tico_RS Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 era luat de pe oltcit club, asa o fi, oricum 600 nu are... o fi oltcitul o masina impresionanta, dar trebuie sa iti vezi si lungul nasului, cred ca a6 avea furtunul de la turbo gaurit as avea o idee, crezi soran ca ar face un megane 2 1.9 d la 121 hp? ca sa stiu daca vb cu omul sau o las balta? eu sunt convins ca rupe ficatii in el si are doar 121 de cai nu 140 p.s. si rabla de megane stock ia doar 245 kmh... Link to comment
andreib Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 (edited) Stiam ca aici se vorbeste despre kitch-uri nu play-uri...Se pare ca m-am ratacit si am nimerit la sectiunea SF a forumului. Imi pare rau, trebuie neaparat sa imi imbunatatesc simtul orientarii pe forum . PS: Sau aici se vorbeste despre play-uri de kitch-uri SF . Edited January 4, 2006 by andreib Link to comment
adostar Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 o masina usoara dar cu motor greu se descurca ca naiba! totul trebuie sa fie echilibrat pt. o masina de competitie. nu artificii ! Link to comment
NightClub Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 S-a umplut Bucurestiul de kitch-uri, mai ales de dacii cu eleroane si praguri...Si toti au o manie de-a se da in figuri cu ele, chiar daca le cad tablele la prima groapa. Nu inteleg "tuningul" lor... Link to comment
SORAN Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 Nu mai comentez nimic pentru ca deviem de la subiect insa spun un singur lucru pentru cei care m-au luat la misto de parca ar fi masina mea Oltcit-ul respectiv si as avea vreun scop sa il promovez: Nimeni din acest forum nu a reusit sa adapteze o turbina pe vreun daewoo. Inafara de chip tuning, un filtru sport si o evacuare(asta in cele mai bune cazuri) nimeni nu are ceva de aratat. La Oltcit-ul ala e o groaza de munca depusa si de teste si de ajustari si de reglaje asta dupa munca in sine de a potrivi si a "alimenta" turbosuflanta aia acolo. Am zis clar vreo 100cai nu 150 nu 140. Am zis clar ca pana in 100 deoarece mai intervin si cutii de viteze si alte lucruri care te fac sa pierzi dupa aceea. Eu am comparat-o strict cu Daewoo nu cu alte masini. Link to comment
Tommy Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 mai soran, eu in masina mea ma urc si merg comfortabil cat ma tin ochii fara sa am vreo grija ca imi sare naibii prin capota cine stie ce fieraraie sau raman fara vreo roata, si prea putin imi pasa ca as vedea vreo dacie, oltcit, lada, wartburg trecand pe linga mine nu trebuie sa arat nimic la nimeni cine are pasiune si-l chinuie inspiratia, ingineria si priceperea e treaba lui de unde si pina unde tre' sa-si puna toti o suflanta sub capota? daca e asa tare.. de ce nu-l vad in campionatul de raliuri? Link to comment
tolin Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 Nu confundati lucrurile. Cresterea performantelor n-are treaba cu raliul, iar imbunatatiri la motoarele Daewoo cu injectie nu prea ai cum sa faci. La cele pe carb, da, e loc. Celelalte sunt incremenite in proiect. Toate accesoriile de pe ele vin sa scada performantele, sa micsoreze gradul de poluare, sa mareasca gradul de confort. Oricum, forumul acesta parca nu era unul pentru competitii. Link to comment
Tommy Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 (edited) uite asta e fain la americani, au nascarul in care fiecare isi face masina cat vrea de tare si se da pe oval pina-i crapa pistoanele! nu-s permise injectii sau alte sisteme electronice asa ca fiecare are sansa sa arate cat de inginer, maistru sau mecanic e si totul se poate masura legal si destul de pragmatic Edited January 6, 2006 by Tommy Link to comment
