fafunu Posted December 29, 2013 Share Posted December 29, 2013 Buna.Imi poate spune cineva care este diferenta intre un far electric si un far cu reglare electrica?Sau electrice cu motoras sau electrice fara motoras?Am vazut preturi de la 100 lei pana la 350.Multumesc anticipat. Link to comment
Tonyus Posted December 29, 2013 Share Posted December 29, 2013 Pretul. Far cu reglare electrica (cu motoras) e acelasi ca si cel fara. Am schimbat un far (simplu) cu cel spart al meu (reglaj electric) si doar a trebuit sa montez motorasul. Link to comment
fafunu Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 (edited) Salutare.Legat tot de faruri...daca asi pune niste faruri fara motoras ar avea ceva?Si cam cat ar costa motorasele?(ale mele ori s-au dus ori nu sunt fixate bine) Edited December 30, 2013 by fafunu Link to comment
pernaku Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 @fafunu Trebuie să reglezi farurile fără motoraș la poziția „mașină încărcată” pentru a nu orbi colegii de trafic, reglaj fix și permanent. Nu este mai simplu să apelezi la un meseriaș, care poate fixa motorașele ( în cazul în care le mai ai bune )? Operațiunea este relativ simplă, și rezolvă problema ! Succes ! Link to comment
DeYu28 Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 Salut baietii , mi-am cumparat acum 2 zile un Matiz din 2006 , si astazi mi s-a intamplat o belea , mergeam cu masina la un moment dat , am dat semnal si mi s-a stins tot bordul (ceasuri si toata consola ) , am luat semnalul si-a revenit bordul , am tras pe dreapta , am oprit motorul sa ma uit la sigurante , nimic in neregula , am vrut sa plec de pe loc am pornit motorul , am aprins luminile nu a mai pornit bordul deloc si ca bonus pozitile spate numai merg , am pus avarile am mers pana acasa cu ea cand parchez si ma uit in bord numai indica benzina . Aveti idee ce sa verific ? Ce sigurante ? Mai are si alte panouri de siguranta decat cel din habitat (stanga jos si cel de sub capota ) ? Link to comment
AmunDei Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Are cineva schema electrica de montaj pt ECU de euro 4? Link to comment
augustinionut Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 E la fel cu ala de euro 3? Ce schema, electronica ? Link to comment
AmunDei Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 s-a gasit pana la urma. era vorba de cabluri, care duce unde Link to comment
sebi_angel_91 Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Salutare! Am un matiz 2007 si cu ocazia acestui minunat viscol mi-a ramas lampa de marsarier aprinsa. Are cineva idee cum se scoate sonda de pe cutia de viteze? Am incercat sa trag usor , sa desfiletez insa fara succes...nu am insistat deoarece nu am vrut sa rup ceva pe acolo. Link to comment
bebe2000 Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Din imagine se pare că are filet Link to comment
attaxsk Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 (edited) Va salut ! Am si eu o problema , si cum nu am gasit un raspuns , m-am gandit sa apelez la voi.Am un matiz an 2007 , ce are o problema care persista chiar si dupa ce pompa de benzina a fost schimbata cu una noua/sigilata.Problema este urmatoarea : De cand mi-am luat masina , indicatorul de benzina nu a aratat niciodata corect, crezand ca este de la pompa , am schimbat-o cu una noua nouta . Dupa ce am schimbat pompa , am alimentat cu 8 litri de benzina , insa chiar si acum , indicatorul sta tot aproape de zona rosie. Nu stiu de la ce poate fi , insa am observat ceva . Cat timp masina sta urcata cu partea dreapta pe bordura,indicatorul functioneaza corect ,iar dupa ce masina revine in pozitie dreapta, acesta scade iar pe rosu. De la ce poate fi ? De la pompa de benzina nu poate fi , fiind noua/ sigilata. mentionez ca inainte martorul de "rezerva benzina" nu functiona , iar acum merge. Daca cineva a mai intampinat aceasta problema, il rog sa imi spuna si mie care este rezolvarea , m-a disperat problema asta legata de matizuri. Edited February 19, 2014 by attaxsk Link to comment
Tonyus Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 (edited) 8 litri nu pare sa fie mult. Daca doar atat este in rezervor nu e de mirare ca arata putin. Scoate pompa afara si misca de plutitor in sus (avand contactul pus) si vezi daca urca acul. Ca fapt divers: nici la mine nu e mai breaz indicatorul. Daca se intampla sa raman pe rezerva si alimentez putin (5 litri) acul urca putin. Daca alimentez 15, acul trece de jumate. Ce am mai observat e ca nivelul "creste si coboara" in mers in functie de curba, daca e la dreapta, urca, daca e la stanga, coboara. Edited February 19, 2014 by Tonyus Link to comment
