Alex___ Posted August 2, 2005 Share Posted August 2, 2005 neatza tuturor...zilele trecute am sesizat o problema aparenta la al meu cielo ci anume ca intre scaunele din fata in spatele suportului de pahar ceva se incinge foarte tare...o fii cutia de viteze acolo??habar n-am...voi ce spuneti?? Link to comment
CT_ZDB Posted August 2, 2005 Share Posted August 2, 2005 sa fie ora catalizatorul???? Link to comment
Zmeul cel rau Posted August 2, 2005 Share Posted August 2, 2005 Si la mine se incinge. De fapt se incingea inainte sa schimb tobele. Dupa ce le-am schimbat parca nu se mai incinge atat de tare. Link to comment
Mike1 Posted August 2, 2005 Share Posted August 2, 2005 (edited) Salut Alex___, si eu ma "confrunt" cu aceeasi problema, dar se manifesta constant in ultimii ani, iar eu cred ca este normal sa se incinga mai ales de la aceste temperaturi . cu care ne confruntam zilele astea. Nu cred ca este ceva grav, oricum se incinge dupa perioade mai lungi de timp. Edited August 2, 2005 by Mike1 Link to comment
Alex___ Posted August 2, 2005 Author Share Posted August 2, 2005 da se incinge dupa 30-40 de km..tobele le-am schimbat acum vreo 2-3 saptamani...multumesc la toti pentru sfaturi Link to comment
sorin77 Posted August 2, 2005 Share Posted August 2, 2005 Se incinge de la toba intermediara. In mod normal nu vad nimic de facut decat daca montezi cumva o aparatoare de azbest deasupra tobei intermediare, sau sa iti iei alta toba intermediara mai bine facuta Si la mine la Cielo 96, am remarcat chestia asta, dupa ce am schimbat tobele intermediara si finala - conex cu un singur n - da nu mai recomand la nimeni ... la 3 zile dupa ce le-am montat am constatat ca una dintre tobe avea un por cam cat o maciulie de chibrit la o sudura ... halal calitate made in .ro Link to comment
andreib Posted August 2, 2005 Share Posted August 2, 2005 Am spus-o si o repet: fabrica Conex din Iasi care de vreo cativa ani produce si esapamente si elemente de caroserie pentru automobile autohtone face piese de o calitate f REDUSA. Link to comment
ovi_jer Posted August 2, 2005 Share Posted August 2, 2005 Si pretul este la fel de redus asa ca eventualii clienti nu ar trebui sa fie surprinsi cand o toba ieftina fasaie direct de la montare. Link to comment
sorin77 Posted August 2, 2005 Share Posted August 2, 2005 eheee daca as fi stiut eu dinainte cum sta treaba cu Conexu ... Link to comment
ovi_jer Posted August 3, 2005 Share Posted August 3, 2005 Ar fi bine sa va uitati daca la toba de mijloc mai aveti scutul termic . Link to comment
alexmohora Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 Thanks Ovi pentru ghidare - nu am gasit postul asta desi am cautat. Totuşi am rămas cu 2 nelămuriri: 1. Unde e cutia de viteze la Cielo? Unii zic cum că ar fi pe acolo (ca la dacie) 2. Ce este acela scut termic? Unde este poziţionat - pe tobă sau pe caroserie? Se înlocuieşte uşor? Link to comment
Dj_Dark Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 Cutia este in compartimentul motor, iar scutul parca e prins deasupra tobei de caroserie, stiu ca trebuie desfacut pentru a regla frana de parcare . Link to comment
ovi_jer Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 1.Cutia de viteze este in compartimentul motor. 2.Sant piesele 21,23,25 din atasament si sunt pozitionate pe caroserie. Daca sant la locul lor e ok.E oarecum normal sa se incalzeasca tunelul median al caroseriei mai ales la cele care au si catalizator Link to comment
negoctav Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 Si fostul meu Cielo se incingea destul de tare deasupra tobei intermediare.El are un scut de metal acolo,dar recomand a se monta un material care sa izoleze si sa reflecte caldura,ceva cu folie de aluminiu. Inainte de aceasta operatie recomand a se verifica vopseaua pretectoare de pe podea deasupra locului cu pricina ,deoarece la modelele mai vechi vopseaua se cam arde(datorita temperaturii) si acolo apare rugina.Deci daca aveti asa ceva actionati in consecinta curatand si vopsind cu vreun grund ceva si antifon. Spor la treaba! >- Link to comment
nt98adu Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 Pentru 200.000 lei vechi, nu se merita sa cumparati toba de Conex. Originala este mult mai calitativa si parca nu face asa mare galagie! Cand schimbati este de preferat sa schimbati tot kit-ul inclusiv saxofonul pt. a avea un sound placut si totodata original. La Cielo-ul meu 1996, nu am sesizat aceasta incalzire, dar este posibil sa fie de la esapamentele de proasta calitate sau uzate. Link to comment
alexmohora Posted July 25, 2006 Share Posted July 25, 2006 În week-end am făcut un drum până la Sinaia. Pe lângă faptul că mi-a scăzut consumul (8,7 mixt cu AC mai tot timpul 270 afară din 450 km) nu am observat fenomenul cu încinsul la drum în afară - se pare că se întâmplă numai în aglomeraţia din BUC pentru că mai mult stai pe loc şi nu se poate răci toba Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now