lucian2retec Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 Sunt nou pe forum si doresc putin ajutor. Doresc achizitionarea unei masini Daewoo Nubira II (euro III) noua cu plata cash si doresc sa stiu daca in conditiile in care fabrica de la Craiova isi schimba patronul si tipurile de masini fabricate, se mai merita oare cumpararea unei masini Nubira II?. Ma refer in principal la garantie (cine si cum va asigura garantia) si la eventualele piese si componente necesare in viitor pentru reparatii. Daca aveti eventuale sugestii alternative, le astept cu placere. O alta intrebare se refera la lipsa scutului motor. Este posibila adaptarea altui tip de scut si daca da detalii va rog? Din pacate pe site-ul fabricii din Craiova nu am vazut la Nubira eventualele optionale (alarme, carlig remorcare, covorase, etc.). Daca aveti cunostiinta de optionale pentru Nubira II, va rog un link, ceva. Multumesc pentru intelegere. Link to comment
Frankie_Carbone Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 Salut, acceasi problema o aveam si eu acum aprox o luna de zile cand mi-am cumparat un Matiz, imi era frica de ce se va intampla cu fabrica de la Craiova. M-au asigurat cei de acolo ca nu va da faliment, si cand se va schimba patronajul, service-ul va fi asigurat oricum tot de ei ... ar insemna cam mult totusi sa plateasca salarii compensatorii la atatia angajati, va fi cumparata fabrica de altcineva si cu asta basta, nu are legatura cu garantia sau cu piesele de schimb. De exemplu ... gasesti piese de schimb pt Oltcit cacalau si acum ... si nu se mai fabrica din '96 ... Felicitari pentru viitoarea achizitie. Link to comment
florinbad Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 Lucian, întreaba-l pe PM (mesaj privat) pe AdreiB. El si-a cumparat de curând o Nubira si-ti poate da mai multe detalii. Link to comment
lucian2retec Posted July 29, 2005 Author Share Posted July 29, 2005 @ Florin Multumesc de sugestie. O sa incerc. Link to comment
Mircea Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 Conform legislatiei in vigoare la iesirea din fabricatie a unui bun de folosinta indelungata, fabricantul trebuie sa asigure piese de schimb timp de 10 ani de la iesirea din fabricatie a modelului respectiv, apoi sa vanda matritele catre alti fabricanti... Link to comment
lucian2retec Posted July 29, 2005 Author Share Posted July 29, 2005 @ Mircea Sunt de acord. Dar din pacate nu stiu daca treaba este viabila. Adica peste 10 ani la cine poti cere piese de schimb daca producatorul si-a incetat activitatea.? Si la ce cost? Stiu ca problema este valabila pentru toate masinile si teoretic producatorul ar trebui sa poata livra piese de schimb 10 ani. Dar practica mi-a demonstrat ca este foarte greu sa asiguri asistenta la ceva cand ti-ai schimbat complet profilul de activitate. O solutie o reprezinta piata sh si dezmembrarile si aici conteaza foarte mult numarul masinilor de pe piata. Sper ca Nubira II este destul de bine reprezentata pe piata romaneasca comparativ cu alte masini produse afara. @ Frankie Carbone Multumesc pentru sfaturi! Felicitari pentru masina. Am condus una la fel timp de trei luni si am fost placut impresionat. Sa te bucuri de ea si cat mai putine evenimente . Link to comment
Mircea Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 nu mai posta consecutiv, foloseste functia edit, ca o sa-ti sara moderatorii in cap Chiar ai de gand sa-ti cumperi o Nubira acum si sa o tii peste 10 ani??? Iti dai seama ca o tii 3 ani pana iese din garantie si o dai nu? atunci? Link to comment
lucian2retec Posted August 1, 2005 Author Share Posted August 1, 2005 Scuze! :"> Sincer nu stiu cat o sa tin masina. Apropo, daca maine ar trebui sa-ti cumperi masina, ai mai opta pentru Nubira II? Sau te-ai orienta spre alta marca (dispunind de aceeasi suma de bani)? Si ca sa revin la problema mea, poti sa-mi spui ceva detalii legate de eventualele optionale? Link to comment
Mircea Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 Eu am luat-o second la 18700 km rulati, masina de aproape 3 ani! KM reali, luata de la persoana de incredere, maniac in ale masinilor. Cand am luat-o am avut de ales intre masini de clasa mica gen fiat punto de 2-3 ani vechime, cielo, nubira cam de aceiasi varsta si logan nou. Ghici ce am ales? Daca maine as avea 11.000 de euro tot nubira mi-as lua si tot CDX. Daca as avea 20k... mi-as lua un passat... Dar asta e povestea cu "daca si parca".... Eu sunt multumit de masina si vezi ca mai gasesti pe aici posesori de nubira, Gica, Sharpe, NGruia sunt numai cativa dintre ei care imi vin in minte acum... Link to comment
