Elfu Posted June 2, 2007 Share Posted June 2, 2007 (edited) Motorul cam la limita pentru dimesiunile/greutatea ei, ar fi fost mai bun cu cel de 1.8. Edited June 2, 2007 by Night Elf Link to comment
Yaz Posted November 10, 2008 Share Posted November 10, 2008 Ma deranjeaza ca lipseste servodirectia si aerul conditionat, in rest nu ma plang de ea. Link to comment
Adi_Iacob Posted November 11, 2008 Share Posted November 11, 2008 1. Scaunul nu are reglaj lombar, dar aici e vina mea, trebuia sa comand. 2. Ornamentele de la pragurile interioare mi se par supradimensionate, la coborare cand nu dau cu bocancii in ele dau in masca difuzorului din usa. 3. Servodirectia mai grea pe loc si la viteze mici decat la Nubira, electrohidraulica cica, aia hidraulica simpla de la Nubi era mai placuta si nu influenta turatia motorului cand trageai de ea. Asta la primele 2-3 actionari dupa pornirea motorului se sesizeaza o scadere usoara a turatiei. Cu aerul cuplat nu se mai sesizeaza, ca ala oricum consuma cu mult mai mult. 4. Reglajul in plan vertical al volanului mai limitat ca la Nubira, practic nu e mare sfaraiala de reglaj, cel in adamcime face toti banii. 5. Cutia agata in treapta a 2-a, culmea nu a agatat in primii 5-600 de km si a inceput dupa aia, dar asta se incadreaza la asa face toate am mai incercat la 2 masini, o Zafira si un Astra caravan si e la fel. 6. Nu au proiectat bine spatiul lateral la rabatarea bancutei spate, drept urmare la revenire observ o boteala urata la partea de jos a lateralului spatarului, unde se imbina cu bancheta pentru sezut, exact in dreptul balamalelor de rabatare. Observat cand a trebuit sa car ceva voluminos (o bicicleta medicinala in ultimul caz). La material textil ar fi fost ok dar la echiparea Cosmo e un vinilin in zona aia si nu stiu ce o sa se intample in timp. Acum dispare de la sine in 2 minute de la revenirea banchetei la pozitia verticala. Mai tarziu, nu mai stiu.. Masina e un Opel Astra hatchback motor 1.6 115 cai echipare Cosmo. Bai ce pretentios si cusurgiu pot sa fiu... Link to comment
DGT Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 Mie imi place asa mult masina mea incat as da-o pe un Mercedes. Chiar si sh.Si nu sunt cusurgiu! Link to comment
danutza Posted November 25, 2008 Share Posted November 25, 2008 (edited) Pe mine ma enerveaza ca nu e a mea ci a sotiei Edited November 25, 2008 by danutza Link to comment
andreib Posted November 25, 2008 Share Posted November 25, 2008 (edited) Am constatat ceva ce nu-mi place deloc la GP: Consola centrala prea lata te face sa stai cu piciorul drept câş pe acceleraţie. Aaaa, iarasi nu+mi place ca are 65 cp deci e sloooooooooooooooooooooow. Edited November 25, 2008 by andreib Link to comment
madkat Posted November 26, 2008 Share Posted November 26, 2008 la masinile pe care le "folosesc" acum: Cielo al meu: - reglaj lombar - suspensia un pic moale... si atat - ce imi place - a se vedea topicul din "masina mea" Golful de servici (G5 1.6 mpi) - motorul de c*cat... absolut infect, Cielo ma scoate mai bine din depasiri... - lipsa de feedback a trenului de rulare... - aeroterma "climatic" - doua clase sub Cielo la eficienta si versatilitate (reglajul automat sucks) - e urata... (asta e de gusturi) - radiocdul stock pe langa ca suna ca porcu si nu are mp3... dar imi place ca e moka - iar benzina de la el merge si la cielo Link to comment
andrei_xxl Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 La fostul Tico : - oricate as fi schimbat la ea, tot trancanea ceva cand mergeam pe piatra cubica. - portbagajul, sau lipsa lui. - volanul imens si subtire. - instabilitatea la viteza "mare". In rest eram super incantat de ea, chiar daca nu avea AC. La Ford Kaaaa : - roata de rezerva e sub masina, ca la DSN. - cam gurmanda pentru dimensiunile si motorizarea ei. (discutabil, eu fiind invatat de la Tico) - spatele cam uratel, dar m-am obisnuit. - nu mi-au dat nici cric, nici minimalistica trusa de scule, nici cheia de roti. - lipsa reglajului volanului. - nu prea are torpedou. - nu are turometru, nici ABS, nici fetele de usi imbracate de tot. De ultimele chestii nu am neaparata nevoie, dar ar fi fost bune. Link to comment
