FLEX Posted July 26, 2005 Share Posted July 26, 2005 Hai mai Felix las-o in puii mei ce draq cand schimbi pivoti si casete si ai joc la volan (si nu eu ci sti tu de cine vorbesc aici) si cand nu poti sa mergi macar cu a II a pe un drum forestier mai accidentat nu-mi spune ca Mati e gip acuma. <{POST_SNAPBACK}> Bre, io vorbeam ca alea de le insiri tu acolo sint de la gropile de pe drumurile normale, nu cele forestiere ... Masina e tot atit de fragila cit si altele construite dupa aceeasi reteta tehnica. Link to comment
wizard Posted July 27, 2005 Share Posted July 27, 2005 Acum o luna am fost in concediu pe TFG cu Matizul.Rezista f,f bine la tot drumul.Rezista si pe drum forestier.Am stat la cabana Cumpana,pentru cei care stiu zona,cum ajungi la Vidraru la baraji din Curtea de Arges.Se face stanga si urmeaza 15KM de drum forestier,cu multe camioane pline cu busteni.Am mers fara probleme pe acest drum de mai multe ori in cele 7 zile petrecute acolo.Deci fara grija Matizul rezista. Drum bun si atentie Link to comment
aztec Posted August 2, 2005 Share Posted August 2, 2005 am fost in concediu in apuseni... tico ca si matizul rezista.. am ajuns si la scarisoara, si la padis si am vazut matizuri, pe langa tico meu... si drumurile sant grele la greu... Link to comment
zalmoxis Posted August 2, 2005 Share Posted August 2, 2005 TICO ca si Matizul rezista ?!?!.....Poate TICO sa reziste mai Mati nu e chiar TICO...Din pacate!!!! Link to comment
Cristian Posted August 3, 2005 Share Posted August 3, 2005 Hai ca am facut "tura" . Sa va explic: -trei zile. -doua persoane+bagaje. -dormit in masina. -Buc-Busteni (prin zona spre Diham si alte astea)-Predeal-Rasnov-Tfg-Pitesti-autostrada -Buc Am bagat 35 litri ( OMV 95 fPb) cu care am mers 100 km inainte sa plec numai in Buc. , bara la bara , sambata si cu AC pornit. Am facut pe acest traseu 600km cu ce benzina am bagat ., dar la km 35 pe autostrada am alimentat ca eu nu am vazut de cand am cumparat masina becul de rezerva sa se aprinda , si m-am temut ca nu functioneaza si fac noaptea pana prostului. Concluziile unui nou posesor de Matiz care a facut exact acelasi drum in mod repetat cu Dacia 1300, WV Passat TDI , Ford Sierra si Cielo. pozitive: -racirea motorului senzationala. -gradul de comfort interior foarte bun. -trenul fata si cel spate la limita gabaritului masinii , avantaj pentru drumuri accidentate. -masina a mers cu tr III tot timpul pe Tfg , poate de 3-4 ori am folosit tr II. -a fost "nervoasa" pe autostrada , am mers si cu 120 dar nu am exagerat ca vroiam sa-mi fac o idee despre consum si rotile echipate din fabrica cu Montana nu erau chiar echilibrate si la 120 se "simtea " putin. -etajarea treptelor de viteza potrivita pentru acest tip de drum -frane eficiente si directie precisa. negative: -lipsa a inca (cel putin) 20 CP. -portbagaj insuficient ( am vazut la Balea un Matiz de Buc. cu un portbagaj Thule , aerodinamic , prins cu niste suporti speciali care poate rezolva problema) -lipsa lumina in portbagaj. -greutatea masini cam redusa asa incat la trecerea pe langa un TIR te cam zguduie. -lisa posibilitatii de a rabata numai 1/2 din bancheta (spatar) spate. -jentile albe intr-adevar sunt prea moi. -cauciucurile din fabrica (Montana) sunt nepotrivite pentru drumuri proaste. -lipsa suportului de pahar pentru pers. din dreapta. -la rabatarea spatarelor scaunelor fata nu se obtine chiar o sup. plana. Cocluzia este ca nu mai stiu care membru al forumului, mi-a spus la lansarea subiectului sa nu iau in gluma Matizul : SI A AVUT DREPTATE. Ma declar mai mult decat multumit de ce poate aceasta masina si sunt incantat de ea. Sa nu sariti pe mine, vorbim despre Matiz si nu-l comparam cu altele. Am vazut Porche , WV , Audi , Mercedes si altele care au trecut pe langa mine ( de credeam ca stau pe loc) doar pe autostrada dar "si ce daca ?" . Am fost unde am vrut , m-am simtit bine , nu am deschis capota , nu asta conteaza ? Va multumesc pentru sfaturi si daca reusesc in Aug. sa plec unde vreau eu , adica la Padis si apoi pe Valea Vaserului , am sa va povestesc cum a fost. (Acest traseu l-am facut cu batrana Dacie de trei ori) concedii placute tuturor. Link to comment
NFS Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 ...am vazut la Balea un Matiz de Buc. cu un portbagaj Thule , aerodinamic , prins cu niste suporti speciali care poate rezolva problema) N-avea autocolant? Link to comment
Cristian Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 (edited) N-avea autocolant? <{POST_SNAPBACK}> Recunosc cinstit ca nu m-am uitat. Era in parcarea de langa bazar un Fiat Multipla care m-a facinat si m-am uitat mai mult la el . Imi place la maxim aceasta masina. Matizul cu pricina era parcat chiar in curba si l-am observat caud am inceput sa urc spre Balea lac. NFS nu cumva erai chiar tu? Intre timp m-am interesat despre portbagaje: - la Augsburg Polar 100 , pentru Matiz cu sistem de prindere asigurat , nu trebuiesc barele acelea de pe capotaa cam 15.000.000 lei ! -la Metro Thule fara sistem de prindere, deci trbuiesc adaugate barele , cam 7500000. -la Metro alt perbagaj , no name, fara sistem de prindere, 4500000 lei. Asa ca am sa vad cat ma costa la Grand Garage sa-mi pun suportii originali si apoi voi vedea. Va tin la curent. Edited August 5, 2005 by Cristian Link to comment
NFS Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 NFS nu cumva erai chiar tu? Nu, eu n-am portbagaj si Matizul meu n-a vazut TFG pina acum... Ma gandeam la Flex. Link to comment
FLEX Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 - Flex n-a mers pe TFG anul asta ... inca - Flex n-are cutie Thule, are no-name-ul ala de 450RON (firma Cam -Italia) care isi face treaba f. bine - Flex ar fi putut fi identificat pe traseul Buc-Bv-CpLungMuscel-CdeArges-RmV-TgJiu-Herculane-Orsova-DrTrSeverin-Motru-TgJiu-RmV-Pitesti-Buc. Cu cocoasa sau doar cu bare de pavilion. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now