emi2009 Posted May 6, 2004 Share Posted May 6, 2004 Acum 30 min am vazut un accidet la Unirea intre un Matiz si un Tico Pagube: Matiz = Aripa fata stanga - varza Fata usa stanga - varza Tico = Far fata dreapta - varza Aripa dreapta - un pic indoita Concluzie: sa fie tabla de pe Ticolos mai groasa decat cea de la Matiz????? Link to comment
Shenck Posted May 6, 2004 Share Posted May 6, 2004 Nu cred. Cred ca sint la fel. Depinde cum a intrat. In zonele in care tabla este indoita este mult mai rezistenta. Daca Tico a intra in matiz cu coltul masinii in aripa matizului e de inteles. Link to comment
iuzar Posted May 6, 2004 Share Posted May 6, 2004 Bey, du-te la munca, lasa plimbatul prin oras ca da faliment Romtelecom-ul si noi pe cine mai injuram (mai ales noi cei ce am lucrat acolo). iuzar dixit Link to comment
emi2009 Posted May 6, 2004 Author Share Posted May 6, 2004 Nu, cel cu Matizul la sters pe cel cu Tico... Link to comment
Shenck Posted May 6, 2004 Share Posted May 6, 2004 Tot aia e depinde cu ce l-a atins. Link to comment
emi2009 Posted May 6, 2004 Author Share Posted May 6, 2004 Bey, du-te la munca, lasa plimbatul prin oras ca da faliment Romtelecom-ul si noi pe cine mai injuram (mai ales noi cei ce am lucrat acolo). iuzar dixit Stiu cine esti, unde stai, shtiu ce faci asteapta factura la telefon shi mai vorbim... :smoking: ROMTELECOM DE LA POM LA OM!!!!!!!!! Link to comment
iuzar Posted May 6, 2004 Share Posted May 6, 2004 Bey, du-te la munca, lasa plimbatul prin oras ca da faliment Romtelecom-ul si noi pe cine mai injuram (mai ales noi cei ce am lucrat acolo). iuzar dixit Stiu cine esti, unde stai, shtiu ce faci asteapta factura la telefon shi mai vorbim... ROMTELECOM DE LA POM LA OM!!!!!!!!! ROMTELECOM, DELA RROM LA POM bey, hic Link to comment
zalmoxis Posted May 6, 2004 Share Posted May 6, 2004 CRED CA DA CRED CA MATI ARE TABLA MAI PROASTA DECAT TICO!!!!.... Am impresia ca si sursa (a tablei) e cam alta!!!..... Link to comment
Zetics Posted May 6, 2004 Share Posted May 6, 2004 Relaxati-va baieti, nu e nici un pericol sa fie promovat Ticalosul la rang de masina...a avut ghinion ala cu Matizul si noroc ala cu Tico ca o fost lovit in coltul masinii, unde e o mica intaritura. Pot sa va spun si eu ca am intrat odata intr-un Opel Calibra cu viteza FOARTE MICA, adica eram foarte aproape de el, am avut impresia ca el a plecat de pe loc, eu inca nu ma oprisem de tot, cred ca mai aveam max 5km/h, si am luat piciorul de pe frina. Evident ca ala nu a avut nici pe dracu, in schimb mie mi s-au indoit niste fiare ascuse in spatele de la masca fata, capota nu se mai inchidea, statea cumva ridicata, masca crapata linga farul din stinga...cam asta. Link to comment
danielson Posted May 7, 2004 Share Posted May 7, 2004 CRED CA DA CRED CA MATI ARE TABLA MAI PROASTA DECAT TICO!!!!....Am impresia ca si sursa (a tablei) e cam alta!!!..... Matizul e si mai rotunjor, si se preteaza bine la indoituri, se vad imediat. In plus, pe formele rotunde ale carcasei (pentru a le da un pic de rezistentza la oboseala si pentru a nu se deforma in timp) exista acele "linii" sau "shantzuletze" sau cum vreti sa le zicetzi, iar daca ai ghinionul sa fii lovit chiar in ele, se duce dracu tot ansamblul. Am patit asta la o usa, s-a facut varza cand am racait-o de un perete, fiindca am lovit-o exact in linia respectiva. In schimb cand am intrat cu aripa fatza dreapta intr-unu, cu 40 la ora, aia deabia s-a indoit, fiindca am lovit-o undeva jos, si nu in shantzul de rezistentza. Cu accidentele astea e si chestie de noroc. N-ai tu timp in fractziunile alea de secunda sa gandesti "sa lovesc cu shantzu, sau nu ..." Link to comment
cchrism Posted May 7, 2004 Share Posted May 7, 2004 Logic, santurile alea ii dau rezistenta la compresiune ca sa zic asa, e acelasi lucru ca la profile, daca vrei sa iti pui o draperie ceva care sa fie sustinuta de chestii de metal mai bine bagi un profil U decat o teava rotunda care flambeaza una doua. Oricum faptul ca Tico n-a patit mare lucru, a fost noroc din partea lui, dar dupa cum se stie, 2 accidente nu-s la fel, asa ca nu se poate generaliza. Daca mai tineti minte acum vreo luna a fost un accident la Comarnic, intre un Matiz si un Opel, cand aia din Opel au murit imediat, dar cei din Matiz au ajuns la spital, nu poti generaliza ca Matiz e mai rezistent decat un Opel. Daca aplicam tranzitivitatea, ar rezulta ca in impact frontal intre un Opel si Tico, aia din Tico se dau jos pe picioarele lor, iar Opelu l-ai aduna cu farasul 8) Dupa cum se stie, noua tendinta (mai veche de altfel ) este sa se deformeze cat mai mult si controlat masina decat sa fie supusi pasagerii unor deceleratii mult mai daunatoare. In Vest daca pasagerii au scapat, chit ca masina e un morman de fiare, toata lumea e multumita. La noi, datorita veniturilor foarte mici si lipsei asigurarilor (chiar si RCA cateodata ) se gandeste lumea ca mai bine ii misca lui ficatu' decat sa indrepte la fier. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now