Jump to content

Alte Jante Pentru Tico


Recommended Posts

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Azi am cautat peste tot in oras(Cluj) jante pt tico dar fara suces.Vreau sa pun jante de 13.Care este dimensunea maxima de cauciuc care intra fara sa atinga,si unde se gasesc astfel de anvelope?Stiu ca s-a mai discutat asta pe forum dar un raspuns concret nu a dat nimeni.

Link to comment

ia uitati ce jante mi-am luat:

sunt de ford, pe 13, gaurile sunt prea mari pt prezoanele de tico, intra pe prezoane dar distanta dintre ele e mai mare...cauciucurile sunt pirelli 175/50/r13, sunt perfecte pentru jante, cu toate ca vor atinge ca dreq, dar imi plac la nebunie si sunt gata sa fac un compromis

le pun pe un tico

post-1649-1126219751_thumb.jpg

Link to comment

remix, la 2 milioane setu...scuza-ma, doar nu le ceream gata curatate

se pot curata cu peria de sarma, una e deja curatata...le trag si un spray si aia e...

sunt iesite destul in afara si o sa mai atinga si amortizoarele la viraje, dar, dupa cum am spus, sunt dispus sa fac un compromis

Link to comment

nu ma intelege gresit, era evident ca nu puteai lua chrome. ziceam doar ca sunt constient ca le vei cosmetiza tu. nu se dorea a fi o critica, cel mult o remarca.

 

cat despre adaptarea lor la ticozaur, consultati-l si pe ZLI ca are niste informatii interesante referitoare la unghiuri pe langa tensiunile din articulatii. pe scurt din ce-am inteles de la el rotile pe fata nu se vireaza amandoua paralel ci cu o diferenta de cateva grade in asa fel incat perpendicularele la planul rotii sa se intalneasca in acelasi punct undeva pe linia rotilor spate. modificand marimea jantelor se pot altera aceste unghiuri mai ales daca noile jante nu au planul median in acelasi loc in care il aveau si cele originale.

daca ii puneti distantiere pentru a le face loc pe interior trebuie neaparat refacuta geometria. teoretic se poate face loc la roti si inspre interior (distantiere) si inspre exterior (indoit tablele pe masina) dar nu uitati de modificarea fortelor pe punti (ca directie si modul) cat si de modificarea geometriei.

 

va doresc mult succes in modificari si asteptam cu interes rezultatele.

Link to comment

bun...

ala cu coasa (sa nute superi dar nu m-am putut abtine)

 

te avetizez

masina cu suspensiesport si cu scaunele originale devine FOARTE incomoda (si la mine e doar puntea spate....) asta asa de inceput...

si pepinno are aripile spate umflate

Link to comment

incomoda in ce sens? ca te zguduie mai tare la gropi? asta nu-i problema, am rinichii antrenati :drinkers:

ai idee unde gasesc suspensie sport? adica...de la ce masina pot lua? am vazut ca tu ai de la focus..a fost greu sa adaptezi?

Edited by th3_grimreaper
Link to comment

nu a fost deloc greu intr-u cat era deja adaptata de pepinno

si io te sfatuiesc sa revizuiesti bine ce vrei sa faci cu masina...

sa iti dau un exemplu:

mie de la amortizoarele tari mi-a sarit difuzorul din tub (au iesit vreo5 suruburi...)

Edited by pesteimputit
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...