Zmeul cel rau Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 Si la noi exista cursele legale unde poti sa faci chiar ce te taie capul (si portofelul) la motor si stabilitate. Nu prea poti sa faci nimic la motor care sa fie kitsch (eventual poate sa il faci roz). Kitschul presupune decor. Motorul e inginerie pura. KITSCH, kitschuri, s.n. Termen folosit pentru a determina un obiect decorativ de prost gust. ◊ Reproducere sau copiere pe scară industrială a unor opere de artă, multiplicate şi valorificate comercial. Link to comment
tolin Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 Da, s-a cam offtopicat pe aici. Reveniti la obect. Link to comment
Tommy Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 si pe linga mine sunt cateva dacii tunate frumos, cu oglinzi smechere cu doua brate, capace albe, 2 dungi longitudinale negre, bare sub nivelul bordurilor, stopuri negre, eleron ca la avion, huse albe musama creata, eh si alte tuninguri optice e drept au ceva rugina peste care s-a dat cu pensula, cate o aripa scrijelita , dar astea sunt amanunte, nu? "Fac sport extrem cu Dacia, Cu ochii inchisi o calc ca imi place senzatia" - Parazitii Link to comment
remix Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 Din seria "mi-am luat reno dar e ruda cu dacia" va prezint un veritabil utilizator hardcore de dacia ce a avut nefericita ocazie de a merge cu clio. Priviti si va minunati ! Locatie: Parcarea Carrefour Colentina Data: 08.01.2006 Link to comment
andreib Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 Sa-i spuna cineva omului sa-si astupe si gaurile alea mari din spoiler ca e pacat sa lasa treaba neterminata Link to comment
NFS Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 Mda, am vazut si io pe unu cu Matiz si cu carton la radiator!!! Daca si Matizu se incalzeste greu... Link to comment
SORAN Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 Poate i se stricase termostatul...cine stie ce patise saracul om! Link to comment
NFS Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 Nu, omul avusese Dacie si credea ca asa e mai bine, am vorbit cu el... chiar zicea ca se va inscrie pe forum... Cit despre carton, n-am reusit sa-l conving. Link to comment
laurentziu83 Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 (edited) Mda, am vazut si io pe unu cu Matiz si cu carton la radiator!!! Daca si Matizu se incalzeste greu... Nu zic nimic. Dar oricum n-a avut efect. Dar la -20 de grade afara cu climatizarea la maxim vedeam la stop cum se raceste motorul. De incalzit nu se incalzeste prea usor. Omu' ala daca voia incalzire trebuia sa stie ca radiatorul la clio este muult mai jos, si de jos trebuia sa se apuce de treaba. Asa e exact ca si cum ti-ar fi frig, ai fi in fundu' gol si ai zice ca un fular e suficient. Edited January 10, 2006 by laurentziu83 Link to comment
Zmeul cel rau Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 Sa intelegem ca te-a batut gandul si la... ? :- Link to comment
ZLI Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 (edited) parca acolo sus e priza de aer la clio. oricum - opera de arta... cred ca Whilst France (parca) se da cu capul de pereti ca nu i-a venit ideea asta de la inceput Edited January 10, 2006 by ZLI Link to comment
laurentziu83 Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 Io zic ca ii curgea nasul. Link to comment
BAD_MF Posted January 12, 2006 Share Posted January 12, 2006 ..se pare ca romanii sunt mici copii la capitolul kitch tuning! Link to comment
remix Posted January 12, 2006 Share Posted January 12, 2006 Prima masina mie nu-mi pare a fi kitsch tuning ci mai degraba showcar. Ori de la un showcar te astepti sa fie putin extravaganta. Mi se pare ca e muncita masina si-si deserveste bine rolul de a atrage atentia. Despre celelalte ce pot spune, oameni cu prea mult timp liber si creierul mult prea odihnit. Link to comment
laurentziu83 Posted January 12, 2006 Share Posted January 12, 2006 Ala-i placaj? Mai, mai, mai, in loc sa gandesti pozitiv ca se poate intampla sa te duci la padure si sa nu gasesti lemne uscate; eu zic ca ti-ai dori masina aia. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now