attaxsk Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 (edited) On 2/19/2014 at 7:43 PM, Tonyus said: 8 litri nu pare sa fie mult. Daca doar atat este in rezervor nu e de mirare ca arata putin. Scoate pompa afara si misca de plutitor in sus (avand contactul pus) si vezi daca urca acul. Ca fapt divers: nici la mine nu e mai breaz indicatorul. Daca se intampla sa raman pe rezerva si alimentez putin (5 litri) acul urca putin. Daca alimentez 15, acul trece de jumate. Ce am mai observat e ca nivelul "creste si coboara" in mers in functie de curba, daca e la dreapta, urca, daca e la stanga, coboara. Am desfacut pompa, am probat plutitorul . La jumatate din cursa , arata aproape de jumatate pe bord , de aici denota ca indicatorul este decalibrat, insa ceva nu pot intelege . am setat plutitorul la jumatate , iar indicatorul arata aproape bine , cand am bagat pompa la loc , am alimentat cu 5 litri+3 care mai erau in rezervor , ar fi trebuit sa creasca putin sub prima linie alba 1/4 , ceea ce nu s-a intamplat. Deci ,ce intelegeti din asta ? Se poate sa fie indicatorul decalibrat ( pe minus ? ) ? . Asta vara cu pompa veche , am alimentat full , si a mers perfect indicatorul , pana cand a ajuns la jumatate ( si rezervorul si indicatorul ) si a scazut de la jumatate sub prima liniuta ,aproape de rosu in maxim 10 km.. Edited February 19, 2014 by attaxsk Link to comment
augustinionut Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Off... asta nu e o problema. Asa face toate. De cand ai matizul? Link to comment
attaxsk Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 On 2/19/2014 at 9:00 PM, augustinionut said: Off... asta nu e o problema. Asa face toate. De cand ai matizul? Detin matizul din vara anului trecut. Masina este din 2007 euro 4. Link to comment
Tonyus Posted February 20, 2014 Share Posted February 20, 2014 Nici mie nu mi se pare ciudat. Indicatorul de nivel (la Matiz cel putin) nu arata linear, daca faci plinul, va trece mult timp pana acul va incepe sa coboare. Iar cand trece de jumate, va cobori mai repede. Si eu tot E4 conduc din 2008. Link to comment
White Shadow Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 Este absolut perfect si normal. Daca ai ajuns sa mergi pe vapori si nu mai ai aproape nimic, se intampla sa nu indice prea mult nici dupa alimentare de 30-40 de lei. Eu il cunosc foarte bine, pentru ca mi s-a dus un pin de la becul de rezerva, prin coroziune (trebuie sa schimb mufa neagra de pe pompa) si neavand becul dupa care sa ma ghidez, am invatat sa stiu perfect cata benzina mai e doar dupa ac. Link to comment
slim_daddy40 Posted April 25, 2014 Share Posted April 25, 2014 unde gasesc si eu un suport din acela (brida) pt prinderea bateriei la tico?? si la ce pret!! are cumva la magazinul de pe margeanului sector 5? Link to comment
Fisman Posted June 8, 2014 Share Posted June 8, 2014 On 8/24/2009 at 2:53 PM, raven84 said: Molto bene, iaca am si eu una bucata problema foarte ciudata. Uneori tripla dreapta spate cand semnalizez alterneaza becul de semnalizare cu cel de pozitie (ambele becuri se aprind mai slab decat ar trebui) iar daca apas si frana, semnalizarea incepe sa clipeasca mai des. Ce-i de facut, s-a mai confruntat cineva vreodata cu ceva?Salutare.Am și eu la Matizaur o problemă asemănătoare, în sensul în care semnalizarea funcționează în același timp cu poziția (sau frâna, pentru care se aprinde primul filament, mai mic, din bec) dacă nu sunt aprinse pozițiile. Dacă aprind pozițiile semnalizează cu poziția, nu cu becul semnalizării. Anomalia a apărut de scurt timp și se manifestă doar la tripla spate dreapta. Fața merge normal (semnalizarea, pozițiile, etc). La mașină nu s-a umblat în ultimul timp (de la revizia din toamnă). Matiz euro3, SE din 2006. Care ar putea fi cauza: un scurt, un releu? Încerc să văd cauza înainte de a merge la "doctor" cu mașina (probabil marți). Raven, tu cum ai rezolvat? Link to comment
augustinionut Posted June 8, 2014 Share Posted June 8, 2014 Verificat legatura la masa a triplei ? Link to comment
Fisman Posted June 9, 2014 Share Posted June 9, 2014 (edited) :blink: Salut. Și cum se face asta??? Edited June 9, 2014 by Fisman Link to comment
paul89 Posted July 5, 2014 Share Posted July 5, 2014 buna, am si eu un matiz din 2002. am o problema la partea electrica. cand dau in marsalier imi arde siguranta de la pompa de benzina. si iar am mai patit o data cand este incalzit motorul mi-a ars si siguranta mare. cineva mi-a spus ca poate am cv fir neizolat sau ca pompa de benzina este defecta. un ajutor sau o informatie? Link to comment
augustinionut Posted July 5, 2014 Share Posted July 5, 2014 Cu masina oprita bagi in marsarier. Te dai jos deschizi capota. Verifici ca timoneria, fierataniile de la schimbator sa nu atinga mufele electrice ce atarna pe acolo. Ridici bancheta spate si verifici ca firele ce se duc spre rezervor sa nu fie dezizolate sau masacrate. Sa nu te puna sfantul sa schimbi siguranta cu alta de amperaj mai mare. 1 Link to comment
vrazvanc Posted July 7, 2014 Share Posted July 7, 2014 E pacatos rau mansalieru' asta, am un prieten care nu a rezolvat nici acum problema, de 2 ani a tot incercat pe la diverse service-uri, numai ca la el se arde siguranta de la spalatorul parbrizului Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now