csergogaby Posted May 6, 2004 Share Posted May 6, 2004 Salut! Din cate vad eu, nimeni nu a pomenit de asa ceva si de asta fac un topic nou. Dupa ce m-am intors din Italia, am facut plin la Petrom Oradea. Cu benzina asta am ajuns la Iasi, dar si circulat cateva zile. Apoi am iesit la iarba verde si am pus vreo 8l de la un alt Petrom din Iasi, findca eram aproapepe rosu, dar nu s-a aprins becul (sper ca nu e ars). Afara era foarte cald. Cum am plecat din petrom, a inceput beleaua: putere scazuta si mers sacadat in mai toate treptele de viteza... turam tare si tot degeaba... ca si cum se termina benzina (stiu de la Dacie acest simptom). Si am mers asa si simteam ca nu trage... am dat vina pe benzina. Mi-a mai facut de cateva ori asa si in zilele urmatoare, dar nu mereu. Apoi am iesit iar intr-o zi la pranz in oras si era f. cald... si iar facea asa, urat tare.. eram vreo 3 in masina; asa ca m-am dus sa bag repede benzina ca am zis ca o fi ars becul de rosu... am pus tot petrom din alta parte cam 4l. Seara a mers bine, apoi a doua zi iar facea urat. M-am dus si i-am pus Shell V-Power (29k) vreo 7l. A mers binishor. Seara iar a facut figuri. A doua zi (azi) dimineata (deci nu mai era cald afara) aceiasi faza cu mers in suturi... sacadat.. si fara putere. ca sapot merge trebuie sa-l tin subturat si sa schimb repede in treapta mai mare... Iar cand am pornit motorul turatia era cam dubioasa... si tremura masina un pic. Ce credeti ca poate fi? Link to comment
strumfuadi Posted May 6, 2004 Share Posted May 6, 2004 sper ca nu a tras vreo mizerie in filtrul pompei de benzina shi i'a scazut debitul.. ca filtrul de benzina nu se prea poate obtura brusc shi din prima... teoretic, inspre rampa nu ar trebui sa ajunga mizerii.. Link to comment
csergogaby Posted May 6, 2004 Author Share Posted May 6, 2004 O fi oare de la injectoare? asa mi-a zis cineva... el are opel vectra si ma intreba daca ii mai pun aditiv e curatat injectoarele. Nu am pus aditivi niciodata. Voi ati pus? Link to comment
Zetics Posted May 6, 2004 Share Posted May 6, 2004 Eu nu prea am auzit de masini Daewoo cu probleme din cauza filtrelor ...adica acele filtre chiar isi fac treaba. Daca era Dacie asta spuneam ca e ca prim motiv. Vezi sa nu fi luat tzeapa cu Petromul ala si sa ai apa la greu de exemplu. Daca o fi asta, iti recomand sa iei un aditiv d-ala de la 2+2 care se combina cu apa din benzina si arde nu stiu cum...asta mi se pare sa fie motivul cel mai plauzibil. Sau ti s-a bulit ceva pe la aprindere, sau vreo pompa de benzina... Link to comment
zalmoxis Posted May 6, 2004 Share Posted May 6, 2004 Io zic sa te duci la service k la astea nu prea merg similitudinile cu Daciile noastre ...!!..Poate fi de oriunde insa e probabil sa fie din alimentare dk zici ca-ti merge la turatie mica ..POmpa sau filtrul!!! Link to comment
brusli Posted May 6, 2004 Share Posted May 6, 2004 s-a stricat masina de la benzina aia rea din italia Link to comment
strumfuadi Posted May 6, 2004 Share Posted May 6, 2004 Quote s-a stricat masina de la benzina aia rea din italia nu mishtocari saracul om...e amarat acuma... Quote O fi oare de la injectoare? asa mi-a zis cineva... el are opel vectra si ma intreba daca ii mai pun aditiv e curatat injectoarele. Nu am pus aditivi niciodata. Voi ati pus? nu are nici o treaba cu infundatul injectoarelor, asta e o chestie lenta in timp, nu se intampla brusc... poate shi io daca ash face o curatzare la reno ar trage shi mai bine (are 180mii, motor neumblat, injectoarele originale-neumblat la ele).. Link to comment
FLEX Posted May 6, 2004 Share Posted May 6, 2004 Parerea mea e ca ai foarte putina benzina in apa ... caz in care incearca acel aditiv care culege apa ... daca nici asa, service ... asta e ... Link to comment
