Jump to content

Ce Nu Va Place La Masina Pe Care O Aveti?


Recommended Posts

  • 1 year later...

1. Scaunul nu are reglaj lombar, dar aici e vina mea, trebuia sa comand.

2. Ornamentele de la pragurile interioare mi se par supradimensionate, la coborare cand nu dau cu bocancii in ele dau in masca difuzorului din usa.

3. Servodirectia mai grea pe loc si la viteze mici decat la Nubira, electrohidraulica cica, aia hidraulica simpla de la Nubi era mai placuta si nu influenta turatia motorului cand trageai de ea. Asta la primele 2-3 actionari dupa pornirea motorului se sesizeaza o scadere usoara a turatiei. Cu aerul cuplat nu se mai sesizeaza, ca ala oricum consuma cu mult mai mult.

4. Reglajul in plan vertical al volanului mai limitat ca la Nubira, practic nu e mare sfaraiala de reglaj, cel in adamcime face toti banii.

5. Cutia agata in treapta a 2-a, culmea nu a agatat in primii 5-600 de km si a inceput dupa aia, dar asta se incadreaza la asa face toate am mai incercat la 2 masini, o Zafira si un Astra caravan si e la fel.

6. Nu au proiectat bine spatiul lateral la rabatarea bancutei spate, drept urmare la revenire observ o boteala urata la partea de jos a lateralului spatarului, unde se imbina cu bancheta pentru sezut, exact in dreptul balamalelor de rabatare. Observat cand a trebuit sa car ceva voluminos (o bicicleta medicinala in ultimul caz). La material textil ar fi fost ok dar la echiparea Cosmo e un vinilin in zona aia si nu stiu ce o sa se intample in timp. Acum dispare de la sine in 2 minute de la revenirea banchetei la pozitia verticala. Mai tarziu, nu mai stiu..

 

Masina e un Opel Astra hatchback motor 1.6 115 cai echipare Cosmo.

 

Bai ce pretentios si cusurgiu pot sa fiu...

Link to comment
  • 2 weeks later...

Am constatat ceva ce nu-mi place deloc la GP: Consola centrala prea lata te face sa stai cu piciorul drept câş pe acceleraţie. Aaaa, iarasi nu+mi place ca are 65 cp deci e sloooooooooooooooooooooow.

Edited by andreib
Link to comment

la masinile pe care le "folosesc" acum:

Cielo al meu:

- reglaj lombar

- suspensia un pic moale...

si atat :) - ce imi place - a se vedea topicul din "masina mea"

 

Golful de servici (G5 1.6 mpi)

- motorul de c*cat... absolut infect, Cielo ma scoate mai bine din depasiri...

- lipsa de feedback a trenului de rulare...

- aeroterma "climatic" - doua clase sub Cielo la eficienta si versatilitate (reglajul automat sucks)

- e urata... (asta e de gusturi)

- radiocdul stock pe langa ca suna ca porcu si nu are mp3...

 

dar imi place ca e moka - iar benzina de la el merge si la cielo :P

Link to comment

La fostul Tico :

- oricate as fi schimbat la ea, tot trancanea ceva cand mergeam pe piatra cubica.

- portbagajul, sau lipsa lui.

- volanul imens si subtire.

- instabilitatea la viteza "mare".

In rest eram super incantat de ea, chiar daca nu avea AC.

 

La Ford Kaaaa :

- roata de rezerva e sub masina, ca la DSN.

- cam gurmanda pentru dimensiunile si motorizarea ei. (discutabil, eu fiind invatat de la Tico)

- spatele cam uratel, dar m-am obisnuit.

- nu mi-au dat nici cric, nici minimalistica trusa de scule, nici cheia de roti.

- lipsa reglajului volanului.

- nu prea are torpedou.

- nu are turometru, nici ABS, nici fetele de usi imbracate de tot.

De ultimele chestii nu am neaparata nevoie, dar ar fi fost bune.

