hitman Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 Te combat, hitmane, la aceste puncte- acest studiu s-a facut, de catre niste consilieri japonezi, cu rezultatul in demararea proiectului Pasajului Basarab Da mai Flexule, dupa ce o sa termine Pasajul Basarab nu o sa mai fie aglomeratie in Bucuresti! Hai sa fim seriosi. Io vorbesc de ceva global pe tot Bucurestiul. Multe stopuri au o temporizare proasta, adica pleci de la stop cu 50km/h si il prinzi imediat pe urmatorul, etc. Aceste modificari sint relativ usor de facut, adica nu tre' sa demolezi juma' din Bucuresti ca sa le implementezi. Link to comment
FLEX Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 Corect, dar sa stii ca studiul a fost global, nu s-a referit doar la investitii majore ci a vizat si aspectele de semaforizare, parking, transport in comun etc. Din pacate, consilierii capitalei NU AU APROBAT vreodata fonduri pentru implementarea programului propus de japsi, asta si din vina marinarului care a jucat dur, totul sau nimic. Sa vedem de acum incolo ... Interesant e ca totusi in Bucuresti s-ar putea circula bine-mersi chiar si la densitatea asta de masini/km sosea, folosind stradutele aferente marilor bulevarde, cu 3 conditii: - spatii de parcare majorate, pentru a nu transforma o strada de 2 sensuri intr-una de un sens - stradutele sa fie in stare buna, nu distruse ca acum - putina educatie rutiera pentru "amabilizarea" soferilor care sa-si permita unul altuia sa intr/iasa in trafic. Link to comment
VAXXi Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 - reglarea semafoarelor (cu cap) poate duce la imbunatatiri substantiale in trafic; am avut ocazia sa aflu mai in detaliu ce inseamna asta, si am ramas destul de uimit (e o arta programarea lor; de exemplu, in Constanta, prin reprogramarea unei intersectii a fost scazut cu aproape 2 minute timpul mediu de asteptare la stop, si s-a redus substantial numarul de accidente) - solutia transportului in comun nu este transportul de suprafata, pentru ca nu are o capacitate prea mare, tot incurca circulatia (autobuzele/troleibuzele sunt greu manevrabile, lente si voluminoase); solutia, pe care n-o vede nimeni este dezvoltarea rapida a retelei de metrou, adoptata cu succes in orasele mari: de exemplu, Londra are 12 linii/275 statii/405 kilometri de traseu/1 miliard de pasageri anual, iar New Yorkul are 25 linii/468 statii/372 kilometri/1.3 miliarde anual (date la nivelul anului 2004) Link to comment
Mircea Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 Flex, metrul ala usor e un mare chix! la ora de varf, pe podul ciurel de exemplu se circula bara la bara! o ambulata sau o masina de pompieri politie etc, nu are pe unde trece decat daca ne-am lua masinile in brate si le-am muta pe trotuar... am vazut cu ochii mei n faze din astea pe acolo... Linia 41 a fost cel mai prost traseu ales! Link to comment
hitman Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 Linia 41 a fost cel mai prost traseu ales! Mai, cred ca traseul este bun, dar trebuiau sa puna cel putin 3-4 benzi pe fiecare parte + pasaje pietonale ca sa nu fie atitea stopuri, pentru fluenta in trafic. Tre' sa tinem cont totusi ca traseul leaga partea Militari/ Dr. Taberei/Ghencea/1Mai de iesirea spre Baneasa si Otopeni (si nu numai). Link to comment
Mircea Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 pai la asta m-am referit! Au inceput cu sfarsitul! trebuia sa faca soseaua, sa largeasca podul, inclusiv Grant si apoi puteau sa puna si mama lui metrou usor pe mijloc... Link to comment
gigi-kent Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 mie traficul din bucuresti imi place.atat timp cat nu ma grabesc si am benzina e o placere sa claxonezi, sa injuri, sa mai tai o fata...dar toate astea in conditiile in care fac bucurestiul in medie de 5-6 ori pe an si mai ales in conditiile in care nu ma grabesc.stiu ca sunt cam sadic dar asta o spun din perspectiva mea.in conditiile in care mergi in fiecare zi prin bucuresti tind sa cred ca e un cosmar. Link to comment
Alezz Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Atata timp cat la noi in bucuresti culoarea galbena a semaforului e VERDE si culoarea rosie aproximativ VERDE(mai trec 3 masini)e normal sa stai cate 30 min la un semafor in orele de varf . Link to comment
