum lung, in oras era ca si cum nu ar avea nimic. Acum daca tin pe poz 4 ma da afara din masina. mai mereu ma ardea ceasul de la mana dupa un drum de 15-20 min. Ceasul se incingea la aerisirea din usa stanga in timp ce conduceam si cand miscam mana ma ardeam, nu tare dar mereu ma speriam. Link to comment
madkat Posted February 20, 2006 Share Posted February 20, 2006 La rand toate masinile din profil: la matiz - pozitia la volan (prea sus) - directia grea la viteze mici - lipsa turometrului - cuplul mult prea scazut al motorului la cielo - consumul infernal in oras - cuplul prea "sus" la supeRNova - scartaiturile omniprezente Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now