aztec Posted August 3, 2005 Share Posted August 3, 2005 e... ia aruncati un ochi aici... un filmulet de 3 min si ceva facut de francezi... o problema, jeanta de aliaj... http://www.autojournal.fr/essais&p=essaivi...1257051005B0F42 Link to comment
AND Posted August 3, 2005 Share Posted August 3, 2005 (edited) Problema nu e janta ci presiunea din cauciucuri Adica francezii recomanda cresterea cu 0.2 si in fata si in spate. De la 1.9 fata / 2.1 spate la 2.1 fata / 2.3 spate. Voi facea si eu asta cand imi pun firestone-urile ..momentan am 2.0 si la roata fata si la spate Edited August 3, 2005 by AND Link to comment
Satori Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 O sa ramai fara directie, amortizoare si alte acareturi ieftine la Logan din cauza drumurilor din Bucuresti. Link to comment
Maniaku Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 Si ce numai la Logan ramai fara astea??? Link to comment
Satori Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 Am zis eu asta? Nope. Ramane insa ideea sa nu bagi atat de mult in prezervative! Link to comment
Maniaku Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 pai nu prea ai ocazii in buc sa faci testule elanului la 80 km/h asa ca nu are rost sa bagi mai mult, in schimb cand pleci la un drum mai lung se merita sa mai bagi doua pompe ca sa fii "sigur" Link to comment
ticolino Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 (edited) Dacia Logan a ramas pe trei roti in Franta Logan a picat din nou un test de stabilitate. In cadrul unei incercari de evitare a obstacolelor, pneul masinii s-a desprins de janta, Loganul ramanand „pe trei roti”. Testul a fost organizat de revista franceza „Auto Journal” si a presupus viraje bruste la viteze de 70 de km/h, respectiv 80 km/h. Anvelopele s-au desprins doar la modelul echipat cu jante din aliaj, care s-au deformat. In cazul celor normale, din otel, Logan a trecut testul. De remarcat ca, saptamana trecuta, modelul fabricat la Colibasi nu a putut trece „testul elanului” facut de specialisti ai ADAC (Automobil Club German). Incercarile ulterioare au dovedit ca nemtii nu au respectat metodologia probei. Evenimentul Zilei, Raluca Barbuneanu, 05 aug 2005 ---------------------------------------------------------------------- Voi ce intelegeti din asta? cum adica s-a desprins pneul de janta? PS. am gasit si filmuletz-ul, dar mie nu-mi merge ("> poate sa-l salveze cineva? http://www.autojournal.fr/essais&p=essaivi...1257051005B0F42 "Dacia Logan elle echoue a notre test securite! Jantes en alliage... Attention danger ! La Dacia Logan est la voiture "low cost" par excellence. Dès le premier prix (7 500 euros) point de direction assistée ni de climatisation et encore moins de jantes en alliage. Heureusement en ce qui concerne ce dernier équipement. Il se révèle, en effet, particulièrement dangereux lors du test de l'évitement. Mieux vaut conserver les jantes en tôle, moins esthétiques, mais plus sûres. La vidéo qui suit est assez éloquente à ce sujet ! Retrouver l'essai 10 000 km dans l'Auto-Journal N° 678." PPS. sa nu ziceti acuma ca si francezii incearca sa saboteze Logan! Cine stie, poate e chiar mana marmotei Renault, care e speriat(a) ca loganul ia din vanzarile propriilor modele PPPS. Am reusit sa vad si filmuletzul. Noroc ca francezii au incarcat masina cu cateva sute de kile (3 pasageri+80kg de bagaje), ca altfel probabil se rasturna. De fapt, de asta cred ca s-a rasturnat la nemti, pt ca era goala. Cauciucurile nu sunt montana, sunt continental (se pare ca asa vin echipate in franta, probabil la fel si in germania) Edited August 5, 2005 by ticolino Link to comment
VAXXi Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 La tubeless, cauciucul se imbina cu janta intr-un mod foarte pasional, si cand il umfli - sta fixat pe ea intr-un fel de "buza-n buza". La vulcanizare, aia e zona in care se pune un soi de clei ca sa previna pierderile de aer. E rezistenta rau constructia, dar la socuri puternice se poate desprinde, avand ca rezultat dezumflarea cauciucului si desprinderea de pe janta. Oricum, interesanta decizie cu scoaterea modelelor cu jante de aliaj pentru exterior, si cu atat mai interesanta cu cat nu se aplica in tara Link to comment
tolin Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 E si firesc asa, daca astia din tara o conduc la 1500-2000 rpm si cu 3 atm in pneuri, atunci nu se pune niciodata cazul sa scoata pneul de pe janta. Link to comment
ASIMO Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 Stie careva: Jentile sunt facute la noi sau vin din Franta? Aia au facut testul cu Montana sau au pus altceva? Link to comment
aslpls Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 au facut testul cu Michelin Energy. Jantele sunt romanesti. Link to comment
ticodriver Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 Din ce am vazut in filmulet pareau continental eco contact gumele. Link to comment
VIPER Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 Au si zis ca au pus Continental pe jantele de tabla. Link to comment
Alezz Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 Jantele de aliaj sunt CMS'uri turcesti iar cele de tabla sunt RO. Link to comment
