tolin Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 Verifica unghiul de avans static, trebuie sa fie 10'. Link to comment
bogatug Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 Verifica unghiul de avans static, trebuie sa fie 10'. Ma poti indruma catre un service din zona calarasi, slobozia unde sa reglez avansul ? Link to comment
sandro Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 Multumesc < pif > pentru informatie. Am dat pe delcou Mando - 270 ron (inclusiv transport) si manopera 78 ron , total = 348 ron. Link to comment
pif Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 ma bucur ca am putut sa fiu de folos Multumesc < pif > pentru informatie. Am dat pe delcou Mando - 270 ron (inclusiv transport) si manopera 78 ron , total = 348 ron. Link to comment
cosminR Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Am si io o problema cu matizul meu an 2008, destul de nou, 16k km, daca o las nepornita mai mult de 6 zile ii moare bateria, i-am taiat alarma crezand ca ii de la ea dar tot se duce dracu bateria. Cred ca ii un consumator destul de mic daca rezista atat zile, ati mai intalnit problema asta? Merci fain P.s. info a unui electrician bun? Link to comment
sorinm Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Schimba bateria, la asa putini Km sigur nu ai mers cu ea prea des si s-a sulfatat bateria. Link to comment
tomis Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Pana sa o schimbi, poate afli ce are. Daca este aproape descarcata, mersul prin oras nu mai reuseste sa o incarce suficient. Poate vrea o incarcare full si ii trece. Link to comment
sorinm Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 slabe sanse, deja are 3 ani bateria si doar 16.000 Km. 95% e sulfatata. Link to comment
bogatug Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 Verifica unghiul de avans static, trebuie sa fie 10'. Am inlocuit delcoul cu unul de la Matiz-ul lui tata.El avea Mando, eu Dac, acelasi motor. Azi dimineata tata a pornit, eu tot nu am pornit. Ce altceva ar putea fii ? Sonda Lambda, vreun senzor ? Link to comment
tolin Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 Nu porneste cu pedala de acceleratie apasata moderat ? Sonda Lambda n-are treaba cu pornirea. Link to comment
bogatug Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 Nu porneste cu pedala de acceleratie apasata moderat ? Sonda Lambda n-are treaba cu pornirea. Nu, nu vrea deloc. Acum si cu cabluri de la alta baterie porneste foarte greu, dupa vreo 10 chei. Azi am gasit filtru din pompa de benzina foarte murdar, poate o fi din el.Incerc sa caut filtru nou sa-l schimb. Link to comment
tolin Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 Filtrul dinaintea pompei se spala, este un filtru mecanic. Schimba filtrul de dupa pompa. Link to comment
bogatug Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 (edited) Filtrul dinaintea pompei se spala, este un filtru mecanic. Schimba filtrul de dupa pompa. Stiu de un filtru din partea de jos a pompei, din rezervorul pompei. Filtru de benzina de langa roata este schimbat. Cel din pompa cu ce il pot spala? Edited April 14, 2011 by bogatug Link to comment
bogatug Posted April 15, 2011 Share Posted April 15, 2011 Este o plasa din "plastic". Sa fie de la pompa de benzina. Daca se dezamorseaza peste noapte, de ce porneste cand o leg la alta baterie (chiar de Matiz)?. Am observat ca atunci cand este legat la alta baterie parca invarte mai bine. Sa fie electromotorul? Link to comment
cosminR Posted April 15, 2011 Share Posted April 15, 2011 Schimba bateria, la asa putini Km sigur nu ai mers cu ea prea des si s-a sulfatat bateria. Scuze am uitat sa spun ca am pus baterie noua in decembrie, care s-a descarcat dupa 5 zile(de craciun cand nu am folosit masina) dar am incarcat-o apoi ii full acum. Deci nu cred ca problema ar fi de la baterie . Merci fain. Link to comment
tolin Posted April 15, 2011 Share Posted April 15, 2011 Sa fie de la pompa de benzina. Daca se dezamorseaza peste noapte, de ce porneste cand o leg la alta baterie (chiar de Matiz)?. Am observat ca atunci cand este legat la alta baterie parca invarte mai bine. Sa fie electromotorul? 1- pompa nu se dezamorseaza peste noapte, doar daca nivelul benzinei scade sub nivelul sorbului; 2- de la alta masina adaugi inca un acumulator (plus de curent), nu un alt demaror. Link to comment
myhayt80 Posted April 24, 2011 Share Posted April 24, 2011 salut. ma un matiz se power si nu mai porneste ventilatorul de racire. mentionez ca releul de temporizare pt stergatoare e defect . se poate sa fie asta cauza ? e cumva un releu comun? Link to comment
CHO Posted May 29, 2011 Share Posted May 29, 2011 cosminR@ Incearca sa te uiti la bornele de la baterie cred ca au oxidat si nu iti face contact cum trebuie. Am patit si eu asemanator si m-am speriat am crezut ca e de la altceva dar a fost borna de la plus care nu facea cotact cum trebuie era oxidata. Link to comment
andreyvalentyn Posted June 2, 2011 Share Posted June 2, 2011 salut! am si eu o nelamurire in leg cu un matiz euro2 2004 motorul sa oprit in mers si nu a vrut sa mai porneasca,din cate am citit cateva legaturi pot sa aiba I.A.C-ul sau electromotorul.precizez ca masina se afla undeva departe de orice oras intrun satuc uitat d lume si in niciun caz nu se pune problema de tester sau macar un service.orice sfat este binevenit.p.s masina porneste frumos sta cca 1 min -2 si se opreste brusc. Link to comment
sorinm Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Stie cineva daca butonul de actionare lampa ceata spate se aprinde cand pornesti pozitiile sau aprinde doar martorul in bord ? Link to comment
tomis Posted June 11, 2011 Share Posted June 11, 2011 (edited) LampaCeataSpateMatizE3.pdf Edited June 11, 2011 by tomis Link to comment
sorinm Posted June 11, 2011 Share Posted June 11, 2011 M-ai bagat in ceata.. nu sunt electronist de felul meu, sa inteleg din schema atasata ca butonul are un bec in el ? Link to comment
tomis Posted June 11, 2011 Share Posted June 11, 2011 Da, are bec in el, sa stii noaptea unde dai de el. Se aprinde cand pornesti pozitiile (daca becul este bun). Martorul din bord se aprinde odata cu lampa de ceata spate. Link to comment
sorinm Posted June 11, 2011 Share Posted June 11, 2011 Martorul se aprinde, becul de ceata spate se aprinde, nu mi se aprinde butonul doar, am inteles ca becul este capsulat in buton si nu poate fi schimbat decat impreuna cu butonul, corect ? Am desfacut butonul, e un bec foarte mic cu niste contacte lungi care se infasoara manual de un soclu de plastic. Am fost la toate magazinele daewoo dar nu il au pe stoc, o sa incerc la magazinele de specialitate luni sau marti. Ideea este ca se poate schimba becul din butoane Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now