TBird Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 Pe mine unul ma enerveaza calitatea plasticelor din interior, si calitatea finisari. In rest are detoate, ca si putere sunt multumit...si dotari sunt multumit. Link to comment
Adi_Iacob Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 @madkat Putin offtopic, dar g5 are motor de generatie mai noua, care daca nu-l turezi, mai bine mergi in coloana. Fata de Cielo in depasiri pluseaza cu 1000-1500 de ture si no o sa mai fii dezamagit... asa tare. Diferenta in depasiri intre un motor mai turat si mai galagios si acelasi motor mers cu el la surdina uneori poate fi viata ta, asa ca forjeaza fierul, nu-ti pune pielea in pioneze. Link to comment
madkat Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 crede-ma l-am forjat in toate modurile... si am ajuns sa schimb si la 6000rpm uneori... ajunge sa traga, insa este infernal de inertiv, comparat cu Cielo. si este cel injectie multipunct NU fsi... si e mic pentru caroserie... dar deh, era de ales intre 1.4 si 1.6... fiind masina de firma... iar consum - 300km - 100 urban si 200extra (mers lejer pana in 120) - un pic peste 9... mult... prea mult... Link to comment
TBird Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 Sunt putin offtopic sorry. Madkat adica daca pe tine te pune cineva sa alegi acum intre Golf 5 si Cielo ai alege Cielo ?? Sorry dar eu nu cred ca as clipi 1 secunda si as lua Golf-ul... dupa parerea mea e superioara la toate capitolele Si slava Domnului si al meu Cielo functioneaza brici, putere are detoate etc... dar totusi nu se compara Link to comment
danutza Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 (edited) Mi-ar fi placut sa aiba macar 2 airbag-uri ,ABS nu e obligatoriu dar ar fi bun si ala.Circul destul de preventiv ,dar nu se stie niciodata. Edited December 1, 2008 by danutza Link to comment
madkat Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 (edited) da... cielo as alege, serios... cu g4 ar fi alta situatie - aia e o masina mai reusita... 5-ul ast anu are nimic - dotari fix cat Cielo, motor de rahat, design oribil (din puctul meu de vedere) piese de n ori mai scumpe, aer conditionat cu posibiltati de reglare de cacao... de ce l-as alege singurul lucru la care este clar superior - trenul de rulare cu independenta pe spate "face toti banii"... in rest... finisaje? plastic ieftin bine imbinet... atata... a si ABS-ul... asta lipseste la Cielo... si regret cu adevarat ca n-are Edited December 1, 2008 by madkat Link to comment
Tommy Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 ABS-ul in sine e o chestie discutabila, nu sunt convins ca scurteaza distanta de franare. EBd-ul e bun intr-adevar. VW au facut mereu frane bune, la celalalt capat e daewoo. Link to comment
CT_ZDB Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 (edited) La corolla... viteza 5-a practic limiteaza viteza maxima... => e prea scurta... si intra limitarea de la 6500 rpm... adica Vmax = 210 km/h ... cu alte cuvinte, Vireza 5-a este prea scurta... sau lipseste viteza 6-a (prezenta pe motorizarea 1,8 Dual VVT-i, 136 Cp/6000 rpm, 175Nm/4400 rpm, care nu se aduce in Romania) : http://www.toyota.co.za/models/features.aspx?id=1 Edited December 19, 2008 by CT_ZDB Link to comment
Tommy Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Nu te-ai obisnuit inca tu cu ea venind de pe cielo, in veci nu as mai lua masini cu trepte ale cutiei lungi. N-ai nevoie de a 6-a, motoarele astea sunt facute sa mearga la orice turatie, o turatie mai mica in a 6-a decat in a 5-a nu inseamna musai un consum mai mic la aceeasi viteza. Uita-te si la subaru cate trepte au. Link to comment
closchkutza Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 @madkat: nu inteleg cum motorul ala ti se pare lenes fata de cielo. Golful are acceleratie 0-100 in 11.4 secunde fata de cielo care are acceleratia in 12.8. De asemenea, puterea este mai mare, cuplul este mai mare iar diferenta de greutate nu este chiar asa mare(~100kg). Eu am mers cu o skoda octavia cu motorul asta si mi s-a parut decent, chiar mi-a placut cum tragea la ture mici, ca un diesel(depasiri de la 80km/h in treapta 5, ~2000rpm). By the way, degeaba il turezi la 6000rpm, la 5600rpm are puterea maxima. Link to comment
