andreib Posted August 11, 2005 Share Posted August 11, 2005 ..eu o s-o conduc linistit cu 180+ si o sa-mi vad de treaba.. <{POST_SNAPBACK}> Hai sa fim seriosi, Loganul nu e masina de 180 km/h cum nu e Matizul de 160km/h...E ori kamikadze ori prostesc sa mergi ,,linistit'' cu 180+ cu conserva aia. Eu nu ma simteam in siguranta in Passat de 1.7 tone la 180 iar tu mergi ,,linistit'' la 180 . Hai sa nu exageram... Link to comment
andreib Posted August 11, 2005 Share Posted August 11, 2005 O sa intri in cartea recordurilor...Cel mai rapid frigider din lume... > PS: Ce-ti foloseste ca ajunge la 180, Nubira ajunge la 190 dar nu merg ,,linistit cu 190'' ci cu 100-140. Peste 150 deja parca incep sa ma joc cu viata mea si nu prea merita (trebuie sa fac slalom printre cei care merg cu viteze normale si sa fac in continuu flash-uri)... Link to comment
AND Posted August 11, 2005 Share Posted August 11, 2005 In tico te joci cu viata deja daca depasesti 90 la ora. Am mers odata cu 100 cu ticolos si m-am cam speriat ..nu pe moment , ci cand mi-am adus aminte cum a fost! Nici cu un matiz n-as depasi 110. In Logan la 120 ma simt la fel ca la 80 la ora . Iar un prieten mi-a spus ca se simte perfect in siguranta in a lui (lgn1.6) cam pana pe la 150. Insa asta nu inseamna ca la 180 ti se ridica parul de pe ceafa. Cu Logan la 180 e cam aceeasi senzatie care o ai in Tico la 90. Link to comment
andreib Posted August 11, 2005 Share Posted August 11, 2005 (edited) Am mers si cu Tico cu 120 si nu e cine stie ce senzatie...In logan cu aerodinamica de ANL si chederele de dacia la 180 probabil e aceeasi senzatie precum bunjee jumping (eventual fara coarda)sau parasutism(eventual fara parasuta). PS: Stiu senzatia de 160 km'h in Matiz, probabil este o experienta asemanatoare S"> Edited August 11, 2005 by andreib Link to comment
AND Posted August 11, 2005 Share Posted August 11, 2005 Cum poti sa compari Matiz cu Logan la stabilitate. Au fost multi nebuni care au mers cu SuperNova si Solenza cu 170-180 acolo pe ceas..si nu s-au plans ca e bungee jumping sau nu stiu ce. In Logan la 180 , sigur nu te simti in siguranta ca la 150 , insa nici frica nu iti este! In fine , poti sa crezi asta sau sa nu o crezi ... Link to comment
tolin Posted August 11, 2005 Share Posted August 11, 2005 Dar ce treaba ai tu nene cu Matizul pe acest topic ? Vezi de porcbagajul tau si nu te mai grija de altii. Link to comment
AND Posted August 11, 2005 Share Posted August 11, 2005 Ooops , i touched a nerve S"> Link to comment
tolin Posted August 11, 2005 Share Posted August 11, 2005 Nu, esti offtopic, ca deobicei. Link to comment
AND Posted August 11, 2005 Share Posted August 11, 2005 De parca as fi singurul. Uite-te pe pag anterioara Link to comment
dann Posted August 11, 2005 Share Posted August 11, 2005 In tico te joci cu viata deja daca depasesti 90 la ora. Am mers odata cu 100 cu ticolos si m-am cam speriat ..nu pe moment , ci cand mi-am adus aminte cum a fost! Nici cu un matiz n-as depasi 110. In Logan la 120 ma simt la fel ca la 80 la ora . Iar un prieten mi-a spus ca se simte perfect in siguranta in a lui (lgn1.6) cam pana pe la 150. Insa asta nu inseamna ca la 180 ti se ridica parul de pe ceafa. Cu Logan la 180 e cam aceeasi senzatie care o ai in Tico la 90. <{POST_SNAPBACK}> ai mers "odata, ca-n povesti" sau ai mers " o data, mai demult" ? nu stiu daca tu la 180 in loganul tau, care, apropo, nu are aceasta viteza in cartea tehnica, ii dai a4-a. eu la tico la 90...ii dau a-4-a daca vreau. si senzatia e f faina. mai ales cand il depasesc pe tata si il vad cum ii ies ochii din orbite ca l-a depasit copilul...tata are arctic laureate de 1.4 Link to comment