csergogaby Posted May 6, 2004 Author Share Posted May 6, 2004 Am fost la service: era fisa nr. 3 arsa... => fisa schimbata 50.000 lei deci mergeam in 2 cilindri... dar dubios e ca uneori mergea bine si alteori rau.. deci inca facea atingere... hmm Acum se pare e ok. Cica injectoarele is bune (a zis mecanicul dupa ce a turat motorul la maxim) si nu trebuie curatate. Dar eu o sa pun aditiv de acum. Voi puneti? Daca da, de care? Link to comment
FLEX Posted May 6, 2004 Share Posted May 6, 2004 Ce idioti sintem! ... elementar, se verifica intii daca merg toti cilindri ... deci mergea "in doi" ... de la fisa ... oare am fost inspirat ca am pus fise Tesla? in fine ... gabi, mai ai fisa la tine? sint curios daca cele standard Daewoo sint siliconice sau sirma obisnuita ... Despre aditivii de combustibil: baga de seama ca astfel de aditivi "de firma" costa destul de mult, STP de exemplu la benzinaria MOL costa 195.000ROL ... e ca si cum ai baga permanent benzina de 98, aditivata la rafinarie ... eu ii mai dau, cam la 2 luni, sa miroasa prajiturele de 98, ca sa mai curete toate cele ... Link to comment
csergogaby Posted May 6, 2004 Author Share Posted May 6, 2004 am lasat-o acolo... dar sunt sigur ca era cea originala... Ar fi bine sa-mi iau una de rezerva? De care sa iau si cat costa? Link to comment
FLEX Posted May 6, 2004 Share Posted May 6, 2004 Eu am luat din Carrefour Colentina set de 4(3+1) fise Tesla siliconice, au costat 395.000ROL ... Cel mai bine iei set complet, fiindca sint de lungimi diferite ... sau o iei pe cea mai lunga, aia se potriveste la oricare cilindru. Link to comment
danielson Posted May 7, 2004 Share Posted May 7, 2004 Quote Am fost la service: era fisa nr. 3 arsa... => fisa schimbata 50.000 leideci mergeam in 2 cilindri... dar dubios e ca uneori mergea bine si alteori rau.. deci inca facea atingere... hmm Acum se pare e ok. Cica injectoarele is bune (a zis mecanicul dupa ce a turat motorul la maxim) si nu trebuie curatate. Dar eu o sa pun aditiv de acum. Voi puneti? Daca da, de care? Din cate stiu eu se schimba toate fisele dintr-un foc, chiar si cele care nu au probleme acum. Amestecatura = probleme in timp. Ce-i drept costul e mare, insa e cu mult mai sigur decat ce ai tu acum. Evident n-ai fost la service Daewoo, ca aia itzi schimbau din start toate fisele. Link to comment
sprite Posted May 7, 2004 Share Posted May 7, 2004 Quote A doua zi (azi) dimineata (deci nu mai era cald afara) aceiasi faza cu mers in suturi... sacadat.. si fara putere. ca sapot merge trebuie sa-l tin subturat si sa schimb repede in treapta mai mare... Iar cand am pornit motorul turatia era cam dubioasa... si tremura masina un pic.Ce credeti ca poate fi? ...am si eu aceleasi simptome; nu chiar atat de violente, dar sesizabile! Am observat mai ales in depasiri, cand accelerez mai zdravan... sprintul e "cu galme"; la mers constant, cu viteza mica (tr. a II-a, printre blocuri) - la fel; in plus, masina parca se leneveste cateodata... ...si acum hai sa ma fac de cacao in mod public: banuiam, la modul furios, un senzor... nici prin cap nu mi-a trecut sa verific fisele de la bujii... aveam de gand sa ma duc cu scandal si tupeu la service sa mi-o bage pe tester si sa nu plec de acolo :spume: pana nu-mi place cum fuge... Link to comment
FLEX Posted May 7, 2004 Share Posted May 7, 2004 Am eu un set complet original Daewoo (scos de pe masina mea), poate facem o proba cu el sa vedem daca e de acolo ... Link to comment