EM!L Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 (edited) Cum zice şi Tommy, nu mi-aş mai lua maşină cu "cutie lungă". Golf V-ul are cutia super mişto etajată, părerea mea -formată într-un nr. destul de mare de km, în perioada când "veneam" de pe Cielo-, iar depăşirile se fac onorabil, raportând puterea la greutate. O singură dată am fost nevoit să frânez şi să mă repliez cu Golful, dar din prostia mea, din lene (ţineam telefonul cu dreapta) am plecat în depăşire cu a4a de pe la 65-70 şi normal că... n-a vrut să "percuteze". În rest, excelentă maşinuţa... trenul de rulare super-reuşit, frânele la fel, direcţia o plăcere, per ansamblu e chiar vioaie, dar musai să o ţii ceva mai sus în ture decât ţii Cielo-ul, că să răspundă pe măsură (încerc să fiu obiectiv, deşi e maşina mea preferată ) La a mea... două lucruri mă "nemulţumesc": e Reno şi e dizăl . Serios vorbind, direcţia e cam "aiurea", din ce am văzut e specifică Renourilor, şi lipsa treptei a6a Edited December 19, 2008 by EM!L Link to comment
Tommy Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 By the way, degeaba il turezi la 6000rpm, la 5600rpm are puterea maxima. De unde ai scos-o? Tu crezi ca e ca la troleibuz? Chiar daca intri pe partea descendenta a curbei de putere la flansa, la roata de regula ai mai multa putere decat in treapta superioara datorita rapoartelor cutiei de viteza. Link to comment
CT_ZDB Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Nu te-ai obisnuit inca tu cu ea venind de pe cielo, in veci nu as mai lua masini cu trepte ale cutiei lungi.N-ai nevoie de a 6-a, motoarele astea sunt facute sa mearga la orice turatie, o turatie mai mica in a 6-a decat in a 5-a nu inseamna musai un consum mai mic la aceeasi viteza. Uita-te si la subaru cate trepte au. Tommy, stiu de ce am cumparat o japoneza=motor de turatie.. si ii place extraordinar de tare sa stea pe la 4500 - 5000 ... iar sunetul motoului este bestial. Numai ca sa mergi de la 60 km/h la 195 (Vmax data de producator care se atinge la ~6000rpm) si mai sus cu acelasi raport este clar ca din punct de vedere energetic este o problema; lafel este si faptul ca motorul trece de punctul de putere maxima in ultima viteza si urca pana la limitare... (nu eram cu masina mea, dar am vazut chestia asta pe o masina similara) Link to comment
Tommy Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 (edited) La mine merge a 5-a pina la limitare.. probabil ca acel 210 atins de mine acolo se traduce real sub 200, asa cum spune producatorul. Dar tu vrei si viteza de 200 si consum ca in carte? Nu se poate Indiferent de cate trepte ai avea.. ca sa duci 1.3 tone la 200 ai nevoie de aceeasi putere la roata. Edited December 19, 2008 by Tommy Link to comment
Dj_Dark Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Mie nu-mi place la a mea ca nu pot sa fac burnout cu a-1a in limitare . Se opreste la 6000 . A, si nu pot lua 200 decat cu filtrul scos . Link to comment
CT_ZDB Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 La mine merge a 5-a pina la limitare.. probabil ca acel 210 atins de mine acolo se traduce real sub 200, asa cum spune producatorul.Dar tu vrei si viteza de 200 si consum ca in carte? Nu se poate Indiferent de cate trepte ai avea.. ca sa duci 1.3 tone la 200 ai nevoie de aceeasi putere la roata. la 3000rmp, am 100km/h pe bord, si 98-99 pe gps, cu cruise control activat (viteza=constanta)...=>6000 rpm = 196 - 198 km/h ...->210 km/h la 6500 rpm.( pe bord, 220) Link to comment
tolin Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 ... Chiar daca intri pe partea descendenta a curbei de putere la flansa, la roata de regula ai mai multa putere decat in treapta superioara datorita rapoartelor cutiei de viteza. Deobicei, puterea se divizeaza, puterea nu se multiplica. Dar, cine stie, poate au gasit japanejii astia un perpetuum mobile. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now