Link to comment

Pe mine unul ma enerveaza calitatea plasticelor din interior, si calitatea finisari. In rest are detoate, ca si putere sunt multumit...si dotari sunt multumit.

Link to comment

@madkat

Putin offtopic, dar g5 are motor de generatie mai noua, care daca nu-l turezi, mai bine mergi in coloana. Fata de Cielo in depasiri pluseaza cu 1000-1500 de ture si no o sa mai fii dezamagit... asa tare. Diferenta in depasiri intre un motor mai turat si mai galagios si acelasi motor mers cu el la surdina uneori poate fi viata ta, asa ca forjeaza fierul, nu-ti pune pielea in pioneze.

Link to comment

crede-ma l-am forjat in toate modurile... si am ajuns sa schimb si la 6000rpm uneori... ajunge sa traga, insa este infernal de inertiv, comparat cu Cielo.

si este cel injectie multipunct NU fsi... si e mic pentru caroserie... dar deh, era de ales intre 1.4 si 1.6... fiind masina de firma...

 

iar consum - 300km - 100 urban si 200extra (mers lejer pana in 120) - un pic peste 9... mult... prea mult...

Link to comment

Sunt putin offtopic sorry.

 

Madkat adica daca pe tine te pune cineva sa alegi acum intre Golf 5 si Cielo ai alege Cielo ?? Sorry dar eu nu cred ca as clipi 1 secunda si as lua Golf-ul... dupa parerea mea e superioara la toate capitolele :) Si slava Domnului si al meu Cielo functioneaza brici, putere are detoate etc... dar totusi nu se compara :)

Link to comment

Mi-ar fi placut sa aiba macar 2 airbag-uri ,ABS nu e obligatoriu dar ar fi bun si ala.Circul destul de preventiv ,dar nu se stie niciodata.

Edited by danutza
Link to comment

da... cielo as alege, serios... cu g4 ar fi alta situatie - aia e o masina mai reusita... 5-ul ast anu are nimic - dotari fix cat Cielo, motor de rahat, design oribil (din puctul meu de vedere) piese de n ori mai scumpe, aer conditionat cu posibiltati de reglare de cacao... de ce l-as alege :P

singurul lucru la care este clar superior - trenul de rulare cu independenta pe spate "face toti banii"... in rest... finisaje? plastic ieftin bine imbinet... atata...

 

a si ABS-ul... asta lipseste la Cielo... si regret cu adevarat ca n-are

Edited by madkat
Link to comment
  • 3 weeks later...

La corolla... viteza 5-a practic limiteaza viteza maxima... => e prea scurta... si intra limitarea de la 6500 rpm... adica Vmax = 210 km/h ... cu alte cuvinte, Vireza 5-a este prea scurta... sau lipseste viteza 6-a (prezenta pe motorizarea 1,8 Dual VVT-i, 136 Cp/6000 rpm, 175Nm/4400 rpm, care nu se aduce in Romania) : http://www.toyota.co.za/models/features.aspx?id=1

Edited by CT_ZDB
Link to comment

Nu te-ai obisnuit inca tu cu ea venind de pe cielo, in veci nu as mai lua masini cu trepte ale cutiei lungi.

N-ai nevoie de a 6-a, motoarele astea sunt facute sa mearga la orice turatie, o turatie mai mica in a 6-a decat in a 5-a nu inseamna musai un consum mai mic la aceeasi viteza.

Uita-te si la subaru cate trepte au.

Link to comment

@madkat: nu inteleg cum motorul ala ti se pare lenes fata de cielo. Golful are acceleratie 0-100 in 11.4 secunde fata de cielo care are acceleratia in 12.8. De asemenea, puterea este mai mare, cuplul este mai mare iar diferenta de greutate nu este chiar asa mare(~100kg). Eu am mers cu o skoda octavia cu motorul asta si mi s-a parut decent, chiar mi-a placut cum tragea la ture mici, ca un diesel(depasiri de la 80km/h in treapta 5, ~2000rpm).