csergogaby Posted May 7, 2004 Author Share Posted May 7, 2004 Quote ...am si eu aceleasi simptome; nu chiar atat de violente, dar sesizabile! Am observat mai ales in depasiri, cand accelerez mai zdravan... sprintul e "cu galme"; la mers constant, cu viteza mica (tr. a II-a, printre blocuri) - la fel; in plus, masina parca se leneveste cateodata... La e posibil sa ai niste apa in rezervor. Daca fisele sunt bune, atunci cica asta poate sa fie. Apa se lasa la fundul rezervorului, iar mai ales atunci cand esti pe rosu va face probleme. Ori iei acel aditiv din Metro "2+2" special pentru apa din benzina, ori mergi la service ca sa iti scoata ei apa. Cica trebuie sa-i pui apoi si un aditiv de curatat injectoarele. Apropo, si-a pus cineva asa ceva in benzina? Ati simtit ceva imbunatatiri? Link to comment
sprite Posted May 7, 2004 Share Posted May 7, 2004 Quote La e posibil sa ai niste apa in rezervor. Daca fisele sunt bune, atunci cica asta poate sa fie.Ori iei acel aditiv din Metro "2+2" special pentru apa din benzina, ori mergi la service ca sa iti scoata ei apa. Cica trebuie sa-i pui apoi si un aditiv de curatat injectoarele. Apropo, si-a pus cineva asa ceva in benzina? Ati simtit ceva imbunatatiri? Nu e apa. Am sesizat simptomele acum vreo 2 luni, foarte slabe - la inceput, evidente - in prezent. Repet: nu se manifesta in mod constant, doar din cand in cand. Am incercat si cu alte benzine; aditivi pentru eliminarea apei am pus o data... nici o diferenta. Am pus si pentru injectoare - la fel. Link to comment
csergogaby Posted May 7, 2004 Author Share Posted May 7, 2004 Pe mine m-au mai intrebat daca nu cumva am pus benzina cu plumb... E posibil ca fisele sa nu aiba contact permanent, oricum mergi la service ca nu e bine sa stai asa. Eventual sa-ti puna si scanner-ul. Link to comment
sprite Posted May 8, 2004 Share Posted May 8, 2004 Quote ...banuiam, la modul furios, un senzor... ...mai baieti, sunt de toata jena ... aveam fisa centrala iesita din bobina... se mai tinea in cauciuc... Am impins-o la loc azi-dimineata... Link to comment
FLEX Posted May 8, 2004 Share Posted May 8, 2004 HAHAHA! bai, a draq electronica asta, numa' la ea ne gindim ca da rateuri, cind de fapt dragele si bunele noastre motoare tot dupa reteta lu'nea Otto merg: benzineste, scinteieste, trebuie sa mearga! Morala: cind vi se intimpla sa ridicati capota, aruncati un ochiu' si pe fisele de bujii, asa, la mishto ... Link to comment
sprite Posted May 8, 2004 Share Posted May 8, 2004 Quote Morala: cind vi se intimpla sa ridicati capota, aruncati un ochiu' si pe fisele de bujii, asa, la mishto ... ...pai, de obicei arunc, da chestia asta nu prea se vedea... Am zis, in schimb, hai sa mai imping putiin fisele, "asa, la misto"... si aia centrala a mai intrat cam de'un deget si ceva... :? Link to comment
Shenck Posted May 9, 2004 Share Posted May 9, 2004 Quote Am zis, in schimb, hai sa mai imping putiin fisele, "asa, la misto"... si aia centrala a mai intrat cam de'un deget si ceva... :? OARE calcu a stocat ceva? Se putea diagnostica faza asta de de catre calculator? Ar fi misto daca s-ar pune pe tester si ar afisa. Link to comment
catalinbusneag Posted June 7, 2004 Share Posted June 7, 2004 Soluita la problema mersului in trepte a masinii "de parca s-ar termina benzina" este in general Schimbarea bujiilor cu unele de Matiz, Deoarece constructoru s-a gandit el si la anumite modele facute in 2002 sa puna bujii de Espero. De daca fabrica e-n criza trebuia sa scoata cumva masina Link to comment
VIPER Posted June 7, 2004 Share Posted June 7, 2004 Quote Apropo, si-a pus cineva asa ceva in benzina? Ati simtit ceva imbunatatiri? Da, eu, am pus un aditiv american luat de la OMV cu 105.000 si rezultatele au fost surprinzatoare! Adica nu mai merge balbait, ba a si scazut consumul un pic, si astea nu sunt texte!!! Mai multe date aici: http://www.daewooclub.ro/viewtopic.php?t=5...er=asc&start=60 Link to comment
alx Posted June 7, 2004 Share Posted June 7, 2004 Exista si pt carburator? De curatat carburatorul/rezervorul? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now