laurentziu83 Posted August 12, 2005 Share Posted August 12, 2005 @AND: io zic sa iei o cinzeaca inainte de a te sui in tico ca pasager daca esti mai slab de inger. Acu depinde ce fel de sofer era ala de conducea, mie mi-a fost frica si la 50-60 si in tico si matiz da aia nu conduceau ca sa ma simt eu bine. Ti-e frica si la 40 la ora daca nea' soferu' ia curbele cu frana de mana, chiar daca are BMW. Si Loganu' nu e masina de mers cu 180, si nici nu cred ca ai merge cu 180 cu ea daca iti era frica sa mergi cu 90 cu tico. Eu la Reno printre altele am o suspensie muuuult mai buna decat la Solenza (am mers cu ambele) si nu cred ca frigiderul se tine mai bine pe sosea la viteza mare. La mine orice s-ar spune dupa 150-160 incepi sa simti limita, asta in conditiile in care eu am roti de 14 bridgestone, pe care nu le au toate. In Romania, printre altele, cu mai mult de 140 nu prea ai cum sa mergi lejer datorita conditiilor de drum, asta am verificat-o si cu passat-ul, pe european nu se grabesc toti sa-ti fac loc. Si nu mai compara Loganul cu Tico/Matiz, astea-s masini de ORAS, nu de afara, ca le folosim si pe afara asta-i altceva. Stim ca-i periculos sa mergi cu 140 cu ele, dar nu s-a plans nimeni pana acum. Nici cu Smart-ul nu te simti in siguranta la viteza aia. Link to comment
Tommy Posted August 12, 2005 Share Posted August 12, 2005 @florin t: e treaba ta ce si cum conduci. p-aia cu fugitul spatelui nu o cred. nici macar nu sunt fan al acestei masini, dar e mare lucru sa poti sa fii obiectiv. <{POST_SNAPBACK}> incearca manevra brusc, si pot sa o faca si altii, sa vada de vorbesc prostii au ba. nu e periculos, la 20-30 nu se intampla nimic, si vei vedea cum fuge usor cativa centimetri de spate. eu nu am incercat la viteza mai mare cu loganul, pentru ca nu era masina mea si nu mi-am permis. dar manevre bruste am facut cu alte masini la viteze mult mai mari (si nu cred ca cineva care are ceva km si ani in spate de condus nu a facut - inclusiv soferii foarte calmi) si chiar daca masina a subvirat, nu a fugit spatele. Link to comment
aztec Posted August 12, 2005 Share Posted August 12, 2005 ofer eu un loc pentru un loganist in tico la viteza de 145( ca prinde si 150 in conditi optime) si sa-mi spuna daca se simte ca in logan la 180..eu sant sigur ca da... la 120 poate fi cam aceasi senzatie, dar sa nu uitam ca masinile sant totusi diferite, motor pe jumate, dimesiuni aproape si ele pe jumate... cred ca virajele peste 50 km/h sant la fel de friki la ambele masini...nu ca ala din ziar care spunea ca a luat viraj la 180 si nu a avut probleme... cred ca visa, ca altfel de acolo de unde trebuia sa spuna asta daca chiar a luat virajul cu viteza asta, nu prea sant ziaristi... decat morti... la viraje la care reduc la tico , la 206 sau passat pot sa merg constant... cred ca si loganul trebuie sa reduca... Link to comment
AND Posted August 12, 2005 Share Posted August 12, 2005 Cu Passat da ..e alta treaba , dar nu-i diferenta intre un 206 si Logan in curbe la viteza mare. La viteze mici , 206 normal ca e mai manevrabil. Link to comment
Satori Posted August 12, 2005 Share Posted August 12, 2005 Ai mers si cu 206? Ai intrat cu ele in curbe la viteza mare? Ai 'dat' in Logan in curbe? Retorice, nu raspunde... Link to comment
alx Posted August 12, 2005 Share Posted August 12, 2005 @satori: pai zi si tu cum e in 206 ca eu nu am intrat in vreunul... Da' zii explicit. De logan nu zice ca stiu. Link to comment
andreib Posted August 12, 2005 Share Posted August 12, 2005 @satori: pai zi si tu cum e in 206 ca eu nu am intrat in vreunul... Da' zii explicit. <{POST_SNAPBACK}> Pai e asa, ca intr-o masina, nu ca intr-un frigider suprainaltat. Link to comment
Satori Posted August 12, 2005 Share Posted August 12, 2005 Normal ca nu ai intrat, pentru ca nu ai loc. Dracu stie cum se comporta ala in curbe luate cu viteza mare. Tu crezi ca m-au lasat sa fac asta la test drive? Oricum, ideea era ca vreau sa stiu daca AND stie despre ce vorbeste sau nu... retoric vorbind. Link to comment