steph Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 (edited) primele 5 secunde din rosu sunt ale dracu de verzi ) Edited September 19, 2005 by steph Link to comment
Leutzu Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Moama, am trecut acum prin niste balti de erau farurile sub apa si apa urca pe capota...si eram c suzuki-ul lu taicamiu. Mai bine stati astazi acasa ca nu e de glumit cu apa. Balti MARI pe Stefan cel Mare, Vacaresti, pe Metalurgiei, si pe alte bulevarde pe care nu le cunosc ca nume (am venit din Mogosoaia). Link to comment
Gica Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Am ajuns cu bine la birou, dar in unele locuri era apa destul de mare, ceea ce ma mira este ca se aduna de fiecare data in aceleasi locuri de cand ma stiu eu. Adica nu se face nimic pentru a imbunatatii canalizarea sau colectarea apelor pluviale, nu stiu cum se numeste acest procedeu si cine ar trebui sa se acupe, dar de zeci de ani se aduna apa in aceleasi locuri, cel putin la mine in cartier... (sau nu vrea sa se piarda denumirea de "Balta-Alba"... ) Link to comment
Satori Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 - reglarea semafoarelor (cu cap) poate duce la imbunatatiri substantiale in trafic; am avut ocazia sa aflu mai in detaliu ce inseamna asta, si am ramas destul de uimit (e o arta programarea lor; de exemplu, in Constanta, prin reprogramarea unei intersectii a fost scazut cu aproape 2 minute timpul mediu de asteptare la stop, si s-a redus substantial numarul de accidente) Nu am vazut semafoare mai tampite decat cele din Constanta. Daca voiai sa treci Eforie Sud-Mamaia le prindeai pe toate pe rosu. Sau poate te referi la alta ruta in detrimentul acesteia. In schimb, nimeni nu depasea 50-55kmh Oricum, in Romania reglarea nu poate fi statica din cauza modului in care se face parcarea. Si asta se incearca in Bucuresti. Azi dimineata toata lumea s-a speriat de Stefan cel Mare asa ca eu am mers linistit si frumos (relativ. inseamna ca intr-o zi fara ploaie). Chiar ma gandeam cand o sa se intample chestia asta si in Bucuresti. & the show goes on! Link to comment
alx Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 hehe, azi am mers cu metroul. Sa va povestesc: m-am urcat in metrou, m-am asezat jos (scaune libere la Aparatorii Patriei), am inceput sa citesc din Golanii de Rebreanu, am citit 20 de pagini, am ajuns la Pipera, am coborat din metrou, am urcat la suprafata, mi-am luat tigari, am fumat una sub umbrela pana la serviciu. De ce sa ma stresez in masina, sa fac spume la gura injurand pe dobitocii care, desi nu au unde sa se duca, tot iti taie fata si blocheaza intersectia...? Link to comment
Satori Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Pentru ca ai un laptop de carat dupa tine? Link to comment
Mircea Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 De ce sa ma stresez in masina, sa fac spume la gura injurand pe dobitocii care, desi nu au unde sa se duca, tot iti taie fata si blocheaza intersectia...? De amorul artei @alx... Oricum, in bucuresti, ai sansa sa mori in aglomeratie, mai ales pe ploaie, intrucat 90% din cei ce zi de zi merg cu tramvaiul la serviciu, cum ploua un pic, pleaca cu masina, ca sa nu-i ude... Adaugati la asta stilul specific verde-galben +3,4 masini pe rosu, 5 benzi pe sens, acolo unde de fapt sunt 3... rezulta reteta perfecta pentru un ambuteiaj de calitate... Cred ca Bucurestiul este singurul oras din lume in care vad frecvent autobuze trecand pe rosu... Link to comment
zalmoxis Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 - tramvaiele clasice mai mult strica decit fac bine, mai ales in corelatie cu noile reguli de circulatie, conform carora poti merge si pe linie, dar la refugii reintri pe strada; o solutie mult mai buna e cea de metrou usor, linia 41; pentru descongestionarea traficului auto individual, cea mai buna solutie e incurajarea transportului in comun, dar in conditii civilizate (curatenie, viteza, regularitate), deci MAI MULTE LINII DE METROU USOR; nu uita, troleibuzele tot pe strada automobilistilor merg si mai au si statii. <{POST_SNAPBACK}> Si eu te combat nene Felix ..Tramvaiele clasice mai sunt cum mai sunt da' astea cu tramvaiul greu e ca sa zic asa a pain in the ass!!!....Iti si papa o banda si ceva din ce-ai avut inainte !Eu ma uit acum pe Giulesti