Mike1 Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 Salut Lucian, legat de optionale in general modelele Daewoo nu prea au beneficiat de aceasta facilitate. Exceptie au facut optionale precum : cutie automata, GPL, etc. Modelele Daewoo (impicit si NUbira II) sunt structurate in schimb pe nivele de echipare : SX si CDX in cazul tau. In concluzie, in plus la cdx ai in plus fata de SX 2x airbag, combina audio cu 6 boxe, tapiterie mai eleganta si mai rezistenta , discuri la puntea spate, etc. Cel mai bine ar fi sa intri pe site ul Daewoo (asta daca deja n-ai facut-o) si sa studiezi in detaliu detaliile . Diferenta de pret intre versiuni ramane sa o apreciezi tu dace este justa sau nu. Eu as alege SX prin prisma raprtului pret- dotari- performante. Bafta in achizitia viitoarei masini Link to comment
lucian2retec Posted August 1, 2005 Author Share Posted August 1, 2005 Multumesc! Din pacate am vazut pe site-ul Daewoo numai cele 3 optiuni de echipare si doresc sa stiu daca sunt si alte optionale pentru Nubira II. Ma intereseaza in mod deosebit scutul motor (masina e destul de joasa pentru drumurile noastre ), daca se poate adapta ceva (eventual improvizat), alarma (daca e posibil sa o comanzi cu alarma, daca nu, cum e cu garantia la partea electrica) trebuie sa fie un tip agreat, carlig de remorcare. Am fost si la un dealer dar domnisoara de serviciu nu a putut sa ma lamureasca satisfacator. Din cele 3 optiuni m-am orienta la cea SX/DAB cu 2 airbag-uri fiindca nu stiu daca se merita CDX (1000 euro pentru CD, jenti aliaj si tapiterie). Link to comment
body Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 No ofence pt posesorii de Nubira , dar si eu am oscilat intre Nubira 2 si Kalos , si pana la urma am ales Kalos . Nubira e ok dar e mai slab dotata decat Kalosul si cel mai important e facuta in Romania! Repet , no ofence pt posesori . De ce nu te uiti la Chevrolet ( Kalos sau Lacetti - sub numele asta este comercializata Nubra de la Chevrolet). Bafta Link to comment
Mircea Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 1000 de euro pt jante, tapiterie, combina audio, twetere si boxe mai puternice si discuri de frana pe spate Link to comment
lucian2retec Posted August 1, 2005 Author Share Posted August 1, 2005 (edited) Fara a transforma topicul intr-o discutie Nubira II versus Kalos versus Lacetti nu vrei sa fii mai explicit? Ce ofera in plus Kalos fata de Nubira II? Ma refer la motorizare, dotari, comfort. Aceeasi problema si pentru Lacetti. Sunt aceleasi fabrici Daewoo preluate de Chevrolet. Ok, modelele au suferit un facelift, dar si preturile sunt diferite (plus taxele vamale). Referitor la fiabilitate, e prea devreme sa ne facem o parere obiectiva. Edited August 1, 2005 by satori Link to comment
body Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 Primul si cel mai important:SUNT KOREENE! Uita-te si tu la dotarile Kalosului si ale lui Lacetti si o sa vezi ce si cum! Anul trecut am cump un Matiz si sincer m-a cam dezamagit calitatea( mult mai slab decat cele Koreene) ( asta a fost o bila neagra si pt Nubira). Taxele vamale pot fi evitate daca cump in leasing asa ca asta nu e un impediment! Fiabilitatea la precedentele modele ( Cielo , Tico , Espero) e binecunoscuta ! Parerea mea ! Link to comment
lucian2retec Posted August 1, 2005 Author Share Posted August 1, 2005 (edited) Primul si cel mai important:SUNT KOREENE!] Bun, si daca sunt coreene crezi ca exista o diferenta MAJORA fata de cele produse la Craiova cu componente coreene? Referitor la modul de lucru al coreenilor pot sa-ti spun ca nu e foarte stralucit. Am lucrat in Koreea o perioada scurta si nu am fost impresionat de modul de lucru: sunt ca si militarizati, cu muncitori impinsi la limita, aproape epuizati, fara initiativa si atitudine servila. Revenind la masini, Lacetti poate (probabil) este mai buna decat Nubira II (fiind o generatie mai noua), dar Kalos? Stiam ca inlocuieste Cielo, nu Nubira. Referitor la masinile facute pentru Ro si cele din vest sunt de acord cu tine: exista o diferenta. Am condus o perioada de timp un Matiz in Olanda si pot sa-ti spun ca era diferit fata de cele de la noi. Am mers fara problema cu 140 km/h si comportamentul a fost exemplar. Edited August 1, 2005 by lucian2retec Link to comment
Mike1 Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 Da... eu uitasem sa precizez si jantele de aliaj :"> . Ideea mea ramane totusi valabila: Nubira II ramane un allarrounder (sper ca am scris bine) bun pt banii sai. Link to comment
Satori Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 Nubira II este o masina superioara Kalosului, cel putin dpdv al conceptiei. Link to comment