ToPser Posted August 7, 2005 Share Posted August 7, 2005 (edited) Au aruncat-o pe jenti!!! Au scos golanul din cauza! Edited August 7, 2005 by ToPser Link to comment
dann Posted August 7, 2005 Share Posted August 7, 2005 in franta s-au cumparat doar 9 bucati de logan cu jante de "aliaj". asa au zis la tv. cam...dubios...de putine Link to comment
eugenbonta Posted August 11, 2005 Share Posted August 11, 2005 (edited) Concluziile sunt clare. Eu unul sunt total impotriva Logan-ului, insa lucrand cu fotografia si cunoascand programele de editare foto, nu pot sa nu remarc aberatiile ce apar in fotografii. In primul rand umbrele, se vede clar sa sunt prelucrare. Striatiile rotii se pot vedea sau nu, depinzand de viteza de inchidere a diafragmei...insa fiind o fotografie pro, mai mult ca sigur declasanrea ar fi trebuit sa apara la timp lung => rotile trebuie sa apara in miscare (vezi foto F1). A treia problema - Dupa un accident atat de puternic, in care orice neamt poate muri (asta doar daca nu foloseste o masina germna second-hand, care prin intamplare e nemteasca-Golf), masina arata mai mult decat foarte bine. Deci daca dupa o rasturnare, geamurile sunt intacte, plafonul PERFECT DREPT, iar soferul, fara casca, in viata, e o masina foarte sigura. Concluzie, masina a fost pusa in cap cu macaraua. Problema caucucurilor in derapaj...eu cred ca ar trebuie sa se arcuiasca putin si sa "zgarie " si asfaltul... Mai e o problema...3 stele nu mi se pare putin. Majoritatea msinilor au 3, 4 stele...5 foarte putine...deci ce atata tevatura? Iar in ceeea ce priveste seriozitatea nemtilor si faptul ca ei nu-si permit asemnea facaturi...VEDETI "MTS LEASING" Prietenii stiu de ce. Haydeti sa vedem, cine stie germana bine, sa traduca acest ext, sa-l trimita la ADAC si sa vedem ce raspuns ne dau si ei. Si inca o problema foarte importanta. Din toata povestea asta nu au de castigat decat cei de la Dacia. Publicitatea poate fi pozitiva dar si negativa. Numele Logan iese in lume, este cunoscut, bine sau rau... PS Pacat cau nu au venit nemtii sai ia Dacia...chiar sunt curios cum ar fi reactionat frencezii. Tot asa fair-play ar fi jucat? Edited August 11, 2005 by eugenbonta Link to comment
Caucazianu' Posted August 11, 2005 Share Posted August 11, 2005 Nu e loganul foarte stabil dar nici sa se rastoarne la viteza aia nu cred ca e posibil. Pot sa dea vina pe jante, anvelope, orice, testul a fost facut "cu rautate" Link to comment
Tommy Posted August 11, 2005 Share Posted August 11, 2005 Iata cele doua teste de la Antena 1 pt cei care nu le-au vazut... <{POST_SNAPBACK}> ohoo.. nu am vazut pina acum testele.. dar curba este foarte, foarte usoara.. nu ar fi trebuit sa ridice nici o problema.. e evident.. testul e picat Link to comment
dann Posted August 11, 2005 Share Posted August 11, 2005 ohoo.. nu am vazut pina acum testele.. dar curba este foarte, foarte usoara..nu ar fi trebuit sa ridice nici o problema.. e evident.. testul e picat <{POST_SNAPBACK}> tu in viata de zi cu zi, esti pilot de raliu, sau cum conduci? nu-mi spune, esti fan nfsu si colin mcrae, sau carmageddon? Link to comment
Tommy Posted August 11, 2005 Share Posted August 11, 2005 tu in viata de zi cu zi, esti pilot de raliu, sau cum conduci? nu-mi spune, esti fan nfsu si colin mcrae, sau carmageddon? <{POST_SNAPBACK}> doar kimi cu laureate 1.4 ( daddy's car)... am condus modelul asta acum cateva luni. si am franat la vreo 20 si ceva la ora si am tras de volan. rezultatul: i-a fugit spatele. Link to comment
dann Posted August 11, 2005 Share Posted August 11, 2005 (edited) @florin t: e treaba ta ce si cum conduci. p-aia cu fugitul spatelui nu o cred. nici macar nu sunt fan al acestei masini, dar e mare lucru sa poti sa fii obiectiv. Edited August 12, 2005 by Satori Link to comment
laurentziu83 Posted August 11, 2005 Share Posted August 11, 2005 ohoo.. nu am vazut pina acum testele.. dar curba este foarte, foarte usoara..nu ar fi trebuit sa ridice nici o problema.. e evident.. testul e picat <{POST_SNAPBACK}> Arata-ne si noua o masina care trece testul la 100 la ora. Da sa nu fie a lu' Schumi, ca numa alea de formula 1 ar putea trece. Si asta cu recomandatul presiunii putin mai ridicate; eu unul sunt maniac cu verificatul presiunii (imi place sa o simt teapana pe sosea ) dar altii fac si ei presiunea cand isi aduc aminte sau cand se lasa de tot cauciucurile. Si atunci la ce folos sa faci recomandarea asta? Stabilitatea masinii nu o faci din 0.2 atm. Link to comment
tolin Posted August 11, 2005 Share Posted August 11, 2005 Presiunea in pneuri se pune mai mare decat recomanda producatorul, daca vrei sa te tina taloanele la figuri de Buftea. Presiunea recomandata este doar pentru confort, adica sa ascunzi in pneu problemele suspensiei. Un +0,2 atm face bine. In rest, "curba aia" nu-i de luat la 100 cu masini de strada, oricare derapeaza la viteza aceea, daca vrei sa te incadrezi in traseu. Cine zice altfel sa puna pariu cu Horatiu Ionescu-Cristea. Link to comment
BAD_MF Posted August 11, 2005 Share Posted August 11, 2005 Logan e cea mai instabila masina..se rastoarna pe loc ce mai la deal la vale!cea mai puturoasa..urata..tot ce vreti ..eu o s-o conduc linistit cu 180+ si o sa-mi vad de treaba..jos palaria pt obiectivitate Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now