Jump to content

mers in suturi ca si cum lipsa benzina = FISE BUJII


Recommended Posts

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am luat si eu un aditiv/solutie d-aia rosie pt carburator si nu mai face figuri, cred ca ralantiul e acum corect nu mai mare dar cam tremura bine la ralanti. Am pus doar jumate de cutie la plinul de OMV cu pb aditivata.

Link to comment

Pe el scrie a se folosi la un "full tank" Eu m-am gandit ca oamenii prin state/occident nu prea au auzit de rezervor sub 50l.

Link to comment
  • 1 month later...

Pentru ce care au vazut aseara aventura electrica a lu' Mati al meu ca sa stiti si voi cand aveti simptomele alea ...ERA FISA NR. 2...!!Da da da era singura pe care n-o skimbasem...Azi dimi la Anet ..fix trei minutzi sa-si dea ala seama ce e ..Bagami-as!!.....In sfarsit una peste alta am un capac de delco de rezerva !>...

Link to comment

Dimineata am constatat si eu ca relantiul este oarecum variabil la rece, cu perioada de vreo 10 secunde intre variatia de turatie. Ia ziceti voi la ce sa ma arunc prima data? Fise? Ma gandeam sa fac un reset la ECM, ca acu' vreo 2 luni am ramas la un moment dat fara baterie si parca de atunci vibreaza mai mult la relanti.

Link to comment

Pai in sarcina merge f. bine, ma rog cat de mult poate trage un motor de 51 CP. Intradevar cand pornesc A/C-ul se lesina destul de rau, dar aici nu ai ce sa-i ceri. In schimb la relanti nu imi place ca vibreaza destul de rau si nu stiu ce dracu' sa-i fac. Pana acu' nu varia turatia la relanti, dar dimineata a inceput sa faca nu stiu ce naiba a apucat-o.

Link to comment

Atansion la fisele de bujii, va rog! deja avem 4 oameni cu probleme la ele, diagnosticate si rezolvate: zalmoxis, sprite, csergogaby si e pe vine emi ...

 

In caz ca folositi pentru inlocuire altceva decit fise originale Packard (pe care, in lumina ultimelor evenimente, le-as cataloga drept pocnitori), faceti un efort si SCHIMBATI TOATE FISELE, nu exista 2 producatori care sa faca fise cu acelasi coeficient de conductivitate! ... de aici, pot rezulta probleme ...

 

PS: cred ca am fost destept rau cu Tesla ale mele ... la un moment dat mi-au parut bani aruncati, acum ma felicit ca le-am luat 8)

Link to comment

Salutare !

Sa stii ca aceeasi pb am avut-o si eu la cielo !

Mergea ca dracu , nu prea mai avea putere si a fost de la fisele de bujii !

2 Erau duse , mergea saraca de ziceai ca isi da duhul .

Cum i-am schimbat fisele , brici!

Ce e mai ciudat ca am pus originale , pe punga scria made in korea iar pe fise made in usa , general motors , asa ca NU E TEAPA .

A si mai e si pretul care...1.200.000 toate 4 dar repet erau de cielo.

La matiz nu stiu cat e un set.

Bafta

EU ZIC CA SUNT FISELE DE BUJII!

Link to comment

Ok, tocmai la asta ma gandeam si eu, la masurat fisele. Dar am o nelamurire? Cat este valoarea normala a rezistentei fiselor, si ce-i cel mai important, valoarea asta trebuie masurata cum? Opinia mea de nespecialist imi spune ca in lungime, fisa aia are doar un singur fir, right?

Am gasit ceva de genul 12,1Kohm +/- 15%. Asta e valoarea pe care trebuie sa o am?

Sau valoarea de la cablu de aprindere: 2.5 - 12 Kohm / metru ?

Link to comment

Mai am avut si eu aceeasi problema..fost la service au cutratzat ei nu -s cedraq pe acolo au mai surubarit ceva si mi-au scos-o da' nu te tine mult la relanti trenmura ca draq toate fac la fel nu-s ce mama lor de motoare au pus astia pe Matiz..Poate sa le scoatem cacatul ala de plastic de l-a scos Sprite ...

Link to comment

Salutare !