lucian2retec Posted August 1, 2005 Author Share Posted August 1, 2005 (edited) Intrebarea mea este daca Nubira II, la cat costa, isi merita banii. Daca vorbim de o suma mai mare de bani (13-14000 euro) deja apar competitori seriosi (Peugeot, Renault, Skoda, etc.). Ce imi doresc este o masina decenta, confortabila (fara vibratii si zgomote) si la un pret acceptabil. Fiecare masina isi are plusurile si minusurile ei dar la final numai rezultatul conteaza. Later edit: Multumesc de opinie Satori. Probabil esti unul dintre putinii care afirma asa ceva. Nu neg ca si Kalos (alaturi de Logan) sunt pe lista mea de optiuni. Edited August 1, 2005 by lucian2retec Link to comment
Satori Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 Da, isi merita banii (in masura in care orice masina noua face acest lucru). Link to comment
Mike1 Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 (edited) Dupa cum spuneam si in postul anterior, N II este o solutie foarte buna (cum spui tu... fara vibratii si zgomote ) pt banii cheltuiti Totusi, daca ai binevoii sa-ti completezi mai in detaliu profilul (esentiala este macar locatia) te-am invita la intalnirile DaewooClub unde ai putea sa observi live NII si chiar sa vorbesti cu oamenii Edited August 1, 2005 by Mike1 Link to comment
lucian2retec Posted August 1, 2005 Author Share Posted August 1, 2005 fftopic:Mike, este cam greu cu locatia mea fiindca calatoresc foarte mult. Acum de exemplu sunt in Ucraina si la intoarcere (peste 2-3 saptamani) vreau sa-mi achizitionez masina. De loc sunt din Drobeta Turnu Severin (locuinta stabila) in care stau 3-4 luni pe an, restul pe afara "> (Europa, Asia,etc.) In interes de serviciu. Masina imi trebuie pentru scurtele perioade cand sunt acasa si de aceea nu vreau sa investesc o suma prea mare de bani in ea, tinand cont ca devalorizarea morala si materiala a masinilor este foarte mare. Link to comment
Gica Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 Vrei nu vrei se transforma in versus... > Hai ca iti spun eu cate ceva, cu toate ca am mai scris de vreo 2 ori, mi-e lene sa caut acum sa dau un link, dar am un Kalos acasa cu care merge nevasta-mea, iar eu merg cu Nubira II (dar euro2!) pe care o am ca masina de servici (24/7). In principiu, si aici nu sunt de acord in totalitate cu body, nu sunt convins ca as alege Kalos. Eu tind spre Nubira. De ce ? E o masina mai mult creeata pentru barbati. Asa cum zicea si body, no offence posesorilor de kalos ! Am mers si cu Kalos destul de mult, aleator si mai mult la drum lung in concediu. Clasa mai mare a nubirei, stabilitatea in curbe, suspensile bine adaptate la drumurile nostre, ma fac sa-i dau puncte. Motorul "gurmand" al nubirei imi consuma undeva pana in 10 la suta urban, iar la Kalos cam 9%, asa ca doar un litru de benzina la suta urban, nu e chiar asa mult. Insa in afara, consumurile sunt cam la fel, insa tinuta de drum e alta. Lipsa la Nubira : airbaguri laterale, lipsa unor functii la combina audio (altminteri f. satisfacatoare pt. mine, am varianta CDX) si lipsa treptei a 6-a care ar fi fost extraordinara avand in vedere cutia "scurta" de care beneficiaza modelul, pentru un confort sporit la viteze mai mari, de peste 140 km/h pe autostrada. Ma indrept spre 40.000 de km cu ea si doar cateva probleme minore am avut, pot sa spun ca in afara de reviziile la fiecare 10.000 de km, doar o data am mai calcat in service. A, si Lacetti cel in 4 isi e Nubira III in pic modificata, asa ca normal sa fie mai imbunatatita, e alta generatie, deja se pot alege mai multe motorizari...etc Link to comment
Mike1 Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 @ lucian: Got it Eu, in cazul tau as merge pe N II; Dar totusi mai cauta si alte topicuri in care se fac comparatii si descrieri ale modelelor luate de tine in calcul (topicul NII, cel despre Kalos, Laceti , etc.) PS in momentul de fata si mama mea este la Kiev, Ucraina )"> Link to comment
lucian2retec Posted August 1, 2005 Author Share Posted August 1, 2005 (edited) Gica, ai punctat la obiect! Cu stabilitatea, tinand cont de masa, garda la sol si forma masinii ar trebui sa nu fie probleme. Iar suspensiile le prefer mai moi (confort).O intrebare: la viteze mari care este nivelul zgomotelor in habitaclu? Adica cum se aude motorul, trenul de rulare, etc. E nevoie de antifonare ulterioara sau masina este bine antifonata? Marturisesc ca pentru mine confortul este esential. Si cateva cuvinte despre eficacitatea A/C, acum cand e caldura mare Later edit: Mike, te rog sa ma crezi ca tot caut, dar din pacate sunt destul de putine informatii despre Nubira II (chiar pe acest forum)! Ori masina este fara multe probleme si satisfacatoare ori nu sunt destule masini Nubira II pe strazi! fftopic: Eu sunt in Nikolaev (mai aproape de Odessa). Edited August 1, 2005 by lucian2retec Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now