stalker Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 (edited) domnilor, am iesit ptr prima data cu ticozauru meu la un drum lung (adica Cta-Buc-Pitesti-Valcea-Sibiu (aici se include si Transfagarasanu) si, evident retur! >- eh... da lucru tare aiurea am patit... pe drumurile pe unde am mersc cu max 90/h(de ex. de la Cta pana la autostrada, sau de la Pitesti la Valcea sau Valcea Sibiu nu am avut absolut nici o problema sau inconvenient... (consumul de 4 la suta).. boon..dar pe cele doua asa zise autostrazi ale patriei noaste am pus si eu picioru pe pedala si am tzinut lantz cu 120 km/h... cu mici tendinte de 130... acu apare insa marea problema... la capatul celor 100 de km de autostrada am oprit si dupa ceva tim am verificat nivelul uleiului... ERA SUB MINIM!!!!!! am verificat si ta intoarcere si..la fel... concluzia: oricat merg cu pana in suta (am mers peste 500Km) nu papa ulei de loc... oricat de putin merg peste 120...(max 200 km ca atat ai pe unde in romanika) papa de rupe!!!!! poate oare cineva sa imi spuna de ce? si cam ce tre sa fac pe la motor in cazul asta? multam si ...sper sa primesc si ceva raspunsuri nu numa pareri!!! completare mai concreta... de la Pitesti la Buc totul OK! la intrarea pe autostrada, verific... uleiul intre min si max la jumate! opresc dupa autostrada, la popas... si completez cu , atentie!!!! 650 ml ca sa ajung la nivelul de plecare..adica la jumatate... nivel care, intre drajna si cta nu s-a modificat deloc... Edited August 8, 2005 by stalker Link to comment
Satori Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 ce inseamna ceva timp? dupa cat timp de la oprirea motorului ai verificat nivelul uleiului? Link to comment
AZH Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 Mergi la service si verifica presiunea din capul pistonului, posibil sa ai nevoie de segmentzi, sau vreun simering care "scapa" la turatzii mari. La mine "papatul uleiului" a fost primul pas, dupa care a inceput sa "dea fum negru", si solutia a fost schimbatul segmentilor si simeringurilor de supape. Multa Bafta. Link to comment
stalker Posted August 8, 2005 Author Share Posted August 8, 2005 bon. mercic. verificam..da cam cat a costat toata operatia asta? Link to comment
tolin Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 (edited) Te-ai bagat imediat pe sub masina, sa vezi daca nu pierde ulei la viteza mare pe undeva (golire, baie, filtrul, simeringuri) ? Ce ulei (marca - model) aveai inainte si ai acum ? Edited August 8, 2005 by tolin_afc Link to comment
stalker Posted August 8, 2005 Author Share Posted August 8, 2005 m-am uitat. nu pika pe nicaieri... ulei am mobil 1 ..15w40... Link to comment
tolin Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 De cand ? Fara a da relatii complete n-ai cum a afla ceva: - cati km are motorul tau ? - de cand mergi pe 15W40 ? - pe motor nu sunt scurgeri de ulei ? Link to comment
stalker Posted August 8, 2005 Author Share Posted August 8, 2005 are 111000 merge cam de pe la 70 pe 15w40..nu. nici pik de ulei... Link to comment
tolin Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 Schimba uleiul, baga un 10W30 si vezi cum se comporta. Ai cumparat tu uleiul ala ? Ce scria pe cutie ? Link to comment
stalker Posted August 8, 2005 Author Share Posted August 8, 2005 hm..eu, pai cine? scrie mobil1 super.. 15w40... Link to comment
stalker Posted August 8, 2005 Author Share Posted August 8, 2005 ok..ok..multam de sfaturi/.... o sa ma duc la un service sa vad ce poate sa fie..o sa verific si presiunea in pistoane..si..probabail o sa schimb ce e de schimbat ...multam... Link to comment
tolin Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 Despre ce ai scris tu "Mobil1 Super ... 15w40" am gasit referintze doar pe site-uri rusesti si din Europa de Rasarit, "afara-i vopsit gardul, inauntru ... leopardul" sau ca la vinuri, "din cele mai renumite ... tipografii". In principiu, ar trebui sa fie o raritate, scumpa, ulei 15w40 sintetic !!! Daca nu mergi la service sa-ti verifice compresia, atunci ai doar varianta schimbarii uleiului, cum un alt model, alt producator si a testarii la viteze mari. Inlocuieste si valva PCV si mai fa un test. Link to comment
VAXXi Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 Foloseste functia de , s-a arhidiscutat Link to comment
marius_eugen Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Referitor la nivelul de ulei care era aproape de minim sa stii ca nu se poate verifica nivelul imediat ce te-ai dat jos din masina , dupa un drum oricat de scurt . Dureaza mai mult de 45 min pana tot uleiul se coboara de peste tot in baia de ulei si abia apoi poti sa masori nivelul .In principiu abia in momentul in care uleiul ajunge la temperatura mediului si motorul este racit complet se poate obtine nivelul corect . Cat despre tipul de ulei de ce nu folositi oameni buni uleiul recomandat de producator ??? Bafta ! Link to comment
alx Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 la tico e 10w30 dar unde naiba sa gasesti indicativul asta? eu am bagat de nou pana acum la 120000 numai 10w40 de diverse firme: shell (putin), aral si de vreo 40-50000 numai elf. nu consuma gram de ulei dar nici nu paraseste bucurestiul. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now