Toate valorile obtinute sunt la fel sau la una dintre ele e mai mica mult decat celelalte?

Daca e asa atunci cea mai mica e cea defecta !

Se masoara rezistenta firului cu un aparat de masura pe ohmi.

Sper sa te descurci!

Bafta

La mine am avut pb cu fisele la cielo .Doua erau intrerupte.

Mantaua exterioara este in imbracamintea aia siliconica si are multe fire subtiri (litzata) .

Daca vrei sa o faci mai la sigur incearca si tu cu fisele de bujii ale altcuiva si vezi cum merge , daca e ok atunci cumperi un set.A,, in mod obligatoriu sa fie originale , sa nu te calicesti la bani ca dupa aia e posibil sa plangi.

Bafta

Link to comment

Zeu, nu am mai zis ca parca acu am pierderi destul de mari cand pornesc A/C-ul? Parca inainte nu facea chiar asa. In plus ca a trebuit sa urc cu a 2a de la Piscul Negru la Balea. Daca le masor doar nu prea are ce sa intample? Si asa imi fac si eu damblaua.

Link to comment

Deci nu mai masura deskide capota si vezi ca dk e de la fise (E DE AJUNS UNA) iti plicine toate si capacul de delco!) Pasul urmator: scoti fiecare fisa si te uiti la bujie (la capatul bujiei nu o scoti!!!)...DK E AFUMATA (NEAGRA) DE ACOLO E FISA BULITA!!!....Fa si asta vezi care-i treaba ...Sau si mai sanatos te duci la Carfour iti iei un set de fise tesla si le skimbi ..DAR LE SKIMBI PE TOATE SA NU FI TONT CA SUBSEMNATUL CARUIA I-A FOST LENE SA SKIMBE FISA 2 DE AM DAT PURCOI DE BANI AIUREA ...Capisci!?!?!

Link to comment
iti plicine toate si capacul de delco!) Pasul urmator: scoti fiecare fisa si te uiti la bujie (la capatul bujiei nu o scoti!!!)...DK E AFUMATA (NEAGRA) DE ACOLO E FISA BULITA!!!..... Capisci!?!?!

Eu am priceput in general, dar in particular nu. Ce-i aia plicine? Cum adica la capatul bujiei nu o scot?

Pai oricum daca le schimbam le schimbam pe toate, ca nu sunt eu cu jumatati de masura.

Link to comment

plicine = scinteieste pe afara ca Highlander ...

 

contactul exterior al bujiei innegrit = pe acolo pierde curent

 

Daca n-ai nici un indiciu exterior, gen plicine :lol: sau contact negru :lol: iti mai ramine varianta stramoseasca: scoti pe rind fisele de la bujii ... daca motorul functioneaza aproximativ identic cu o fisa scoasa, aia e beleaua, daca nu mai ramine fisa centrala, care nu poti s-o diagnostichezi decit prin inlocuire ...

Link to comment
Bre, Zeule, este o adevarata aventura sa ti se citeasca mesajele! (pt. moderator: sa lasati mesajul 5 minute ca sa-l citeasca Zeul si dupa ce s-o enerva sa ma anuntati, ca am copil de crescut acasa...)
Link to comment

Bag seama ca Zeu e agitat azi.

Oricum tare imi este ca nu voi gasi nici contact innegrit, nici nu va face plici - plici (nici prin cap nu mi-ar fi dat sa ma gandesc la plici -> plicine). Ideea este in felul urmator: la relanti vibreaza (sa zicem ca nu-i o problema, e OMV95, ma obisnuiesc cu ideea, desi pana acu nu facea asa rau). Daca merg fara A/C trage relativ normal. Daca pun aerul s-a dus dracu tot demarajul, singur in masina simt ca masina ar fi in stare s-o ia in sensul celalalt la stop, si NU FACEA asa. Iarasi cand am fost la Balea, a trebuit sa urc cu a 2a, desi acu o luna jumate am urcat cu a3a relativ lejer, doar in vreo 2 locuri am schimbat atunci a 2a (cei drept atunci era OMV98).

So, ori injectoare infundate (desi ati vazut si voi consumul), ori fise (urmeaza sa investighez), ori?

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...