AND Posted August 12, 2005 Share Posted August 12, 2005 (edited) alx is back! I got backup! @satori : Am intrat cu 80 in curbe gen serpentine in drum spre costesti. Masina e foarte stabila , plus ca dupa ce-i pun firestone-urile de 195 , ma astept sa se comporte si mai bine. PS : Am mers intr-un 206 CC odata si mi-a placut cum se tine de drum. 206 normal (hatchback) cred ca este ceva mai putin sportiv insa nici la CC cauciucurile nu erau suficient de late incat sa-ti dea senzatia ca iei curbe la viteza mare fara probleme. Edited August 12, 2005 by AND Link to comment
alx Posted August 12, 2005 Share Posted August 12, 2005 senzatia e data de suspensii nu de pneuri. eu am mers in masina cu suspensii sport si nu are legatura cu jucariile astea (lgoan, 206, etc). In momentul in care senzatia e data de pneuri inseamna ca esti intr-un derapaj si senzatia nu poate fi decat de voma, daca esti pe serpentine... Link to comment
Satori Posted August 12, 2005 Share Posted August 12, 2005 La naiba! Eu credeam ca mai sunt si alte variabile in ceea ce priveste stabilitatea, dar am inteles acum, totul sta in cauciucuri. O sa iau de la NFS jentile si cauciucurile lui. Eu macar recunosc ca am barca. PS: Totusi nu ai vrea sa intelegi ca e mai bine sa iti tii gura cand nu ai idee despre ce vorbesti? Link to comment
alx Posted August 12, 2005 Share Posted August 12, 2005 Ar mai fi o chestie de explicat... Doar ca teorie: O masina e cu atat mai greu de dat peste cap cu cat Centru de Greutate (denumit aici CG) este mai aproape de sol. Centrul de Greutate se calculeaza considerand sectiunea automobilului. Daca avem materiale diferite, acestea vor avea ponderi diferite in calcularea CG-ului. Rasturnarea se produce atunci cand CG si punctul de contact cu solul cel mai departat in lateral fac o linie verticala, normala pe sol. Astfel ca o masina care este inalta nu este neaparat mai usor de rasturnat si alta care e mai scunda, poate fi rasturnata mai usor. Conform acestui rationament, pentru a fi rasturnata o masina este important ca aceasta sa fie cat mai ingusta si sa aiba CG cat mai sus. Deobicei, materialele pentru plafon si partea de usi/aripi/portbagaj care se afla mai sus de CG nu sunt foarte grele astfel incat sa faca diferenta ci materialele si ponderea/asezarea lor in partea inferioara este esentiala. Ca sa dau un exemplu exemplificativ: consider ca maresc stabilitatea mult mai mult cu o placa de Pb prinsa sub masina decat prin a micsora garda la sol, mari cauciucurile, offsetul acestora, etc. Acum sa explic de ce am scris cele mai de sus: Se explica ca Loganul s-a rasturnat din cauza faptului ca e inalta. Sau din cauza suspensiilor. Va anunt, dragi prieteni, ca Loganul NU are suspensii moi. Nu sunt ele nici sport, dar NU SUNT MOI. So, this is out of the question. In alta ordine de idei, nici eu nu am calculat pozitia CG dar cred ca acesta nu e un factor nici macar important estimarea usurintei cu care se rastoarna aceasta masina. Ulterior s-a explicat/experimentat chestia cu iesirea cauciucului de pe janta. Acesta este SINGURA explicatie care inca sta in picioare dpmdv. Link to comment
Tommy Posted August 12, 2005 Share Posted August 12, 2005 se pare ca asa zic si francezii ) Selon le club automobile allemand ADAC, une Logan se serait mise sur le toit lors du "test de l'élan" ! Source : (Lien) Et ce à seulement 65 km/h !! Ce défaut serait dû à l'absence d'ESP et à l'accrochage d'une jante dans le bitume. Je trouve tout de même bizarre que l'essayeur n'ait pas porté de casque et qu'il n'ait pas contrebraqué. De plus, je crois voir sur les images montrées que le pneu avant gauche est déjà très usé (ils l'ont essayé souvent ?!) et qu'ils ont sans doute mis la roue de secours à l'avant gauche, car il n'y a qu'une jante en tôle sur cette Logan, dotée sinon de jantes en alu. Link to comment
alx Posted August 12, 2005 Share Posted August 12, 2005 Nu pricep nimic. Poti s atraduci, je vous por favor... danke! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now