Frankie_Carbone Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 Exista un limitator de turatie pentru VIATA acelui motoras. Eu l-am simtit la viteza de FIX 70 de km/h intr-a doua, am vrut sa vad pana unde se duce cu a doua. Evident ca in treapta a cincea nu ajunge la limitarea de turatie, ar fi foarte neplacut, dar motivul este motorasul ... nu are putere. Ca si viteza, si eu am mers cu 155 cu 3 oameni in masina ... vreo 90 kg fiecare + bagaje, pe A2. Am simtit cu valseaza la cele mai mici rafale de vant si am lasat-o moale. In momentele alea, masina cred ca a consumat ... 8% ... acul de la benzina mi se parea ca scade in timp real am lasat-o mai moale si de atunci mai mult de 140 nu i-am mai dat. O viteza sigura + consum NORMAL este de vreo 120km/h, deja daca se merge cu mai mult, consumul sare peste normal si nu este sigura, este o masina pentru oras ... oricum se comporta chiar PREA bine la drum lung. Numa' bine. Link to comment
ga^dele Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 pentru viteze mari trebuie sa aveti eleronul spate cum are SE-ul, care e functioal aerodinamic dupa 120km/k sincer acuma, nu se merita sa mergi cu viteza in matiz, adica mai mult de 100-120, nu face bine nici la consum si nici la stabilitate. limitarea mai poate sa fie si din cauza ca injectoarele nu fac fata la turatii asa de mari, pur si simplu sa gafeze ele la asemenea turatii, dar aceasta e pura speculatie. limitare electronica e mai plauzibila datorita ECU-ului. Eu am prins cu 4 pers, 2 b cu 2 fete doar 145, si nu mi-a placut cum dansa pe sosea...pentru viteze astronomice iti trebuie o suspensie spor, un eleron spate sa-ti apese fundul pe sosea...si modificata caroseria aerodinamic prin prelungirea botului, pentru daca a-ti mai spune si cum s-a infranat masina dupa ce a-ti lasat-o pe liber, va da-ti seama de ce...coeficient aerodinamic al unei "caramizi" Concluzie: matiz-ul nu e masina de fuga, e proiectata ca masina de oras! sa ruleze in oras, sa se descurce in oras si sa ai confortul necesat orasului. In nici un caz de DN 1&2 cu peste 130 km/k. Sincer decat un matiz , mai bine un cielo ceva pentru stabilitate. Asa ca mia bine un condus prudent in limitele masini si cu o intarziere de 30-60 de min pana la munte, decat viata in pericol in primul rand a pasagerilor. Eu cand am facut prostii pe sosea am facut cand eram singur, pentru ca macar o fac din prostia mea... Si sa ne aduca anul 2006 un an fara incidente, amenzi si carnete suspendate!!!!!! Link to comment
bishnitzarul Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 In seara asta in incercat si eu limitarile tr 1 = trecut un pic peste 40km/h ; tr 2 = 82 km/h si nu a taiat benzina in alte trepte nu am mai incercat deoarece iesea fum negru pe esapament Link to comment
tolin Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 ... tr 2 = 82 km/h si nu a taiat benzina ... ... poate vroiai sa spui 72 km/h. Link to comment
bishnitzarul Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 ... poate vroiai sa spui 72 km/h. nu 72...am scris bine 82. As fi incercat si in tr 3-a dar cand am vazut in oglinda ce iesea pe teava de esapament am renununtat Link to comment
tolin Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 Ca sa ajungi (pe ceas) la 82 km/h ar trebui sa ajungi cu motorul la ~7500 rpm. Link to comment
Mircea Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 Mie si 1 la peste 40 mi se pare mult. Din ce-mi aduc aminte, taia injectia sub 35 la ora pe treapta 1. Cred ca ai o problema la vitezometru. Link to comment
tolin Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 Gresesti, intr-a I-a se ajunge in limitare pe la 40 km/h, pe ceas. Si ca sa incheiem acesta discutie, pe Matiz nu exista limitator de viteza, exista doar limitator de turatie, dar la alternativa pe GPL s-ar putea sa nu mai functioneze. Asa ca, nu depasiti 40/70/110/140/oo km/h. Link to comment
Mircea Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 Are GPL-ul limitare. Este secvential si se seteaza identica cu cea pe benzina. Link to comment
bishnitzarul Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 Am facut test astazi si cu gps-ul tr 1 = 42km/h taiat benzina, tr 2= 84 km/h taiat benzina ,tr 3 = 114 km/h taiat benzina in treeptele 1 si 2 iesea fum negru de pe esapament in tr 3 nu a iesit nimic. Cand am sa ies din bucuresti cu prima ocazie am sa testez si in tr a 4-a. Benzina este de la luk oil co 95. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now