unde o pun de-un d-asta greu si circulatia a devenit sufocanta ...Sunt de acord cu Hitman ar fi mult mai practica utilizarea troleelor ..Acum nu stiu cat si cum consuma am senzatia ca tramvaiul e mai eficient economic...Compromisdul asta era sa mergi pe linia de tramvai insa in curand cu upgradarea sinelor n-o sa mai ai banda asta si o sa fim sufocati!!!!.... Din pacate de 15 ani nimic nu se mai face ...Acum doua zile al vizitat faimosul cartier Pipera ...Nici pe gratis sa-mi dea casa n-as sta acolo..Bai parca nu mai exista arhitecti nu mai exista urbanism e o tiganie ceva de neimaginat !!!!!....Basca ca terenul de acolo ... nu as avea incredere sa-mi pun de-o casa in zona !!..La pariu ca in 2-5 ani se vor vinde casele in zona la preturi de apartamente!!!!!....Nu mai avem trespect pentru ce e in jur am devenit mult prea egoisti si lemnari ca sa nu zic altfel !! Link to comment
Frankie_Carbone Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Plecat pe la ora 8:30 ruta Calea Mosilor - Gara de Nord. Am luat-o pe la Piata Galati, dreapta pe eminescu si drept pana la intersectie la Romana. Acolo, prima balta, nu prea mare, pana la jumatatea rotilor. Dreapta la a doua intersectie, mers spre Hotel Minerva, stanga spre caminele din Moxa, pe linia lui 86. Mers pana la Gara, dupa aceea stanga, prin fata garii si dreapta pe linia de tramvai spre Gara Basarab, IDM. In zona aceea lucrez eu si pot sa zic ca drumul a fost super ok. Recomand sa alegeti traseul asta daca va ajuta in vreun fel in functie de destinatie. La intoarcere nu mai am cum sa ma intorc tot pe acolo, va trebui sa vin pe Stefan Cel Mare, am inteles din cele citite ca ar fi inundatii, asa ca pana la ora 18:00 sa vad ce ruta aleg, poate imi dati niste sfaturi. Multam'. Link to comment
aztec Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 ploua, ploua, ploua ploua cat poate sa lpoua si ploaia ce cade-mi apasa durerea cea veche, cea noua cateva versuri ce exemplifica bine situatia... saptamana asta o sa folosesc transportul in comun Link to comment
Frankie_Carbone Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Prefer sa circul pe jos decat sa folosesc transportul in comun cu umezeala si mirosul acela grotesc emanat de unii inca de la 8 dimineata, cum ar fi mirosul de usturoi ... CINE DRACU' MANANCA USTUROI LA 7-8 DIMINEATA??. Metroul este singurul mijloc de transport in comun cat de cat civilizat. pana la urma solutia ramane sa plecam mai devreme de acasa ... dar daca sunt inundatii degeaba iei tramvaiul sau troliebuzul ca si ala ramane blocat in balta. Link to comment
florinbad Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Aseara am plecat pe la 18.00 din Dristor pe o ploaie torentiala si am reusit sa ajung la Chitila peste...o ora si ceva! Am trecut prin cele 3 pasaje (nu stiu cum se numesc) si am avut norocul sa nu fie inundate. Nervosi mai sunteti fratilor (la bucuresteni ma refer)! Specii mai ciudate ca taximetristii si soferii de dube si dubite n-am vazut in viata mea! Pentru ei nu exista semafoare, benzi, participanti la trafic...Micul Gigant s-a comportat exemplar pe ploaia torentiala, însa l-am forjat pe acest traseu cât il forjez 2-3 luni în Târgoviste! Nu-mi dau seama cum rezistati în haosul bucurestean! Link to comment
steph Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 aseara intre 18:00 si 21:00 am facut urmatoru traseu. 13 septembrie > unirii > romana > inapoi 13 septembrie > rahova > ghencea > drumul taberei > ghencea > 13 septembie. la ora aia relativ liber. doar ghencea era un pic inundata Link to comment
Gica Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 CINE DRACU' MANANCA USTUROI LA 7-8 DIMINEATA??. <{POST_SNAPBACK}> Ai fi surprins sa stii si ce fel de oameni mananca usturoi de dimineata... si sunt multi... si nu sunt neaparat din clasa de jos. Am cunoscut si eu din pacate. ...însa l-am forjat pe acest traseu cât il forjez 2-3 luni în Târgoviste! Nu-mi dau seama cum rezistati în haosul bucurestean! <{POST_SNAPBACK}> Acum sa iti dai seama in ce stres trai noi... Te obisnuiesti, stai linistit, la fel cum te obisnuiesti si cu binele. De altfel in Bucuresti traiesc si conduc extrem de multi tineri ce nu s-au nascut aici, dar au venit la studii, munca...etc si s-au obisnuit. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now