 

By the way, degeaba il turezi la 6000rpm, la 5600rpm are puterea maxima.

Link to comment

Cum zice şi Tommy, nu mi-aş mai lua maşină cu "cutie lungă".

Golf V-ul are cutia super mişto etajată, părerea mea -formată într-un nr. destul de mare de km, în perioada când "veneam" de pe Cielo-, iar depăşirile se fac onorabil, raportând puterea la greutate. O singură dată am fost nevoit să frânez şi să mă repliez cu Golful, dar din prostia mea, din lene (ţineam telefonul cu dreapta) am plecat în depăşire cu a4a de pe la 65-70 şi normal că... n-a vrut să "percuteze". În rest, excelentă maşinuţa... trenul de rulare super-reuşit, frânele la fel, direcţia o plăcere, per ansamblu e chiar vioaie, dar musai să o ţii ceva mai sus în ture decât ţii Cielo-ul, că să răspundă pe măsură :D (încerc să fiu obiectiv, deşi e maşina mea preferată :) )

 

La a mea... două lucruri mă "nemulţumesc": e Reno şi e dizăl =)) .

Serios vorbind, direcţia e cam "aiurea", din ce am văzut e specifică Renourilor, şi lipsa treptei a6a :|

Edited by EM!L
Link to comment
By the way, degeaba il turezi la 6000rpm, la 5600rpm are puterea maxima.

 

De unde ai scos-o? Tu crezi ca e ca la troleibuz?

Chiar daca intri pe partea descendenta a curbei de putere la flansa, la roata de regula ai mai multa putere decat in treapta superioara datorita rapoartelor cutiei de viteza.

Link to comment
Nu te-ai obisnuit inca tu cu ea venind de pe cielo, in veci nu as mai lua masini cu trepte ale cutiei lungi.

N-ai nevoie de a 6-a, motoarele astea sunt facute sa mearga la orice turatie, o turatie mai mica in a 6-a decat in a 5-a nu inseamna musai un consum mai mic la aceeasi viteza.

Uita-te si la subaru cate trepte au.

 

Tommy, stiu de ce am cumparat o japoneza=motor de turatie.. si ii place extraordinar de tare sa stea pe la 4500 - 5000 ... iar sunetul motoului este bestial. Numai ca sa mergi de la 60 km/h la 195 (Vmax data de producator care se atinge la ~6000rpm) si mai sus cu acelasi raport este clar ca din punct de vedere energetic este o problema; lafel este si faptul ca motorul trece de punctul de putere maxima in ultima viteza si urca pana la limitare... (nu eram cu masina mea, dar am vazut chestia asta pe o masina similara)

Link to comment

La mine merge a 5-a pina la limitare.. probabil ca acel 210 atins de mine acolo se traduce real sub 200, asa cum spune producatorul.

Dar tu vrei si viteza de 200 si consum ca in carte? Nu se poate :)

Indiferent de cate trepte ai avea.. ca sa duci 1.3 tone la 200 ai nevoie de aceeasi putere la roata.

Edited by Tommy
Link to comment
La mine merge a 5-a pina la limitare.. probabil ca acel 210 atins de mine acolo se traduce real sub 200, asa cum spune producatorul.

Dar tu vrei si viteza de 200 si consum ca in carte? Nu se poate :)

Indiferent de cate trepte ai avea.. ca sa duci 1.3 tone la 200 ai nevoie de aceeasi putere la roata.

 

la 3000rmp, am 100km/h pe bord, si 98-99 pe gps, cu cruise control activat (viteza=constanta)...=>6000 rpm = 196 - 198 km/h ...->210 km/h la 6500 rpm.( pe bord, 220)

Link to comment
... Chiar daca intri pe partea descendenta a curbei de putere la flansa, la roata de regula ai mai multa putere decat in treapta superioara datorita rapoartelor cutiei de viteza.

Deobicei, puterea se divizeaza, puterea nu se multiplica. Dar, cine stie, poate au gasit japanejii astia un perpetuum mobile.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...